Dagcafé
+19
Happydobby
Fearie
Jordana
Ugly Betty
Cheesegirl
May
Sarah1985
Oasis
Lady4
Atelier Madame
VeryCherry
ExpressoB
Lotus
Summerlovin
Suus
Sjaantje
Phileine
Burn
Chocolate Cookie
23 plaatsers
Pagina 28 van 40
Pagina 28 van 40 • 1 ... 15 ... 27, 28, 29 ... 34 ... 40
Re: Dagcafé
Dat dacht ik dus ook, en hier moet ik een paar keer op een dag 10 min/ kwartier gaan lopen om te kijken hoe dat gaat... Dus dan heb ik gister niet teveel gedaan!Reva schreef:ProudMama schreef:Ja, sinds gisteravond. Had veel harde buiken die niet echt leuk meer waren en niet afzakten. Dus moest even langs komen en mocht blijven... Maar als het goed is mag ik morgen weer naar huis hoor, het is gelukkig niet zo erg als de vorige keer.Reva schreef:HUH, ben je weer opgenomen, PM?!?! Gaat 't niet goed met je??
Ik heb afgebeld
Ow okee, dus gewoon eventjes dan.. Dat scheelt in ieder geval iets. Komt dat dan ook omdat je gisteren een drukke dag had? Hoop dat je morgen lekker terug mag naar man & beestje.
*spreekt baby's toe met werkstem* 'JULLIE BLIJVEN ZITTEN, DUIDELIJK?'
Gast- Gast
Haha, dit moet waarschijnlijk om het heftiger te maken als thuis, als ik hier heel de dag lig gaat het goed natuurlijk. Thuis doe je automatisch meer, dan kan je beter hier overdrijven om te kijken of je lijf het aan kan, als dat je thuis komt en het niet goed blijkt te gaan en je weer terug kan...
Gast- Gast
Reva schreef:Alex is gewoon slecht voor je gezondheid, dat blijkt maar weer
Wacht maar jij, over twee weken praat je wel anders.
Gast- Gast
Ben manlief op gaan wachten beneden, had niet eens geld voor een ijsje bij me haha!!Alex schreef:Mocht je nog naar beneden voor een ijsje, PM?
Om vervolgens naar boven te strompelen, was niet grappig. Maar het zakt weer zodra ik ga liggen, dus dat is een goed teken.
Gast- Gast
Had je man geen geld voor een ijsje? gelukkig zakt het weer als je ligt, maar het zou fijner zijn als je er helemaal geen last van zou hebben. Ook al is dat wel weer erg positief.
Gast- Gast
Dat zie ik niet meer gebeuren deze zwangerschap.
Was zo blij hem te zien dat ik mijn ijsjes- idee totaal vergeten ben
Was zo blij hem te zien dat ik mijn ijsjes- idee totaal vergeten ben
Gast- Gast
Dames, even een vraagje tussendoor. Wat is een 'normaal' bedrag om als stel te geven op een bruiloft?
Gast- Gast
Ik heb mijn best gedaan maar ik had te weinig tijd en heb dus bijna niks gevonden ik heb alleen een leuke zwarte blazer gekocht en mijn haar laten knippen. Morgenvroeg ga ik weer, dan MOET ik minstens een blouse en een broek vinden!ProudMama schreef:En? Geshopt?
Gast- Gast
Is daar pas niet een heel topic over geweest? Misschien kan je dat nog terug vinden?Brennuss schreef:Dames, even een vraagje tussendoor. Wat is een 'normaal' bedrag om als stel te geven op een bruiloft?
Gast- Gast
Als je iets MOET kopen is shoppen ook niet zo leuk he?! En een jurkje onder je blazer?
Gast- Gast
ProudMama schreef:Is daar pas niet een heel topic over geweest? Misschien kan je dat nog terug vinden?Brennuss schreef:Dames, even een vraagje tussendoor. Wat is een 'normaal' bedrag om als stel te geven op een bruiloft?
Ooh, wist ik niet. Even zoeken! Thanx.
Gast- Gast
Haha, dat snap ik ook PM!
Storm, is het gelukt met shoppen?
Brennuss, het ligt eraan wat we voor relatie hebben met het bruidspaar. Mijn tante krijgt van ons 50 euro, onze goede vrienden ook. Maar als het iemand is waar ik niet zoveel contact mee heb is 20 euro wat mij betreft voldoende.
Storm, is het gelukt met shoppen?
Brennuss, het ligt eraan wat we voor relatie hebben met het bruidspaar. Mijn tante krijgt van ons 50 euro, onze goede vrienden ook. Maar als het iemand is waar ik niet zoveel contact mee heb is 20 euro wat mij betreft voldoende.
Gast- Gast
Ja ik zag een heel leuk jurkje om 10 voor 9 maar die was zwart en ik heb al een zwarte blazer...ik heb het dus niet gekocht. Echt waar, als ik geen geld heb wil ik alles kopen maar op het moment zelf ben ik veel te kritisch, echt erg.ProudMama schreef:Als je iets MOET kopen is shoppen ook niet zo leuk he?! En een jurkje onder je blazer?
Gast- Gast
Dankje Alex, dan weet ik ongeveer waar ik aan moet denken.
Ik denk dat die jongen hier nog een uur blijft, en pas de bus van kwart over 11 neemt. Shit!
Ik denk dat die jongen hier nog een uur blijft, en pas de bus van kwart over 11 neemt. Shit!
Gast- Gast
jij bent een lieverd en ik verheug me zoooooooo op de 17eStorm schreef:Stuiterbal schreef:Hallo !!!!
Gast- Gast
Ik ookStuiterbal schreef:jij bent een lieverd en ik verheug me zoooooooo op de 17eStorm schreef:Stuiterbal schreef:Hallo !!!!
Gast- Gast
En als je dat nou eens doet en dan bijv een tailleriem in een kleurtje?Storm schreef:Ja ik zag een heel leuk jurkje om 10 voor 9 maar die was zwart en ik heb al een zwarte blazer...ik heb het dus niet gekocht. Echt waar, als ik geen geld heb wil ik alles kopen maar op het moment zelf ben ik veel te kritisch, echt erg.ProudMama schreef:Als je iets MOET kopen is shoppen ook niet zo leuk he?! En een jurkje onder je blazer?
Gast- Gast
Pagina 28 van 40 • 1 ... 15 ... 27, 28, 29 ... 34 ... 40
Pagina 28 van 40
Permissies van dit forum: