Dagcafé
+19
mzcharlotte
Mamasapje
Suus
Phileine
Lotus_
Luthien
Arwyn
Burn
Okidoki
May
Try
Raindrop
Merai
Lejow
VeryCherry
Shy
Jeanette
ExpressoB
Sjaantje
23 plaatsers
Pagina 25 van 40
Pagina 25 van 40 • 1 ... 14 ... 24, 25, 26 ... 32 ... 40
Re: Dagcafé
Jammer Zusje, ik heb stiekem ook zin in tosti maar heb geen kaas meer
Slaap lekker in ieder geval, en Stuiterbal ook!
Slaap lekker in ieder geval, en Stuiterbal ook!
Sjaantje- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 9631
Punten : 10334
Registratiedatum : 18-11-10
+1 Nou ja, die enkele keer dat ik gedate heb danAngel Blue Eyes schreef:Fuck, ik suck in daten.
Maar wil je erover praten?
Sjaantje schreef:+1 Nou ja, die enkele keer dat ik gedate heb danAngel Blue Eyes schreef:Fuck, ik suck in daten.
Maar wil je erover praten?
mwah, valt erover te praten?
Gast- Gast
Tja, dat weet ik natuurlijk niet zolang je me niks vertelt
Maar ik ga wel zo slapen, om 7u rammelt het wekkertje weer
Truste Lex!
Maar ik ga wel zo slapen, om 7u rammelt het wekkertje weer
Truste Lex!
+1Zusje schreef:Mijn kaas en brood is nu ook op maar nog steeds honger
ABE, mijn tuin wordt morgen afgemaakt, vandaar dat ik zo vroeg op moet. Als alles volgens plan verloopt, heb ik morgen mijn grasmatje Dus als je je morgenochtend nog eens omdraait, denk dan maar aan mij
Sjaantje schreef:+1Zusje schreef:Mijn kaas en brood is nu ook op maar nog steeds honger
ABE, mijn tuin wordt morgen afgemaakt, vandaar dat ik zo vroeg op moet. Als alles volgens plan verloopt, heb ik morgen mijn grasmatje Dus als je je morgenochtend nog eens omdraait, denk dan maar aan mij
Toppie!
Mijn lampen worden komende week opgehangen. Dus dan ehmz, ga ik ook eindelijk foto's plaatsen met het eindresultaat. En dan pizza in Juli, kijk er nu al naar uit!
Gast- Gast
Alex schreef:Merai, we praten daar niet over. Ik vind het lullig voor hem dat ik zo ben, misschien dat er tijdens een gesprek met de therapeut over gepraat wordt/kan worden.
Mijn man heeft borsthaar dat mag hij echt niet scheren van mij. Schaamhaar houdt hij wel netjes bij.
Ik heb alleen tepelhaar, gelukkig geen borsthaar. Dat tepelhaar trek ik er wel uit overigens!
Ik denk niet dat het lullig voor hem is hoor, ik denk dat hij het erger vindt voor jou dat jij het voor hem doet.
Mamasapje- Prater
- Aantal berichten : 502
Punten : 661
ABE, het is eind junnnnnnnnnnnnnnnnnnnnni dat ik pizza kom eten En ben heel benieuwd naar het eindresultaat van je huissie!
Trouwens, heb je mijn reactie in het flits-biechttopic gezien?
Sjaantje schreef:ABE, het is eind junnnnnnnnnnnnnnnnnnnnni dat ik pizza kom eten En ben heel benieuwd naar het eindresultaat van je huissie!
Nee! Juni, man dat is 2 dagen away! En ik snak naar een pizza van V. (Met jou). Ik onthoud me er serieus van omdat jij langskomt en we dan samen genieten, ondanks dat ik het vaker eet.
Ow en we moeten even een datum plannen wanneer ik naar jou kom. Dat moet echt hoor!
Gast- Gast
EIND juni pas Heb er ook echt zin inAngel Blue Eyes schreef:Sjaantje schreef:ABE, het is eind junnnnnnnnnnnnnnnnnnnnni dat ik pizza kom eten En ben heel benieuwd naar het eindresultaat van je huissie!
Nee! Juni, man dat is 2 dagen away! En ik snak naar een pizza van V. (Met jou). Ik onthoud me er serieus van omdat jij langskomt en we dan samen genieten, ondanks dat ik het vaker eet.
Ow en we moeten even een datum plannen wanneer ik naar jou kom. Dat moet echt hoor!
Sjaantje schreef:EIND juni pas Heb er ook echt zin inAngel Blue Eyes schreef:Sjaantje schreef:ABE, het is eind junnnnnnnnnnnnnnnnnnnnni dat ik pizza kom eten En ben heel benieuwd naar het eindresultaat van je huissie!
Dat kan ik nog net aan!
Donderdagavond zijn alle pizza's 8 euro
Gast- Gast
Ai, dat wordt oude pizza dan... ik blijf tot zaterdags bij Aniet maar misschien ga ik nog bij een vriendin in Friesland langs. Dus het wordt geen donderdagAngel Blue Eyes schreef:Sjaantje schreef:EIND juni pas Heb er ook echt zin in
Dat kan ik nog net aan!
Maar je moet inderdaad echt eens een keer naar het zonnige zuiden komen Vind ik leuk! Gaan we hier ook pizza eten en dan vergelijkend warenonderzoek doen
Ik wil weg maar voel me daar schuldig over en de kans dat het daadwerkelijk gebeurd is ook nihil dus het slaat nergens op...
Gast- Gast
Waar wil je van weg? Of waar wil je heen?
Zusje schreef:Ik wil weg maar voel me daar schuldig over en de kans dat het daadwerkelijk gebeurd is ook nihil dus het slaat nergens op...
Adem in, Adem uit. Ik snap je volkomen, vooral na de reis die je achter de rug hebt. Maar ademen, en goed ook.
Gast- Gast
Sjaantje schreef:Ai, dat wordt oude pizza dan... ik blijf tot zaterdags bij Aniet maar misschien ga ik nog bij een vriendin in Friesland langs. Dus het wordt geen donderdagAngel Blue Eyes schreef:Sjaantje schreef:EIND juni pas Heb er ook echt zin in
Dat kan ik nog net aan!
Maar je moet inderdaad echt eens een keer naar het zonnige zuiden komen Vind ik leuk! Gaan we hier ook pizza eten en dan vergelijkend warenonderzoek doen
Ik dacht al, ze wil me niet in het zonnige zuiden hebben.
Gast- Gast
Sjaantje schreef:Waar wil je van weg? Of waar wil je heen?
Nergens van weg, mijn leven hier is prima. Maar ik heb het denk ik te leuk gehad in TX. Het was anders dit keer. Huiselijker, vertrouwder, ik weet niet... Beetje jammer dat het niet om de hoek is.
Gast- Gast
Natuurlijk wel! Ik zit al 3 jaar op je te wachtenAngel Blue Eyes schreef:Ik dacht al, ze wil me niet in het zonnige zuiden hebben.
Zusje, ik kan het me wel voorstellen hoor. Ik heb niet alle details meegekregen, maar het is natuurlijk toch heftig dat je je relatie beëindigd hebt. Dus ergens is het wel logisch dat het goed voelde in TX. Maar misschien ook juist wel omdát het ver weg is. Ik vind het wel stoer van je dat je 'zomaar' bent gegaan. Sorry, ik ben erg moe dus heb niet echt meer de tegenwoordigheid van geest om echt nuttig te reageren. Dus ik volsta even met een
Meh als het niet zo ver was geweest had het tenminste een kans gehad. Nu moet ik het maar weer uit mijn hoofd zetten. Is me eerder gelukt, komt goed! Thanx!
Gast- Gast
Sjaantje schreef:Natuurlijk wel! Ik zit al 3 jaar op je te wachtenAngel Blue Eyes schreef:Ik dacht al, ze wil me niet in het zonnige zuiden hebben.
Even trouwens, waarom we elkaar in first place hebben ontmoet. Ik was laatst met een collega in gesprek. Ze ging tapassen in de stad. Nou ja, dus ik vroeg op een gegeven moment waar ze uitging in het dorp waar ze woont. Dus zei, dorp dit en dat, dorp zus en zo.
Dus ik, daar heb ik ook vaak gezeten. Met MV, ken je hem? Zij, wie niet?! De oplichter. Dus wij even praten, zegt ze:"Welk verhaal geloof je, die van hem of van zijn vriendin?" Ik, van zijn vriendin. Ogen knipperen naar elkaar, even kijken wat we van anderen wisten. Man, ik raakte er helemaal hyper van.
Gast- Gast
Pagina 25 van 40 • 1 ... 14 ... 24, 25, 26 ... 32 ... 40
Pagina 25 van 40
Permissies van dit forum: