Dagcafé
+19
Happydobby
Fearie
Jordana
Ugly Betty
Cheesegirl
May
Sarah1985
Oasis
Lady4
Atelier Madame
VeryCherry
ExpressoB
Lotus
Summerlovin
Suus
Sjaantje
Phileine
Burn
Chocolate Cookie
23 plaatsers
Pagina 36 van 40
Pagina 36 van 40 • 1 ... 19 ... 35, 36, 37, 38, 39, 40
Re: Dagcafé
Een dubbele forumliefde maakt je nog geen sloerie.Merai schreef:Smikkell schreef:Zou je dat willen zijn? Denk toch dat jij valt onder de categorie 'groepjes'Merai schreef:Ben ik nou al een forumsloerie?
Ik dacht dat het een stille hint was nav mijn forumliefde met pb en g Liever ben ik bij groepjes!
Gast- Gast
Ik ben zo kuis als maar kan, dus ik voel me dan ook niet aangesproken door de term 'forumsloerie'.
Sjaantje- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 9631
Punten : 10334
Registratiedatum : 18-11-10
Allemaal gejat uit het forum-kwartet-spel van Reva.Sjaantje schreef:Forumsloerie? Je bent wel complimenteus, Smikk!
Gast- Gast
Smikkell schreef:Een dubbele forumliefde maakt je nog geen sloerie.Merai schreef:Smikkell schreef:Zou je dat willen zijn? Denk toch dat jij valt onder de categorie 'groepjes'Merai schreef:Ben ik nou al een forumsloerie?
Ik dacht dat het een stille hint was nav mijn forumliefde met pb en g Liever ben ik bij groepjes!
Dat vond ik dus ook Maar hoe gaat het met je? Leuk je hier ook weer eens te treffen
Merai- Ratel
- Aantal berichten : 4765
Punten : 5075
Ow kijk, dat heb ik dan gemist.Smikkell schreef:Allemaal gejat uit het forum-kwartet-spel van Reva.Sjaantje schreef:Forumsloerie? Je bent wel complimenteus, Smikk!
Heb nog niet op je bericht gereageerdMerai schreef:Smikkell schreef:Een dubbele forumliefde maakt je nog geen sloerie.Merai schreef:Smikkell schreef:Zou je dat willen zijn? Denk toch dat jij valt onder de categorie 'groepjes'Merai schreef:Ben ik nou al een forumsloerie?
Dat vond ik dus ook Maar hoe gaat het met je? Leuk je hier ook weer eens te treffen
Ik ben hier vooral omdat ik even afleiding nodig heb.
Gast- Gast
Smikkell schreef:Heb nog niet op je bericht gereageerdMerai schreef:Smikkell schreef:Een dubbele forumliefde maakt je nog geen sloerie.Merai schreef:Smikkell schreef:Zou je dat willen zijn? Denk toch dat jij valt onder de categorie 'groepjes'Merai schreef:Ben ik nou al een forumsloerie?
Ik ben hier vooral omdat ik even afleiding nodig heb.
Geeft niet Zal ik even bellen?
Merai- Ratel
Ik mail morgen wel even, of dan kunnen we ook wel even bellen misschien. Heb opzich wel een goed plan voor dit weekend.
Gast- Gast
Smikkell schreef:Ik mail morgen wel even, of dan kunnen we ook wel even bellen misschien. Heb opzich wel een goed plan voor dit weekend.
Goed van je! Ik lees/hoor het dan morgen wel, in ieder geval even een
Merai- Ratel
Welterusten meisjes, ik ga naar m'n nestje!
Merai schreef:Smikkell schreef:Ik mail morgen wel even, of dan kunnen we ook wel even bellen misschien. Heb opzich wel een goed plan voor dit weekend.
Goed van je! Ik lees/hoor het dan morgen wel, in ieder geval even een
Gast- Gast
Trusten Sjaan!
Merai- Ratel
Smikkell schreef:Iedereen is opeens gaan slapen geloof ik..
Dat moet ik eigenlijk ook, mijn wekker gaat om vijf uur
Merai- Ratel
Dus...Merai schreef:Smikkell schreef:Iedereen is opeens gaan slapen geloof ik..
Dat moet ik eigenlijk ook, mijn wekker gaat om vijf uur
Ik ben mijn evaluaties aan het lezen
Reva, jij en slapen is inderdaad een gekke combi. Ik was vannacht helaas ook weer een nachje wakker!
Gast- Gast
hoi hoi
ik ben er ook. Ff ontspannen want behoorlijk geirriteerd inmiddels
ik ben er ook. Ff ontspannen want behoorlijk geirriteerd inmiddels
Minx- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8623
Punten : 9434
Nieuwe evaluaties? Hoi Fairytale, gooi het eruit! Maar ik ga echt slapen nu, die kl*tewekker.. Trusten ladies!
Merai- Ratel
Ja ben bezig met een project en mijn mede project genoot wil per se een goed cijfer halen. Vervolgens luistert ze voor geen meter naar mij terwijl aan alle kanten blijkt dat ik meer ervaring met dit soort projecten heb. We moeten een artikel schrijven. Kreeg eerst een voorkant erbij die er uit zag als een kleurplaat. Lay-out heeft ze nog nooit van gehoord. In word kan je typen en meer ook niet. Nou ja ze wou het perse gister af hebben of in ieder geval voor het weekend. Dus ik heb vannacht tot 2 uur door zitten werken omdat ik ook moest sporten gisteravond en dan niet af kon zeggen omdat ik anders zaterdag weer niet speel en het de laatste training was die ik zou geven aan de kinderen, daarbij was ik ook nog eens de enige trainer die er de hele training kon zijn. En je raad het al zij wou het nog zien voor het opgestuurd werd. Nou prima als jij daar blij van word. Maar je raad het al het staat nu dus nog niet online. Ik heb dus echt voor jan lul gister tot 2 uur dat ding af zitten maken. En dat is best heel irritant.
Minx- Lady Post-a-lot
Klote is dat he, Fairytale. In groepjes werken zorgt zovaak voor gedoe of een scheve verdeling..bah. Ik wilde ook altijd alles liever zelf doen, dan hoefde ik het tenminste niet opnieuw te doen
Gast- Gast
Ik ben ook nog heel even wakker.. Zometeen lekker naast vriendlief in slaap vallen. Eindelijk is hij er weer..en bruin dat hij is haha
Trusten lady's goed weekend
Trusten lady's goed weekend
ExpressoB- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8264
Punten : 8549
Registratiedatum : 22-12-10
gemeen is dat he als ze zo bruin zijn.
Ik ben ook zo blij dat dit mijn laatste project is van mijn opleiding. Ik ben zo druk dit weekend. En dan ook nog zo'n actie van een klasgenoot. Ik kreeg laatst een mail van haar dat ze na de les nog even had willen overleggen. (kreeg die mail op zondagavond) en dat ik die vrijdag zo snel naar huis was en weg was. Ik kookte toen echt want ze heeft wel vaker haar eigen waarheid. Ik was degene die als laatste uit de klas was. Ik merk dat ik heel veel slik deze minor maar dat komt omdat ik niet op mijn eigen opleiding dit deel doe. Maar echt ze was echt de lul geweest als het daar gebeurt was. Je moet bij mij niet met allerlei verwijten aankomen terwijl ik er weinig aan kan doen. Ik had er namelijk weinig behoefte aan werk dubbel te moeten doen dus ik dacht we overleggen even maakt de een het een de ander het ander. Om dat vervolgens een geirriteerde mail van haar kant te krijgen dat ze dit en dit al gemaakt heeft. Dan denk ik hallo misschien eerst even overleggen. Om van haar kant dan weer iets heel anders te horen te krijgen. Volgende discussiepunt gaat de powerpoint worden die een achtergrond heeft die een basisschoolkind gebruikt die nog nooit van contrast heeft gehoord.
Ik ben ook zo blij dat dit mijn laatste project is van mijn opleiding. Ik ben zo druk dit weekend. En dan ook nog zo'n actie van een klasgenoot. Ik kreeg laatst een mail van haar dat ze na de les nog even had willen overleggen. (kreeg die mail op zondagavond) en dat ik die vrijdag zo snel naar huis was en weg was. Ik kookte toen echt want ze heeft wel vaker haar eigen waarheid. Ik was degene die als laatste uit de klas was. Ik merk dat ik heel veel slik deze minor maar dat komt omdat ik niet op mijn eigen opleiding dit deel doe. Maar echt ze was echt de lul geweest als het daar gebeurt was. Je moet bij mij niet met allerlei verwijten aankomen terwijl ik er weinig aan kan doen. Ik had er namelijk weinig behoefte aan werk dubbel te moeten doen dus ik dacht we overleggen even maakt de een het een de ander het ander. Om dat vervolgens een geirriteerde mail van haar kant te krijgen dat ze dit en dit al gemaakt heeft. Dan denk ik hallo misschien eerst even overleggen. Om van haar kant dan weer iets heel anders te horen te krijgen. Volgende discussiepunt gaat de powerpoint worden die een achtergrond heeft die een basisschoolkind gebruikt die nog nooit van contrast heeft gehoord.
Minx- Lady Post-a-lot
Reva schreef:Klote is dat he, Fairytale. In groepjes werken zorgt zovaak voor gedoe of een scheve verdeling..bah. Ik wilde ook altijd alles liever zelf doen, dan hoefde ik het tenminste niet opnieuw te doen
Oooh ja ik had daar ook altijd de schurft aan. Laat mij maar alleen werken, anders komt het echt niet goed. Ik werd altijd bij de grootste kneuzen of de stomste wijven uit de klas ingedeeld. Boehoe!
Gast- Gast
Ik ben al sinds eergister wakker en lig alleen in bed dat niemand meer uitwilde. Ik ben zo hyper!
Gast- Gast
Pagina 36 van 40 • 1 ... 19 ... 35, 36, 37, 38, 39, 40
Pagina 36 van 40
Permissies van dit forum: