Dagcafé
+19
Happydobby
Fearie
Jordana
Ugly Betty
Cheesegirl
May
Sarah1985
Oasis
Lady4
Atelier Madame
VeryCherry
ExpressoB
Lotus
Summerlovin
Suus
Sjaantje
Phileine
Burn
Chocolate Cookie
23 plaatsers
Pagina 6 van 40
Pagina 6 van 40 • 1 ... 5, 6, 7 ... 23 ... 40
Re: Dagcafé
_Donnaa schreef:Vakantiegeld! Eindelijk.. Bounce
Jeeeh, ik had het eergister al!
Gast- Gast
_Donnaa schreef:Vakantiegeld! Eindelijk.. Bounce
Wat fijn!! Ga je daar je auto mee betalen?
Gast- Gast
Ik krijg geen vakantiegeld
Atelier Madame- Ratel
- Aantal berichten : 6226
Punten : 6777
Registratiedatum : 22-12-10
Jade schreef:Leuk zeg SS!c
Denk je dat het wat wordt tussen jullie?
Geen idee, we zullen zien... ik ga geen toekomstvoorspellingen doen in ieder geval!
Gast- Gast
@sunnyscience: gaaf australie!
Atelier Madame- Ratel
Omdat ik stage loop en bij mn bijbaantjes gewoon all in uitbetaald kreegLily schreef:Atelier Madame schreef:Ik krijg geen vakantiegeld
hoezo niet?
Atelier Madame- Ratel
Goedemorgen!
@ Donnaa, hopelijk blijkt het mee te vallen met je vader! wel fijn dat je vakantiegeld er is kan je je zelf even verwennen
Ik had me vergist met het vakantiegeld van mijn vriend, het komt pas een maand later
@ Donnaa, hopelijk blijkt het mee te vallen met je vader! wel fijn dat je vakantiegeld er is kan je je zelf even verwennen
Ik had me vergist met het vakantiegeld van mijn vriend, het komt pas een maand later
Gast- Gast
Nee, die is al betaald..Alex schreef:_Donnaa schreef:Vakantiegeld! Eindelijk.. Bounce
Wat fijn!! Ga je daar je auto mee betalen?
Ik ga er wel m`n spaarrekening mee aanvullen.. En iets te dure Replay sandaaltjes bestellen uit Engelend, want in NL verkopen ze de zwarte niet..
Gast- Gast
Fuck m`n moeder belde net, het is niet goed met m`n vader.. De dokterswacht gaat er nu heen..
Gast- Gast
Mijn man had niet zoveel vakantiegeld en ik krijg nog minder (omdat ik parttime werk(te). Mijn man werkt al een jaar bij dat bedrijf, maar heeft pas sinds 1 januari dit jaar een vast contract. We krijgen dus beide vakantiegeld over 5 maanden, jammer hoor. Maar goed, alle extraatjes zijn mooi meegenomen. Het geld van de Belastingdienst staat inmiddels wel op de rekening.
Gast- Gast
_Donnaa schreef:Fuck m`n moeder belde net, het is niet goed met m`n vader.. De dokterswacht gaat er nu heen..
Oh neeee ... kut zeg! Trek je het een beetje?
Gast- Gast
Alex schreef:_Donnaa schreef:Fuck m`n moeder belde net, het is niet goed met m`n vader.. De dokterswacht gaat er nu heen..
Sterkte! Hopelijk is het niets ernstigs!
Gast- Gast
Hoe erg Donnaa? Of weet je dat zelf nog niet?
Alex, maar als je geen vast contract hebt bouw je toch ook vakantiegeld op?
Ik moet hier nog een maandje wachten, maar ben jarig geweest dus ook deze maand wat extraatjes Vanavond m`n verjaardag vieren voor familie. Je kaartje is er trouwens nog niet Alex, denk dat ie kwijt is.
Ik moet hier nog een maandje wachten, maar ben jarig geweest dus ook deze maand wat extraatjes Vanavond m`n verjaardag vieren voor familie. Je kaartje is er trouwens nog niet Alex, denk dat ie kwijt is.
Gast- Gast
_Donnaa schreef:Fuck m`n moeder belde net, het is niet goed met m`n vader.. De dokterswacht gaat er nu heen..
Ohh kut!
Wat ga je nu doen, wacht je het even af of ga je gelijk naar huis?
Gast- Gast
Lily schreef:Hoe erg Donnaa? Of weet je dat zelf nog niet?
Nou zeg, wat stom!! Ik had nog wel zo'n mooi kaartje voor je uitgezocht. KUT TNT.
Mijn man zat t/m 31 december via een detacheringsbureau en het vakantiegeld werd daarbij al bij het salaris uitbetaald. Vandaar dat hij dus nu vanaf januari vakantiegeld krijgt.
Gast- Gast
Ik heb even hulp nodig:
Ik stuur m´n vrienden even een berichtje i.v.m. mijn verjaardag, nu heb ik een stukje tekst maar heb het idee dat het niet helemaal klopt/ compleet is...
Wat vinden jullie?
Hey,
Aankomende woensdag (1 juni) ben ik jarig.
En omdat het de volgende dag hemelvaart is heb ik besloten om het gewoon op woensdag te vieren!
Dus bij deze zijn jullie ´s avonds van harte welkom!
Groetjes Patricia
p.s. laat het even weten als je niet kunt komen.
Ik stuur m´n vrienden even een berichtje i.v.m. mijn verjaardag, nu heb ik een stukje tekst maar heb het idee dat het niet helemaal klopt/ compleet is...
Wat vinden jullie?
Hey,
Aankomende woensdag (1 juni) ben ik jarig.
En omdat het de volgende dag hemelvaart is heb ik besloten om het gewoon op woensdag te vieren!
Dus bij deze zijn jullie ´s avonds van harte welkom!
Groetjes Patricia
p.s. laat het even weten als je niet kunt komen.
Gast- Gast
SunnyScience schreef:Alex schreef:_Donnaa schreef:Fuck m`n moeder belde net, het is niet goed met m`n vader.. De dokterswacht gaat er nu heen..
Sterkte! Hopelijk is het niets ernstigs!
Gatsie, veel sterkte meid!
Laatst aangepast door Chocolate Cookie op do 26 mei 2011 - 21:39; in totaal 1 keer bewerkt
Chocolate Cookie- Ratel
- Aantal berichten : 4663
Punten : 4809
Registratiedatum : 18-11-10
aah vandaar oke.
wat jammer Ik zal nog hoop houden dattie nog aan komt *fingers crossed*
wat jammer Ik zal nog hoop houden dattie nog aan komt *fingers crossed*
Gast- Gast
De dokterswacht gaat er met spoed heen, maar hij kan niet meer lopen, verliest steeds z`n evenwicht..
M`n moeder belt zo weer en dan ga ik naar huis als het mis is.. Of naar het ziekenhuis dan..
M`n moeder belt zo weer en dan ga ik naar huis als het mis is.. Of naar het ziekenhuis dan..
Gast- Gast
Mijn vader heeft in 2007 precies hetzelfde gehad en toen had hij 3 hersenbloedingen.. Ben bang dat het nu weer zover is..
Gast- Gast
Pagina 6 van 40 • 1 ... 5, 6, 7 ... 23 ... 40
Pagina 6 van 40
Permissies van dit forum: