Dagcafé
+19
Happydobby
Fearie
Jordana
Ugly Betty
Cheesegirl
May
Sarah1985
Oasis
Lady4
Atelier Madame
VeryCherry
ExpressoB
Lotus
Summerlovin
Suus
Sjaantje
Phileine
Burn
Chocolate Cookie
23 plaatsers
Pagina 11 van 40
Pagina 11 van 40 • 1 ... 7 ... 10, 11, 12 ... 25 ... 40
Re: Dagcafé
nee die vinden het alleen maar leuk, nja m`n schoonvader soms wel iets minder die heeft zoiets van ik wil ook wel eens een avondje met z`n tweetjes. En ja er komt een tweede maar dat is nog niet bekent (is nu 9 weken)
Gast- Gast
Hahaha m`n vriendinnen proberen uit te vogelen wie mij gisteren zulke complimentjes gaf op msn..
Gast- Gast
Ah oke...denk je dat het verstandig is voor hen om een tweede kindje te krijgen in hun situatie? Niet dat jij daar iets over te zeggen hebt natuurlijk
Gast- Gast
Voel me op het moment m´n vriend zijn persoonlijke secretaresse...
Hij moest een aantal dingen regelen maar omdat hij full time aan het werk is kon dat dus eigenlijks niet.
Dus nu ben ik dat aan het doen.
Heb al 3 bedrijven gebeld, alle 3 met goed resultaat.
Nog 1 te gaan!
Hij moest een aantal dingen regelen maar omdat hij full time aan het werk is kon dat dus eigenlijks niet.
Dus nu ben ik dat aan het doen.
Heb al 3 bedrijven gebeld, alle 3 met goed resultaat.
Nog 1 te gaan!
Gast- Gast
Ik kan mij er niet toe zetten om iets aan school te doen..Ik vind het zo fijn dat ik eens een middagje vrij heb. Lekker muziekje aan, hangen met de laptop, thee erbij!
Cheesegirl- Ratel
- Aantal berichten : 3080
Punten : 3536
Registratiedatum : 15-12-10
Ik vind het nu nog niet verstandig. Bij het minste of geringste brengen ze hem al naar opa en oma. Straks met een tweede wordt het dubbel zo druk hoor en 2 kleine kids na opa en oma brengen tja weet niet of hun daar dan ook nog op zitten te wachten. Bovendien hebben ze het ook niet heel ruim qua financiën dus verstandig vind ik het niet. Maar wie ben ik om daarover te oordelen he.
Gast- Gast
Het laatste bedrijf kon ik alleen tussen 9 en 12 bereiken (grmbl met dat soort dingen ben ik altijd te laat)
Maar ik kon ook mailen dus dat maar gedaan!
Jeej nu heb ik alles waarvoor ik moest bellen gehad.
Toch al iets gedaan vandaag.
Zometeen moet ik de papieren boel in
Maar ik kon ook mailen dus dat maar gedaan!
Jeej nu heb ik alles waarvoor ik moest bellen gehad.
Toch al iets gedaan vandaag.
Zometeen moet ik de papieren boel in
Gast- Gast
Kunnen jullie zulke dingen niet gewoon samen doen Patriesje?
Cheesegirl- Ratel
M´n vriend werkt overdag gewoon dus als er ergens heen gebeld moet worden moet ik dat altijd doen.
En de papieren boel vind ik normaal gesproken niet erg hoor.
Maar loop een beetje achter en moet de laatste 3 loonstrookje van mezelf weer opzoeken en helemaal na lopen, klopten alle 3 niet.
Dus dat moet ik even goed op papier zetten zodat ik dat morgen aan mijn leidinggevende kan geven. (ben het nu een beetje zat dat het nu al de 3e keer is en het nog niet klopt )
En de papieren boel vind ik normaal gesproken niet erg hoor.
Maar loop een beetje achter en moet de laatste 3 loonstrookje van mezelf weer opzoeken en helemaal na lopen, klopten alle 3 niet.
Dus dat moet ik even goed op papier zetten zodat ik dat morgen aan mijn leidinggevende kan geven. (ben het nu een beetje zat dat het nu al de 3e keer is en het nog niet klopt )
Gast- Gast
Lekker hé Donnaa. Ik moet nog 2 verslagen afronden, maar heb echt zoiets van 'ik heb het hele weekend vrij, terwijl het dan ook kan'. Maar aan de andere kant, als het vandaag af is, heb ik het weekend vrij.
Cheesegirl- Ratel
Als ik vanavond geld via telebankieren van de Rabobank overmaak naar een Rabo- rekening, is het er dan morgenochtend?
Gast- Gast
jaProudMama schreef:Als ik vanavond geld via telebankieren van de Rabobank overmaak naar een Rabo- rekening, is het er dan morgenochtend?
Gast- Gast
Dan begrijp ik het Patriesje? Vervelend dat je loonstrookjes niet kloppen. Ben je er bij de eerste 2 ook al achteraan moeten gegaan?
Laatst aangepast door Carola589 op vr 27 mei 2011 - 0:46; in totaal 1 keer bewerkt
Cheesegirl- Ratel
Ja, sowieso.. Maar als het goed is gaat dat ook direct toch?ProudMama schreef:Als ik vanavond geld via telebankieren van de Rabobank overmaak naar een Rabo- rekening, is het er dan morgenochtend?
Gast- Gast
Sjaan komt even binnengestuiterd!!!!
Herinneren jullie je nog dat ik afgelopen januari een heel fikse parkeerboete (€ 180,-) heb gehad omdat ik niet in de gaten had dat mijn gehandicaptenparkeerkaart was verlopen???
Ik kreeg vandaag eindelijk uitslag over het bezwaar dat ik had ingediend:
DE BOETE WORDT VERMINDERD MET € 150,-!!!!!!!!
De officier van Justitie vindt de opgelegde sanctie terecht omdat ik geen geldige parkeerkaart heb gebruikt, maar gezien het feit dat ik wel degelijk een parkeerkaart heb (dat heb ik kunnen bewijzen door een kopie van de nieuwe kaart mee te sturen), 'zal de officier van justitie bij wijze van uitzondering de sanctie matigen tot 30,- euro'
WHAAAAAAAAAHHHHH!
Met die € 30,- (+ € 6,- administratiekosten) kan Sjaantje wel leven...
Sjaantje- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 9631
Punten : 10334
Registratiedatum : 18-11-10
Ik ook, en ik hoef maar te kikken en ze komen het brengen_Donnaa schreef:Ik ben nu ook een soort van vrij.. Best lekker..
Gast- Gast
ProudMama schreef:Als ik vanavond geld via telebankieren van de Rabobank overmaak naar een Rabo- rekening, is het er dan morgenochtend?
Dan is het zo goed als meteen al op die andere rekening erbij omdat jullie bij dezelfde bank zitten.
Wat balen patriesje dat je er alweer achteraan moet
Gast- Gast
Dat is fijn Sjaantje!
Cheesegirl- Ratel
Dat is dan weer oneerlijk.. Ik ben nu alleen thuis en moet alles zelf doen.. :cyclops:ProudMama schreef:Ik ook, en ik hoef maar te kikken en ze komen het brengen_Donnaa schreef:Ik ben nu ook een soort van vrij.. Best lekker..
Gast- Gast
Ik dacht dat ook dat het er altijd gelijk was, maar wist het niet zeker meer._Donnaa schreef:Ja, sowieso.. Maar als het goed is gaat dat ook direct toch?ProudMama schreef:Als ik vanavond geld via telebankieren van de Rabobank overmaak naar een Rabo- rekening, is het er dan morgenochtend?
En morgen moet de auto betaald zijn, en mijn telebankieren reader ligt thuis, dus kan het pas doen als mijn man hier is...
Gast- Gast
Ik kik hier hard, maar bij mij gebeurt er nietsProudMama schreef:Ik ook, en ik hoef maar te kikken en ze komen het brengen_Donnaa schreef:Ik ben nu ook een soort van vrij.. Best lekker..
Cheesegirl- Ratel
Carola589 schreef:Dan begrijp ik het Patriesje? Vervelend dat je loonstrookjes niet kloppen. Ben je er bij de eerste 2 ook al achteraan gegaan?
Ja heb ik gewoon gedaan en dat van de eerste keer had ik er nu bij moeten hebben, maar zit er dus niet bij! Mijn eigen uren klopten al niet en dan moet er nog 10 uren bij.
Zo langzamerhand is het al 300 euro wat ik nog mis.
@PM dat staat er dan toch altijd gelijk op? en anders zeker de volgende ochtend!
Gast- Gast
Pagina 11 van 40 • 1 ... 7 ... 10, 11, 12 ... 25 ... 40
Pagina 11 van 40
Permissies van dit forum: