Dagcafé
+19
mzcharlotte
Mamasapje
Suus
Phileine
Lotus_
Luthien
Arwyn
Burn
Okidoki
May
Try
Raindrop
Merai
Lejow
VeryCherry
Shy
Jeanette
ExpressoB
Sjaantje
23 plaatsers
Pagina 8 van 40
Pagina 8 van 40 • 1 ... 5 ... 7, 8, 9 ... 24 ... 40
Re: Dagcafé
_Donnaa schreef:Oh, zal ik nog iets leuks vertellen..
Hij ziet er heel exotisch uit! Een Hollandse papa met een ik weet niet wat voor soort donkere mama heeft gezorgd voor een licht chocolade kleurige vent met pikzwart haar..
Zo knap..
Oh dit heb ik gemist. Klinkt goed haha
Gast- Gast
Californie-programma voor studie omdat daar Berkeley University tussen zit en sowieso Californie me heel gaaf lijkt. Dat ik niet in Nederland zou blijven wonen was eigenlijk ook al duidelijk en een engelstalig land is dan wel zo makkelijk. Gelukkig dacht hij daar ook zo over (dat ie niet in Engeland zou willen blijven wonen). Australie vind ik super, maar het is ook wel ver weg (met oog op kinderen en contact met familie, eventuele ziekte van ouders, etc). Amerika trekt me minder ivm zorgstelsel enzo, maar ik denk dat als ik me daarin verdiep dat het wel meevalt. Ik ben nog niet in Amerika geweest dus maar het zou een mogelijkheid kunnen zijn.Theedoosje schreef:Try> zoow dat zijn nog eens stappen. Wel fijn dat hij met je mee wil en dat dat geen probleem is. Waarom heb je gekozen voor die landen?
Oja, Australie voor studie is dus omdat we dan al samen ergens kunnen wonen, de studie daar betaalbaar is, en ze daar de master hebben die ik zou willen doen al twijfel ik over het niveau. Wat dat betreft blijf ik het liefste in Nederland.
Try- Kletskop
- Aantal berichten : 2117
Punten : 2294
Registratiedatum : 18-11-10
Theedoosje schreef:_Donnaa schreef:Oh, zal ik nog iets leuks vertellen..
Hij ziet er heel exotisch uit! Een Hollandse papa met een ik weet niet wat voor soort donkere mama heeft gezorgd voor een licht chocolade kleurige vent met pikzwart haar..
Zo knap..
Oh dit heb ik gemist. Klinkt goed haha
Ik zeg: FOTO!
Try- Kletskop
Lijkt me echt heel naar_Donnaa schreef:Ja idd.. Mijn ex zat ook in het leger, ik heb wel een uitzending meegemaakt.. Het is idd nagelbijten, vind het verschrikkelijk..
Try- Kletskop
Ja, er is wel 1 leuk ding aan; oldskool bellen en schrijven.. Je leert elkaar wel goed kennen..Try schreef:Lijkt me echt heel naar_Donnaa schreef:Ja idd.. Mijn ex zat ook in het leger, ik heb wel een uitzending meegemaakt.. Het is idd nagelbijten, vind het verschrikkelijk..
Gast- Gast
Try schreef:Californie-programma voor studie omdat daar Berkeley University tussen zit en sowieso Californie me heel gaaf lijkt. Dat ik niet in Nederland zou blijven wonen was eigenlijk ook al duidelijk en een engelstalig land is dan wel zo makkelijk. Gelukkig dacht hij daar ook zo over (dat ie niet in Engeland zou willen blijven wonen). Australie vind ik super, maar het is ook wel ver weg (met oog op kinderen en contact met familie, eventuele ziekte van ouders, etc). Amerika trekt me minder ivm zorgstelsel enzo, maar ik denk dat als ik me daarin verdiep dat het wel meevalt. Ik ben nog niet in Amerika geweest dus maar het zou een mogelijkheid kunnen zijn.Theedoosje schreef:Try> zoow dat zijn nog eens stappen. Wel fijn dat hij met je mee wil en dat dat geen probleem is. Waarom heb je gekozen voor die landen?
Oja, Australie voor studie is dus omdat we dan al samen ergens kunnen wonen, de studie daar betaalbaar is, en ze daar de master hebben die ik zou willen doen al twijfel ik over het niveau. Wat dat betreft blijf ik het liefste in Nederland.
Ik vind het stoer Ik zou dat niet kunnen zover van iedereen af wonen. Maar super hoor dat jij daar gaat studeren ook.
Gast- Gast
_Donnaa schreef:Als we zoenen vanavond krijgen jullie een foto te zien
Haha *lebber lebber* Oh ik moet even een foto van je maken hoor
Merai- Ratel
- Aantal berichten : 4765
Punten : 5075
Niet een foto van het zoenen natuurlijk..Merai schreef:_Donnaa schreef:Als we zoenen vanavond krijgen jullie een foto te zien
Haha *lebber lebber* Oh ik moet even een foto van je maken hoor
Gast- Gast
Ik heb niet zo'n goede band met mijn familie (alleen met mijn papa), echte vrienden die blijven wel in je leven en daar ontmoet je ook veel mensen. Daarbij zou ik met hem zijn, en dat is het enige dat teltTheedoosje schreef:
Ik vind het stoer Ik zou dat niet kunnen zover van iedereen af wonen. Maar super hoor dat jij daar gaat studeren ook.
Try- Kletskop
Ik ga even koken, tot zo dames!
Try- Kletskop
Try schreef:Ik heb niet zo'n goede band met mijn familie (alleen met mijn papa), echte vrienden die blijven wel in je leven en daar ontmoet je ook veel mensen. Daarbij zou ik met hem zijn, en dat is het enige dat teltTheedoosje schreef:
Dat scheelt dus. Ik heb wel een goede band. En ja vrienden maak je daar ook maar ja toch is het niks voor mij.
Maar mooi als je dat wel doet.
Kook ze!
Gast- Gast
Ik wil een foto zien Donnaa, ben erg nieuwsgierig nu!
Try, ik mis je. En ga je nog meer missen als je zo ver weg bent Al ging ik het je wel uiteraard
Try, ik mis je. En ga je nog meer missen als je zo ver weg bent Al ging ik het je wel uiteraard
Gast- Gast
*knip*Okeeee, heel even dan
Laatst aangepast door _Donnaa op za 28 mei 2011 - 6:14; in totaal 1 keer bewerkt
Gast- Gast
Dit is alvast zeer goedgekeurd
Merai- Ratel
- Aantal berichten : 4765
Punten : 5075
_Donnaa schreef:Haha, korte stekels, dat vind ik nog altijd het mooist..
Gelukkig is iedereen anders Ik vind stekels lelijk.... I krullen.
Gast- Gast
Heey meiden, ik ben weer bij mijn mams aanbeland! Na een meeting met wat meiden van hier!
Gast- Gast
Theedoosje schreef:Alex schreef:Reev, jeej! Weer een pinpas!
Theedoosje, wat leuk dat de meeting zo'n succes was! Viel je taart in de smaak (of ben ik nou in de war? Je had toch taart gemaakt?)?
Storm, ben je klaar voor je gesprek?
Nou er is niet heel veel van gegeten Maar volgens SunnyScience was hij lekker. Ze pakte zelfs nog een stuk
Jaaa hij was lekker hoor!
Gast- Gast
Arghhhh ik zit te piekeren en dat moet ik niet doennn...
Zijn er foto's van de meeting van vanmiddag?
Zijn er foto's van de meeting van vanmiddag?
Gast- Gast
Pagina 8 van 40 • 1 ... 5 ... 7, 8, 9 ... 24 ... 40
Pagina 8 van 40
Permissies van dit forum: