Dagcafé
+19
mzcharlotte
Mamasapje
Suus
Phileine
Lotus_
Luthien
Arwyn
Burn
Okidoki
May
Try
Raindrop
Merai
Lejow
VeryCherry
Shy
Jeanette
ExpressoB
Sjaantje
23 plaatsers
Pagina 16 van 40
Pagina 16 van 40 • 1 ... 9 ... 15, 16, 17 ... 28 ... 40
Re: Dagcafé
Wat fijn dat jullie elkaar zo goed begrijpen ABE! En je huisje klinkt inderdaad echt als een thuis nu, ik ben blij voor je!
Merai- Ratel
- Aantal berichten : 4765
Punten : 5075
Registratiedatum : 18-11-10
Merai schreef:Wat fijn dat jullie elkaar zo goed begrijpen ABE! En je huisje klinkt inderdaad echt als een thuis nu, ik ben blij voor je!
Dank je wel.
Ik ben ontzettend blij met mijn huis, ondanks dat ik hem af en toe echt te klein vind. Sja, verliefd zijn op de onderbuurman, niet wegwillen (kon huurwoning niet meer betalen zonder HT) uit het portiek en kunnen kopen is niet de juiste combinatie om een huis te kopen.
En met mijn paps. Het is gewoon een geweldige man en zijn vrouw ook. Lieve mensen. Ik ook wel en dat is weer een goede combinatie.
Gast- Gast
Dat wilde ik ook zeggen dus +1Merai schreef:Wat fijn dat jullie elkaar zo goed begrijpen ABE! En je huisje klinkt inderdaad echt als een thuis nu, ik ben blij voor je!
Try- Kletskop
- Aantal berichten : 2117
Punten : 2294
Jij mag het zeggen
Merai- Ratel
Uhm... moneymaking ideas... Anyone?
Try- Kletskop
Try schreef:Uhm... moneymaking ideas... Anyone?
Geldboompje? Matras op de rug? Plakband verkopen op het werk? (Mijn collega en ik heb een lucratieve handel. We hebben controle over de plakbandhouder en iedereen die een stukje wil hebben, moet tien cent betalen. Helaas, vult degene die het meest gebruikt de plakband aan en de houder is van de 2e meest gebruiker. Sorry, dom werk grapje. We proberen mijn Swift bij elkaar te sparen. De teller staat op 10 cent:P)
Gast- Gast
Try schreef:Uhm... moneymaking ideas... Anyone?
Ik heb hier straks gelezen dat je als hoer aardig bijverdient
Merai- Ratel
Persephone schreef:De toestand in het midden oosten?
Twente is niet bepaald blij met het verlies van de landstitel.
Gast- Gast
Persephone schreef:De toestand in het midden oosten?
Ik weet niet zo goed wat ik ervan moet vinden, ik heb het idee dat de berichtgeving erg gekleurd is.
Merai- Ratel
Whaha. Ik geloof echt geen ruk van dat verhaal (oh, wacht, nee, ik was het, dan is het natuurlijk waar)Merai schreef:Try schreef:Uhm... moneymaking ideas... Anyone?
Gast- Gast
Merai schreef:Persephone schreef:De toestand in het midden oosten?
Ik weet niet zo goed wat ik ervan moet vinden, ik heb het idee dat de berichtgeving erg gekleurd is.
Roze?
Gast- Gast
Persephone schreef:Whaha. Ik geloof echt geen ruk van dat verhaal (oh, wacht, nee, ik was het, dan is het natuurlijk waar)Merai schreef:Try schreef:Uhm... moneymaking ideas... Anyone?
Ik heb er ook mijn twijfels bij maar aan de andere kant.. tja.. ik weet het niet
Merai- Ratel
Er zijn vast studentes die zo bijverdienen. Maar dat hele verhaal van 'ik zeg tegen mijn vriend dat ik naar de kermis ga' en dat ze naar mannen thuis gaat, dat vind ik wat ongeloofwaardig.Merai schreef:Persephone schreef:Whaha. Ik geloof echt geen ruk van dat verhaal (oh, wacht, nee, ik was het, dan is het natuurlijk waar)Merai schreef:Try schreef:Uhm... moneymaking ideas... Anyone?
Ik heb er ook mijn twijfels bij maar aan de andere kant.. tja.. ik weet het niet
Gast- Gast
Het is anders wel snel verdiend. Een uur kermis, of een uur een matras onder de rug? Het kan beiden.
Gast- Gast
Geen idee wat ik nu voor programma zit te kijken. Maar het gaat over enge mensen en gepassioneerde seks.
Gast- Gast
ik heb wat gemist.. Wie praat me bij?
Try- Kletskop
Persephone schreef:Merai schreef:Persephone schreef:De toestand in het midden oosten?
Roze?
Paars met gouden stipjes
Nu serieus: Er is hier natuurlijk al zoveel aan vooraf gegaan en ik heb het gevoel dat we echt een heel klein deel van de problematiek te horen/zien krijgen. Zo'n mubarak die gewoon het internet etc. plat kan laten leggen tijdens protesten etc. Leuk dat hij er nu een boete voor krijgt maar dat zegt toch heel erg veel over de staat waarin zo'n land en het volk verkeren.
Laatst aangepast door Merai op za 28 mei 2011 - 11:04; in totaal 1 keer bewerkt
Merai- Ratel
Try schreef:ik heb wat gemist.. Wie praat me bij?
Jij was anders degene die vroeg hoe je makkelijk bij kon verdienen.
Hoereren is de uitkomst.
Gast- Gast
En nou hebben ze een kind en wil zij geen seks meer, en heeft hij een gedeukt ego en gaan ze ermee op televisie om het op te lossen...
Jajaja.
Dat van dat hoer-verhaal staat in het biechttopic.
Jajaja.
Gast- Gast
Persephone schreef:Geen idee wat ik nu voor programma zit te kijken. Maar het gaat over enge mensen en gepassioneerde seks.
Dat klinkt alsof het jou op het lijf is geschreven
duh.. sorry word een beetje melig van het nietsdoen.
Edit: Ja dat op televisie komen helpt vast, het helpt tenslotte overal voor/tegen.
Merai- Ratel
Persephone schreef:En nou hebben ze een kind en wil zij geen seks meer, en heeft hij een gedeukt ego en gaan ze ermee op televisie om het op te lossen...
Jajaja.
Ow? Het is "echt". Eens even lezen.
Gast- Gast
Merai schreef:Persephone schreef:Merai schreef:Persephone schreef:De toestand in het midden oosten?
Roze?
Paars met gouden stipjes
Nu serieus: Er is hier natuurlijk al zoveel aan vooraf gegaan en ik heb het gevoel dat we echt een heel klein deel van de problematiek te horen/zien krijgen. Zo'n mubarak die gewoon het internet etc. plat kan laten leggen tijdens protesten etc. Leuk dat hij er nu een boete voor krijgt maar dat zeg toch heel erg veel over de staat waarin zo'n land en het volk verkeren.
Lieverd, ik ben hier láng niet scherp genoeg voor. Voor mijn part is het midden-oosten gister opgeblazen en is me dat volledig ontgaan.
Maar bedankt voor je serieuze antwoord, dan ben ik weer op de hoogte ;D
Gast- Gast
Merai schreef:Persephone schreef:Geen idee wat ik nu voor programma zit te kijken. Maar het gaat over enge mensen en gepassioneerde seks.
Dat klinkt alsof het jou op het lijf is geschreven
duh.. sorry word een beetje melig van het nietsdoen.
Edit: Ja dat op televisie komen helpt vast, het helpt tenslotte overal voor/tegen.
Ik ben níet eng.
Gast- Gast
Pagina 16 van 40 • 1 ... 9 ... 15, 16, 17 ... 28 ... 40
Pagina 16 van 40
Permissies van dit forum: