Dagcafé
+19
mzcharlotte
Mamasapje
Suus
Phileine
Lotus_
Luthien
Arwyn
Burn
Okidoki
May
Try
Raindrop
Merai
Lejow
VeryCherry
Shy
Jeanette
ExpressoB
Sjaantje
23 plaatsers
Pagina 17 van 40
Pagina 17 van 40 • 1 ... 10 ... 16, 17, 18 ... 28 ... 40
Re: Dagcafé
Ik heb de andere gespreksopties ook al aangesneden, wat nu
Merai- Ratel
- Aantal berichten : 4765
Punten : 5075
Registratiedatum : 18-11-10
Zij wil verleid worden en heeft een eng gebit. Maar dat gebit is nog niet half zo eng als haar man.
En ze weet niet of ze wel echt klaarkomt.
Gast- Gast
Persephone schreef:Merai schreef:Persephone schreef:Geen idee wat ik nu voor programma zit te kijken. Maar het gaat over enge mensen en gepassioneerde seks.
Dat klinkt alsof het jou op het lijf is geschreven
duh.. sorry word een beetje melig van het nietsdoen.
Edit: Ja dat op televisie komen helpt vast, het helpt tenslotte overal voor/tegen.
Ik ben níet eng.
Merai- Ratel
Persephone schreef:Zij wil verleid worden en heeft een eng gebit. Maar dat gebit is nog niet half zo eng als haar man.
Dan weet ik zeker van niet..
Merai- Ratel
Reva schreef:Ik verveel me.
Join the club
Merai- Ratel
Mevrouw Mubarak heeft een baby geworpen vandaag. Dat is leuk, vind ik. Want die was altijd redelijk overtuigd vrijgezel enzo, las ik in interviews.
Gast- Gast
Als ik toch lees wat sommige vrouwen hun man 'aandoen' en andersom, dan vraag ik me af waarom ik nog steeds geen relatie heb. Ik ben nog niet half zo erg.
Gast- Gast
Merai schreef:Persephone schreef:Zij wil verleid worden en heeft een eng gebit. Maar dat gebit is nog niet half zo eng als haar man.
Dan weet ik zeker van niet..
+1
Het is nou nooit dat ik na die tijd denk 'goh, wás dat eigenlijk wel een orgasme? '
Ik bedoel, verdorie, zelfs de buren twijfelen daar niet aan. (TMI, I know )
Gast- Gast
Oeh, het wordt pijnlijk, ze moeten elkaar een cijfer geven voor 'uiterlijk' en zij geeft hem een 1.
Auw. En nou moet ie huilen. Dat is toch ook wel érg cru, of ben ik nou gek? Je eigen man een 1 geven voor uiterlijk? En hij gaf haar een 8.
Auw. En nou moet ie huilen. Dat is toch ook wel érg cru, of ben ik nou gek? Je eigen man een 1 geven voor uiterlijk? En hij gaf haar een 8.
Gast- Gast
Persephone schreef:Mevrouw Mubarak heeft een baby geworpen vandaag. Dat is leuk, vind ik. Want die was altijd redelijk overtuigd vrijgezel enzo, las ik in interviews.
Albayrak?
Merai- Ratel
Tja, als de nood heel hoog is? Nee, ik zou dat niet kunnen.. Als date mee naar een diner/feestje/oid tegen betaling zou ik dan wel weer leuk vinden (zonder extraatjes, dus puur als gezelschap)
Try- Kletskop
- Aantal berichten : 2117
Punten : 2294
Merai schreef:Persephone schreef:Mevrouw Mubarak heeft een baby geworpen vandaag. Dat is leuk, vind ik. Want die was altijd redelijk overtuigd vrijgezel enzo, las ik in interviews.
Albayrak?
Sorry, dat kwam door jouw post. Jemig, ik moet gaan slapen
Genant dit...
Laatst aangepast door Persephone op za 28 mei 2011 - 11:10; in totaal 1 keer bewerkt
Gast- Gast
Persephone schreef:Oeh, het wordt pijnlijk, ze moeten elkaar een cijfer geven voor 'uiterlijk' en zij geeft hem een 1.
Misschien helpt het het sexleven van je buren ook wel een beetje
Dat vind ik echt walgelijk, wat doe je dan bij zo'n vent..
Merai- Ratel
Welke zender?Persephone schreef:Oeh, het wordt pijnlijk, ze moeten elkaar een cijfer geven voor 'uiterlijk' en zij geeft hem een 1.
Echt supersneu trouwens..
Try- Kletskop
- Aantal berichten : 2117
Punten : 2294
Plus dat hij er op de trouwfoto's exact hetzelfde uitzag.Merai schreef:Persephone schreef:Oeh, het wordt pijnlijk, ze moeten elkaar een cijfer geven voor 'uiterlijk' en zij geeft hem een 1.
Gast- Gast
Persephone schreef:Merai schreef:Persephone schreef:Mevrouw Mubarak heeft een baby geworpen vandaag. Dat is leuk, vind ik. Want die was altijd redelijk overtuigd vrijgezel enzo, las ik in interviews.
Albayrak?
Sorry, dat kwam door jouw post. Jemig, ik moet gaan slapen
Genant dit...
Het zij je vergeven.. ik zat alleen heel diep te denken en toen ging er een lichtje branden. En blijf nog maar even wakker, vind het wel gezellig!
Merai- Ratel
Persephone schreef:Plus dat hij er op de trouwfoto's exact hetzelfde uitzag.Merai schreef:Persephone schreef:Oeh, het wordt pijnlijk, ze moeten elkaar een cijfer geven voor 'uiterlijk' en zij geeft hem een 1.
Dan mag ze helemaal niet klagen want dat kun je niet van iedereen zeggen
Merai- Ratel
Merai schreef:Persephone schreef:Plus dat hij er op de trouwfoto's exact hetzelfde uitzag.Merai schreef:Persephone schreef:Oeh, het wordt pijnlijk, ze moeten elkaar een cijfer geven voor 'uiterlijk' en zij geeft hem een 1.
Dan mag ze helemaal niet klagen want dat kun je niet van iedereen zeggen
Gast- Gast
Angel Blue Eyes schreef:Als ik toch lees wat sommige vrouwen hun man 'aandoen' en andersom, dan vraag ik me af waarom ik nog steeds geen relatie heb. Ik ben nog niet half zo erg.
Ik ben benieuwd wat je aanleiding van dit berichtje was En die relatie komt ook vast wel, nu je de rest van je leven (huis ) steeds meer naar jouw ideeën inricht komt er vast snel iemand die daar ook bij past.
Merai- Ratel
Persephone schreef:Alleen dat 'arak' bleef hangen Ik had wel de goede foto in mijn hoofd trouwens
Dat scheelt weer
Merai- Ratel
Haha goh geloof dat ik het op dit moment best jammer vind dat we geen tv hebben Maar wie weet komt het morgen ook wel op rtlgemist, is het een Nederlands programma?
Merai- Ratel
Pagina 17 van 40 • 1 ... 10 ... 16, 17, 18 ... 28 ... 40
Pagina 17 van 40
Permissies van dit forum: