Dagcafé
+19
Happydobby
Fearie
Jordana
Ugly Betty
Cheesegirl
May
Sarah1985
Oasis
Lady4
Atelier Madame
VeryCherry
ExpressoB
Lotus
Summerlovin
Suus
Sjaantje
Phileine
Burn
Chocolate Cookie
23 plaatsers
Pagina 16 van 40
Pagina 16 van 40 • 1 ... 9 ... 15, 16, 17 ... 28 ... 40
Re: Dagcafé
Carola589 schreef:Is wel lastig als morgen de sollicitatie isFearie schreef:Ugly Betty schreef:Storm heb je geen vriendin waarvan je wat kleding kan lenen voor je sollicitatie gesprek?
Dat is ook een optie en afhankelijk van je maat heb ik misschien zelfs nog wel wat liggen. Misschien iemand anders hier die ook nog blousjes heeft en niet meer aantrekt?
Ja dat is zo (had ik niet gelezen )
Fearie- Ratel
- Aantal berichten : 3708
Punten : 4239
Registratiedatum : 18-11-10
Storm schreef:Alhoewel, een blazer kost ook al gauw 39,95 van wat ik gezien heb bij de H&M
Misschien toch een mooi jurkje kiezen? Dan ben je met 1 kledingstuk klaar. Of heb je geen goeie schoenen voor eronder?
Ugly Betty- Kletskop
- Aantal berichten : 1681
Punten : 1762
Registratiedatum : 17-11-10
Carola589 schreef:Ik vind het realistisch. Je hebt zelf nog wel nette schoenen voor erbij denk ik?Storm schreef:Niet meer dan 60 euro inclusief alles...blazer, blouse enzo. Of is dat te gek?Carola589 schreef:Nou dan. Je hebt zelf vast wel een bedrag in je hoofd wat je nu wilt uitgeven aan kleding.Storm schreef:Plus ik krijg nog loon + vakantiegeld (dit was waarschijnlijk van de belasting) dus daar kunnen we dan ook weer rekeningen van betlaen natuurlijk..
Je kunt het zelfs afdoen met een blousje en een leuk sjaaltje (een collega van me komt altijd met de leukste accessoires op het werk, blijkt dat ze die bij de Action haalt voor een paar euro). Dan kun je bij wijze van de blazer al achterwege laten.
Fearie- Ratel
http://www.wehkamp.nl/damesmode/kleding/broeken/promiss-regulier-broek/C21_1A1_A17_355664/?KW2=45716&PRmin=5&PRmax=150&KAPRmin=500&KAPRmax=15000&F=2,1,19,5,17,22&SM=0
Is deze broek bijvoorbeeld niet wat? Met een net blousje en sjaaltje ofzo?
Dan heb ik wel ff snel op wehkamp gekeken onder pantalon, dus kan best zijn dat je het helemaal niets vind haha
Is deze broek bijvoorbeeld niet wat? Met een net blousje en sjaaltje ofzo?
Dan heb ik wel ff snel op wehkamp gekeken onder pantalon, dus kan best zijn dat je het helemaal niets vind haha
Fearie- Ratel
http://www.wehkamp.nl/Zoeken/Resultaten.aspx?N=186&Nty=1&Ntk=ART&CC=C21&Ztb=False&cm_pi=opruiming%2Fartikeloverzichtartikel&cmid=WEHOPRC211A1&Ntt=pantalon#&&N_2=&Cid=8&Ns=&N_1=&Prijs=0!54&F=1_2_3_ Hier staan naar mijn mening best mooie pantalons op.
Cheesegirl- Ratel
- Aantal berichten : 3080
Punten : 3536
Registratiedatum : 15-12-10
Carola589 schreef:http://www.wehkamp.nl/Zoeken/Resultaten.aspx?N=186&Nty=1&Ntk=ART&CC=C21&Ztb=False&cm_pi=opruiming%2Fartikeloverzichtartikel&cmid=WEHOPRC211A1&Ntt=pantalon#&&N_2=&Cid=8&Ns=&N_1=&Prijs=0!54&F=1_2_3_ Hier staan naar mijn mening best mooie pantalons op.
Daar zat ik ook al te kijken, bij de damesmode
Fearie- Ratel
Misschien een stomme opmerking maar hebben ze bij de v&d niet wat leuks?
Daar heb ik van de weerk nog een leuk jurkje gekocht
Jordana- Ratel
- Aantal berichten : 5250
Punten : 5346
Dat zijn zeker mooie pantalons! En dan gewoon een blousje erbij met wat mooie accessoires en dan ben je klaar
Ugly Betty- Kletskop
Waarom zou het een stomme opmerking zijn? Niet zo onzeker hoor! Ze hebben bij de V&D idd hartstikke mooie dingen, over het algemeen alleen iets duurder.Jordana schreef:Misschien een stomme opmerking maar hebben ze bij de v&d niet wat leuks?
Cheesegirl- Ratel
Ik kan ze op wehkamp niet bestellen want ik heb het morgen al nodig...
Achja, ga vanavond gewoon even het winkelcentrum in, heb nog een kokerrok liggen en daar zoek ik een mooi blousje en een blazer bij!
Achja, ga vanavond gewoon even het winkelcentrum in, heb nog een kokerrok liggen en daar zoek ik een mooi blousje en een blazer bij!
Gast- Gast
Carola589 schreef:Waarom zou het een stomme opmerking zijn? Niet zo onzeker hoor! Ze hebben bij de V&D idd hartstikke mooie dingen, over het algemeen alleen iets duurder.Jordana schreef:Misschien een stomme opmerking maar hebben ze bij de v&d niet wat leuks?
Mijn jurk was €30
Jordana- Ratel
Dat valt ook hartstikke mee dan! Ik had er pas een leuke gezien, vind 120 euro alleen toch echt te veel.Jordana schreef:Carola589 schreef:Waarom zou het een stomme opmerking zijn? Niet zo onzeker hoor! Ze hebben bij de V&D idd hartstikke mooie dingen, over het algemeen alleen iets duurder.Jordana schreef:Misschien een stomme opmerking maar hebben ze bij de v&d niet wat leuks?
Mijn jurk was €30
Cheesegirl- Ratel
http://www.wehkamp.nl/damesmode/kleding/blouses/vero-moda-blouse/C21_1A1_A1D_515394/?PRmin=5&PRmax=34&F=2,19,4,17,22&SM=0 Blousje van Vero Moda, ik vind hem best netjes.Storm schreef:Ik kan ze op wehkamp niet bestellen want ik heb het morgen al nodig...
Cheesegirl- Ratel
Als je voor 21.00 besteld heb je het de volgende ochtend/ middag in huis toch?Storm schreef:Ik kan ze op wehkamp niet bestellen want ik heb het morgen al nodig...
Gast- Gast
Storm schreef:Ik kan ze op wehkamp niet bestellen want ik heb het morgen al nodig...
Die pantalons van de wehkamp zijn allemaal te koop bij C&A.
Een kokerrok is leuk en netjes! Welke kleur is ie?
Ugly Betty- Kletskop
Ja, ik vond het ook vreemd! Ze belden mij afgelopen woensdagavond om 20:45 op, ook al zo vreemd. Ze hebben het doordeweeks te druk zeiden ze.Alex schreef:Wat raar, een sollicitatiegesprek op zaterdagavond?
Gast- Gast
Carola589 schreef:Dat valt ook hartstikke mee dan! Ik had er pas een leuke gezien, vind 120 euro alleen toch echt te veel.Jordana schreef:Carola589 schreef:Waarom zou het een stomme opmerking zijn? Niet zo onzeker hoor! Ze hebben bij de V&D idd hartstikke mooie dingen, over het algemeen alleen iets duurder.Jordana schreef:Misschien een stomme opmerking maar hebben ze bij de v&d niet wat leuks?
Mijn jurk was €30
Ja inderdaad, deze is van de lijn van v&d geloof ik zelf en dat zit echt heerlijk
Maar morgen heb ik voor het eerst echt die jurk aan.
Jordana- Ratel
Ze hebben mooie blazers bij de C&A ik heb er 1 gekocht voor sollicitatie voor €29,95 en had daar een gestreept t-shirt onder aangetrokken. Later ook nog een mooie witte blouse daar gekocht en die was €9,95 en een kokerrok van de H&M voor €19,95.
Gast- Gast
Je hebt toch geen foutje gemaakt waardoor je sollicitatie terecht gekomen is bij een of andere club die pas 's avonds laat open gaat?Storm schreef:Ja, ik vond het ook vreemd! Ze belden mij afgelopen woensdagavond om 20:45 op, ook al zo vreemd. Ze hebben het doordeweeks te druk zeiden ze.Alex schreef:Wat raar, een sollicitatiegesprek op zaterdagavond?
Gast- Gast
ProudMama schreef:Als je voor 21.00 besteld heb je het de volgende ochtend/ middag in huis toch?Storm schreef:Ik kan ze op wehkamp niet bestellen want ik heb het morgen al nodig...
nee hoor, dat was in het verleden wel zo, maar nu niet meer.
Gast- Gast
Dat scheelt wss in prijs ja. Die ik gezien had is van Desigual: .Jordana schreef:Carola589 schreef:Dat valt ook hartstikke mee dan! Ik had er pas een leuke gezien, vind 120 euro alleen toch echt te veel.Jordana schreef:Carola589 schreef:Waarom zou het een stomme opmerking zijn? Niet zo onzeker hoor! Ze hebben bij de V&D idd hartstikke mooie dingen, over het algemeen alleen iets duurder.Jordana schreef:Misschien een stomme opmerking maar hebben ze bij de v&d niet wat leuks?
Mijn jurk was €30
Ja inderdaad, deze is van de lijn van v&d geloof ik zelf en dat zit echt heerlijk
Maar morgen heb ik voor het eerst echt die jurk aan.
Heb je een foto van je jurk?
Cheesegirl- Ratel
Pagina 16 van 40 • 1 ... 9 ... 15, 16, 17 ... 28 ... 40
Pagina 16 van 40
Permissies van dit forum: