Dagcafé
+19
Happydobby
Fearie
Jordana
Ugly Betty
Cheesegirl
May
Sarah1985
Oasis
Lady4
Atelier Madame
VeryCherry
ExpressoB
Lotus
Summerlovin
Suus
Sjaantje
Phileine
Burn
Chocolate Cookie
23 plaatsers
Pagina 9 van 40
Pagina 9 van 40 • 1 ... 6 ... 8, 9, 10 ... 24 ... 40
Re: Dagcafé
gelukkig dat is goed nieuws, maar wel raar dat ze medicijnen zomaar kunnen verhogen naar het viervoudige :S
Gast- Gast
@ Donnaa, pff gelukkig lijkt het minder erg dan verwacht!!
En gelukkig kijken ze alles even goed na, beter het zekere voor het onzekere!
En gelukkig kijken ze alles even goed na, beter het zekere voor het onzekere!
Gast- Gast
Donnaa, als het inderdaad door de medicijnen komt is het goed nieuws. Wel goed dat ze voor de zekerheid nog checken of het niets anders is.
Gast- Gast
_Donnaa schreef:Sneek idd! Het probleem is gevonden.. Het ZKH heeft dinsdag z`n bloedrukpillen verviervoudigd omdat de bloeddruk (veel) te hoog was. Bijwerkingen zijn onder andere duizeligheid en evenwichtsproblemen.. De dosis is dus veel te snel verhoogd. De dokter denkt niet aan opnieuw een beroerte, maar dat checken ze nu dus wel voor de zekerheid..
Verviervoudigd?! Jemig, dan kun je problemen verwachten ja. Wel fijn dat het waarschijnlijk geen nieuwe beroerte is, maar goed dat ze dat toch nog onderzoeken.
Lady4- Ratel
- Aantal berichten : 6001
Punten : 6368
Registratiedatum : 18-11-10
Ja veel he? Onze huisarts vindt het ook nogal schokkend eigenlijk..
En Sneek is qua afstand iets verder weg, maar qua bereikbaarheid 10x zo goed als Heerenveen.. Sowieso zijn wij altijd in Sneek, fijn ziekenhuis is dat.
En Sneek is qua afstand iets verder weg, maar qua bereikbaarheid 10x zo goed als Heerenveen.. Sowieso zijn wij altijd in Sneek, fijn ziekenhuis is dat.
Gast- Gast
@Donnaa Veel sterkte met je vader !!!
@Pm: ik las dat je weer was opgenomen maar gelukkig mag je morgen weer naar huis !
Zo hier is het weekend !!!!!
@Pm: ik las dat je weer was opgenomen maar gelukkig mag je morgen weer naar huis !
Zo hier is het weekend !!!!!
Gast- Gast
@ Donnaa, gelukkig dat je vader in het ziekenhuis ligt waar jullie je ook het beste bij voelen.
Ik ben met beide niet bekend dus kan er niet over oordelen.
Hopelijk krijgen jullie snel alle uitslagen en knapt je vader snel op!
Hij is nu in ieder geval in goede handen.
Ik ben met beide niet bekend dus kan er niet over oordelen.
Hopelijk krijgen jullie snel alle uitslagen en knapt je vader snel op!
Hij is nu in ieder geval in goede handen.
Gast- Gast
Nee, die was dicht haha. Blij toe dat ik het niet gedaan heb.Lily schreef:laten we hopen dat het rustig blijft
Had je trouwens van de week nog chinees gegeten?
Gast- Gast
Stuiterbal had je nou vanavond je date?
May- Ratel
- Aantal berichten : 4093
Punten : 4169
Registratiedatum : 22-11-10
May schreef:Stuiterbal had je nou vanavond je date?
uhhmm ja maar ik heb jullie nog niet op de hoogte gebracht. Ik heb alles afgezegd. Ik kreeg opeens een heel naar gevoel. Echt een heel naar gevoel. En ik weet dat mijn gevoel bijna altijd goed is dus heb ik het gecanceld.
Gast- Gast
Als ik tussen die twee moest kiezen, zou ik ook voor Sneek gaan ja!_Donnaa schreef:Ja veel he? Onze huisarts vindt het ook nogal schokkend eigenlijk..
Lady4- Ratel
- Aantal berichten : 6001
Punten : 6368
Registratiedatum : 18-11-10
Stuiterbal schreef:May schreef:Stuiterbal had je nou vanavond je date?
uhhmm ja maar ik heb jullie nog niet op de hoogte gebracht. Ik heb alles afgezegd. Ik kreeg opeens een heel naar gevoel. Echt een heel naar gevoel. En ik weet dat mijn gevoel bijna altijd goed is dus heb ik het gecanceld.
Oh altijd je gevoel volgen in zulke situaties inderdaad! Maar wel jammer!
May- Ratel
- Aantal berichten : 4093
Punten : 4169
Registratiedatum : 22-11-10
Pfft, hopen dat het dat is Donnaa, dan is het vast snel verholpen.
Je krijgt het wel voor je kiezen de laatste tijd he?!
Gast- Gast
uhmm hij reageerde nogal verbaasd. Weet je hij begon al ( en ik kan hem niet eens he alleen 1x gezien) over zoenen ect. En op dat moment bekroop me echt een akelig gevoel. Nee dat wil ik niet ! Ik kreeg een beetje het idee dat hij ergens anders op uit was ! Dus meteen afgekapt.
Hij was verbaasd en snapte het niet helemaal. Ach ja mannen....
Gast- Gast
Stuiterbal schreef:uhmm hij reageerde nogal verbaasd. Weet je hij begon al ( en ik kan hem niet eens he alleen 1x gezien) over zoenen ect. En op dat moment bekroop me echt een akelig gevoel. Nee dat wil ik niet ! Ik kreeg een beetje het idee dat hij ergens anders op uit was ! Dus meteen afgekapt.
Ik kan begrijpen dat je het hebt afgezegd!
Als hij meteen al over zoenen en zo begint
Gast- Gast
Grrrr... zit nu via mobiele netwerk, pc geeft wel het ziekenhuisnetwerk aan maar kan geen verbinding maken.
Gast- Gast
dan maar goed dat je afgezegd hebt, als hij al meteen over zoenen e.d. begint ...
Gast- Gast
Goed dat je het hebt afgekapt, Stuiterbal. Altijd naar je eigen gevoel luisteren!
Gast- Gast
Ja en het kan nog erger hoor.. M`'n broer heeft volgende week een punctie, want ze vermoeden dat hij keelkanker heeft..ProudMama schreef:Pfft, hopen dat het dat is Donnaa, dan is het vast snel verholpen.
Joepie, het kan niet op..
Gast- Gast
Ook dat nog..._Donnaa schreef:Ja en het kan nog erger hoor.. M`'n broer heeft volgende week een punctie, want ze vermoeden dat hij keelkanker heeft..ProudMama schreef:Pfft, hopen dat het dat is Donnaa, dan is het vast snel verholpen.
Joepie, het kan niet op..
Gast- Gast
Jeej ben even erg blij!
Heb net uitgerekend dat we deze maand toch een nieuw bed kunnen halen
En dat terwijl ik ook nog jarig ben en er ook nog vloerbedekking moet komen
Heb net uitgerekend dat we deze maand toch een nieuw bed kunnen halen
En dat terwijl ik ook nog jarig ben en er ook nog vloerbedekking moet komen
Gast- Gast
Pagina 9 van 40 • 1 ... 6 ... 8, 9, 10 ... 24 ... 40
Pagina 9 van 40
Permissies van dit forum: