Dagcafé
+19
Happydobby
Fearie
Jordana
Ugly Betty
Cheesegirl
May
Sarah1985
Oasis
Lady4
Atelier Madame
VeryCherry
ExpressoB
Lotus
Summerlovin
Suus
Sjaantje
Phileine
Burn
Chocolate Cookie
23 plaatsers
Pagina 34 van 40
Pagina 34 van 40 • 1 ... 18 ... 33, 34, 35 ... 40
Re: Dagcafé
Hahaha goed excuus!Reva schreef:ProudMama schreef:Maar ik wil jullie niet bij mijn bevalling ja, begrepen?!?!
Ik heb mn pompoenen nog van het cheerleaden bij de A'dam Admirals ! Mag ik dan wel?
Sjaantje- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 9631
Punten : 10334
Registratiedatum : 18-11-10
Ja, op het dak hier...Reva schreef:ProudMama schreef:Maar ik wil jullie niet bij mijn bevalling ja, begrepen?!?!
Ik heb mn pompoenen nog van het cheerleaden bij de A'dam Admirals ! Mag ik dan wel?
Gast- Gast
ohhh ik krijg een inzinking !
dadelijk slapen want morgen ga ik de hele middag en avond dansen !!!
Gast- Gast
Cool. Liefhebbers om mij vanaf de begane grond toe te zingen dan? KOOOOOM VAAAN DAAAT DAAAAAK AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAF,WAAAARSCHUUUUW NIEEEMEEEEER
NEEEEENEEEEENEEEEEENEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE VAAAAAAN HET DAAAAAAAAAAAAAAK AAAAAAF, DIIIIT IIIS DE LAAAAAAAAAATSTEEE KEEEEEEEEEEEEER
NEEEEENEEEEENEEEEEENEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE VAAAAAAN HET DAAAAAAAAAAAAAAK AAAAAAF, DIIIIT IIIS DE LAAAAAAAAAATSTEEE KEEEEEEEEEEEEER
Gast- Gast
Ja, dat je wakker wordt en er 2 wiegjes naast je bed staan met 2 gezonde kindjes en dat mijn oude figuur weer gelijk terug is...Alex schreef:PM, het zou wel makkelijk zijn als je zelf niet bij je bevalling hoeft te zijn
Gast- Gast
Klinkt leuk, maar ik sta op dat moment al ergens anders naar te loeren en toe te schreeuwen.Reva schreef:Cool. Liefhebbers om mij vanaf de begane grond toe te zingen dan? KOOOOOM VAAAN DAAAT DAAAAAK AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAF,WAAAARSCHUUUUW NIEEEMEEEEER
Gast- Gast
Dansen?? Of stuiteren??Stuiterbal schreef:ohhh ik krijg een inzinking !
Ik ga ook niet te laat naar bed, morgenochtend worden de laatste tegels opgehaald (lang leve Marktplaats maar wát een ellende met geïnteresseerden die vervolgens nooit meer iets laten horen) en daarna even shoppen bij de Action samen met zussie. En morgenavond optreden met het koor!
Ik wil best beneden gaan staan zingen voor je, als je belooft via de normale weg naar beneden te komen.
Gast- Gast
Dat hoor jij niet hoor, als je op het dak staat, 't is hoog!!Reva schreef:Cool. Liefhebbers om mij vanaf de begane grond toe te zingen dan? KOOOOOM VAAAN DAAAT DAAAAAK AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAF,WAAAARSCHUUUUW NIEEEMEEEEER
Gast- Gast
Je oude figuur? Als het toch allemaal zo makkelijk gaat zou ik meteen een nog iets beter figuur terugvragen...ProudMama schreef:Ja, dat je wakker wordt en er 2 wiegjes naast je bed staan met 2 gezonde kindjes en dat mijn oude figuur weer gelijk terug is...Alex schreef:PM, het zou wel makkelijk zijn als je zelf niet bij je bevalling hoeft te zijn
Gast- Gast
@ Reva: Heb jij bij de A.msterdam A.dmirals gedanst ja?
Cool... Ik had de kans om auditie te doen maar ik was te onzeker
Gast- Gast
Alex schreef:Ik wil best beneden gaan staan zingen voor je, als je belooft via de normale weg naar beneden te komen.
Nee, tis toch leuker als Smikk daarna roept 'Ik had nog zo gezegd....'
Gast- Gast
Dat kon niet beter schat...Smikkell schreef:Je oude figuur? Als het toch allemaal zo makkelijk gaat zou ik meteen een nog iets beter figuur terugvragen...ProudMama schreef:Ja, dat je wakker wordt en er 2 wiegjes naast je bed staan met 2 gezonde kindjes en dat mijn oude figuur weer gelijk terug is...Alex schreef:PM, het zou wel makkelijk zijn als je zelf niet bij je bevalling hoeft te zijn
Gast- Gast
Sjaantje: Ik start met dansen...... maar ik denk weet het wel zeker dat ik stuiterend eindigt !
Gast- Gast
Bij Reva zou ik een iets duidelijkere beschrijving geven van wat wij normaal vinden..Alex schreef:Ik wil best beneden gaan staan zingen voor je, als je belooft via de normale weg naar beneden te komen.
Gast- Gast
Smikkell schreef:Bij Reva zou ik een iets duidelijkere beschrijving geven van wat wij normaal vinden..Alex schreef:Ik wil best beneden gaan staan zingen voor je, als je belooft via de normale weg naar beneden te komen.
ohh echt jullie maken mijn dag helemaal goed ik heb hier gewoon een lachkik !
Gast- Gast
Via de normale weg krijgt ook wel een andere betekenis als je zwanger bentSmikkell schreef:Bij Reva zou ik een iets duidelijkere beschrijving geven van wat wij normaal vinden..Alex schreef:Ik wil best beneden gaan staan zingen voor je, als je belooft via de normale weg naar beneden te komen.
Gast- Gast
ProudMama schreef:Via de normale weg krijgt ook wel een andere betekenis als je zwanger bentSmikkell schreef:Bij Reva zou ik een iets duidelijkere beschrijving geven van wat wij normaal vinden..Alex schreef:Ik wil best beneden gaan staan zingen voor je, als je belooft via de normale weg naar beneden te komen.
Gast- Gast
Dacht ik al hahaha!Stuiterbal schreef:Sjaantje: Ik start met dansen...... maar ik denk weet het wel zeker dat ik stuiterend eindigt !
Hey Lex, ik heb net voor t eerst een foto van jou gezien. Leuke meid ben je!
Hazeltje schreef:@ Reva: Heb jij bij de A.msterdam A.dmirals gedanst ja?
Stom joh Hoe was je naaktsamba eigenlijk?
Gast- Gast
We moeten dit soort dingen bundelen en uitbrengen als boek. Binnen no time een bestseller!!
Gast- Gast
Smikkell schreef:Bij Reva zou ik een iets duidelijkere beschrijving geven van wat wij normaal vinden..Alex schreef:Ik wil best beneden gaan staan zingen voor je, als je belooft via de normale weg naar beneden te komen.
Daar heb je wel een goed punt. Zeker als ze Scary Movie heeft gezien (en ik schat die kans vrij groot).
Gast- Gast
Dames ik ga naar bed !!!
Ik wens jullie een goede nacht toe morgen moeten jullie het helaas zonder mij doen hoe spijtig is dat
Ik wens jullie een goede nacht toe morgen moeten jullie het helaas zonder mij doen hoe spijtig is dat
Gast- Gast
Pagina 34 van 40 • 1 ... 18 ... 33, 34, 35 ... 40
Pagina 34 van 40
Permissies van dit forum: