Dagcafé
+19
mzcharlotte
Mamasapje
Suus
Phileine
Lotus_
Luthien
Arwyn
Burn
Okidoki
May
Try
Raindrop
Merai
Lejow
VeryCherry
Shy
Jeanette
ExpressoB
Sjaantje
23 plaatsers
Pagina 33 van 40
Pagina 33 van 40 • 1 ... 18 ... 32, 33, 34 ... 36 ... 40
Re: Dagcafé
gaaaap, grr wat een rotgeluid die race wagens. Nu kijkt hij niet eens meer.
Zooi schone was moet nog opgevouwen worden en afwas moet ook nog gedaan worden. Geeeen zin in. Weekend alweer bijna voorbij..
Zooi schone was moet nog opgevouwen worden en afwas moet ook nog gedaan worden. Geeeen zin in. Weekend alweer bijna voorbij..
ExpressoB- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8264
Punten : 8549
Registratiedatum : 22-12-10
ProudMama schreef:Ja joh, verveel me zo door dat alsmaar moeten zitten
Zal het niet meer doen!
Ik vergeef het je maar alleen voor deze keer .
Gast- Gast
Zusje schreef:Pom; dat klinkt idd super! Ik vind YMM in de loop van de tijd wel achteruit gegaan. Volgende keer Torenstraat dus!
Ik wil best een keer mee als je gaat proberen En als ik een advies mag geven: niet de dag erna een belangrijke afspraak hebben, de knoflook komt je poriën uitzetten
Gast- Gast
Haha, valt me weer meeZusje schreef:ProudMama schreef:Ja joh, verveel me zo door dat alsmaar moeten zitten
Zal het niet meer doen!
Ik vergeef het je maar alleen voor deze keer .
Straks zal ik er waarschijnlijk weken niet of alleen voor updates zijn, dat scheelt weer he?!
Gast- Gast
pompidom schreef:Zusje schreef:Pom; dat klinkt idd super! Ik vind YMM in de loop van de tijd wel achteruit gegaan. Volgende keer Torenstraat dus!
Ik wil best een keer mee als je gaat proberen En als ik een advies mag geven: niet de dag erna een belangrijke afspraak hebben, de knoflook komt je poriën uitzetten
Gezellig! Mss ergens half juni . Mss wil Alex ook mee .
Ik ben eindelijk bijna pfff dus ga hangen. Fiijne dag!
Gast- Gast
ProudMama schreef:Theedoosje schreef:Oh ik heb beetje hoofdpijn getsie
Paracetamolletje en flink water drinken doen vaak wonderen!
(Ja, mag je gewoon hebben ookal ben je zwanger- biechtje 1, 2, of 3)
whaha oow gelukkig ik wilde al niet nemen whaha Nee joh ik ben niet een van de zwangere biechtjes:D
En water ja dat heb ik naast mij staan. Dank je voor de tips
Gast- Gast
Ik heb er vaak last van als ik te weinig drink, als ik dan even een paar glazen water neem zakt het al.
Gast- Gast
Heb je dan misschien ook nog tips tegen onderhand chronische vermoeidheid PM?
Zwoesj- Ratel
- Aantal berichten : 4627
Punten : 4775
Registratiedatum : 05-12-10
Vitamine B complex in een hoge dosering en Q10 willen weleens helpen.Zwoesj schreef:Heb je dan misschien ook nog tips tegen onderhand chronische vermoeidheid PM?
Helaas heb ik FM, dus ben ook altijd moe, dus ik weet hoe het voelt
Gast- Gast
Ik heb overigens ook altijd Dextro in mijn tas tegen grote dips, bijv tijdens avonddiensten, daar kreeg ik dan wel weer een beetje energie van. Helaas werkt dat altijd maar kort.
Gast- Gast
Het lijkt me leuk om ook een keer met Zusje erbij tapas te eten, ik vond het geslaagd!
Ik heb vandaag nog geen opmerkingen gehad dat ik stink ofzo, gelukkig
Gast- Gast
Mijn man heeft pas ook een etentje gehad met veel knoflook, en ik was niet mee. Dat is echt vreselijk wakker worden...
Gast- Gast
Hmm lekker, zacht geroosterd wit brood met philadelphia(tomaat&pesto) en komkommer erop. Nu nog steeds trek:$
ExpressoB- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8264
Punten : 8549
Registratiedatum : 22-12-10
Helaas PM, ik heb een chronisch vitamine B12 tekort, en pilletjes helpen niet Alleen mijn spuiten 1x per week doen iets, maar niet genoeg om me fit te voelen. Het enige wat nog wel eens helpt, is een blikje cola met een complete reep milka chocolade, maar om dat nou iedere dag te doen
Zwoesj- Ratel
Komkommer heb ik even helemaal uit mijn menu geschrapt, ookal komen ze uit Holland of wat dan ook.
Ik durf dat echt even niet meer te eten...
Ik durf dat echt even niet meer te eten...
Gast- Gast
ProudMama schreef:Theedoosje schreef:Oh ik heb beetje hoofdpijn getsie
Paracetamolletje en flink water drinken doen vaak wonderen!
(Ja, mag je gewoon hebben ookal ben je zwanger- biechtje 1, 2, of 3)
Gast- Gast
Maple ook weer wakker?
Zwoesj- Ratel
En Q10 tabletten Zwoesj? Naar mijn idee hielp dat ook wel bij mij.
Maar moet je wel een hoge dosering hebben, van bijv de Tuinen.
Maar moet je wel een hoge dosering hebben, van bijv de Tuinen.
Gast- Gast
Alex schreef:Het lijkt me leuk om ook een keer met Zusje erbij tapas te eten, ik vond het geslaagd!
Gaan we dan regelen Tegen die tijd! Eerst nog Shabu, en dan nemen we een liter ijs mee
Gast- Gast
Sjaan komt even binnenvallen... even een excuus zoeken om te zitten want ik ben helemaal brak, fysiek gezien. Net flink bezig geweest met de grasmatten uit te kloppen en de oprit te vegen want er kwam me toch een hoop zand uit de grasmatten. Echt niet te tillen waren ze daardoor. Maar goed, de aanhouder wint, en inmiddels ligt er al een groot deel gras in mijn tuin *zie mijn tuinklustopic*.
Maar ik merk wel dat ik er even helemaal doorheen zit, ik ben moe en ik zie het allemaal even niet meer zitten. Het loopt gewoon allemaal niet zoals ik het in mijn hoofd zat en er worden continu dingen veranderd en daar kan ik niet zo goed tegen. Helaas overheerst het gevoel dat ik maar meegaand en dankbaar moet zijn omdat mijn vriendin en haar buurvrouw zo flink voor mij aan het werk zijn. Ik weet het, ik zou me daar niet lullig om moeten voelen, maar dat is zó makkelijk gezegd
Maar ik merk wel dat ik er even helemaal doorheen zit, ik ben moe en ik zie het allemaal even niet meer zitten. Het loopt gewoon allemaal niet zoals ik het in mijn hoofd zat en er worden continu dingen veranderd en daar kan ik niet zo goed tegen. Helaas overheerst het gevoel dat ik maar meegaand en dankbaar moet zijn omdat mijn vriendin en haar buurvrouw zo flink voor mij aan het werk zijn. Ik weet het, ik zou me daar niet lullig om moeten voelen, maar dat is zó makkelijk gezegd
Sjaantje- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 9631
Punten : 10334
Registratiedatum : 18-11-10
Sjaan:
Misschien even een rustdagje inlassen zodat je weer een beetje energie op kan doen? Dan kan je vaak meer aan als wanneer je moe bent.
Misschien even een rustdagje inlassen zodat je weer een beetje energie op kan doen? Dan kan je vaak meer aan als wanneer je moe bent.
Gast- Gast
Gebakken brood uit de koekenpan met een gebakken ei en rookkaas met ham...
Zo lekker!!
Heeft mijn man net gemaakt voor me, ik heb een nieuwe verslaving...
Zo lekker!!
Heeft mijn man net gemaakt voor me, ik heb een nieuwe verslaving...
Gast- Gast
Ik was even hard aan het nadenken wat ik voor de lunch wilde, vandaarZwoesj schreef:Maple ook weer wakker?
Gast- Gast
Pagina 33 van 40 • 1 ... 18 ... 32, 33, 34 ... 36 ... 40
Pagina 33 van 40
Permissies van dit forum: