Dagcafé
+19
Happydobby
Fearie
Jordana
Ugly Betty
Cheesegirl
May
Sarah1985
Oasis
Lady4
Atelier Madame
VeryCherry
ExpressoB
Lotus
Summerlovin
Suus
Sjaantje
Phileine
Burn
Chocolate Cookie
23 plaatsers
Pagina 8 van 40
Pagina 8 van 40 • 1 ... 5 ... 7, 8, 9 ... 24 ... 40
Re: Dagcafé
Lily schreef:wat voor hondje heb je?
een Cavalier King Charles Spaniel...
een heeeeelee leuke
Gast- Gast
balen PM.. Maarja beter het zekere voor het onzekere toch? en als je dan morgen naar huis mag weet je zeker dat het ook echt goed is!
En gelukkig kun je forummen!
En gelukkig kun je forummen!
Gast- Gast
aaah wat lief
Last van stress stormof een beginnend griepje? Wel al zin in morgen?
Gast- Gast
donaa sterkte
Sarah1985- Ratel
- Aantal berichten : 3933
Punten : 4449
Registratiedatum : 17-11-10
IK heb geen idee, heb het gevoel alsof ik flauw kan vallen ofzo. Zie vlekken voor mijn ogen en ben onwijs duizelig de hele tijd. Ook ben ik misselijk..Lily schreef:
Ik heb wel zin in morgen hoor
Gast- Gast
@ Jade: Mijn tante heeft ook zo'n hondje. Maar die gaat daar niet mee naar de kapper?? Ik dacht ook altijd dat die niet naar de kapper hoeven ofzo?
Chocolate Cookie- Ratel
- Aantal berichten : 4663
Punten : 4809
Registratiedatum : 18-11-10
aaah wat lief, onze buren hebben er zo ook 2 gehad een bruine en een zwarte
Vervelend storm, hoop dat je je snel beter voelt. En anders zo ff gaan liggen, misschien helpt het? En ik heb ook zin in morgen
Vervelend storm, hoop dat je je snel beter voelt. En anders zo ff gaan liggen, misschien helpt het? En ik heb ook zin in morgen
Gast- Gast
Haha nee Lily ben op mijn werk, kan hier nergens gaan liggen ze zullen wel denken, haha
Gast- Gast
Chocolate Cookie schreef:@ Jade: Mijn tante heeft ook zo'n hondje. Maar die gaat daar niet mee naar de kapper?? Ik dacht ook altijd dat die niet naar de kapper hoeven ofzo?
dat klopt. In principe hoeft het niet.
ze krijgen alleen heel veel haren tussen de voetzooltjes en ook de pootjes moeten zo nu en dan worden bijgewerkt.
Verder had Luna erg veel last van de dode haren door het verwisselen van de vacht. Ze kreeg hier enorme jeuk van.
Ik wil niet dat mijn hond hier last van heeft. vandaar dat ik haar heb laten trimmen.
Gast- Gast
Storm schreef:Haha nee Lily ben op mijn werk, kan hier nergens gaan liggen ze zullen wel denken, haha
ow haha dacht dat je thuis was
Gast- Gast
Jade schreef:Chocolate Cookie schreef:@ Jade: Mijn tante heeft ook zo'n hondje. Maar die gaat daar niet mee naar de kapper?? Ik dacht ook altijd dat die niet naar de kapper hoeven ofzo?
dat klopt. In principe hoeft het niet.
ze krijgen alleen heel veel haren tussen de voetzooltjes en ook de pootjes moeten zo nu en dan worden bijgewerkt.
Verder had Luna erg veel last van de dode haren door het verwisselen van de vacht. Ze kreeg hier enorme jeuk van.
Ik wil niet dat mijn hond hier last van heeft. vandaar dat ik haar heb laten trimmen.
Oooh zo Dat klinkt vrij logisch haha!
Chocolate Cookie- Ratel
Hier een foto van mijn zeer eigenwijze getrimde hond. Ze wilde niet op de foto en dan staat ze er dus ook niet leuk op
Gast- Gast
Inderdaad!!Lily schreef:wat ziet ze er zacht uit
Chocolate Cookie- Ratel
Whaha, ze kijkt alsof je haar iets heel ergs hebt aangedaan
ZvB, balen dat je weer in Nederland bent. Heb je een goede vlucht gehad? Nog kunnen slapen?
ZvB, balen dat je weer in Nederland bent. Heb je een goede vlucht gehad? Nog kunnen slapen?
Gast- Gast
Meh... Amper geslapen, shampoo ontploft, tram rijdt voor mijn neus weg... Tot nu toe vraag ik me alleen maar af wat ik hier doe. Zo maar was ophangen en naar mijn ouders. Mijn moeder heeft mijn hele huis schoongemaakt, superlief! Maar liever was ik nog even in TX gebleven...
Gast- Gast
Sneek idd! Het probleem is gevonden.. Het ZKH heeft dinsdag z`n bloedrukpillen verviervoudigd omdat de bloeddruk (veel) te hoog was. Bijwerkingen zijn onder andere duizeligheid en evenwichtsproblemen.. De dosis is dus veel te snel verhoogd. De dokter denkt niet aan opnieuw een beroerte, maar dat checken ze nu dus wel voor de zekerheid..
Gast- Gast
Blegh ben nu even onze vaste lasten aan het uitzoeken voor deze maand.
Alvast wat dingen overmaken.
Belastinggeld tijdelijk even op de spaar zetten.
En dan kijken wat we overhouden en of we ons nieuwe bed deze maand kunnen halen zodra extra geld van de spaar te halen.
*zucht*
Hoop zo dat we het bed kunnen halen!
Alvast wat dingen overmaken.
Belastinggeld tijdelijk even op de spaar zetten.
En dan kijken wat we overhouden en of we ons nieuwe bed deze maand kunnen halen zodra extra geld van de spaar te halen.
*zucht*
Hoop zo dat we het bed kunnen halen!
Gast- Gast
Pagina 8 van 40 • 1 ... 5 ... 7, 8, 9 ... 24 ... 40
Pagina 8 van 40
Permissies van dit forum: