Dagcafé
+19
Happydobby
Fearie
Jordana
Ugly Betty
Cheesegirl
May
Sarah1985
Oasis
Lady4
Atelier Madame
VeryCherry
ExpressoB
Lotus
Summerlovin
Suus
Sjaantje
Phileine
Burn
Chocolate Cookie
23 plaatsers
Pagina 33 van 40
Pagina 33 van 40 • 1 ... 18 ... 32, 33, 34 ... 36 ... 40
Re: Dagcafé
Nee, ik ben ook tijdelijk vrijgesteld.Alex schreef:Ooohhooooo Smikkie, das grof! Zeg sorry!
Gast- Gast
That's my girl!Smikkell schreef:Sjaan is gehandicapt, die kun je niets kwalijk nemen.Reva schreef:Sjaantje schreef:Stelletje mafkezen... zit ik even 3 blz terug te lezen en t gaat werkelijk nergens over...
Zeg sorry.
Sjaantje- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 9631
Punten : 10334
Registratiedatum : 18-11-10
Goed plan Alex!!
Dit gesprek moet ik eigenlijk opslaan voor mijn kinderen later. Zo zwaar had mama het in het ziekenhuis
Dit gesprek moet ik eigenlijk opslaan voor mijn kinderen later. Zo zwaar had mama het in het ziekenhuis
Gast- Gast
Reva schreef:Alex schreef:Whahahaha PM, goeie actie. Supertrio
Reva, zal ik even langs de Mac rijden?
Nou...graag! Zet maar voor de deur.
Whahaha, ik moest echt even 3x kijken
Gast- Gast
Leuk idee voor de geboortekaartjes!!ProudMama schreef:Goed plan Alex!!
Gast- Gast
PM ik hoop voor jou niet dat je vliezen breken door een lachstuip Maar eerlijk gezegd denk ik wel dat je stiekem wel blij bent met internet in het ziekenhuis
Dat wil je niet weten, hoe blij ik daarmee ben. Echt, anders komen die dagen niet om!Sjaantje schreef:PM ik hoop voor jou niet dat je vliezen breken door een lachstuip Maar eerlijk gezegd denk ik wel dat je stiekem wel blij bent met internet in het ziekenhuis
Gast- Gast
ProudMama schreef:Dat wil je niet weten, hoe blij ik daarmee ben. Echt, anders komen die dagen niet om!Sjaantje schreef:PM ik hoop voor jou niet dat je vliezen breken door een lachstuip Maar eerlijk gezegd denk ik wel dat je stiekem wel blij bent met internet in het ziekenhuis
wel als wij allemaal eens even op bezoek komen
Gast- Gast
Stuiterbal schreef:ProudMama schreef:Dat wil je niet weten, hoe blij ik daarmee ben. Echt, anders komen die dagen niet om!Sjaantje schreef:PM ik hoop voor jou niet dat je vliezen breken door een lachstuip Maar eerlijk gezegd denk ik wel dat je stiekem wel blij bent met internet in het ziekenhuis
wel als wij allemaaleens evenop bezoek komen
Gast- Gast
Lijkt me supergezellig! En ach, als ze je niet meer wegkrijgen, PM, dan blijven we toch gewoon met z'n allen nog een paar weekjes tot je echt mag bevallen? Worden we allemaal een soort 'peettantes'Stuiterbal schreef:ProudMama schreef:Dat wil je niet weten, hoe blij ik daarmee ben. Echt, anders komen die dagen niet om!Sjaantje schreef:PM ik hoop voor jou niet dat je vliezen breken door een lachstuip Maar eerlijk gezegd denk ik wel dat je stiekem wel blij bent met internet in het ziekenhuis
Sjaantje schreef:Lijkt me supergezellig! En ach, als ze je niet meer wegkrijgen, PM, dan blijven we toch gewoon met z'n allen nog een paar weekjes tot je echt mag bevallen? Worden we allemaal een soort 'peettantes'Stuiterbal schreef:ProudMama schreef:Dat wil je niet weten, hoe blij ik daarmee ben. Echt, anders komen die dagen niet om!Sjaantje schreef:PM ik hoop voor jou niet dat je vliezen breken door een lachstuip Maar eerlijk gezegd denk ik wel dat je stiekem wel blij bent met internet in het ziekenhuis
Ik ben een hele lieve tante
Gast- Gast
Ik ook Ik heb al flink geoefend op mn nichtjeStuiterbal schreef:Sjaantje schreef:Lijkt me supergezellig! En ach, als ze je niet meer wegkrijgen, PM, dan blijven we toch gewoon met z'n allen nog een paar weekjes tot je echt mag bevallen? Worden we allemaal een soort 'peettantes'Stuiterbal schreef:ProudMama schreef:Dat wil je niet weten, hoe blij ik daarmee ben. Echt, anders komen die dagen niet om!Sjaantje schreef:PM ik hoop voor jou niet dat je vliezen breken door een lachstuip Maar eerlijk gezegd denk ik wel dat je stiekem wel blij bent met internet in het ziekenhuis
Ik ben een hele lieve tante
Wachten we toch gewoon met z'n allen netjes op de gang met onze oortjes tegen de muur?ProudMama schreef:Maar ik wil jullie niet bij mijn bevalling ja, begrepen?!?!
Hier gaat er niks uit vanavond!!Stuiterbal schreef:ben benieuwd wie eruit gaat vanavond bij x factor....
Gast- Gast
Ga je je eigen bevalling doen?ProudMama schreef:Maar ik wil jullie niet bij mijn bevalling ja, begrepen?!?!
Gast- Gast
Smikkell schreef:Ga je je eigen bevalling doen?ProudMama schreef:Maar ik wil jullie niet bij mijn bevalling ja, begrepen?!?!
Tuurlijk wel she is a SUPERWOMEN !!!!
Gast- Gast
Het schijnt dat ik er wel bij moet zijn, schijnt zelfs essentieel te zijn.Smikkell schreef:Ga je je eigen bevalling doen?ProudMama schreef:Maar ik wil jullie niet bij mijn bevalling ja, begrepen?!?!
Zo niet, dan roepen ze me maar als het achter de rug is...
Gast- Gast
ProudMama schreef:Maar ik wil jullie niet bij mijn bevalling ja, begrepen?!?!
Ik heb mn pompoenen nog van het cheerleaden bij de A'dam Admirals ! Mag ik dan wel?
Gast- Gast
voor jullie allebei!Stuiterbal schreef:ikke ook ...Storm schreef:Ik mis mijn zoon......
Pagina 33 van 40 • 1 ... 18 ... 32, 33, 34 ... 36 ... 40
Pagina 33 van 40
Permissies van dit forum: