Dagcafé
+19
mzcharlotte
Mamasapje
Suus
Phileine
Lotus_
Luthien
Arwyn
Burn
Okidoki
May
Try
Raindrop
Merai
Lejow
VeryCherry
Shy
Jeanette
ExpressoB
Sjaantje
23 plaatsers
Pagina 24 van 40
Pagina 24 van 40 • 1 ... 13 ... 23, 24, 25 ... 32 ... 40
Re: Dagcafé
Alex schreef:Merai schreef:
Okay, dan begrijp ik het al beter. Het is dus niet zo dat je echt ligt te wachten tot het weer voorbij is, zo kwam het net op me over.
Soms wel hoor als ik het zat ben zorg ik (probeer ik te zorgen) dat hij snel klaarkomt, dan heb ik dat ook weer gehad.
Praten jullie daar ook over?
Merai- Ratel
- Aantal berichten : 4765
Punten : 5075
Registratiedatum : 18-11-10
Merai schreef:Angel Blue Eyes schreef:Merai schreef:Angel Blue Eyes schreef:Reva schreef:Angel Blue Eyes schreef:Veel lichaamsbeharing, wie vindt het hier sexy?
Op een man of vrouw?
Man, borst, been geen probleem. Maar oksels en zaakje eronder moeten of geknipt of glad.
Neeeee! Geen gladde oksels hier, en zaakje bijgeknipt is mooi maar kaal wil ik niet hebben
Waarom niet?
Omdat ik het ten eerste niet mooi vind, ik hou gewoon van haar En ten tweede omdat het zo gruwelijk gaat kriebelen (bij mij) als het weer gaat groeien
Okselhaar van hem kriebeld bij jou?
Gast- Gast
Zusje schreef:Borsthaar
Ik had er serieus laatst 1. Volgens mij hoort dat eigenlijk onder het biechtaccount, maar goed Precies tussen mn borsten
Gast- Gast
Angel Blue Eyes schreef:Merai schreef:Angel Blue Eyes schreef:Merai schreef:Angel Blue Eyes schreef:Reva schreef:Angel Blue Eyes schreef:Veel lichaamsbeharing, wie vindt het hier sexy?
Op een man of vrouw?
Man, borst, been geen probleem. Maar oksels en zaakje eronder moeten of geknipt of glad.
Neeeee! Geen gladde oksels hier, en zaakje bijgeknipt is mooi maar kaal wil ik niet hebben
Waarom niet?
Omdat ik het ten eerste niet mooi vind, ik hou gewoon van haar En ten tweede omdat het zo gruwelijk gaat kriebelen (bij mij) als het weer gaat groeien
Nee dat zaakje dus
Merai- Ratel
Reva schreef:Zusje schreef:Borsthaar
Ik had er serieus laatst 1. Volgens mij hoort dat eigenlijk onder het biechtaccount, maar goed Precies tussen mn borsten
Ik ben er ook weleens met een pincet in de weer hoor
Merai- Ratel
Merai schreef:Reva schreef:Zusje schreef:Borsthaar
Ik ben er ook weleens met een pincet in de weer hoor
Whaha, ow. Dus ik kan niet de kermis op als 'De vrouw met het borsthaar'. Helaas. Al is de kermis op toch wel erg beladen sinds het bericht in het biechttopic.
Gast- Gast
Dames, ik vind het heel gezellig hier en heel ongezellig van mezelf dat ik ga, maar ik ga dus Ik wens jullie nog een fijne avond! Alex, sorry dat ik je antwoord nog niet gezien heb, maar ik kan me voorstellen dat het heel lastig voor je is. Als je er wat over kwijt wilt dan weet je me te vinden via pm, heb zelf (door medicatie) ook een tijd veel problemen met seks gehad dus ik weet hoe frustrerend het kan zijn.
Merai- Ratel
Merai schreef:Angel Blue Eyes schreef:Merai schreef:Angel Blue Eyes schreef:Merai schreef:Angel Blue Eyes schreef:Reva schreef:Angel Blue Eyes schreef:Veel lichaamsbeharing, wie vindt het hier sexy?
Op een man of vrouw?
Waarom niet?
Nee dat zaakje dus
Zoals ik al zei, knippen mag ook. Zolang ik er maar geen shaggie van kan draaien.
Gast- Gast
Merai, we praten daar niet over. Ik vind het lullig voor hem dat ik zo ben, misschien dat er tijdens een gesprek met de therapeut over gepraat wordt/kan worden.
Mijn man heeft borsthaar dat mag hij echt niet scheren van mij. Schaamhaar houdt hij wel netjes bij.
Ik heb alleen tepelhaar, gelukkig geen borsthaar. Dat tepelhaar trek ik er wel uit overigens!
Mijn man heeft borsthaar dat mag hij echt niet scheren van mij. Schaamhaar houdt hij wel netjes bij.
Ik heb alleen tepelhaar, gelukkig geen borsthaar. Dat tepelhaar trek ik er wel uit overigens!
Gast- Gast
Goeiedag dan... ik kom nét thuis, open dit topic en waar gaat het over???
Schaamhaar, borsthaar en tepelhaar...
Sjaantje- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 9631
Punten : 10334
En vooral dat niveau van die gesprekken!
Merai, slaap lekker! Lief van je!
Stuiterbal, PM is weer thuis hoor!
Merai, slaap lekker! Lief van je!
Stuiterbal, PM is weer thuis hoor!
Gast- Gast
Sjaantje schreef:Goeiedag dan... ik kom nét thuis, open dit topic en waar gaat het over???
En klaarkomen, vrienden maken met je tong, vogeltjes doden etc...
Gast- Gast
OMG Reev, zo ver had ik nog niet eens teruggelezen! Ik opende de laatste pagina en kwam meteen *patsboem* in allerlei soorten haar terecht...
Ik snap alleen die dooie vogeltjes niet zo? Lijkt me een heel ander soort onderwerp dan klaarkomen en vrienden maken met je tong?
Ik snap alleen die dooie vogeltjes niet zo? Lijkt me een heel ander soort onderwerp dan klaarkomen en vrienden maken met je tong?
Hoi Aleeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeex!!!Alex schreef:Hoi Sjaaaaaaaan!
*sjaan gaat even wat te eten zoeken*
Sjaantje schreef:Goeiedag dan... ik kom nét thuis, open dit topic en waar gaat het over???
Schaamteloze seks. Persephone haar schuld.
Gast- Gast
Stoute Persephone!
zo ladies ik ga naar bed....
Ben kapot van de hele dag !
ik heb een foto in het foto topic geplaatst.... vond hem zelf wel leuk komt niet snel voor...
Goodnight !
Ben kapot van de hele dag !
ik heb een foto in het foto topic geplaatst.... vond hem zelf wel leuk komt niet snel voor...
Goodnight !
Gast- Gast
Ik kan niet slapen,
Leuke jongen, stomme alcohol
Leuke jongen,
Burn- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 12281
Punten : 12796
Registratiedatum : 07-02-11
Pagina 24 van 40 • 1 ... 13 ... 23, 24, 25 ... 32 ... 40
Pagina 24 van 40