Dagcafé
+19
Happydobby
Fearie
Jordana
Ugly Betty
Cheesegirl
May
Sarah1985
Oasis
Lady4
Atelier Madame
VeryCherry
ExpressoB
Lotus
Summerlovin
Suus
Sjaantje
Phileine
Burn
Chocolate Cookie
23 plaatsers
Pagina 22 van 40
Pagina 22 van 40 • 1 ... 12 ... 21, 22, 23 ... 31 ... 40
Re: Dagcafé
Lily schreef:SS, ziet er leuk uit
TD, ach je hebt vanavond en morgen nog. En zal voor de zekerheid een vestje meenemen. Heb er wel al zin in
Ja precies komt goed En ja ik heb er ook zin in!
Gast- Gast
20 minutenLily schreef:Storm schreef:Ik wil naar huis zodat ik kan shoppen! NU
hoelang moet je nog?
Gast- Gast
Lilium schreef:Fearie schreef:ProudMama schreef:Haha, Alex zat gister gezellig op de thee, meehelpen met uitzoeken geboortekaartje, ze weet wie het zegtFearie schreef:@ PM, kan gebeuren he . PM, heb je al last van je hormonen? Begint hier te komen, ben beetje opvliegend haha
Dat scheelt weer haha
@ Lilium, roze koek lekker ! Ik ben de tijd hier aan het slijten, moet boodschappen doen maar vriendjelief is pas om 6 uur thuis en ik kan niet meer tillen (zo stom!) dus nu wacht ik tot 5 uur en ga dan boodschappen doen zodat we tegelijk thuis zijn.
En meid, kan je niet helpen met je juffen probleem (kan zelf niet eens -t en -d uit elkaar houden )
Als je lief bent, neem ik de volgende keer dat we elkaar zien een roze koek voor je mee!
Heb je veel last van je rug? De tijd slijten op in het Yescafe is trouwens wel een goede manier van tijd slijten
Haha, -t, -d, -dt. Had het er gister met S. nog over; wie heeft dat in godsnaam ooit allemaal verzonnen?! Waarschijnlijk een chagrijnig persoon zonder roze koeken in de buurt die het nodig vond om het ons Nederlanders zo moeilijk mogelijk te maken!
Jaaaaa! Ik ben de laatste 3 weken 3 kilo aangekomen door mijn koekiemonstergedrag haha
Heb wel vaak last van mijn rug, maar als ik rustig aan doe valt het mee. 5 dagen kantoor hakt erin en teveel schoonmaken thuis ook, dus we hebben tegenwoordig een 7 dagen in de week schoonmaakrooster zodat alles in delen wordt gedaan haha (heb zelfs een huishoudcoach-boek aangeschaft ) Krijg ik nog meer last van spontane schoonmaakwoede haha.
Erg he, -t, -d, -dt. Ik vond van de week (tijdens mijn schoonmaakwoedebui - leuk scrabblewoord) een diskette met een spellingsprogramma erop. Misschien maar weer eens uitproberen, dan zak ik heel erg hard haha.
Fearie- Ratel
- Aantal berichten : 3708
Punten : 4239
Registratiedatum : 18-11-10
Storm schreef:20 minutenLily schreef:Storm schreef:Ik wil naar huis zodat ik kan shoppen! NU
hoelang moet je nog?
Ooooh, dat overleef je wel
Fearie- Ratel
Fearie schreef:Alex schreef:ProudMama schreef:Haha, Alex zat gister gezellig op de thee, meehelpen met uitzoeken geboortekaartje, ze weet wie het zegtFearie schreef:@ PM, kan gebeuren he . PM, heb je al last van je hormonen? Begint hier te komen, ben beetje opvliegend haha
Jaja! Als ik maar wel een kaartje krijg!
Dat zou toch wat zijn, als je er geen krijgt haha
Nou inderdaad, kom ik helpen met uitzoeken van het kaartje en zou ik er niet eens een krijgen.
Gast- Gast
Fearie schreef:
Jaaaaa! Ik ben de laatste 3 weken 3 kilo aangekomen door mijn koekiemonstergedrag haha
.
Gast- Gast
O ja, zal vragen of mijn man m ff uit het boek scheurt vanavond...Alex schreef:Fearie schreef:Alex schreef:ProudMama schreef:Haha, Alex zat gister gezellig op de thee, meehelpen met uitzoeken geboortekaartje, ze weet wie het zegtFearie schreef:@ PM, kan gebeuren he . PM, heb je al last van je hormonen? Begint hier te komen, ben beetje opvliegend haha
Jaja! Als ik maar wel een kaartje krijg!
Dat zou toch wat zijn, als je er geen krijgt haha
Nou inderdaad, kom ik helpen met uitzoeken van het kaartje en zou ik er niet eens een krijgen.
Gast- Gast
Fearie schreef:Lilium schreef:Fearie schreef:ProudMama schreef:Haha, Alex zat gister gezellig op de thee, meehelpen met uitzoeken geboortekaartje, ze weet wie het zegtFearie schreef:@ PM, kan gebeuren he . PM, heb je al last van je hormonen? Begint hier te komen, ben beetje opvliegend haha
Dat scheelt weer haha
@ Lilium, roze koek lekker ! Ik ben de tijd hier aan het slijten, moet boodschappen doen maar vriendjelief is pas om 6 uur thuis en ik kan niet meer tillen (zo stom!) dus nu wacht ik tot 5 uur en ga dan boodschappen doen zodat we tegelijk thuis zijn.
En meid, kan je niet helpen met je juffen probleem (kan zelf niet eens -t en -d uit elkaar houden )
Als je lief bent, neem ik de volgende keer dat we elkaar zien een roze koek voor je mee!
Heb je veel last van je rug? De tijd slijten op in het Yescafe is trouwens wel een goede manier van tijd slijten
Haha, -t, -d, -dt. Had het er gister met S. nog over; wie heeft dat in godsnaam ooit allemaal verzonnen?! Waarschijnlijk een chagrijnig persoon zonder roze koeken in de buurt die het nodig vond om het ons Nederlanders zo moeilijk mogelijk te maken!
Heb wel vaak last van mijn rug, maar als ik rustig aan doe valt het mee. 5 dagen kantoor hakt erin en teveel schoonmaken thuis ook, dus we hebben tegenwoordig een 7 dagen in de week schoonmaakrooster zodat alles in delen wordt gedaan haha (heb zelfs een huishoudcoach-boek aangeschaft ) Krijg ik nog meer last van spontane schoonmaakwoede haha.
Erg he, -t, -d, -dt. Ik vond van de week (tijdens mijn schoonmaakwoedebui - leuk scrabblewoord) een diskette met een spellingsprogramma erop. Misschien maar weer eens uitproberen, dan zak ik heel erg hard haha.
Achjoh, je eet voor 2, dus het mag! En die kilo's vliegen er straks weer af!
Inderdaad rustig aan doen dan, ook op kantoor hoor! Kun je niet al wat minder werken dan? Of wanneer gaat je verlof in?
Een huishoudcoachboek. Ik hoor het al, je wordt een echte huismama Maar vooral rustig aan blijven doen! Bovendien heb je een sterke vent, die kan ook wel wat doen
Gast- Gast
Ik kreeg vandaag een geboortekaartje van een chauffeur onder mijn neus.
Die was echt zo puur en mooi..
Die was echt zo puur en mooi..
Jordana- Ratel
- Aantal berichten : 5250
Punten : 5346
ProudMama schreef:Fearie schreef:
.
Das heel erg joh haha Ik at gewoon iedere avond koekjes, ondertussen ben ik na de confrontatie met de weegschaal zo geschrokken dat het deze week nog maar 1x is voorgekomen haha
Vanavond gaan we wel ff langs de mac voor de nieuwe milkshake en mcflurry
Fearie- Ratel
Lilium schreef:Achjoh, je eet voor 2, dus het mag! En die kilo's vliegen er straks weer af!
Inderdaad rustig aan doen dan, ook op kantoor hoor! Kun je niet al wat minder werken dan? Of wanneer gaat je verlof in?
Een huishoudcoachboek. Ik hoor het al, je wordt een echte huismama Maar vooral rustig aan blijven doen! Bovendien heb je een sterke vent, die kan ook wel wat doen
Zat van de week bij de VK en toen zei hij (vriendlief) heel wijs dat het officieel niet voor 2 eten was, ik mocht maar 300 calorien extra (had ie ergens gelezen). Dat zou voldoende zijn voor de kleine en mij samen haha. Je had mijn gezicht moeten zien, moest echt lachen toen ie dat zei
Is echt handig dat boek, staat in hoe je in 12 stappen (per week 1) je hele huis opgeruimd kan hebben en houden (ook erg belangrijk haha). Heb al een aantal kamers onder handen genomen, dit weekend de zolder en mijn kledingkast wss
Fearie- Ratel
ProudMama schreef:Ik zit op bijna 12 kg...
Ik ook zo ongeveer, ik hou mijn eigen weegschaal aan. Op die van de VK weeg ik standaard 3 kilo meer
Fearie- Ratel
Die van mezelf heb ik verbannen!Fearie schreef:ProudMama schreef:Ik zit op bijna 12 kg...
Ik ook zo ongeveer, ik hou mijn eigen weegschaal aan. Op die van de VK weeg ik standaard 3 kilo meer
Gast- Gast
Fearie schreef:Lilium schreef:Achjoh, je eet voor 2, dus het mag! En die kilo's vliegen er straks weer af!
Zat van de week bij de VK en toen zei hij (vriendlief) heel wijs dat het officieel niet voor 2 eten was, ik mocht maar 300 calorien extra (had ie ergens gelezen). Dat zou voldoende zijn voor de kleine en mij samen haha. Je had mijn gezicht moeten zien, moest echt lachen toen ie dat zei
Is echt handig dat boek, staat in hoe je in 12 stappen (per week 1) je hele huis opgeruimd kan hebben en houden (ook erg belangrijk haha). Heb al een aantal kamers onder handen genomen, dit weekend de zolder en mijn kledingkast wss
Zeg, sinds wanneer leest die kerel van jou zulke dingen? Haha, kan me voorstellen dat je verbaast was Maareh, dan zeg je toch gewoon dat je ook nog ongesteld bent en dus écht koekjes nodig hebt?
Doe maar weer druk. Kom je als je klaar bent ook even bij mij langs?
Gast- Gast
ProudMama schreef:Die van mezelf heb ik verbannen!Fearie schreef:ProudMama schreef:Ik zit op bijna 12 kg...
Ik nog niet, omdat die van de VK zo negatief uitslaat ga ik voor of na de afspraak nog even thuis staan (zodat ik tegen mezelf kan zeggen, kijk het is nog niet zo erg )
Fearie- Ratel
He shit, ik moet nu echt gaan! Hang hier al weer veel te lang rond... Back to study!
Gast- Gast
Lilium schreef:Fearie schreef:Lilium schreef:Achjoh, je eet voor 2, dus het mag! En die kilo's vliegen er straks weer af!
Zeg, sinds wanneer leest die kerel van jou zulke dingen? Haha, kan me voorstellen dat je verbaast was Maareh, dan zeg je toch gewoon dat je ook nog ongesteld bent en dus écht koekjes nodig hebt?
Ja, blijkbaar leest hij dus alle zwangerschapsblaadjes en boekjes mee als ik er niet ben Wel schattig Ik hoef geen excuusjes meer te zoeken gelukkig, hij vraagt zelf al waarom er geen koekjes zijn haha.
Jij kan prima de boel zelf schoonmaken haha :p beetje misbruik maken van een zwangere meid. Shame on you
Heb trouwens pas 22 juli verlof (is ook alweer snel, time flies!).
Fearie- Ratel
Zeg dames, gaan jullie lekker over alle zwangerschapskilo's en -perikelen en mannen die zich ermee bemoeien?
Gast- Gast
Lilium schreef:He shit, ik moet nu echt gaan! Hang hier al weer veel te lang rond... Back to study!
Ja, meid doe nog ff je best ! Dan zie ik je volgende week Groetjes aan S.!
Ik ga ook nu echt, 5 uur! Opruimtijd en op naar de winkel voor de boodschappen.
Fearie- Ratel
Ik maak mezelf gewoon wijs dat mijn kleding minstens 3 kg weegt. Dan heb je nog schoenen en een telefoon op zak...Fearie schreef:ProudMama schreef:Die van mezelf heb ik verbannen!Fearie schreef:ProudMama schreef:Ik zit op bijna 12 kg...
Ik nog niet, omdat die van de VK zo negatief uitslaat ga ik voor of na de afspraak nog even thuis staan (zodat ik tegen mezelf kan zeggen, kijk het is nog niet zo erg )
Gast- Gast
Alex schreef:Zeg dames, gaan jullie lekker over alle zwangerschapskilo's en -perikelen en mannen die zich ermee bemoeien?
Eigenlijk wel haha, daar is de zwangerschapspijler voor maja, dit kletst ook lekker weg
Ik ga nu !
Fijn weekend allemaal !
Fearie- Ratel
Fearie schreef:Lilium schreef:Fearie schreef:Lilium schreef:Achjoh, je eet voor 2, dus het mag! En die kilo's vliegen er straks weer af!
Ja, blijkbaar leest hij dus alle zwangerschapsblaadjes en boekjes mee als ik er niet ben Wel schattig Ik hoef geen excuusjes meer te zoeken gelukkig, hij vraagt zelf al waarom er geen koekjes zijn haha.
Jij kan prima de boel zelf schoonmaken haha :p beetje misbruik maken van een zwangere meid. Shame on you
Heb trouwens pas 22 juli verlof (is ook alweer snel, time flies!).
Haha, nou zijn de rollen een keer omgedraaid! Misbruik? Gebruik! Je hebt straks toch verlof Haha nee hoor, grapje natuurlijk! Ik ben vanaf de 22e toch al op de W., dus dan kom ik zeker langs als ik een vrije dag heb! Misschien ben ik er dan zelfs nog als je ventje geboren wordt, jeuj! Nou ik ga echt, ik moet weer studeren! Heeeel veel plezier vanavond en doe je man de groetjes van mij
Gast- Gast
Pagina 22 van 40 • 1 ... 12 ... 21, 22, 23 ... 31 ... 40
Pagina 22 van 40
Permissies van dit forum: