Dagcafé
+19
Happydobby
Fearie
Jordana
Ugly Betty
Cheesegirl
May
Sarah1985
Oasis
Lady4
Atelier Madame
VeryCherry
ExpressoB
Lotus
Summerlovin
Suus
Sjaantje
Phileine
Burn
Chocolate Cookie
23 plaatsers
Pagina 24 van 40
Pagina 24 van 40 • 1 ... 13 ... 23, 24, 25 ... 32 ... 40
Re: Dagcafé
Bey theedoosje !
Net fysio gehad. Wat een opluchting altijd weer na de behandeling. Net gegeten en vanavond lekker bank hangen en gtst en x factor kijken !!!!
En eigenlijk heb ik zin om vanavond een zak chips open te trekken maar ik heb het niet in huis maar ik heb geen zin om naar de winkel te gaan hahaha.
Net fysio gehad. Wat een opluchting altijd weer na de behandeling. Net gegeten en vanavond lekker bank hangen en gtst en x factor kijken !!!!
En eigenlijk heb ik zin om vanavond een zak chips open te trekken maar ik heb het niet in huis maar ik heb geen zin om naar de winkel te gaan hahaha.
Gast- Gast
Heb je niets anders lekkers in huis stuiterbal?
Cheesegirl- Ratel
- Aantal berichten : 3080
Punten : 3536
Registratiedatum : 15-12-10
Zo, mijn macaroni is binnen. Gelukkig heeft mijn moeder een reep chocola meegenomen als toetje, mijn maag rammelt nog haha!!
Gast- Gast
Eet smakelijk PM
Cheesegirl- Ratel
Hmm... of iets gezonds
Ik ga even eten dames!
Ik ga even eten dames!
Cheesegirl- Ratel
Ik heb gister een hele bak aardbeien van Alex gehad. Als het goed is neemt mijn man ze straks mee naar het ziekenhuis...mmmmm...Isabella schreef:Ik heb twee grote bakken aardbeien gekocht, mjammmm!
Gast- Gast
ProudMama schreef:Ik heb gister een hele bak aardbeien van Alex gehad. Als het goed is neemt mijn man ze straks mee naar het ziekenhuis...mmmmm...Isabella schreef:Ik heb twee grote bakken aardbeien gekocht, mjammmm!
O, o, heb ik wat gemist? Lig je weer/nog in het ziekenhuis?
Gast- Gast
@ PM: Hebben jullie `s avonds warm eten in het ZH?
Of zelf meegenomen?
Ik vond het vreselijk om in de middag warm eten te krijgen en `s avonds brood!
Mijn vader kwam meestal `s middags en die nam dan lekkere belegde broodjes voor me mee en samen kwamen ze dan in de avond en dan nam mijn moeder ook allemaal lekkere dingen mee
Of zelf meegenomen?
Ik vond het vreselijk om in de middag warm eten te krijgen en `s avonds brood!
Mijn vader kwam meestal `s middags en die nam dan lekkere belegde broodjes voor me mee en samen kwamen ze dan in de avond en dan nam mijn moeder ook allemaal lekkere dingen mee
Gast- Gast
@Isa: Ja, sinds gisteravond/ vanacht. Maar gaat nu wel weer goed, morgen waarschijnlijk naar huis!
@Hazeltje: Ja, gewoon 's avonds gelukkig!!
@Hazeltje: Ja, gewoon 's avonds gelukkig!!
Gast- Gast
Gelukkig!
Is het verder wel een beetje te doen daar?
Gelukkig mag je morgen alweer nar huis! En hopelijk hoef je dan weer een tijd niet etrug.
Doen de kids het wel goed?
Is het verder wel een beetje te doen daar?
Gelukkig mag je morgen alweer nar huis! En hopelijk hoef je dan weer een tijd niet etrug.
Doen de kids het wel goed?
Gast- Gast
Ach, met een beetje forummen kom ik de tijd wel door hoor!
Ja, de CTG's zijn qua kids prima gelukkig. Die zijn lekker beweeglijk hoor. Gelukkig maar!!
Ja, de CTG's zijn qua kids prima gelukkig. Die zijn lekker beweeglijk hoor. Gelukkig maar!!
Gast- Gast
Wij eten patat! Lekker maar ik voel me nu al 100 kilo
Grr, ik had Danoontjes in de boodschappenwagen liggen, bedacht A dat ze er wel vast 1 lustte
Grr, ik had Danoontjes in de boodschappenwagen liggen, bedacht A dat ze er wel vast 1 lustte
Gast- Gast
Hahah Alex, dat is hier heel vreemd he?!
In Canada loopt iedereen te eten in de supermarkt
Gast- Gast
Hahaha. SLimme A!
Wij hoeven echt geen bananen in het zicht te leggen. Ze krijst en gilt alles bij elkaar als ze er niet 1 krijgt
Wij hoeven echt geen bananen in het zicht te leggen. Ze krijst en gilt alles bij elkaar als ze er niet 1 krijgt
Gast- Gast
O, okee. Wat was de reden momenteel? Gaat het goed met jullie? (jij + kleintjes).
Gast- Gast
Whahahaha, geweldig!!Alex schreef:Grr, ik had Danoontjes in de boodschappenwagen liggen, bedacht A dat ze er wel vast 1 lustte
Gast- Gast
Had heel veel harde buiken gisteravond, en het bleef maar doorgaan en echt met regelmaat, vertrouwde het niet helemaal. Dus gebeld, moest langskomen en blijven.Isabella schreef:O, okee. Wat was de reden momenteel? Gaat het goed met jullie? (jij + kleintjes).
Nu is mijn buik nog wel een beetje aan het rommelen, maar zijn het heuveltjes op het CTG en geen bergen meer.
Kinderen zijn lekker actief
Gast- Gast
ProudMama schreef:Had heel veel harde buiken gisteravond, en het bleef maar doorgaan en echt met regelmaat, vertrouwde het niet helemaal. Dus gebeld, moest langskomen en blijven.Isabella schreef:O, okee. Wat was de reden momenteel? Gaat het goed met jullie? (jij + kleintjes).
Nu is mijn buik nog wel een beetje aan het rommelen, maar zijn het heuveltjes op het CTG en geen bergen meer.
Is het eten wel lekker PM?
Happydobby- Ratel
- Aantal berichten : 6175
Punten : 6320
Registratiedatum : 17-11-10
_Donnaa schreef:Hahah Alex, dat is hier heel vreemd he?!
Oh echt waar? Ik vind dat echt heel raar, ja. A krijgt van mij ook echt niet alvast een koekje ofzo, ik vind dat dat eerst betaald moet zijn voordat het opgegeten wordt. Mijn man zou het wel doen, maar die is ook voor tuigjes. Dus die neem ik niet serieus
Gast- Gast
Beetje flauw, zoals het ziekenhuis eten meestal isHappydobby schreef:ProudMama schreef:Had heel veel harde buiken gisteravond, en het bleef maar doorgaan en echt met regelmaat, vertrouwde het niet helemaal. Dus gebeld, moest langskomen en blijven.Isabella schreef:O, okee. Wat was de reden momenteel? Gaat het goed met jullie? (jij + kleintjes).
Is het eten wel lekker PM?
Gast- Gast
Voor zichzelf, jou of A?Alex schreef: Mijn man zou het wel doen, maar die is ook voor tuigjes. Dus die neem ik niet serieus
Gast- Gast
Pagina 24 van 40 • 1 ... 13 ... 23, 24, 25 ... 32 ... 40
Pagina 24 van 40
Permissies van dit forum: