Dagcafé
+19
Happydobby
Fearie
Jordana
Ugly Betty
Cheesegirl
May
Sarah1985
Oasis
Lady4
Atelier Madame
VeryCherry
ExpressoB
Lotus
Summerlovin
Suus
Sjaantje
Phileine
Burn
Chocolate Cookie
23 plaatsers
Pagina 37 van 40
Pagina 37 van 40 • 1 ... 20 ... 36, 37, 38, 39, 40
Re: Dagcafé
Zusje schreef:Ik ben al sinds eergister wakker en lig alleen in bed dat niemand meer uitwilde. Ik ben zo hyper!
Wattan?
Ik ben aan het forummen op de laptop en aan het msn'en op mijn mobiel. Wat heerlijk dat het kan!
Gast- Gast
Als ik morgen niet weg had gemoeten 's ochtends, was ik ook wel uitgegaan met je Zusje. Ik ben ook nog best wel wakker eigenlijk.
Gast- Gast
ja dat ken ik, samen met 1 klasgenoot ingedeeld worden bij 5 jongens die alleen maar meeliften. Was een leuke actie van 5 andere klasgenoten (van die kontkruipers). die waren een groepje dan had je het groepje van 5 jongens wat niets deed, nog 2 jongens die wel werkten maar verder niet echt bijzonder waren en had je mij en klasgenoot. Dat groepje van 5 dacht mooi wij met 5 dan die jongens erbij mooi verdeeld. Dus wij in protest komen. Nee docent vond het zo wel goed was toch mooi verdeeld... Nou heeft die docent ook een waarschuwing gehad na dat project en toen hij niets aan de verdeling wou doen ook schreeuwende ruzie met mijn slb'er. maar echt dat scholen dat verzinnen.
Minx- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8623
Punten : 9434
Registratiedatum : 18-11-10
Zusje schreef:Wat bedoelje met wattan? Ik twijfel of ik moet toegeven aan hongergevoel...
Sorry, waarom ben je zo hyper? Straattaal van het noorden; Wattan?
Gast- Gast
Hij is 21, woont een dorp verderop.. Ik ken hem gewoon van gezicht en we groeten elkaar altijd in de auto enzo, maar gisteren begon hij ineens op Hyves tegen me te praten en voor ik het wist waren we 3 uren verder en inmiddels overgestapt op msn.. Ik heb vanavond z`n nummer weten te regelen en nu gaat hij morgen uit in dezelfde discotheek als ik..Angel Blue Eyes schreef:Met wie? Vertel?_Donnaa schreef:Ik heb een date, ole ole ole!
Gast- Gast
_Donnaa schreef:Hij is 21, woont een dorp verderop.. Ik ken hem gewoon van gezicht en we groeten elkaar altijd in de auto enzo, maar gisteren begon hij ineens op Hyves tegen me te praten en voor ik het wist waren we 3 uren verder en inmiddels overgestapt op msn.. Ik heb vanavond z`n nummer weten te regelen en nu gaat hij morgen uit in dezelfde discotheek als ik..Angel Blue Eyes schreef:Met wie? Vertel?_Donnaa schreef:Ik heb een date, ole ole ole!
Yo Go Girl!
Ik ben benieuwd naar het vervolg overmorgen! Want ik denk zelf niet in de nacht nog wakker te zijn om jouw update te lezen.
Gast- Gast
Angel Blue Eyes schreef:Zusje schreef:Wat bedoelje met wattan? Ik twijfel of ik moet toegeven aan hongergevoel...
Ik heb een red bull genomen omdat ik nog moest autorijden. Ben sinds ongeveer donderdag 15.00 wakker haha! 1 uurtje geslapen. Best knap dat je lijf nog meekan...
Gast- Gast
Zusje schreef:Angel Blue Eyes schreef:Zusje schreef:Wat bedoelje met wattan? Ik twijfel of ik moet toegeven aan hongergevoel...
Ik heb een red bull genomen omdat ik nog moest autorijden. Ben sinds ongeveer donderdag 15.00 wakker haha! 1 uurtje geslapen. Best knap dat je lijf nog meekan...
Meestal redt je lijf het wel, maar begint het daarboven aardig te ratelen. Maar met Redbull moet dat meevallen.
Gast- Gast
Haha, zaterdagnacht ben ik hier meestal ook nooit.. Of ik moet vroeg thuis zijn haha.. :-)Angel Blue Eyes schreef:
Yo Go Girl!
Ik ben benieuwd naar het vervolg overmorgen! Want ik denk zelf niet in de nacht nog wakker te zijn om jouw update te lezen.
Gast- Gast
Voor wie nog even wil meezwijmelen, zeuren, huilen etc. Alles wat wij vrouwen herkennen. SATC op NET5 (Gewoon een aflevering hoor)
Gast- Gast
_Donnaa schreef:Haha, zaterdagnacht ben ik hier meestal ook nooit.. Of ik moet vroeg thuis zijn haha.. :-)Angel Blue Eyes schreef:
Yo Go Girl!
Haha! Ik zeg 16.00u update in het dagcafé. Anders mis ik hem. En dat is ook niet de bedoeling!
Gast- Gast
_Donnaa schreef:Ik heb net ook SATC gezien!
Ja? Mister Big doet me tegenwoordig erg denken aan mijn inmiddels beste vriend. Ook zoiets van scharrelen, relatie gehad e.d. en nu vriendschap. Vind dat best leuk dat het zo kan.
Gast- Gast
Ik heb geen tv in de slaapkamer... Maarik kan echt niet meer tegen red bull haha. Vroeger merkte ik er niks van, ik word oud haha
Gast- Gast
dames weltrusten ik ga slapen ben moe, morgen veel sporten dus weer druk. Hopelijk kom ik op het sportveld met deze spierpijn
Minx- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8623
Punten : 9434
Registratiedatum : 18-11-10
Marin schreef:Dank je ABE maar het is net reclame
Dat is dus net te laat! Ik zag Mister Big en Carry nog met elkaar in een duur restaurant waarvan het eten mij wel heel erg lekker leek.
Gast- Gast
Zusje schreef:Ik heb geen tv in de slaapkamer... Maarik kan echt niet meer tegen red bull haha. Vroeger merkte ik er niks van, ik word oud haha
Ik krijg er maagzuur van. Al is het heerlijk om te drinken. Zou het met ouderdom te maken hebben? Ik denk van niet. Ik hoop van niet, want dan kan ik het nooit meer drinken. Want ik heb inmiddels alle ouderdomskwaaltjes al wel.
Gast- Gast
Pagina 37 van 40 • 1 ... 20 ... 36, 37, 38, 39, 40
Pagina 37 van 40
Permissies van dit forum: