Dagcafé
+19
mzcharlotte
Mamasapje
Suus
Phileine
Lotus_
Luthien
Arwyn
Burn
Okidoki
May
Try
Raindrop
Merai
Lejow
VeryCherry
Shy
Jeanette
ExpressoB
Sjaantje
23 plaatsers
Pagina 6 van 40
Pagina 6 van 40 • 1 ... 5, 6, 7 ... 23 ... 40
Re: Dagcafé
Haha, leuk! Hoe oud?
Is het huis van zijn ouders of van hem?
Try- Kletskop
- Aantal berichten : 2117
Punten : 2294
Registratiedatum : 18-11-10
Ik ook! Vind het leuk om te lezen omdat ik al een tijd een relatie heb en die spanning van het daten soms, heel stiekem, wel een beetje mis.
Try- Kletskop
Ik ook.Try schreef:Ik ook! Vind het leuk om te lezen omdat ik al een tijd een relatie heb en die spanning van het daten soms, heel stiekem, wel een beetje mis.
Gast- Gast
Dat mis ik niet, maar het doet mij denken wat voor gevoel ik had toen ik een date had met mijn huidige vriend. En dat was erg goed
Gast- Gast
_Donnaa schreef:Jaaa, super mooi groot vrijstaand huis, vlak buiten mijn woonplaats en toch in the middle of nowhere..
Is dat een tegenstelling dan?
Merai- Ratel
- Aantal berichten : 4765
Punten : 5075
Dat is ook fijn!Theedoosje schreef:Dat mis ik niet, maar het doet mij denken wat voor gevoel ik had toen ik een date had met mijn huidige vriend. En dat was erg goed
Het 'daten' was vrij vreemd met mijn vriend omdat hij in het buitenland woont, en we elkaar in Australie hebben ontmoet. Al was het wel heel spannend om hem weer te zien, en de eerste week was er een vol met 'dates'.
Dat ik die spanning mis betekent verder trouwens niet dat ik niet met mijn vriend wil zijn ofzo (juist niet, gaat heel goed).
Try- Kletskop
Ow wat leuk voor je Donnaa! Hopelijk zie je hem vanavond
Storm, leuk jurkje! Succes vanavond.
Storm, leuk jurkje! Succes vanavond.
Gast- Gast
Ik vind het juist heerlijk nu in een relatie te weten wie we zijn, hoe we zijn, en hoe dat samen gaat. Ik werd van het daten eerder onzeker, en vind het heerlijk om iemand nu door en door te kennen, en tóch nog nieuwe dingen te leren kennen van elkaar elke dag.
Gast- Gast
Storm: ik denk dat dat met een blazer etc gewoon kan hoor, leuk jurkje
Donnaa: spannend
Vraag: kan dit jurkje als je niet slank bent?
http://www.wehkamp.nl/damesmode/kleding/jurken/sara-kelly-jurk/C21_1A1_A12_515823/
Foto:
Donnaa: spannend
Vraag: kan dit jurkje als je niet slank bent?
http://www.wehkamp.nl/damesmode/kleding/jurken/sara-kelly-jurk/C21_1A1_A12_515823/
Foto:
Gast- Gast
Reva, ik vind het jurkje tot op zekere hoogte kunnen. Eigenlijk niet met een maatje 44-46 maar wel met maatje 42-44 zeg maar.
Gast- Gast
Purple schreef:Reva, ik vind het jurkje tot op zekere hoogte kunnen. Eigenlijk niet met een maatje 44-46 maar wel met maatje 42-44 zeg maar.
Ok
Isabella: buik & bovenbenen
Gast- Gast
Try schreef:Dat is ook fijn!Theedoosje schreef:Dat mis ik niet, maar het doet mij denken wat voor gevoel ik had toen ik een date had met mijn huidige vriend. En dat was erg goed
Het 'daten' was vrij vreemd met mijn vriend omdat hij in het buitenland woont, en we elkaar in Australie hebben ontmoet. Al was het wel heel spannend om hem weer te zien, en de eerste week was er een vol met 'dates'.
Dat ik die spanning mis betekent verder trouwens niet dat ik niet met mijn vriend wil zijn ofzo (juist niet, gaat heel goed).
Dat laatste had ik ook niet gedacht hoor je kan gewoon een bepaald gevoel missen zonder dat er wat mis is met je huidige relatie. Bij jou was het idd anders met daten ja. Maar ook wel bijzonder denk ik
Gast- Gast
Ik denk dat dat jurkje juist je onderlichaam mooi verdoezelt en je hals en borsten mooi uit laat komen.Reva schreef:
Gast- Gast
Purple schreef:Ik denk dat dat jurkje juist je onderlichaam mooi verdoezelt en je hals en borsten mooi uit laat komen.Reva schreef:
+1
Merai- Ratel
Purple schreef:Ik denk dat dat jurkje juist je onderlichaam mooi verdoezelt en je hals en borsten mooi uit laat komen.Reva schreef:
+1. Ik denk dat de nadruk op je bovenlichaam komt (borsten + gezicht) en dat het dus juist mooi staat bij een beetje buikje / bovenbenen.
Gast- Gast
Merai schreef:Purple schreef:Ik denk dat dat jurkje juist je onderlichaam mooi verdoezelt en je hals en borsten mooi uit laat komen.Reva schreef:
+1
Daarom overwoog ik hem ook
Bovenlichaam & onderbenen
Thanks dames, dan mag ie in m'n mandje
Gast- Gast
Theedoosje schreef:
Dat laatste had ik ook niet gedacht hoor je kan gewoon een bepaald gevoel missen zonder dat er wat mis is met je huidige relatie. Bij jou was het idd anders met daten ja. Maar ook wel bijzonder denk ik
Ja zeker.. Ik kan me zijn aankomst op schiphol nog heeeeeeeeeeel goed herinneren. Wat was ik nerveus zeg!
Die eerste week was top (alle weken erna ook hoor) maar die eerste is toch wel speciaal.
Try- Kletskop
Hahaha.. Ik woon in een 'dorp' met 14.000 inwoners, dus dat valt best meeMerai schreef:_Donnaa schreef:Jaaa, super mooi groot vrijstaand huis, vlak buiten mijn woonplaats en toch in the middle of nowhere..
Gast- Gast
_Donnaa schreef:Hahaha.. Ik woon in een 'dorp' met 14.000 inwoners, dus dat valt best meeMerai schreef:_Donnaa schreef:Jaaa, super mooi groot vrijstaand huis, vlak buiten mijn woonplaats en toch in the middle of nowhere..
Weet ik toch Een heel mooi dorp ook trouwens! Maar ik vond het toch even leuk om te zeggen
Merai- Ratel
Hij is 21.. Hij woont alleen in het huis, het is een huurhuis, maar hij wil het wel graag kopen.. :-)Try schreef:Haha, leuk! Hoe oud?
Gast- Gast
Ik heb zin om te zeuren en te zaniken en te janken en kan eigenlijk niet echt verzinnen waar het door komt, wie fleurt me op?
Merai- Ratel
Ik met 600._Donnaa schreef:Hahaha.. Ik woon in een 'dorp' met 14.000 inwoners, dus dat valt best mee
Gast- Gast
Ohh, goed gedaan van 'm!
Ik heb trouwens een topic bij L&R geopend nav het gesprek hier over eerste dates..
Ik heb trouwens een topic bij L&R geopend nav het gesprek hier over eerste dates..
Try- Kletskop
Pagina 6 van 40 • 1 ... 5, 6, 7 ... 23 ... 40
Pagina 6 van 40
Permissies van dit forum: