Dagcafé
+19
Happydobby
Fearie
Jordana
Ugly Betty
Cheesegirl
May
Sarah1985
Oasis
Lady4
Atelier Madame
VeryCherry
ExpressoB
Lotus
Summerlovin
Suus
Sjaantje
Phileine
Burn
Chocolate Cookie
23 plaatsers
Pagina 13 van 40
Pagina 13 van 40 • 1 ... 8 ... 12, 13, 14 ... 26 ... 40
Re: Dagcafé
Reva schreef:T glas stond op de leuning naast me en ik duwde hem met elleboog om omdat ik omdraaide op mn stoel. En nee, geen vest ofzo... whahahahahaha
Het is ook echt weer iets voor jou
Gast- Gast
Patriesje schreef:Reva schreef:Whaaaaaaaaaaaa! Whahahhah neee
Ik heb een heel glas water over mn eigen rug laten vallen.. maar heb een blauw Jurkje aan. En omdat ik zat gleed het precies in de vorm van mn billen dus nu lijkt t alsof ik ontzettend in mn broek heb gepost!!! En ik móet zo naar een afspraak (zit op werk)
Zit er in de wc niet zo´n handenföhn?
dat je daar wat onder kan staan..
Zeker ook die film met Mr. Bean gezien
Sjaantje- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 9631
Punten : 10334
Registratiedatum : 18-11-10
Sjaantje schreef:Patriesje schreef:
Zit er in de wc niet zo´n handenföhn?
dat je daar wat onder kan staan..
Zeker ook die film met Mr. Bean gezien
Whahahaha ooh dat is zooo grappig
Gast- Gast
Ik zou gaan voor de optie van PM
May- Ratel
- Aantal berichten : 4093
Punten : 4169
Registratiedatum : 22-11-10
Whaha, zie het al voor me: Een turbo handenfohn met de werking van een papierversnipperaar... Dag jurk!!
Gast- Gast
Reev, hóe je het ook oplost... wij willen er gráág een foto van zien!!
Whaha, PM. Ik heb dat kussen niet eens nodig joh!
Geen fohn. Ik zeg maar gewoon dat ik de afspraak erg spannend vond
Gast- Gast
Als je op je rug ligt zou het moeten kunnen...Alex schreef:PM, toen mijn vliezen braken was heus niet mijn hele rug nat hoor.
Je kan het testen: Plat op je rug gaan liggen en in je broek piesen, dan heb je zelfde soort effect.
Gast- Gast
Kun jij plassen als je ligt dan?
Cheesegirl- Ratel
- Aantal berichten : 3080
Punten : 3536
Registratiedatum : 15-12-10
Haha, spannend in de zin van voortijdige urinelozing offe...Reva schreef:Whaha, PM. Ik heb dat kussen niet eens nodig joh!
Gast- Gast
Ja, jij niet? Dan is het niet te hopen dat je ooit platte bedrust krijgtCarola589 schreef:Kun jij plassen als je ligt dan?
Gast- Gast
Liggend piesen is anders verrekte moeilijk...
Als je maar nodig moet...Sjaantje schreef:Liggend piesen is anders verrekte moeilijk...
Gast- Gast
Ik kan het echt niet. Toen ik in het ziekenhuis lag kreeg ik zo'n schoteltje onder me, maar ho maar dat ik kon plassen hoor haha.ProudMama schreef:Ja, jij niet? Dan is het niet te hopen dat je ooit platte bedrust krijgtCarola589 schreef:Kun jij plassen als je ligt dan?
Cheesegirl- Ratel
- Aantal berichten : 3080
Punten : 3536
Registratiedatum : 15-12-10
Zelfs tóen kon ik het niet en werd er met een katheter 980ml uit mijn blaasje gehaald... Maar dat was kort na de operatie dus dat scheelt misschien. Ik heb inderdaad wel vaker liggend gepiest maar pasgeleden toen ik voor de buisjes in mijn oren in het zhuis lag, kon ik het wéér niet :SProudMama schreef:Als je maar nodig moet...Sjaantje schreef:Liggend piesen is anders verrekte moeilijk...
Ja maar tis pas vanaf halverwege mn kont nat he. En dan links en rechts langs de bolling van mn kont e. Dat loopt door richting legging en 1 baan precies in het midden en die stopt onderaan mn kont in 1 grote ronde vlek.
Gast- Gast
Ik zeg: foto!Reva schreef:Ja maar tis pas vanaf halverwege mn kont nat he. En dan links en rechts langs de bolling van mn kont e. Dat loopt door richting legging en 1 baan precies in het midden en die stopt onderaan mn kont in 1 grote ronde vlek.
Aaaaah mag ik even gillen??
Ik heb morgen een sollicitatie bij een notariskantoor maar wat moet ik AAN? Ik heb geld gekregen (lang leve belastinggeld, whoei!) dus ik kan shoppen. SO HELP ME PLEASE :d
Ik heb morgen een sollicitatie bij een notariskantoor maar wat moet ik AAN? Ik heb geld gekregen (lang leve belastinggeld, whoei!) dus ik kan shoppen. SO HELP ME PLEASE :d
Gast- Gast
jeeej wat goed notariskantoor dan zeg ik supernetjes, nette zwarte broek met jasje en dan een gekleurd t-shirtje eronder
Gast- Gast
Lily schreef:jeeej wat goed notariskantoor dan zeg ik supernetjes, nette zwarte broek met jasje en dan een gekleurd t-shirtje eronder
+ 1 of misschien ook wel een blouse eronder!
Gast- Gast
Ooohh man ik stik van de zenuwen want het is een hele leuke baan...ik ga vanavond meteen naar de H&M om een blazer te kopen en een net blousje.
Gast- Gast
Pagina 13 van 40 • 1 ... 8 ... 12, 13, 14 ... 26 ... 40
Pagina 13 van 40
Permissies van dit forum: