Dagcafé
+19
Happydobby
Fearie
Jordana
Ugly Betty
Cheesegirl
May
Sarah1985
Oasis
Lady4
Atelier Madame
VeryCherry
ExpressoB
Lotus
Summerlovin
Suus
Sjaantje
Phileine
Burn
Chocolate Cookie
23 plaatsers
Pagina 15 van 40
Pagina 15 van 40 • 1 ... 9 ... 14, 15, 16 ... 27 ... 40
Re: Dagcafé
Lily schreef:ik zou het toch zien als een investering storm, als jij nu goed voor de dag komt op die sollicitatie, wordt je waarschijnlijk aangenomen.
Eeen goede eerste indruk is echt belangrijk
Jordana- Ratel
- Aantal berichten : 5250
Punten : 5346
Registratiedatum : 18-11-10
Jordana schreef:Lily schreef:ik zou het toch zien als een investering storm, als jij nu goed voor de dag komt op die sollicitatie, wordt je waarschijnlijk aangenomen.
Eeen goede eerste indruk is echt belangrijk
Absoluut!!
Gast- Gast
Nja...maar ik heb echt vééél rekeningen liggen die nog betaald moeten worden, en mijn vriend ook nog...en als ik dan ga shoppen voel ik me enorm schuldig.
Gast- Gast
Als je nu investeert in goede kleding voor de sollicitatie dan krijg je de baan hopelijk en dan kun je daarna van je salaris je rekeningen makkelijker betalen (en hopelijk nóg meer gaan shoppen om je kast met mooie, nieuwe, goede kleding te vullen)
Sjaantje- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 9631
Punten : 10334
Ik hou dan nog wel genoeg geld over voor die rekeningen, niet allemaal maar wel de meeste...maar dan nog.
Gast- Gast
Overleg het eerst anders even met je vriend. Misschien voel je je daarna veel minder schuldig!
Cheesegirl- Ratel
- Aantal berichten : 3080
Punten : 3536
Registratiedatum : 15-12-10
Kijk gewoon even (samen met je vriend) welke rekeningen prioriteit hebben, betaal die en kijk hoeveel je wil besteden aan nieuwe kleding voor de sollicitatie. Lukt dat vandaag?
Gast- Gast
zijn het bij de C&A nou ook niet iets van vlaggetjesweken of iets. Of die stickerkleurenkorting? Scheelt ook weer iets.
En je echt niet schuldig voelen storm
En je echt niet schuldig voelen storm
Gast- Gast
Uiteindelijk is het misschien wel een uitgave, maar als je de baan krijgt kun je het zien als een investering in iets beters (beter salaris en dus meer financiele ruimte).
Je kunt al wel een nette broek en blouse halen bij de C&A, H&M, TerStal en andere winkels.
Je kunt al wel een nette broek en blouse halen bij de C&A, H&M, TerStal en andere winkels.
Fearie- Ratel
- Aantal berichten : 3708
Punten : 4239
Ik ben er vandoor, meiden! Fijne dag nog!
Storm, shopze en succes morgen he
Doeidoei allemaal!
Storm, shopze en succes morgen he
Doeidoei allemaal!
Hmm, ik denk dat mijn vriend juist van mening is dat we al het geld aan rekeningen moeten betalen...maar ik vind eigenlijk wel dat ik fatsoenlijke kleding moet hebben voor mijn sollicitatie morgen. Ik hoop dat hij dat begrijpt.
Ja ik ga vanavond nog shoppen want ik heb morgen écht geen tijd!
Ja ik ga vanavond nog shoppen want ik heb morgen écht geen tijd!
Gast- Gast
Storm heb je geen vriendin waarvan je wat kleding kan lenen voor je sollicitatie gesprek?
Ugly Betty- Kletskop
- Aantal berichten : 1681
Punten : 1762
Registratiedatum : 17-11-10
Plus ik krijg nog loon + vakantiegeld (dit was waarschijnlijk van de belasting) dus daar kunnen we dan ook weer rekeningen van betlaen natuurlijk..
Gast- Gast
Nee helaas niet, mijn vriendinnen hebben óf maat 42 óf maat 34-36, haha!Ugly Betty schreef:Storm heb je geen vriendin waarvan je wat kleding kan lenen voor je sollicitatie gesprek?
Gast- Gast
Nou dan. Je hebt zelf vast wel een bedrag in je hoofd wat je nu wilt uitgeven aan kleding.Storm schreef:Plus ik krijg nog loon + vakantiegeld (dit was waarschijnlijk van de belasting) dus daar kunnen we dan ook weer rekeningen van betlaen natuurlijk..
Laatst aangepast door Carola589 op vr 27 mei 2011 - 2:15; in totaal 1 keer bewerkt
Cheesegirl- Ratel
Ugly Betty schreef:Storm heb je geen vriendin waarvan je wat kleding kan lenen voor je sollicitatie gesprek?
Dat is ook een optie en afhankelijk van je maat heb ik misschien zelfs nog wel wat liggen. Misschien iemand anders hier die ook nog blousjes heeft en niet meer aantrekt?
Fearie- Ratel
- Aantal berichten : 3708
Punten : 4239
Haha stop nou maar met excuses verzinnen, Storm. Je hebt écht een goeie reden om te gaan shoppen en zolang je niet heel de H&M leegkoopt, komt het vast goed. Op zich is het natuurlijk wel goed dat je je schuldig voelt omdat je je rekeningen belangrijk vindt, maar dit is niet 'zomaar' shoppen. Dit is shoppen met een belangrijke missie!
Is wel lastig als morgen de sollicitatie isFearie schreef:Ugly Betty schreef:Storm heb je geen vriendin waarvan je wat kleding kan lenen voor je sollicitatie gesprek?
Dat is ook een optie en afhankelijk van je maat heb ik misschien zelfs nog wel wat liggen. Misschien iemand anders hier die ook nog blousjes heeft en niet meer aantrekt?
Cheesegirl- Ratel
Niet meer dan 60 euro inclusief alles...blazer, blouse enzo. Of is dat te gek?Carola589 schreef:Nou dan. Je hebt zelf vast wel een bedrag in je hoofd wat je nu wilt uitgeven aan kleding.Storm schreef:Plus ik krijg nog loon + vakantiegeld (dit was waarschijnlijk van de belasting) dus daar kunnen we dan ook weer rekeningen van betlaen natuurlijk..
Gast- Gast
Storm schreef:Niet meer dan 60 euro inclusief alles...blazer, blouse enzo. Of is dat te gek?Carola589 schreef:Nou dan. Je hebt zelf vast wel een bedrag in je hoofd wat je nu wilt uitgeven aan kleding.Storm schreef:Plus ik krijg nog loon + vakantiegeld (dit was waarschijnlijk van de belasting) dus daar kunnen we dan ook weer rekeningen van betlaen natuurlijk..
Vind ik een mooi bedrag.
Jordana- Ratel
- Aantal berichten : 5250
Punten : 5346
Daar lukt het wel mee storm ben nu op de site bij de wehkamp aan het kijken (verkopen ze ook kleding van de C&A) en daar is erg veel afgeprijsd dus zou vanavond eens even bij de C&A gaan kijken
Gast- Gast
Het moet vast lukken om er voor dat bedrag netjes uit te zien!
Was je trouwens nog naar de kapper geweest pas?
Was je trouwens nog naar de kapper geweest pas?
Ugly Betty- Kletskop
- Aantal berichten : 1681
Punten : 1762
Registratiedatum : 17-11-10
Dat ga ik sowieso doen Lily, misschien vind ik daar wel een leuke blazer voor niet te veel geld.
Gast- Gast
Ik vind het realistisch. Je hebt zelf nog wel nette schoenen voor erbij denk ik?Storm schreef:Niet meer dan 60 euro inclusief alles...blazer, blouse enzo. Of is dat te gek?Carola589 schreef:Nou dan. Je hebt zelf vast wel een bedrag in je hoofd wat je nu wilt uitgeven aan kleding.Storm schreef:Plus ik krijg nog loon + vakantiegeld (dit was waarschijnlijk van de belasting) dus daar kunnen we dan ook weer rekeningen van betlaen natuurlijk..
Cheesegirl- Ratel
Pagina 15 van 40 • 1 ... 9 ... 14, 15, 16 ... 27 ... 40
Pagina 15 van 40
Permissies van dit forum: