Dagcafé
+19
Happydobby
Fearie
Jordana
Ugly Betty
Cheesegirl
May
Sarah1985
Oasis
Lady4
Atelier Madame
VeryCherry
ExpressoB
Lotus
Summerlovin
Suus
Sjaantje
Phileine
Burn
Chocolate Cookie
23 plaatsers
Pagina 10 van 40
Pagina 10 van 40 • 1 ... 6 ... 9, 10, 11 ... 25 ... 40
Re: Dagcafé
_Donnaa schreef:
Ja en het kan nog erger hoor.. M`'n broer heeft volgende week een punctie, want ze vermoeden dat hij keelkanker heeft..
Joepie, het kan niet op..
Jeetje dat er ook nog bij!
Ik weet gewoon even niet wat ik moet zeggen
Gast- Gast
Ooh jeetje, Donnaa. Alles komt ook altijd tegelijk, wat klote voor jou en je familie.
Stuiterbal, goed dat je naar je gevoel luistert. Vrouwelijke intuïtie heet dat en meestal klopt die als een bus!! Als ik je zo 'hoor' over die man dan is het maar goed dat je hebt afgezegd. Wel jammer, maar het ging nu ook wel heel snel!
Stuiterbal, goed dat je naar je gevoel luistert. Vrouwelijke intuïtie heet dat en meestal klopt die als een bus!! Als ik je zo 'hoor' over die man dan is het maar goed dat je hebt afgezegd. Wel jammer, maar het ging nu ook wel heel snel!
Gast- Gast
[quote="Alex"]Vrouwelijke intuïtie heet dat en meestal klopt die als een bus!! [quote]Ja, als je gevoel nee zegt klopt het vaak niet hoor.
Alex: Oeh, je krijgt bijna je laatste sterretje en andere naam, ben benieuwd...
Alex: Oeh, je krijgt bijna je laatste sterretje en andere naam, ben benieuwd...
Gast- Gast
Jaaa, ik ben hard op weg inderdaad, haha!
Ik bedenk me nu dat je geen wit brood met aardbeien en suiker kunt eten ... Kan P. ze niet voor je meenemen?
Ik bedenk me nu dat je geen wit brood met aardbeien en suiker kunt eten ... Kan P. ze niet voor je meenemen?
Gast- Gast
Pff...een vriendin van mijn schoonmoeder had tegen haar gezegd dat ze wel érg vaak op onze zoon moest passen en dat ze dat niet normaal vond, en dat dat vroeger nooit zo ging, en of ik niet zelf mijn kind op kon voeden blabla....ze heeft echt een gevoelige snaar geraakt bij mij. Ik ben al zo onzeker over het moederschap, en ja ik breng mijn zoontje vaak bij mijn moeder of schoonmoeder maar het kan nu even niet anders...ik heb gewoon verplichtingen...
Gast- Gast
@ Storm, jeetje dat vind ik een erg rare opmerking!
Als je ouders en schoonouders het zelf ook willen is het toch geen probleem.
Het scheelt jou geld om je kind daar te brengen i.p.v. kinderdagverblijf!
(als ik een kind zou hebben dan willen mijn ouders liever dat ik het daar breng dan naar een kinderdagverblijf)
Als je ouders en schoonouders het zelf ook willen is het toch geen probleem.
Het scheelt jou geld om je kind daar te brengen i.p.v. kinderdagverblijf!
(als ik een kind zou hebben dan willen mijn ouders liever dat ik het daar breng dan naar een kinderdagverblijf)
Gast- Gast
Vroeger stopten vrouwen met werken als ze kinderen kregen. Tegenwoordig kan dat gewoon niet meer, zou niet weten hoe we dat zouden moeten doen.
Maar sommige mensen snappen dat gewoon niet...
Ik vind jou echt een goede moeder Storm, uit wat ik van je weet/ hoor. Laat je niet onzeker maken door mensen die niet dag en nacht bij je in huis leven.
De beste stuurlui staan altijd aan wal hoor!!
Ik vind jou echt een goede moeder Storm, uit wat ik van je weet/ hoor. Laat je niet onzeker maken door mensen die niet dag en nacht bij je in huis leven.
Gast- Gast
Storm, wat stom..
Al denk ik dat het wel vaker zo gaat bij Opa`s en Oma`s hoor.. Mijn ouders zeuren ook wel eens over dat soort dingen..
Al denk ik dat het wel vaker zo gaat bij Opa`s en Oma`s hoor.. Mijn ouders zeuren ook wel eens over dat soort dingen..
Gast- Gast
Goedemiddag, ik meld mij ook weer eens in het dagcafe!
Net mijn laatste les van deze opleiding achter de rug
Net mijn laatste les van deze opleiding achter de rug
Cheesegirl- Ratel
- Aantal berichten : 3080
Punten : 3536
Registratiedatum : 15-12-10
Ik ben afgestudeerd om in een winkel te staan/ te runnen (kort gezegd)
Nu na 4 jaar heb ik nog steeds geen vaste baan dus heb ik besloten om dan maar weer te gaan studeren, tsja je moet toch wat.
Maar nu zie ik net een super leuke vacature als assistent bedrijfsleider bij een winkel hier in de buurt
Nu weet ik niet wat ik moet doen
Toch reageren en als ik de baan krijg niet studeren
Of toch voor studeren kiezen (wil dan wel werken en leren doen maar moet ik ook eerst een bedrijf nog vinden)
Nu na 4 jaar heb ik nog steeds geen vaste baan dus heb ik besloten om dan maar weer te gaan studeren, tsja je moet toch wat.
Maar nu zie ik net een super leuke vacature als assistent bedrijfsleider bij een winkel hier in de buurt
Nu weet ik niet wat ik moet doen
Toch reageren en als ik de baan krijg niet studeren
Of toch voor studeren kiezen (wil dan wel werken en leren doen maar moet ik ook eerst een bedrijf nog vinden)
Gast- Gast
ProudMama schreef:Vroeger stopten vrouwen met werken als ze kinderen kregen. Tegenwoordig kan dat gewoon niet meer, zou niet weten hoe we dat zouden moeten doen.
Helemaal mee eens! Lekker laten zeuren, Storm, jij weet beter.
Gast- Gast
Storm, niet onzeker raken hoor. Als het niet anders kan dan is het zo Bovendien vinden ze het toch wel leuk? Ze klagen zelf toch niet ...
Gast- Gast
Zij is nog van de oude generatie dus op zich snap ik het wel dat ze zo denkt, maar ik vind het niet leuk om te horen natuurlijk.
Gast- Gast
nee dat snap ik maar hun denken denk ik dat de moeder thuis hoort om het kind op te voeden maar dat kan in deze tijd financieel gezien gewoon niet meer. Je niks van aantrekken wat hun zeggen hoor
Gast- Gast
Ik voel me al schuldig zat als ik mijn moeder/schoonmoeder moet vragen om op te passen, ik zit gewoon niet te wachten op bemoeienis van haar kant. Er zullen vast wel meer mensen om mij heen vooroordelen hebben dat ik mijn zoontje wegbreng, maar daar heb ik zo mijn redenen voor en daar hebben zij gewoon niks mee te maken.
Gast- Gast
Ik denk altijd maar zo Storm, kinderen leren ook heel veel van andere omgevingen, opa`s en oma`s, creche en buurtkinderen..
Kinderen moeten er juist uit, want dat is goed voor de ontwikkeling, maar naar opa en oma zou dan weer slecht zijn? Come on..
PFfff
Kinderen moeten er juist uit, want dat is goed voor de ontwikkeling, maar naar opa en oma zou dan weer slecht zijn? Come on..
PFfff
Gast- Gast
nah ik erger me dus wel aan m`n schoonzus (heb je hier wel eens gelezen denk ik) maar hun situatie is heel anders dan die van jullie. Jij zal `m ook brengen als het echt niet anders kan.
Gast- Gast
Ik zou/zal mijn kinderen ook niet wegbrengen als het niet zou moeten. Ik ga genoeg werken om te kunnen leven zonder bijzondere luxe, ik zou niet fulltime willen werken als moeder (tenzij noodzakelijk).
Je kiest er (in de meeste gevallen) voor om moeder te zijn, dan vind ik het weer 'niet kunnen' om je kind 5 dagen in de week op de opvang te brengen om een luxe leven te kunnen hebben met 4x per jaar vakantie, dikke auto's voor de deur, een groot/ groter/ grootst huis...
Maar wegbrengen omdat je verplichtingen hebt vind ik niet meer als normaal, je kan een kindje moeilijk meenemen naar je werk toch?
Je kiest er (in de meeste gevallen) voor om moeder te zijn, dan vind ik het weer 'niet kunnen' om je kind 5 dagen in de week op de opvang te brengen om een luxe leven te kunnen hebben met 4x per jaar vakantie, dikke auto's voor de deur, een groot/ groter/ grootst huis...
Maar wegbrengen omdat je verplichtingen hebt vind ik niet meer als normaal, je kan een kindje moeilijk meenemen naar je werk toch?
Gast- Gast
Ja ik had het verhaal wel een beetje meegekregen maar ik snap niet zo wat er nou precies zo heel anders is aan die situatie eigenlijk. Ik breng mijn zoontje ook gerust weg als ik iets gepland heb staan met vriendinnen ofzo.Lily schreef:nah ik erger me dus wel aan m`n schoonzus (heb je hier wel eens gelezen denk ik) maar hun situatie is heel anders dan die van jullie. Jij zal `m ook brengen als het echt niet anders kan.
Gast- Gast
Ja oke, maar haar vriend werkt full-time. Zij maar een paar uur per week geloof zaterdags en dan nog wat avonden of middagen. Maar als ze de dag erop `s middags moet werken brengen ze T de avond ervoor al naar opa en oma. Zaterdags is haar vriend thuis en dan gaattie ook 9 van de 10 keer naar opa en oma. Als ze `s avonds moet werken is haar vriend thuis dus dan heb ik zoiets van waarom moettie dan ook naar opa en oma :S Laats was T was ziek gaattie naar opa en oma terwijl ze zelf thuis is :S Hij zit ongeveer meer bij opa en oma dan bij papa en mama.
Gast- Gast
Ja, dat laatste is hier ook wel het geval, de ene week meer dan de andere...maar ik probeer ook zoveel mogelijk te werken (want geld nodig) en dan kan het niet anders.
Hoe veel uur werkt je schoonzusje dan?
Hoe veel uur werkt je schoonzusje dan?
Gast- Gast
Ik moet eerlijk zeggen dat mijn vriend ook de neiging heeft om mijn zoontje weg te brengen naar opa/oma als ie zelf thuis is...maar dat wil ik eigenlijk nooit, ik vind dat zo'n onzin.
Gast- Gast
Storm schreef:Ik moet eerlijk zeggen dat mijn vriend ook de neiging heeft om mijn zoontje weg te brengen naar opa/oma als ie zelf thuis is...maar dat wil ik eigenlijk nooit, ik vind dat zo'n onzin.
juist dat vind ik dus ook, jullie kiezen voor een kind maar hij zit vaker bij opa en oma dan thuis. En hoeveel uur weet ik eigenlijk niet. Weet dat de standaard zaterdags werkt en geloof nog een middag en dan nog 2 avonden ofzo (werkt in een supermarkt)
Ben benieuwd hoe ze dat straks gaat doen met een tweede :S eentje is nog wel leuk en makkelijk om naar opa en oma te brengen maar dat word bij 2 toch een stuk moeilijker.
Sorry voor m`n geuite frustraties richting mijn schoonzusje + gezin
Gast- Gast
Pagina 10 van 40 • 1 ... 6 ... 9, 10, 11 ... 25 ... 40
Pagina 10 van 40
Permissies van dit forum: