Dagcafé
+19
mzcharlotte
Mamasapje
Suus
Phileine
Lotus_
Luthien
Arwyn
Burn
Okidoki
May
Try
Raindrop
Merai
Lejow
VeryCherry
Shy
Jeanette
ExpressoB
Sjaantje
23 plaatsers
Pagina 32 van 40
Pagina 32 van 40 • 1 ... 17 ... 31, 32, 33 ... 36 ... 40
Re: Dagcafé
Klinkt ls een geslaagde avond! aanrader dus, die tent... Ben alleen in 2 andere geweest hier maar vaker gehoord dat die in de Torenstraat lekker is!
Gast- Gast
Theedoosje schreef:Oh ik heb beetje hoofdpijn getsie
Paracetamolletje en flink water drinken doen vaak wonderen!
(Ja, mag je gewoon hebben ookal ben je zwanger- biechtje 1, 2, of 3)
Gast- Gast
Oeh net lekker lunch op met croissants!
Zo nog ff film kijken met mijn zusje voordat ik weer half Nederland ga doortreinen!
Zo nog ff film kijken met mijn zusje voordat ik weer half Nederland ga doortreinen!
Gast- Gast
Haha, het gaat jou moeilijk af om het gewoon los te laten, he?ProudMama schreef:Theedoosje schreef:Oh ik heb beetje hoofdpijn getsie
Gast- Gast
Goedemiddag iedereen
13u uit bed gekomen, lagen er 05u in, gaar dus..
Vriend kijkt formule 1, bàh bàh
Wat gaan jullie vandaag doen?
ExpressoB- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8264
Punten : 8549
Registratiedatum : 22-12-10
Wilde je wat opbiechten?Storm schreef:Haha, het gaat jou moeilijk af om het gewoon los te laten, he?ProudMama schreef:Theedoosje schreef:Oh ik heb beetje hoofdpijn getsie
Ahaaaaaa... vandaar dat je die baan niet wil. Moet je vertellen dat je zwanger bent als je nog maar een tijdelijk contract hebt of in je proeftijd zit. Nee, dat risico zou ik ook niet nemen
Gast- Gast
Haha PM, probeer je een reactie te ontlokken?
Zwoesj- Ratel
- Aantal berichten : 4627
Punten : 4775
Registratiedatum : 05-12-10
Hallo!
Ik mag hier eigenlijks helemaal niet wezen
Vandaag moet ik de slaapkamer voor de laatste keer sauzen en dus ook het plafond, ik zie er behoorlijk tegenop!
Dus nu ben ik steeds andere dingen aan het doen
Ik mag hier eigenlijks helemaal niet wezen
Vandaag moet ik de slaapkamer voor de laatste keer sauzen en dus ook het plafond, ik zie er behoorlijk tegenop!
Dus nu ben ik steeds andere dingen aan het doen
Gast- Gast
Ja, geef het nou maar toe Zwoesj, dat jij het bent...Zwoesj schreef:Haha PM, probeer je een reactie te ontlokken?
Gast- Gast
Ff dorzetten, is veel mooier als je plavond wit is met het oog op de kraamvisite van straks...Patriesje schreef:Vandaag moet ik de slaapkamer voor de laatste keer sauzen en dus ook het plafond, ik zie er behoorlijk tegenop!
Gast- Gast
Zwangere vrouwen horen ook vroeg op bed te liggen!!ExpressoB schreef:Goedemiddag iedereen
Gast- Gast
ProudMama schreef:Ja, geef het nou maar toe Zwoesj, dat jij het bent...Zwoesj schreef:Haha PM, probeer je een reactie te ontlokken?
Haha ga je nu je offensief tegen mij richten??
Zwoesj- Ratel
ProudMama schreef:Ff dorzetten, is veel mooier als je plavond wit is met het oog op de kraamvisite van straks...Patriesje schreef:Vandaag moet ik de slaapkamer voor de laatste keer sauzen en dus ook het plafond, ik zie er behoorlijk tegenop!
Het is al wit, maar het moet alleen voor je laatste keer.
Maar aan gezien ik lekker klein ben moet ik de hele tijd trapje op en trapje af, trapje weer verzetten... ben langer met het trapje bezig als het sauzen..
Ja het moet inderdaad wel op tijd af!
Gast- Gast
Patriesje geeft het ook gewoon toe, die is er nu van af...Zwoesj schreef:ProudMama schreef:Ja, geef het nou maar toe Zwoesj, dat jij het bent...Zwoesj schreef:Haha PM, probeer je een reactie te ontlokken?
Gast- Gast
ProudMama schreef:Patriesje geeft het ook gewoon toe, die is er nu van af...Zwoesj schreef:ProudMama schreef:Ja, geef het nou maar toe Zwoesj, dat jij het bent...Zwoesj schreef:Haha PM, probeer je een reactie te ontlokken?
My lips are sealed
Zwoesj- Ratel
ProudMama schreef:Zwangere vrouwen horen ook vroeg op bed te liggen!!ExpressoB schreef:Goedemiddag iedereen
Zo jij bent bijdehand.. Vind het eigenlijk niet grappig!
Als je ook al ruim 3mnd ongesteld bent..
ExpressoB- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8264
Punten : 8549
Registratiedatum : 22-12-10
O sorry, daar dacht ik even niet bij naExpressoB schreef:ProudMama schreef:Zwangere vrouwen horen ook vroeg op bed te liggen!!ExpressoB schreef:Goedemiddag iedereen
Zo jij bent bijdehand.. Vind het eigenlijk niet grappig!
Als je ook al ruim 3mnd ongesteld bent..
Gast- Gast
Groot gelijk, het is dat ze er bij mij niet omheen kunnen, anders zou ik het spelletje ook gewoon meespelenPatriesje schreef:haha ik geef niks toe!
Maar ik ontken ook niks
Gast- Gast
Zusje schreef:Klinkt ls een geslaagde avond! aanrader dus, die tent... Ben alleen in 2 andere geweest hier maar vaker gehoord dat die in de Torenstraat lekker is!
Ik kom liever in de Torenstraat dan by Y Mucho Más, eigenlijk. Die in de Torenstraat is tapas op z'n Spaans, met zelfgemaakte Sangria (al vond ik 'm gister niet zo lekker), ipv uit een pak (zoals bij Y Mucho Más). En de eigenaresse van de Torenstraat is zo'n lieve vrouw. We hadden gister iets wat we niet wisten dat het er zo onapetijtelijk uit zou zien. Dus dat hebben we niet aangeraakt. Toen vroeg ze aan me of we het niet lekker vonden, hebben het terug gegeven en er niet eens voor hoeven te betalen.
Gast- Gast
ProudMama schreef:Groot gelijk, het is dat ze er bij mij niet omheen kunnen, anders zou ik het spelletje ook gewoon meespelenPatriesje schreef:haha ik geef niks toe!
Maar ik ontken ook niks
Haha jij bent gewoon zo bezig dat iedereen zegt nee ik ben het niet.
dan blijven er vanzelf een paar over...
hou je ook een lijstje bij?
Gast- Gast
Pom; dat klinkt idd super! Ik vind YMM in de loop van de tijd wel achteruit gegaan. Volgende keer Torenstraat dus!
Gast- Gast
Pagina 32 van 40 • 1 ... 17 ... 31, 32, 33 ... 36 ... 40
Pagina 32 van 40
Permissies van dit forum: