Dagcafé
+19
Happydobby
Fearie
Jordana
Ugly Betty
Cheesegirl
May
Sarah1985
Oasis
Lady4
Atelier Madame
VeryCherry
ExpressoB
Lotus
Summerlovin
Suus
Sjaantje
Phileine
Burn
Chocolate Cookie
23 plaatsers
Pagina 27 van 40
Pagina 27 van 40 • 1 ... 15 ... 26, 27, 28 ... 33 ... 40
Re: Dagcafé
Alex, lief dat je het vraagt..
Mijn dipje van gister is al wel weer redelijk over!
Burn- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 12281
Punten : 12796
Registratiedatum : 07-02-11
Ben heel erg verkouden. Voortaan als ik verkouden ben, kan ik gelijk in bed blijven omdat het zo extreem is...
Ja, ik vind dat Stacey echt een rare styliste heeft haha!
Ja, ik vind dat Stacey echt een rare styliste heeft haha!
Chocolate Cookie- Ratel
- Aantal berichten : 4663
Punten : 4809
Registratiedatum : 18-11-10
Burn schreef:Alex, lief dat je het vraagt..
Gelukkig is je dipje weer redelijk over!
Gast- Gast
Alex schreef:Volgens mij is de styliste van Stacey zijzelf.
Hmm
Chocolate Cookie- Ratel
- Aantal berichten : 4663
Punten : 4809
Registratiedatum : 18-11-10
Jezus. Mijn vriend heeft 1 of andere dude hier op bezoek, om te gamen. Maar die jongen heeft zóveel parfum op, het is echt niet normaal. Het hele heus meurt er naar. Bahbah.
Gast- Gast
Alex schreef:Volgens mij is de styliste van Stacey zijzelf.
Dat verklaart een hoop!
Laatst aangepast door Brennuss op vr 27 mei 2011 - 8:17; in totaal 1 keer bewerkt
Gast- Gast
Jij bent de laatste tijd vaak zo moe of niet? Voel je je verder goed?Maple schreef:Ik ben zo verschrikkelijk moe, ik denk dat ik binnen nu en een halfuur op bed lig. En dat op vrijdagavond... Maar ik heb wel een heerlijke (drukke) dag achter de rug :-)
Gast- Gast
Mijn man was gewoon in slaap gevallen ipv dat hij lekker vroeg hier was
Maar ja, die arme schat was ook pas half 3 thuis vanacht en vandaag gewoon gewerkt. De aardbeien had ie thuis gelaten, die 'konden morgen ook nog makkelijk'. Ja maar, ik wilde ze NU eten...
Reva: Hoe is het afgelopen met je natte vertoning?
Maar ja, die arme schat was ook pas half 3 thuis vanacht en vandaag gewoon gewerkt. De aardbeien had ie thuis gelaten, die 'konden morgen ook nog makkelijk'. Ja maar, ik wilde ze NU eten...
Reva: Hoe is het afgelopen met je natte vertoning?
Gast- Gast
Biechtje?Smikkell schreef:Jij bent de laatste tijd vaak zo moe of niet? Voel je je verder goed?Maple schreef:Ik ben zo verschrikkelijk moe, ik denk dat ik binnen nu en een halfuur op bed lig. En dat op vrijdagavond... Maar ik heb wel een heerlijke (drukke) dag achter de rug :-)
Gast- Gast
Nee, ik ben niet het zwangere biechtje En nee, het gaat niet zo heel erg goed, denk ik. Heb alleen ff geen zin om het (weer) uit de doeken te moeten doen, sorryProudMama schreef:Biechtje?Smikkell schreef:Jij bent de laatste tijd vaak zo moe of niet? Voel je je verder goed?Maple schreef:Ik ben zo verschrikkelijk moe, ik denk dat ik binnen nu en een halfuur op bed lig. En dat op vrijdagavond... Maar ik heb wel een heerlijke (drukke) dag achter de rug :-)
Gast- Gast
Reva schreef:HUH, ben je weer opgenomen, PM?!?! Gaat 't niet goed met je??
Ik heb afgebeld
Whahahahahahahahaha seriously?
Gast- Gast
Ja, sinds gisteravond. Had veel harde buiken die niet echt leuk meer waren en niet afzakten. Dus moest even langs komen en mocht blijven... Maar als het goed is mag ik morgen weer naar huis hoor, het is gelukkig niet zo erg als de vorige keer.Reva schreef:HUH, ben je weer opgenomen, PM?!?! Gaat 't niet goed met je??
Ik heb afgebeld
Gast- Gast
Alex schreef:Reva schreef:HUH, ben je weer opgenomen, PM?!?! Gaat 't niet goed met je??
Ik heb afgebeld
Whahahahahahahahaha seriously?
Zou jij me serieus nemen nog? Het leek me beter af te zeggen, whaha.
Gast- Gast
Ja, Reva, ik heb PM nogal opgejaagd gister en nu ligt ze in het ziekenhuis. Toeval of niet?
Gast- Gast
Alex schreef:Ja, Reva, ik heb PM nogal opgejaagd gister en nu ligt ze in het ziekenhuis. Toeval of niet?
Gast- Gast
ProudMama schreef:Ja, sinds gisteravond. Had veel harde buiken die niet echt leuk meer waren en niet afzakten. Dus moest even langs komen en mocht blijven... Maar als het goed is mag ik morgen weer naar huis hoor, het is gelukkig niet zo erg als de vorige keer.Reva schreef:HUH, ben je weer opgenomen, PM?!?! Gaat 't niet goed met je??
Ik heb afgebeld
Ow okee, dus gewoon eventjes dan.. Dat scheelt in ieder geval iets. Komt dat dan ook omdat je gisteren een drukke dag had? Hoop dat je morgen lekker terug mag naar man & beestje.
*spreekt baby's toe met werkstem* 'JULLIE BLIJVEN ZITTEN, DUIDELIJK?'
Gast- Gast
ProudMama schreef:Ze zegt van niet...Alex schreef:Maple is 1 van de 3 zwangere biechtjes.
Ze kan wel meer zeggen
Nee hoor, ik denk ook niet dat ze het is. Maar ik vind het wel leuk om te zeggen
Gast- Gast
Pagina 27 van 40 • 1 ... 15 ... 26, 27, 28 ... 33 ... 40
Pagina 27 van 40
Permissies van dit forum: