Dagcafé
+19
mzcharlotte
Mamasapje
Suus
Phileine
Lotus_
Luthien
Arwyn
Burn
Okidoki
May
Try
Raindrop
Merai
Lejow
VeryCherry
Shy
Jeanette
ExpressoB
Sjaantje
23 plaatsers
Pagina 5 van 40
Pagina 5 van 40 • 1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 22 ... 40
Re: Dagcafé
Ja voor mij was de meeting erg geslaagd. Heel erg gezellig
Leuk als je er ook een keer bij bent
Super dat je rijlessen geboekt hebt. Heerlijk als je auto kan rijden, vind ik Je kan zo makkelijk gauw ergens heen
Leuk als je er ook een keer bij bent
Super dat je rijlessen geboekt hebt. Heerlijk als je auto kan rijden, vind ik Je kan zo makkelijk gauw ergens heen
Gast- Gast
Dat klinkt gezellig Alex! Ik heb niet echt plannen voor vandaag, ik heb vanochtend gewerkt maar ben eerder naar huis gegaan omdat het nog niet lukt met mijn rug. Nu thuis een beetje aan het rommelen maar heb niet mijn beste dag vandaag.
Merai- Ratel
- Aantal berichten : 4765
Punten : 5075
Registratiedatum : 18-11-10
Ik ga zo nog even een wasje draaien denk ik en dan voor de tv om te kijken of ik Marietje zie bij dat klusprogramma (om 18.00 als ik het goed heb ). Eten hoef ik niet echt meer haha. Heb genoeg op vandaag geloof ik
Gast- Gast
Ik heb gewerkt van 9 tot 3, en ben nu moe. Heb veel pijn aan mijn voeten + knieen (vocht) dus ik doe lekker voetjes omhoog en ga lekker relaxen, ik heb het huis voor mij alleen, dus kan doen en kijken wat ik wil Veel plezier Alex!
Gast- Gast
Ja heb vanmorgen op de valreep nog een leuk jurkje weten te scoren, maar ik twijfel nu of ie niet te kort is..Isabella schreef:Storm, ben je uiteindelijk nog geslaagd voor iets voor onder je colbert?
Gast- Gast
Storm schreef:Ja heb vanmorgen op de valreep nog een leuk jurkje weten te scoren, maar ik twijfel nu of ie niet te kort is..Isabella schreef:Storm, ben je uiteindelijk nog geslaagd voor iets voor onder je colbert?
Ow gelukkig! Tot waar valt die? Heb je een plaatje ervan toevallig?
Gast- Gast
Heb je een sollicitatie storm? Spannend!
Isabella, lekker is dat soms he, ik heb het huis ook voor mij alleen nu. Maar ik ben een beetje inspiratieloos als het om plannen gaat op dit moment.
Isabella, lekker is dat soms he, ik heb het huis ook voor mij alleen nu. Maar ik ben een beetje inspiratieloos als het om plannen gaat op dit moment.
Merai- Ratel
Ik zal eens een plaate zoeken....het is niet een jurkje waarvan je zegt dat ie geschikt is voor een sollicitatie maar met een blazer en hoge hakken staat ie toch heel erg netjes (vind ik zelf)Isabella schreef:Storm schreef:Ja heb vanmorgen op de valreep nog een leuk jurkje weten te scoren, maar ik twijfel nu of ie niet te kort is..Isabella schreef:Storm, ben je uiteindelijk nog geslaagd voor iets voor onder je colbert?
Ow gelukkig! Tot waar valt die? Heb je een plaatje ervan toevallig?
Gast- Gast
ProudMama schreef:Donnaa heeft een date!!Theedoosje schreef:_Donnaa schreef:
Waarom stuiter je?
Oow leuk!! Vandaag? En wat gaan jullie doen?
Gast- Gast
Hahaha.. Ja en ik heb net z`n huis gezien.. Gewoon, gezien waar hij woont..
Oh
my
gosh..
Oh
my
gosh..
Gast- Gast
Ik kan geen plaatje vinden van het jurkje maar het lijkt op dit jurkje, alleen dan met een ronde hals en iets langere mouwen:
Gast- Gast
Ja, niet echt een officiele date, maar hij gaat vanavond uit in de discotheek waar ik ook uit ga.. Tenminste, die kans is 90%, als z`n vrienden ook mee willen..
Gast- Gast
whaha Donnaa Mooi huis?
Storm leuk jurkje! Met blazer en hakjes staat hij denk ik ook netjes.
Storm leuk jurkje! Met blazer en hakjes staat hij denk ik ook netjes.
Gast- Gast
Jaaa, super mooi groot vrijstaand huis, vlak buiten mijn woonplaats en toch in the middle of nowhere..
Gast- Gast
Storm schreef:Die kan ik niet maken, lolProudMama schreef:Aan- foto mag ook
Waarom niet?
Leuk Donnaa! Geniet ervan!
Merai- Ratel
Hoe ken je hem Donnaa? Vind het erg leuk voor je!
Try- Kletskop
- Aantal berichten : 2117
Punten : 2294
_Donnaa schreef:Jaaa, super mooi groot vrijstaand huis, vlak buiten mijn woonplaats en toch in the middle of nowhere..
woow En hoe vaak heb je hem al gezien? Al vaker gedate?
Gast- Gast
Ja, gewoon van 'zwaaien in de auto' haha.. We kennen elkaar een beetje van uitgaan, maar het is niet dat we altijd praten ofzo.. Dan blijft het bij gedag zeggen.. Maar donderdag begon hij ineens tegen me te praten op Hyves en 3 uren later zaten we nog te kletsen, op MSN inmiddels.. Gisteren heb ik z`n nummer geregeld en sindsdien smsen we zo nu en dan, niet heel veel, maar hij stelt wel veel leuke vragen..Try schreef:Hoe ken je hem Donnaa? Vind het erg leuk voor je!
En m`n vriendin wist natuurlijk waar hij woont haha, dus daar zijn we even langs gereden
Gast- Gast
Ik zie hem wel vaker, maar sinds donderdag hebben we dus echt contact.. He`s fresh, haha!Theedoosje schreef:_Donnaa schreef:Jaaa, super mooi groot vrijstaand huis, vlak buiten mijn woonplaats en toch in the middle of nowhere..
woow En hoe vaak heb je hem al gezien? Al vaker gedate?
Maar idd, dat huis is wooooww..
Gast- Gast
Pagina 5 van 40 • 1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 22 ... 40
Pagina 5 van 40
Permissies van dit forum: