Dagcafé
+19
mzcharlotte
Mamasapje
Suus
Phileine
Lotus_
Luthien
Arwyn
Burn
Okidoki
May
Try
Raindrop
Merai
Lejow
VeryCherry
Shy
Jeanette
ExpressoB
Sjaantje
23 plaatsers
Pagina 29 van 40
Pagina 29 van 40 • 1 ... 16 ... 28, 29, 30 ... 34 ... 40
Re: Dagcafé
ProudMama schreef:Ja, gelukkig wel, op naar de 32 hoor!! Al hoop ik natuurlijk op 36 weken, maar 32 is genoeg om 'veilig' te zitten en hier in het ziekenhuis te bevallen.
Dat snap ik! Op naar de 32!!
Gast- Gast
Haha. Nee idd, niet leuk. Ik word vandaag of morgen gebeld (ik was de laatste kandidaat) maar ik zeg hoe dan ook nee, dit wás het gewoon niet voor mij. Paste niet bij me.
Gast- Gast
Goed dat je je dit beseft Storm en hiervoor uit durft te komen!Storm schreef:Haha. Nee idd, niet leuk. Ik word vandaag of morgen gebeld (ik was de laatste kandidaat) maar ik zeg hoe dan ook nee, dit wás het gewoon niet voor mij. Paste niet bij me.
Gast- Gast
SunnyScience schreef:Goed dat je je dit beseft Storm en hiervoor uit durft te komen!Storm schreef:Haha. Nee idd, niet leuk. Ik word vandaag of morgen gebeld (ik was de laatste kandidaat) maar ik zeg hoe dan ook nee, dit wás het gewoon niet voor mij. Paste niet bij me.
+1
Jeanette- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 11268
Punten : 12424
Registratiedatum : 17-11-10
Jahoeeee!!! Vanavond naar de Toppers!
Ik denk dat ik mezelf juist ongelukkiger had gemaakt door daar te gaan werken. Ik had voortdurend op mijn tenen moeten lopen en me heel vaak onzeker moeten voelen, omdat ik daar te maken zou krijgen met advocaten en directeuren. Ik voel me daarbij gewoon niet op mijn gemak. Dan hou ik liever mijn huidige werk nog even aan, waar ik me wél prettig voel.SunnyScience schreef:Goed dat je je dit beseft Storm en hiervoor uit durft te komen!Storm schreef:Haha. Nee idd, niet leuk. Ik word vandaag of morgen gebeld (ik was de laatste kandidaat) maar ik zeg hoe dan ook nee, dit wás het gewoon niet voor mij. Paste niet bij me.
Gast- Gast
Storm schreef:Ik denk dat ik mezelf juist ongelukkiger had gemaakt door daar te gaan werken. Ik had voortdurend op mijn tenen moeten lopen en me heel vaak onzeker moeten voelen, omdat ik daar te maken zou krijgen met advocaten en directeuren. Ik voel me daarbij gewoon niet op mijn gemak. Dan hou ik liever mijn huidige werk nog even aan, waar ik me wél prettig voel.SunnyScience schreef:Goed dat je je dit beseft Storm en hiervoor uit durft te komen!Storm schreef:Haha. Nee idd, niet leuk. Ik word vandaag of morgen gebeld (ik was de laatste kandidaat) maar ik zeg hoe dan ook nee, dit wás het gewoon niet voor mij. Paste niet bij me.
Ik kan alleen maar zeggen dat dit als een hele juiste beslissing klinkt!
Gast- Gast
Hoe veel concerten geven die wel niet? ik zag gister op het station ook mensen met wit/gouden kleding, haha.Jeanette schreef:Jahoeeee!!! Vanavond naar de Toppers!
Gast- Gast
Jeanette schreef:Jahoeeee!!! Vanavond naar de Toppers!
Oeeeh, jij ook in het Wit/Goud met een kroontje? Gister na de meeting kwamen ik en Marin alleen maar verklede mensen overal tegen!
Gast- Gast
Haha ja lekker fout haha! Nee, ik ben naar de feestwinkel geweest en heb een goud hoedje en riem gescoord. Verder heb ik wel witte kleding, maar weet bij god nog niet wat ik aan ga trekken haha. Dadelijk maar even mijn kast uit mesten. Ze traden gisteren, vrijdag op en dan vandaag voor het laatst.
Storm, dat is juist een goede beslissing! Ik heb dat ook ooit gehad. Die manager was zo streng gelovig en de locatie waarnaar ik solliciteerde was daar zo op gebaseerd, dat ik me daar ook echt niet op mijn plek zou voelen.
Goedemorgen Lily en Donnaa!
Ik heb juist niet uitgeslapen.. 6 uur was ik nog wakker en 11 uur stond ik weer naast m`n bedje zonet..
Gast- Gast
Lekker Lily!
Ik heb juist weinig geslapen. Gisteren had een vriendin en vriend gevraagd of ik mee ging stappen. Hierop nee gezegd aangezien ik vanavond naar de Toppers ga en dan niet al te gaar wil zijn. Echter was het KRO Detective Night (Ik ben dol op Engelse detectives) en dat heb ik toch iets te lang gekeken. Echt heel slecht.
Ik heb juist weinig geslapen. Gisteren had een vriendin en vriend gevraagd of ik mee ging stappen. Hierop nee gezegd aangezien ik vanavond naar de Toppers ga en dan niet al te gaar wil zijn. Echter was het KRO Detective Night (Ik ben dol op Engelse detectives) en dat heb ik toch iets te lang gekeken. Echt heel slecht.
Ik had ook het idee dat ze daar christelijk waren (streng).Jeanette schreef:Storm, dat is juist een goede beslissing! Ik heb dat ook ooit gehad. Die manager was zo streng gelovig en de locatie waarnaar ik solliciteerde was daar zo op gebaseerd, dat ik me daar ook echt niet op mijn plek zou voelen.
Gast- Gast
storm, lees nu dat het niks was. Jammer zeg, maar wel goed dat je van jezelf zegt dat dit niet bij jou past.
Gast- Gast
Goedemorgen!
wij gaan vanmiddag een stukje proberen op te vangen bij Monsterstruck hiero
wij gaan vanmiddag een stukje proberen op te vangen bij Monsterstruck hiero
Zwerver- Ratel
- Aantal berichten : 6323
Punten : 6959
Ik dacht dat jij naar een Yes meeting ging_Donnaa schreef:Ik ga zo naar een automeeting in Marnewaard..
Gast- Gast
Toppers!
Pagina 29 van 40 • 1 ... 16 ... 28, 29, 30 ... 34 ... 40
Pagina 29 van 40
Permissies van dit forum: