Dagcafé
+19
mzcharlotte
Mamasapje
Suus
Phileine
Lotus_
Luthien
Arwyn
Burn
Okidoki
May
Try
Raindrop
Merai
Lejow
VeryCherry
Shy
Jeanette
ExpressoB
Sjaantje
23 plaatsers
Pagina 31 van 40
Pagina 31 van 40 • 1 ... 17 ... 30, 31, 32 ... 35 ... 40
Re: Dagcafé
Meiden bedankt....
Ik probeerde kalm te worden maar het lukte niet. Ik kiepte om zodra ik opstond en alles tintelde in mijn lichaam.
Mijn vriendin was zo hier en heeft me vast gehouden. En langzaam werd ik rustiger.
Uiteindelijk ben ik me gaan douchen toen zij nog hier was en nu gaat het wel.
Wel nog steeds duizelingen en bang dat ik opnieuw erin terecht kom.
Helaas moest mijn vriendin gaan maar ik bel zo iemand anders op want ik durf niet zo goed alleen te blijven nu.
Ik probeerde kalm te worden maar het lukte niet. Ik kiepte om zodra ik opstond en alles tintelde in mijn lichaam.
Mijn vriendin was zo hier en heeft me vast gehouden. En langzaam werd ik rustiger.
Uiteindelijk ben ik me gaan douchen toen zij nog hier was en nu gaat het wel.
Wel nog steeds duizelingen en bang dat ik opnieuw erin terecht kom.
Helaas moest mijn vriendin gaan maar ik bel zo iemand anders op want ik durf niet zo goed alleen te blijven nu.
Gast- Gast
Fijn dat je al iets rustiger bent, Stuiterbal! Ik denk dat het idd een goed idee is als je iemand inlicht zodat die naar je toe kan komen als het weer eventjes niet gaat. Lijkt me in elk geval heel eng.
Gast- Gast
Hazeltje, ik ben net in een paniek aanval terecht gekomen denk ik. Ik was duizelig en opeens werd ik heel emotioneel en kreeg ik hart kloppingen erbij. Ik trilde en alles tintelde in mijn lichaam zelfs mijn gezicht. Dood eng was het....
Door de meiden hier wist ik wel wat het was en door de steun van mijn vriendin ben ik gekalmeerd.
Door de meiden hier wist ik wel wat het was en door de steun van mijn vriendin ben ik gekalmeerd.
Gast- Gast
Jemig meis!
Dat is niet niks zeg. Gelukkig ben je nu wat kalmer.
Heb je nog iemand kunnen bereiken?
Dat is niet niks zeg. Gelukkig ben je nu wat kalmer.
Heb je nog iemand kunnen bereiken?
Gast- Gast
Oei dan schrik je je even rot zeg! Fijn dat je je nu iets beter voelt. Doe het even heel rustig aan, misschien was je bloeddruk ook in 1x heel laag. Neem even je rust, kun je goed gebruiken denk ik!
Zwoesj- Ratel
- Aantal berichten : 4627
Punten : 4775
Registratiedatum : 05-12-10
Nou weet ik nog steeds niet wat ik wil lunchen Bleghhh, ik ga maar stofzuigen. Alweer.
Gast- Gast
Okee ik ga echt iets doen in huis hoor, het is echt een troep, niet meer normaal.
Gast- Gast
Echt, als het aan het ov ligt dan kom ik écht nergens... Wordt er echt sjaggo van...
Vanmorgen wel in de hoerenstraat geweest! En ook in die kamertjes enzo, was wel een ervaring haha!
Jammer dan ik maar vijf uur heb geslapen. Zit nu in de trein onderweg naar mijn laatste verjaardag... ZzZzzZzZzz...
Vanmorgen wel in de hoerenstraat geweest! En ook in die kamertjes enzo, was wel een ervaring haha!
Jammer dan ik maar vijf uur heb geslapen. Zit nu in de trein onderweg naar mijn laatste verjaardag... ZzZzzZzZzz...
Gast- Gast
Oh, en wat hebbie in die kamertjes gedaan, dan?Zusje schreef:
Ja, de NS is hopeloos dit weekend, ik ga nooit met de trein, gisteren toevallig, en 't was echt dramatisch.
Gast- Gast
Hoi Alex (late reactie sorry!)
Zusje, hoe laat mag je eindelijk thuis relaxen? Of word dit een heel late verjaardag?..
Zusje, hoe laat mag je eindelijk thuis relaxen? Of word dit een heel late verjaardag?..
Zwoesj- Ratel
- Aantal berichten : 4627
Punten : 4775
Registratiedatum : 05-12-10
Wat naar Stuiterbal. Helaas herken ik het maar al te goed Misschien is het een idee om morgen even een afspraak met de huisarts te maken? Dan zou je de klachten kunnen bespreken en kunnen kijken naar mogelijkheden om de aanvallen te reguleren. Ik heb ook ooit eens een tip gehad om te gebruiken wanneer ik in een aanval terecht kwam, maar weet niet precies wat het nou was. Ik slik overigens medicatie tegen de aanvallen/angst en dit werkt erg goed. Ik wil je in ieder geval veel sterkte toewensen, doe rustig aan.
Phileine- Kletskop
- Aantal berichten : 1894
Punten : 2065
Registratiedatum : 17-11-10
Ik ben er weer
Stuiterbal> fijn dat je vriendin er toch even was en je rustig kon worden. Is er nu ook iemand bij jou?
Zusje> wat moest je daar?
Stuiterbal> fijn dat je vriendin er toch even was en je rustig kon worden. Is er nu ook iemand bij jou?
Gast- Gast
Maple schreef:Oh, en wat hebbie in die kamertjes gedaan, dan?Zusje schreef:
Ja, de NS is hopeloos dit weekend, ik ga nooit met de trein, gisteren toevallig, en 't was echt dramatisch.
Maar de tram en de bus net zo. Of ze rijden niet/ niet meer of net voor mijn neus weg. Station hier een zooitje, slechte wegwijzing én van die mensen die voor je neus ineens stil gaan staan waardoor je de trein mist en weer een half uur mag wachten. Zo gaat het vanaf mijn thuiskomst... En ik in Houston iedereen vertellen hoe goed het ov hier wel niet is. Is moet was zijn dus...
@Zwoesj; tis anderhalf uur reizen maar ga zeker voor het eten weg. En dan denk ik gelijk naar bed haha!
Gast- Gast
Toch geen sollicitatie- gesprek he?!Theedoosje schreef:
Gast- Gast
Stuiterbal:
Je hebt toch ook van die spray's op natuurlijke basis om wat rustiger te worden? Bach resque? En Maple had hier pas ook een spray staan met Valeriaan.
Je hebt toch ook van die spray's op natuurlijke basis om wat rustiger te worden? Bach resque? En Maple had hier pas ook een spray staan met Valeriaan.
Gast- Gast
ProudMama schreef:Toch geen sollicitatie- gesprek he?!Theedoosje schreef:
Bahaha! Nee ik heb al een baan, het contract teken ik vanavond, heb het met de post ontvangen .
Gast- Gast
Er is trouwens ook een heel goed middel van Bloem, Rufal heet dat. Daar word je ook rustiger van.
Phileine- Kletskop
- Aantal berichten : 1894
Punten : 2065
Registratiedatum : 17-11-10
haha zusje ik dacht al huh het is zondag vanavond contract tekenen?
Minx- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8623
Punten : 9434
Registratiedatum : 18-11-10
pompidom schreef:hoi dames!
Lexie, ik ben zoooo gaar! Heb jij nog last van de knoflook?
Watvhebben jullie gegeten?
Gast- Gast
Zusje schreef:pompidom schreef:hoi dames!
Lexie, ik ben zoooo gaar! Heb jij nog last van de knoflook?
Watvhebben jullie gegeten?
Tapas, in de tapasbar aan de Torenstraat. Super lekker! Alleen álles met knoflook, dus we stonken echt gruwelijk! Haha en de man van Lexie was fan van Florentia-ijs, hij had spijt dat hij geen halve liter bak had genomen
Gast- Gast
Pagina 31 van 40 • 1 ... 17 ... 30, 31, 32 ... 35 ... 40
Pagina 31 van 40
Permissies van dit forum: