Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Dagcafé

+19
Happydobby
Fearie
Jordana
Ugly Betty
Cheesegirl
May
Sarah1985
Oasis
Lady4
Atelier Madame
VeryCherry
ExpressoB
Lotus
Summerlovin
Suus
Sjaantje
Phileine
Burn
Chocolate Cookie
23 plaatsers

Pagina 22 van 40 Vorige  1 ... 12 ... 21, 22, 23 ... 31 ... 40  Volgende

Ga naar beneden

Dagcafé - Pagina 22 Empty Re: Dagcafé

Bericht  Gast vr 27 mei 2011 - 3:39

Lily schreef:SS, ziet er leuk uit Very Happy

TD, ach je hebt vanavond en morgen nog. En zal voor de zekerheid een vestje meenemen. Heb er wel al zin in Very Happy

Ja precies komt goed smile En ja ik heb er ook zin in!

Gast
Gast

Terug naar boven Ga naar beneden

Bericht  Gast vr 27 mei 2011 - 3:39

Lily schreef:
Storm schreef:Ik wil naar huis zodat ik kan shoppen! NU Twisted Evil

hoelang moet je nog?
20 minuten angel

Gast
Gast

Bericht  Gast vr 27 mei 2011 - 3:41

ow dat is nog maar ff. Alvast veel shopplezier

Gast
Gast

Bericht  Fearie vr 27 mei 2011 - 3:42

Lilium schreef:
Fearie schreef:
ProudMama schreef:
Fearie schreef:@ PM, kan gebeuren he :P. PM, heb je al last van je hormonen? Begint hier te komen, ben beetje opvliegend haha :P

Haha, Alex zat gister gezellig op de thee, meehelpen met uitzoeken geboortekaartje, ze weet wie het zegt :P

Dat scheelt weer haha :P

@ Lilium, roze koek lekker ! Ik ben de tijd hier aan het slijten, moet boodschappen doen maar vriendjelief is pas om 6 uur thuis en ik kan niet meer tillen (zo stom!) dus nu wacht ik tot 5 uur en ga dan boodschappen doen :P zodat we tegelijk thuis zijn.
En meid, kan je niet helpen met je juffen probleem (kan zelf niet eens -t en -d uit elkaar houden Embarassed )

Als je lief bent, neem ik de volgende keer dat we elkaar zien een roze koek voor je mee! Wink
Heb je veel last van je rug? De tijd slijten op in het Yescafe is trouwens wel een goede manier van tijd slijten Wink
Haha, -t, -d, -dt. Had het er gister met S. nog over; wie heeft dat in godsnaam ooit allemaal verzonnen?! Waarschijnlijk een chagrijnig persoon zonder roze koeken in de buurt die het nodig vond om het ons Nederlanders zo moeilijk mogelijk te maken!

Jaaaaa! Ik ben de laatste 3 weken 3 kilo aangekomen door mijn koekiemonstergedrag haha :P
Heb wel vaak last van mijn rug, maar als ik rustig aan doe valt het mee. 5 dagen kantoor hakt erin en teveel schoonmaken thuis ook, dus we hebben tegenwoordig een 7 dagen in de week schoonmaakrooster zodat alles in delen wordt gedaan haha (heb zelfs een huishoudcoach-boek aangeschaft Wink ) Krijg ik nog meer last van spontane schoonmaakwoede haha.

Erg he, -t, -d, -dt. Ik vond van de week (tijdens mijn schoonmaakwoedebui - leuk scrabblewoord) een diskette met een spellingsprogramma erop. Misschien maar weer eens uitproberen, dan zak ik heel erg hard haha.

Fearie
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3708
Punten : 4239
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  Fearie vr 27 mei 2011 - 3:43

Storm schreef:
Lily schreef:
Storm schreef:Ik wil naar huis zodat ik kan shoppen! NU Twisted Evil

hoelang moet je nog?
20 minuten angel

Ooooh, dat overleef je wel Very Happy

Fearie
Ratel
Ratel

Bericht  Gast vr 27 mei 2011 - 3:44

Fearie schreef:
Alex schreef:
ProudMama schreef:
Fearie schreef:@ PM, kan gebeuren he :P. PM, heb je al last van je hormonen? Begint hier te komen, ben beetje opvliegend haha :P

Haha, Alex zat gister gezellig op de thee, meehelpen met uitzoeken geboortekaartje, ze weet wie het zegt :P

Jaja! Als ik maar wel een kaartje krijg! Twisted Evil

Dat zou toch wat zijn, als je er geen krijgt haha :P

Nou inderdaad, kom ik helpen met uitzoeken van het kaartje en zou ik er niet eens een krijgen. Evil or Very Mad

Gast
Gast

Bericht  Gast vr 27 mei 2011 - 3:44

Fearie schreef:
Jaaaaa! Ik ben de laatste 3 weken 3 kilo aangekomen door mijn koekiemonstergedrag haha :P
.
lol!

Gast
Gast

Bericht  Gast vr 27 mei 2011 - 3:45

Alex schreef:
Fearie schreef:
Alex schreef:
ProudMama schreef:

Jaja! Als ik maar wel een kaartje krijg! Twisted Evil

Dat zou toch wat zijn, als je er geen krijgt haha :P

Nou inderdaad, kom ik helpen met uitzoeken van het kaartje en zou ik er niet eens een krijgen. Evil or Very Mad
O ja, zal vragen of mijn man m ff uit het boek scheurt vanavond...

Gast
Gast

Bericht  Gast vr 27 mei 2011 - 3:45

Fearie schreef:
Lilium schreef:
Fearie schreef:
ProudMama schreef:

Dat scheelt weer haha :P

@ Lilium, roze koek lekker ! Ik ben de tijd hier aan het slijten, moet boodschappen doen maar vriendjelief is pas om 6 uur thuis en ik kan niet meer tillen (zo stom!) dus nu wacht ik tot 5 uur en ga dan boodschappen doen :P zodat we tegelijk thuis zijn.
En meid, kan je niet helpen met je juffen probleem (kan zelf niet eens -t en -d uit elkaar houden Embarassed )

Als je lief bent, neem ik de volgende keer dat we elkaar zien een roze koek voor je mee! Wink
Heb je veel last van je rug? De tijd slijten op in het Yescafe is trouwens wel een goede manier van tijd slijten Wink
Haha, -t, -d, -dt. Had het er gister met S. nog over; wie heeft dat in godsnaam ooit allemaal verzonnen?! Waarschijnlijk een chagrijnig persoon zonder roze koeken in de buurt die het nodig vond om het ons Nederlanders zo moeilijk mogelijk te maken!

Heb wel vaak last van mijn rug, maar als ik rustig aan doe valt het mee. 5 dagen kantoor hakt erin en teveel schoonmaken thuis ook, dus we hebben tegenwoordig een 7 dagen in de week schoonmaakrooster zodat alles in delen wordt gedaan haha (heb zelfs een huishoudcoach-boek aangeschaft Wink ) Krijg ik nog meer last van spontane schoonmaakwoede haha.

Erg he, -t, -d, -dt. Ik vond van de week (tijdens mijn schoonmaakwoedebui - leuk scrabblewoord) een diskette met een spellingsprogramma erop. Misschien maar weer eens uitproberen, dan zak ik heel erg hard haha.

Achjoh, je eet voor 2, dus het mag! Wink En die kilo's vliegen er straks weer af!
Inderdaad rustig aan doen dan, ook op kantoor hoor! Kun je niet al wat minder werken dan? Of wanneer gaat je verlof in?
Een huishoudcoachboek. Ik hoor het al, je wordt een echte huismama Wink Maar vooral rustig aan blijven doen! Bovendien heb je een sterke vent, die kan ook wel wat doen Wink

Gast
Gast

Bericht  Jordana vr 27 mei 2011 - 3:45

Ik kreeg vandaag een geboortekaartje van een chauffeur onder mijn neus.
Die was echt zo puur en mooi..
Jordana
Jordana
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5250
Punten : 5346

Bericht  Fearie vr 27 mei 2011 - 3:48

ProudMama schreef:
Fearie schreef:
.
lol!

Das heel erg joh haha :P Ik at gewoon iedere avond koekjes, ondertussen ben ik na de confrontatie met de weegschaal zo geschrokken dat het deze week nog maar 1x is voorgekomen haha :P
Vanavond gaan we wel ff langs de mac voor de nieuwe milkshake en mcflurry cheers

Fearie
Ratel
Ratel

Bericht  Gast vr 27 mei 2011 - 3:50

Ik zit op bijna 12 kg... Embarassed

Gast
Gast

Bericht  Fearie vr 27 mei 2011 - 3:50

Lilium schreef:Achjoh, je eet voor 2, dus het mag! Wink En die kilo's vliegen er straks weer af!
Inderdaad rustig aan doen dan, ook op kantoor hoor! Kun je niet al wat minder werken dan? Of wanneer gaat je verlof in?
Een huishoudcoachboek. Ik hoor het al, je wordt een echte huismama Wink Maar vooral rustig aan blijven doen! Bovendien heb je een sterke vent, die kan ook wel wat doen Wink

Zat van de week bij de VK en toen zei hij (vriendlief) heel wijs dat het officieel niet voor 2 eten was, ik mocht maar 300 calorien extra (had ie ergens gelezen). Dat zou voldoende zijn voor de kleine en mij samen haha. Je had mijn gezicht moeten zien, moest echt lachen toen ie dat zei :P
Is echt handig dat boek, staat in hoe je in 12 stappen (per week 1) je hele huis opgeruimd kan hebben en houden (ook erg belangrijk haha). Heb al een aantal kamers onder handen genomen, dit weekend de zolder en mijn kledingkast wss :P

Fearie
Ratel
Ratel

Bericht  Fearie vr 27 mei 2011 - 3:51

ProudMama schreef:Ik zit op bijna 12 kg... Embarassed

Ik ook zo ongeveer, ik hou mijn eigen weegschaal aan. Op die van de VK weeg ik standaard 3 kilo meer :O

Fearie
Ratel
Ratel

Bericht  Gast vr 27 mei 2011 - 3:52

Ik dus 2x 300 gnagnagna Twisted Evil

Gast
Gast

Bericht  Gast vr 27 mei 2011 - 3:52

Fearie schreef:

Ik ook zo ongeveer, ik hou mijn eigen weegschaal aan. Op die van de VK weeg ik standaard 3 kilo meer :O
Die van mezelf heb ik verbannen!

Gast
Gast

Bericht  Gast vr 27 mei 2011 - 3:53

Fearie schreef:
Lilium schreef:Achjoh, je eet voor 2, dus het mag! Wink En die kilo's vliegen er straks weer af!

Zat van de week bij de VK en toen zei hij (vriendlief) heel wijs dat het officieel niet voor 2 eten was, ik mocht maar 300 calorien extra (had ie ergens gelezen). Dat zou voldoende zijn voor de kleine en mij samen haha. Je had mijn gezicht moeten zien, moest echt lachen toen ie dat zei :P
Is echt handig dat boek, staat in hoe je in 12 stappen (per week 1) je hele huis opgeruimd kan hebben en houden (ook erg belangrijk haha). Heb al een aantal kamers onder handen genomen, dit weekend de zolder en mijn kledingkast wss :P

Zeg, sinds wanneer leest die kerel van jou zulke dingen? :O Haha, kan me voorstellen dat je verbaast was Wink Maareh, dan zeg je toch gewoon dat je ook nog ongesteld bent en dus écht koekjes nodig hebt? Wink
Doe maar weer druk. Kom je als je klaar bent ook even bij mij langs?

Gast
Gast

Bericht  Fearie vr 27 mei 2011 - 3:54

ProudMama schreef:
Fearie schreef:

Ik nog niet, omdat die van de VK zo negatief uitslaat ga ik voor of na de afspraak nog even thuis staan (zodat ik tegen mezelf kan zeggen, kijk het is nog niet zo erg :P)

Fearie
Ratel
Ratel

Bericht  Gast vr 27 mei 2011 - 3:55

He shit, ik moet nu echt gaan! Hang hier al weer veel te lang rond... Back to study! Sad

Gast
Gast

Bericht  Fearie vr 27 mei 2011 - 3:56

Lilium schreef:
Fearie schreef:

Zeg, sinds wanneer leest die kerel van jou zulke dingen? :O Haha, kan me voorstellen dat je verbaast was Wink Maareh, dan zeg je toch gewoon dat je ook nog ongesteld bent en dus écht koekjes nodig hebt? Wink

Ja, blijkbaar leest hij dus alle zwangerschapsblaadjes en boekjes mee als ik er niet ben :P Wel schattig smile Ik hoef geen excuusjes meer te zoeken gelukkig, hij vraagt zelf al waarom er geen koekjes zijn haha. :P
Jij kan prima de boel zelf schoonmaken haha :p beetje misbruik maken van een zwangere meid. Shame on you Wink
Heb trouwens pas 22 juli verlof (is ook alweer snel, time flies!).

Fearie
Ratel
Ratel

Bericht  Gast vr 27 mei 2011 - 3:56

Zeg dames, gaan jullie lekker over alle zwangerschapskilo's en -perikelen en mannen die zich ermee bemoeien? Very Happy

Gast
Gast

Bericht  Fearie vr 27 mei 2011 - 3:57

Lilium schreef:He shit, ik moet nu echt gaan! Hang hier al weer veel te lang rond... Back to study! Sad

Ja, meid doe nog ff je best ! Dan zie ik je volgende week Very Happy Groetjes aan S.!

Ik ga ook nu echt, 5 uur! Opruimtijd en op naar de winkel voor de boodschappen.

Fearie
Ratel
Ratel

Bericht  Gast vr 27 mei 2011 - 3:58

Fearie schreef:
ProudMama schreef:
Fearie schreef:

Ik nog niet, omdat die van de VK zo negatief uitslaat ga ik voor of na de afspraak nog even thuis staan (zodat ik tegen mezelf kan zeggen, kijk het is nog niet zo erg :P)
Ik maak mezelf gewoon wijs dat mijn kleding minstens 3 kg weegt. Dan heb je nog schoenen en een telefoon op zak... :P

Gast
Gast

Bericht  Fearie vr 27 mei 2011 - 3:58

Alex schreef:Zeg dames, gaan jullie lekker over alle zwangerschapskilo's en -perikelen en mannen die zich ermee bemoeien? Very Happy

Eigenlijk wel haha, daar is de zwangerschapspijler voor maja, dit kletst ook lekker weg :P
Ik ga nu !

Fijn weekend allemaal !

Fearie
Ratel
Ratel

Bericht  Gast vr 27 mei 2011 - 3:59

Fearie schreef:
Lilium schreef:
Fearie schreef:

Ja, blijkbaar leest hij dus alle zwangerschapsblaadjes en boekjes mee als ik er niet ben :P Wel schattig smile Ik hoef geen excuusjes meer te zoeken gelukkig, hij vraagt zelf al waarom er geen koekjes zijn haha. :P
Jij kan prima de boel zelf schoonmaken haha :p beetje misbruik maken van een zwangere meid. Shame on you Wink
Heb trouwens pas 22 juli verlof (is ook alweer snel, time flies!).

Haha, nou zijn de rollen een keer omgedraaid! Wink Misbruik? Gebruik! Je hebt straks toch verlof Wink Haha nee hoor, grapje natuurlijk! Ik ben vanaf de 22e toch al op de W., dus dan kom ik zeker langs als ik een vrije dag heb! Misschien ben ik er dan zelfs nog als je ventje geboren wordt, jeuj! Very Happy Nou ik ga echt, ik moet weer studeren! Heeeel veel plezier vanavond en doe je man de groetjes van mij Wink

Gast
Gast

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Pagina 22 van 40 Vorige  1 ... 12 ... 21, 22, 23 ... 31 ... 40  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: