Dagcafé
+19
mzcharlotte
Mamasapje
Suus
Phileine
Lotus_
Luthien
Arwyn
Burn
Okidoki
May
Try
Raindrop
Merai
Lejow
VeryCherry
Shy
Jeanette
ExpressoB
Sjaantje
23 plaatsers
Pagina 27 van 40
Pagina 27 van 40 • 1 ... 15 ... 26, 27, 28 ... 33 ... 40
Re: Dagcafé
heej Sjaan!
We gaan zo naar mijn ouders. Heb net de wii fit gedaan...vanmorgen al in totaal 15 min (eerst zonder balance board omdat hij het niet meer deed, maar ik heb hem aan de praat gekregen *trots op mijzelf zijn* )
We gaan zo naar mijn ouders. Heb net de wii fit gedaan...vanmorgen al in totaal 15 min (eerst zonder balance board omdat hij het niet meer deed, maar ik heb hem aan de praat gekregen *trots op mijzelf zijn* )
Gast- Gast
Goedemorgen, ach wat heb ik heeeerlijk geslapen. Ik was om 7.17 wakker, maar heb me nog even paar keer omgedraaid.
Ik merkte gisteravond pas hoe vermoeiend de dag wel niet was!
Hebben jullie vandaag nog plannen?
Ik merkte gisteravond pas hoe vermoeiend de dag wel niet was!
Hebben jullie vandaag nog plannen?
Gast- Gast
Goedemorgen!
Snappen jullie 't nou? Dan drink je gisteravond voldoende (lees; genoeg), e nog wordt je wakker meteen droge mond!
Vandaag vieren we de verjaardag van m'n broer..
Dikke 1,5 week later, maarja! Dat krijg je als je voor 4,5 week in Amerika hebt gezeten..
Snappen jullie 't nou? Dan drink je gisteravond voldoende (lees; genoeg), e nog wordt je wakker meteen droge mond!
Vandaag vieren we de verjaardag van m'n broer..
Dikke 1,5 week later, maarja! Dat krijg je als je voor 4,5 week in Amerika hebt gezeten..
Burn- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 12281
Punten : 12796
Registratiedatum : 07-02-11
Nee, geen plannen voor vandaag. Was alleen wat vergeten dus mag voor de verandering vandaag wéér boodschappen gaan doen En m'n man gaat zo weg en dan ben ik weer tot vanavond laat alleen thuis...
Gast- Gast
Goedemorgen! Ik zit nog op Vlieland, ga lekker een stuk fietsen vandaag denk ik, we hebben tandems gehuurd
Suus- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8867
Punten : 9058
Registratiedatum : 17-11-10
ohh meiden dit is eng....
ik ben enorm duizelig en het trekt niet weg... voel me ontzettend ligt in mijn hoofd
ik ben enorm duizelig en het trekt niet weg... voel me ontzettend ligt in mijn hoofd
Gast- Gast
Burn schreef:Goedemorgen!
Misschien heb je met een open mond geslapen?
Gast- Gast
Ga even liggen dan! Misschien wat zoets eten?Stuiterbal schreef:ohh meiden dit is eng....
Gast- Gast
ff liggen gaan op de bank.. Ff oogjes dicht.. Wekker zetten vooor 't geval je iets belangrijks hebt..
Burn- Lady Post-a-lot
Of juist wat zouts? Ik heb de neiging een lage bloeddruk te hebben, dan helpt een dropje vaak. Maar ik heb 't op sommige momenten ook als m'n bloedsuiker te laag is. Ik krijg sowieso al bijna geen suikers binnen, dus 't is niet zo vreemd, maar als ik dat heb, werkt een banaan bij mij het best.Storm schreef:Ga even liggen dan! Misschien wat zoets eten?Stuiterbal schreef:ohh meiden dit is eng....
Gast- Gast
Ja ik kamp de laatste tijd enorm veel met duizelingen. Ik word er gek van soms komen ze tijdens het auto rijden opzetten.
Voel me er ook echt beroerd onder en denk dat ik toch maar eens bloed moet laten prikken want dit is eng aan het worden..
Voel me er ook echt beroerd onder en denk dat ik toch maar eens bloed moet laten prikken want dit is eng aan het worden..
Gast- Gast
SunnyScience schreef:Burn schreef:Goedemorgen!
Misschien heb je met een open mond geslapen?
Burn- Lady Post-a-lot
Maple schreef:Of juist wat zouts? Ik heb de neiging een lage bloeddruk te hebben, dan helpt een dropje vaak. Maar ik heb 't op sommige momenten ook als m'n bloedsuiker te laag is. Ik krijg sowieso al bijna geen suikers binnen, dus 't is niet zo vreemd, maar als ik dat heb, werkt een banaan bij mij het best.Storm schreef:Ga even liggen dan! Misschien wat zoets eten?Stuiterbal schreef:ohh meiden dit is eng....
ohhh help dit is echt eng ik ben enorm emotioneel opeens. ik ga gauw mijn bed zoeken want dit is beangstigend...
Gast- Gast
Stuiterbal schreef:Ja ik kamp de laatste tijd enorm veel met duizelingen. Ik word er gek van soms komen ze tijdens het auto rijden opzetten.
Ik wilde net zeggen dat je dan toch naar de HA moet. Als je het ook onder het autorijden krijgt, doodeng
Gast- Gast
Burn schreef:SunnyScience schreef:Burn schreef:Goedemorgen!
Misschien heb je met een open mond geslapen?Ik heb dat altijd als ik (te) veel alcohol heb gedronken..
Burn, heb je mijn pm nog gehad?
Chocolate Cookie- Ratel
- Aantal berichten : 4663
Punten : 4809
Registratiedatum : 18-11-10
Burn schreef:SunnyScience schreef:Burn schreef:Goedemorgen!
Misschien heb je met een open mond geslapen?Ik heb dat altijd als ik (te) veel alcohol heb gedronken..
Haha, ik wilde ook zeggen; dat ligt eraan wát je hebt gedronken...
mzcharlotte- Ratel
- Aantal berichten : 4211
Punten : 4519
Registratiedatum : 18-11-10
Stuiterbal schreef:Maple schreef:Of juist wat zouts? Ik heb de neiging een lage bloeddruk te hebben, dan helpt een dropje vaak. Maar ik heb 't op sommige momenten ook als m'n bloedsuiker te laag is. Ik krijg sowieso al bijna geen suikers binnen, dus 't is niet zo vreemd, maar als ik dat heb, werkt een banaan bij mij het best.Storm schreef:Ga even liggen dan! Misschien wat zoets eten?Stuiterbal schreef:ohh meiden dit is eng....
ohhh help dit is echt eng ik ben enorm emotioneel opeens. ik ga gauw mijn bed zoeken want dit is beangstigend...
Het klinkt een beetje hoe ik reageer als ik een paniekaanval/hyperventilatie heb. Waarschijnlijk ben je al weg maar probeer ontspanningsoefeningen te doen. Rustig door je buik ademhalen.
Gast- Gast
Stuiterbal schreef:Maple schreef:Of juist wat zouts? Ik heb de neiging een lage bloeddruk te hebben, dan helpt een dropje vaak. Maar ik heb 't op sommige momenten ook als m'n bloedsuiker te laag is. Ik krijg sowieso al bijna geen suikers binnen, dus 't is niet zo vreemd, maar als ik dat heb, werkt een banaan bij mij het best.Storm schreef:Ga even liggen dan! Misschien wat zoets eten?Stuiterbal schreef:ohh meiden dit is eng....
Bel anders even de huisartsenpost en vraag of ze langs willen komen, als het je zo beangstigt. Best kans dat je bloeddruk gewoon te laag is, dat kunnen ze dan zó opmeten en ben je direct gerustgesteld.
Gast- Gast
ik kom niet van de bank af. Mijn handen trillen, ik huil en heb hart kloppingen en ik kan het niet plaatsen dit is echt eng en ik ben alleen...
Gast- Gast
Rustig blijven Stuiterbal! Dit klinkt als 'gewoon' een paniekaanval. Hartstikke eng maar in feite is er niks aan de hand. Kom anders even op MSN.
Gast- Gast
Stuiterbal schreef:ik kom niet van de bank af. Mijn handen trillen, ik huil en heb hart kloppingen en ik kan het niet plaatsen dit is echt eng en ik ben alleen...
Rustig ademhalen, ga even liggen en leg je handen op je onderbuik. En dan naar je buik toe ademen, rustig in, rustig uit. En bij mij helpt altijd even de tv aanzetten, het geluid zorgt voor afleiding. Of een raampje open zetten.
Gast- Gast
Pagina 27 van 40 • 1 ... 15 ... 26, 27, 28 ... 33 ... 40
Pagina 27 van 40
Permissies van dit forum: