Dagcafé
+19
Happydobby
Fearie
Jordana
Ugly Betty
Cheesegirl
May
Sarah1985
Oasis
Lady4
Atelier Madame
VeryCherry
ExpressoB
Lotus
Summerlovin
Suus
Sjaantje
Phileine
Burn
Chocolate Cookie
23 plaatsers
Pagina 29 van 40
Pagina 29 van 40 • 1 ... 16 ... 28, 29, 30 ... 34 ... 40
Re: Dagcafé
Stuiterbal, wanneer gaan wij nou meeten?!
Brennuss, is zijn luchtje nog steeds zo aanwezig? Wat voor luchtje is het?
Gast- Gast
Storm schreef:Welke jongen Brennus?
Ooh, stond in een post hier een aantal pagina´s eerder. Mijn vriend heeft iemand op bezoek, om te gamen. Alleen die dude heeft zóveel parfum op. Niet te geloven, het hele huis ruikt ernaar Dus hij mag van mij wel naar huis eigenlijk..
Gast- Gast
Ja dat is ook nog een idee....je bent geweldig!!ProudMama schreef:En als je dat nou eens doet en dan bijv een tailleriem in een kleurtje?Storm schreef:Ja ik zag een heel leuk jurkje om 10 voor 9 maar die was zwart en ik heb al een zwarte blazer...ik heb het dus niet gekocht. Echt waar, als ik geen geld heb wil ik alles kopen maar op het moment zelf ben ik veel te kritisch, echt erg.ProudMama schreef:Als je iets MOET kopen is shoppen ook niet zo leuk he?! En een jurkje onder je blazer?
Gast- Gast
Alex schreef:Stuiterbal, wanneer gaan wij nou meeten?!
Zeg maar wanneer kan je ik kom wel naar jou toe vind het toch leuk om te rijden hahaha
Gast- Gast
Ah bah, ik kan het bijna ruiken! Op zulke momenten is het jammer dat je niet alleen woont heBrennuss schreef:Storm schreef:Welke jongen Brennus?
Ooh, stond in een post hier een aantal pagina´s eerder. Mijn vriend heeft iemand op bezoek, om te gamen. Alleen die dude heeft zóveel parfum op. Niet te geloven, het hele huis ruikt ernaar Dus hij mag van mij wel naar huis eigenlijk..
Gast- Gast
Ja, je bent echt niet goed hoor, wie vindt het nou leuk om auto te rijden???Stuiterbal schreef:Alex schreef:Stuiterbal, wanneer gaan wij nou meeten?!
Zeg maar wanneer kan je ik kom wel naar jou toe vind het toch leuk om te rijden hahaha
Gast- Gast
Alex schreef:Stuiterbal, wanneer gaan wij nou meeten?!
Ja, het overheerst heel erg. Ik heb geen idee welke het is. Ik weet wel dat mijn broertje hem altijd droeg, en toen vond ik het al vreselijk stinken
Gast- Gast
Storm schreef:Ja, je bent echt niet goed hoor, wie vindt het nou leuk om auto te rijden???Stuiterbal schreef:Alex schreef:Stuiterbal, wanneer gaan wij nou meeten?!
IKKE hahaha lekker muziekje op een mee zingen heerlijk !!! En tijdens het auto rijden heb ik mijn gedachten op 0 en dat is ook lekker hahaha
Gast- Gast
Trouwens Storm welk soort muziek vind je leuk ? Dan weet ik wat ik op de terug weg als ik je gehaald heb moet draaien in de auto hahaha
Gast- Gast
Storm schreef:Nee joh ben je gek? Gewoon de radio aan en meebleren!
uhmmmm ik weet niet hoe mijn radio werkt in de auto hahahaha
Ik heb mijn mp3 stick erin zitten met de hitzones van nu en 90"s muziek
Gast- Gast
Altijd goed!Stuiterbal schreef:Storm schreef:Nee joh ben je gek? Gewoon de radio aan en meebleren!
uhmmmm ik weet niet hoe mijn radio werkt in de auto hahahaha
Ik heb mijn mp3 stick erin zitten met de hitzones van nu en 90"s muziek
Gast- Gast
Stuiterbal, heb je whats app? Ik heb je telefoonnummer ...
Brennuss, mijn broertje heeft ook heel lang een vet ranzig luchtje/deo gehad. Echt goor. En toen ik mijn man tegenkwam had hij datzelfde luchtje/deo. Daar heb ik hem heel gauw vanaf geholpen
Brennuss, mijn broertje heeft ook heel lang een vet ranzig luchtje/deo gehad. Echt goor. En toen ik mijn man tegenkwam had hij datzelfde luchtje/deo. Daar heb ik hem heel gauw vanaf geholpen
Gast- Gast
Alex schreef:Stuiterbal, heb je whats app? Ik heb je telefoonnummer ...
Hahah
Gast- Gast
Nou dames. Hij heeft de bus van 10 uur niet genomen dus ik ga nu in bed film kijken Ik weiger in deze stank te blijven zitten. Ik heb daar helaas geen internet..
Gast- Gast
Alex schreef:Oh nee, die heb ik dan niet heb je mijn nummer (nog)?
ik heb je even een pm gestuurd !
Gast- Gast
Heb je Oust in huis?Brennuss schreef:Nou dames. Hij heeft de bus van 10 uur niet genomen dus ik ga nu in bed film kijken Ik weiger in deze stank te blijven zitten. Ik heb daar helaas geen internet..
Gast- Gast
Da's een lekker kort nummerStuiterbal schreef:heb je mijn nieuwe nummer dan ??? (06-53....)
Gast- Gast
Storm schreef:Heb je Oust in huis?Brennuss schreef:Nou dames. Hij heeft de bus van 10 uur niet genomen dus ik ga nu in bed film kijken Ik weiger in deze stank te blijven zitten. Ik heb daar helaas geen internet..
of frebreze (of hoe je dat ook schrijft) en dan ren je hem met de spuitbus achterna richting de voordeur......
Gast- Gast
hahaha pm het makkelijkste nummer te onthouden he ! Wil je ook whatsappen.......
Gast- Gast
Pagina 29 van 40 • 1 ... 16 ... 28, 29, 30 ... 34 ... 40
Pagina 29 van 40
Permissies van dit forum: