Dagcafé
+19
mzcharlotte
Mamasapje
Suus
Phileine
Lotus_
Luthien
Arwyn
Burn
Okidoki
May
Try
Raindrop
Merai
Lejow
VeryCherry
Shy
Jeanette
ExpressoB
Sjaantje
23 plaatsers
Pagina 4 van 40
Pagina 4 van 40 • 1, 2, 3, 4, 5 ... 22 ... 40
Re: Dagcafé
Nou inderdaad, maar 2 posts in de tijd dat ik heb gedoucht en omgekleed
Zal straks vast wel weer drukker worden maar ja, iedereen zit nu natuurlijk bij de EHV-meeting
En ik ben er vandoor, vanavond optreden dus ik ga mn vriendin ophalen en dan gaan we alvast naar het theater toe. Heb er zin in!!! (voor degenen die het meegekregen hebben: het is het optreden waarvoor ik laatst een flyer aan het maken was en die hier heb geshowd voor tips )
Fijne avond allemaal en tot morgen!
Zal straks vast wel weer drukker worden maar ja, iedereen zit nu natuurlijk bij de EHV-meeting
En ik ben er vandoor, vanavond optreden dus ik ga mn vriendin ophalen en dan gaan we alvast naar het theater toe. Heb er zin in!!! (voor degenen die het meegekregen hebben: het is het optreden waarvoor ik laatst een flyer aan het maken was en die hier heb geshowd voor tips )
Fijne avond allemaal en tot morgen!
Sjaantje- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 9631
Punten : 10334
Registratiedatum : 18-11-10
Theedoosje schreef:Komt omdat er een meeting bij mij was dat het zo rustig was hahaha
Was het leuk? Vertel!?
Gast- Gast
Het was heel erg leuk. Ik heb veel gelachen Erg gezellig dus. Het is fijn om elkaar vaker te zien dan verloopt alles ook gewoon zo fijn vind ik. En dan heb ik nog Marin, Niekske en SunnyScience (schrijf ik het goed?) nog leren kennen wat ook erg leuk was Lekkere hapjes waren er ook dus door alles ben ik helemaal happy
Ik hoop de rest ook whaha
Ik hoop de rest ook whaha
Gast- Gast
dat dacht de machinist, die vroeg zich vast af waarom ik niet uitstapte en ging daarom speciaal maar ff terugZusje schreef:
Maple waar ga je heen? Breukelen?
Ik ging naar Utrecht, ben alweer onderweg terug. Net nog een fietspolitieagent keihard op z'n muil zien gaan, eigen schuld, hij reed door rood, door de voetgangers heen
Gast- Gast
Wow, het is zeker rustig hier!!!
A heeft geen uitslag gekregen, dus ik denk dat mijn schoonouders weer leeuwen en beren op de weg hebben gezien. Niet de eerste keer dat ze paniek zaaien als het om mijn dochter gaat, erg irritant.
We hebben net A. bij mijn ouders gebracht en zijn onderweg naar Den Haag, we gaan tapas eten met wolletjes en haar vriend.
A heeft geen uitslag gekregen, dus ik denk dat mijn schoonouders weer leeuwen en beren op de weg hebben gezien. Niet de eerste keer dat ze paniek zaaien als het om mijn dochter gaat, erg irritant.
We hebben net A. bij mijn ouders gebracht en zijn onderweg naar Den Haag, we gaan tapas eten met wolletjes en haar vriend.
Gast- Gast
Whaha, te rustig idd
TD, wat leuk dat het zo leuk was!!
Alex, gezellig! Veel plezier!
IK HEB WEER EEN PINPAS
IK HEB WEER EEN PINPAS
Gast- Gast
Hier gaan alle winkelalarmen af, wat betekent dat de zaterdag-shop-dag ook weer voorbij is.
Hoi, eend!
Hoi, eend!
Gast- Gast
Reva schreef:Whaha, te rustig idd
IK HEB WEER EEN PINPAS
Had jij die ook een tijdje niet? Ik namelijk ook niet.
En ja dank je (over dat het leuk dat het leuk was )
Gast- Gast
Is iedereen gelijk na ons gegaan? Haha!Theedoosje schreef:Komt omdat er een meeting bij mij was dat het zo rustig was hahaha
Gast- Gast
Reev, jeej! Weer een pinpas!
Theedoosje, wat leuk dat de meeting zo'n succes was! Viel je taart in de smaak (of ben ik nou in de war? Je had toch taart gemaakt?)?
Storm, ben je klaar voor je gesprek?
Theedoosje, wat leuk dat de meeting zo'n succes was! Viel je taart in de smaak (of ben ik nou in de war? Je had toch taart gemaakt?)?
Gast- Gast
Nee ben nog niet klaar, moet mezelf nog omkleden, eten en de website goed bestuderen.
Gast- Gast
Alex schreef:Reev, jeej! Weer een pinpas!
Nou er is niet heel veel van gegeten Maar volgens SunnyScience was hij lekker. Ze pakte zelfs nog een stuk
Gast- Gast
Goedemiddag dames!
Merai- Ratel
- Aantal berichten : 4765
Punten : 5075
Storm, kun je niet beter eerst eten en dan omkleden? Ik ben altijd zo'n kneus die juist op zo'n moment gaat zitten knoeien
Theedoosje, jammer dat er niet veel van je taart is gegeten. Maar wel fijn dat SuS 'm heeft goedgekeurd
Isabella, ik ben met K. onderweg naar wolletjes, we gaan met haar en haar vriend tapas eten! Heb jij plannen voor vanavond?
Theedoosje, jammer dat er niet veel van je taart is gegeten. Maar wel fijn dat SuS 'm heeft goedgekeurd
Isabella, ik ben met K. onderweg naar wolletjes, we gaan met haar en haar vriend tapas eten! Heb jij plannen voor vanavond?
Gast- Gast
Hey
Was de meeting leuk Theedoosje? Grrr stom dat ik er weer niet bij was!
Als de volgende voor mij haalbaar is qua reis kom ik zeker (als ik niet moet werken :S).
Ik heb vandaag 10 rijlessen geboekt De eerste staat wel pas op 23 juli ivm vakantie en doordeweeks kan ik niet ivm werk.
Was de meeting leuk Theedoosje? Grrr stom dat ik er weer niet bij was!
Als de volgende voor mij haalbaar is qua reis kom ik zeker (als ik niet moet werken :S).
Ik heb vandaag 10 rijlessen geboekt De eerste staat wel pas op 23 juli ivm vakantie en doordeweeks kan ik niet ivm werk.
Raindrop- Ratel
- Aantal berichten : 5054
Punten : 5284
Pagina 4 van 40 • 1, 2, 3, 4, 5 ... 22 ... 40
Pagina 4 van 40
Permissies van dit forum: