Dagcafé
+19
mzcharlotte
Mamasapje
Suus
Phileine
Lotus_
Luthien
Arwyn
Burn
Okidoki
May
Try
Raindrop
Merai
Lejow
VeryCherry
Shy
Jeanette
ExpressoB
Sjaantje
23 plaatsers
Pagina 34 van 40
Pagina 34 van 40 • 1 ... 18 ... 33, 34, 35 ... 40
Re: Dagcafé
Ja dat hoop ik morgen te kunnen doen. Moet wel kei-vroeg de deur uit naar het ziekenhuis (8u vertrekken ongeveer) en daarna moet ik eigenlijk nog werken maar ik kijk wel even of ik dat trek. Heb ook een erg druk weekend achter de rug, lag vannacht pas laat in bed en vanmorgen weer vroeg eruit dus da's ook niet echt gunstig. Komt wel goed met mij hoor! Maar voel me wel even rot, nu...
Sjaantje- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 9631
Punten : 10334
Registratiedatum : 18-11-10
Maple schreef:Ik was even hard aan het nadenken wat ik voor de lunch wilde, vandaarZwoesj schreef:Maple ook weer wakker?
Geen wentelteefjes geworden?
Ik heb honger
Q10, nooit geprobeerd. Zal het eens gaan testen, dankje voor de tip PM!
Zwoesj- Ratel
- Aantal berichten : 4627
Punten : 4775
Registratiedatum : 05-12-10
Als je het niet trek moet je je ziek melden hoor, niet zover gaan dat het ten koste gaat van je gezondheid (lichamelijk en/of psychisch)
Gast- Gast
Angel Blue Eyes schreef:Aaaarrrrrgggghhhh!
Hoi iedereen!
En wat is er met u aan de hand op deze mooie zondag?
Zwoesj- Ratel
Wat is er aan de hand?Angel Blue Eyes schreef:Aaaarrrrrgggghhhh!
Hoi iedereen!
Ik heb zo gelachen om jou biecht, zag het helemaal voor me
Gast- Gast
Zwoesj schreef:Angel Blue Eyes schreef:Aaaarrrrrgggghhhh!
Hoi iedereen!
Wat niet.
Vannacht degene waaraan ik mijn hart heb vergeven gewhatsappt. En ja, hij reageerde gewoon. Niets aan de hand. Maar er is iets veranderd tussen ons. Ik hekel het!
Gast- Gast
Haha, Zwoesj, nee, gewoon een ordinaire boterham Vanavond had ik ook al ei in de planning staan, vandaar. En dat zou wel heel veel ei op een dag worden voor iemand die in principe geen ei lust
Gast- Gast
Ik weet het en ik denk ook wel dat ik morgen niet ga werken. Ik ben er vrijwillig en ik ben boventallig dus dat is al makkelijk. En de dames sturen me gewoon naar huis als ze vinden dat ik het niet aankan hahahaProudMama schreef:Als je het niet trek moet je je ziek melden hoor, niet zover gaan dat het ten koste gaat van je gezondheid (lichamelijk en/of psychisch)
TD: bedankt!
PM: heb je mij dan ook zitten uitlachen??
Sjaantje- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 9631
Punten : 10334
Registratiedatum : 18-11-10
Maple schreef:Haha, Zwoesj, nee, gewoon een ordinaire boterham Vanavond had ik ook al ei in de planning staan, vandaar. En dat zou wel heel veel ei op een dag worden voor iemand die in principe geen ei lust
Dat is nieuw voor mij, iemand die geen ei lust..
Zwoesj- Ratel
Ik weet dat je ons allemaal lekkere dingen vindt, maar om nou meteen grommend binnen te vallen...Angel Blue Eyes schreef:Aaaarrrrrgggghhhh!
Hoi iedereen!
Gast- Gast
Angel Blue Eyes schreef:Zwoesj schreef:Angel Blue Eyes schreef:Aaaarrrrrgggghhhh!
Hoi iedereen!
Wat niet.
Vannacht degene waaraan ik mijn hart heb vergeven gewhatsappt. En ja, hij reageerde gewoon. Niets aan de hand. Maar er is iets veranderd tussen ons. Ik hekel het!
Ik heb volgens mij de helft van je verhaal hierin gemist..
Zwoesj- Ratel
Jou ook een beetje ja
Had je het ook opgebiecht als ABE het niet had gedaan?
Heb trouwens 4 schattige labeldoekjes liggen hier.
Had je het ook opgebiecht als ABE het niet had gedaan?
Heb trouwens 4 schattige labeldoekjes liggen hier.
Gast- Gast
Maple schreef:Ik weet dat je ons allemaal lekkere dingen vindt, maar om nou meteen grommend binnen te vallen...Angel Blue Eyes schreef:Aaaarrrrrgggghhhh!
Hoi iedereen!
Gast- Gast
Geloof me, ze bestaan.Zwoesj schreef:Maple schreef:Haha, Zwoesj, nee, gewoon een ordinaire boterham Vanavond had ik ook al ei in de planning staan, vandaar. En dat zou wel heel veel ei op een dag worden voor iemand die in principe geen ei lust
Dat is nieuw voor mij, iemand die geen ei lust..
Gast- Gast
Zwoesj schreef:Angel Blue Eyes schreef:Zwoesj schreef:Angel Blue Eyes schreef:Aaaarrrrrgggghhhh!
Hoi iedereen!
Wat niet.
Ik heb volgens mij de helft van je verhaal hierin gemist..
Praat er eigenlijk ook nooit over. Want dan is het zo echt.
PM; Fijn dat je hebt gelachen. Haha. Ik vind hetzelf ook altijd wel erg geestig.
Gast- Gast
Maple schreef:Ik weet dat je ons allemaal lekkere dingen vindt, maar om nou meteen grommend binnen te vallen...Angel Blue Eyes schreef:Aaaarrrrrgggghhhh!
Hoi iedereen!
Sja, ik ben wat wiebelig zoals een collega dat noemt
Gast- Gast
Oh, help, ik ga nu rennen voor m'n leven.Angel Blue Eyes schreef:Maple schreef:Ik weet dat je ons allemaal lekkere dingen vindt, maar om nou meteen grommend binnen te vallen...Angel Blue Eyes schreef:Aaaarrrrrgggghhhh!
Hoi iedereen!
Gast- Gast
Waar zitten we veiliger, bij jou of bij mij Maple..
Zwoesj- Ratel
Maple schreef:Oh, help, ik ga nu rennen voor m'n leven.Angel Blue Eyes schreef:Maple schreef:Ik weet dat je ons allemaal lekkere dingen vindt, maar om nou meteen grommend binnen te vallen...Angel Blue Eyes schreef:Aaaarrrrrgggghhhh!
Hoi iedereen!
Maar kan iemand me uitleggen wat "Wiebelig" is? Ik kijk haar dan altijd wat sloom aan en lach en zeg 'ja' en geef een pootje, maar geen idee wat "wiebelig" is.
Gast- Gast
Beweeglijk, niet stil kunnen zitten.
Zwoesj- Ratel
Of, de andere kant, je kunt het ook als ander woord voor wispelturig gebruiken, continu veranderen van idee (zoals ik 's ochtends zeg dat ik bonen ga eten, dat 's middags alweer veranderd heb naar pasta, en uiteindelijk 's avonds aan de kip kerrie zit )
Zwoesj- Ratel
Zwoesj schreef:Beweeglijk, niet stil kunnen zitten.
Precies. Maar als zij wiebelig zegt, dan ben ik in een bui waar je geen u tegen wilt zeggen.
Zoals laatst:"Wel verrrrrrrdoooommmmmeee! Nu ben ik er klaar mee *heel relaas zonder adem te halen* en ik kap er mee en ik vind het goed zo. En als ik die lul tegenkom, dan kijl ik hem omver." Zegt zij:"ABE, je bent aardig wiebelig". Nou ehmz... Ja hoor....
Gast- Gast
Ik leg vaak de link tussen wiebelig en aangeschoten, dat je een beetje loopt te zwalken...
Gast- Gast
Pagina 34 van 40 • 1 ... 18 ... 33, 34, 35 ... 40
Pagina 34 van 40
Permissies van dit forum: