Dagcafé
+19
Happydobby
Fearie
Jordana
Ugly Betty
Cheesegirl
May
Sarah1985
Oasis
Lady4
Atelier Madame
VeryCherry
ExpressoB
Lotus
Summerlovin
Suus
Sjaantje
Phileine
Burn
Chocolate Cookie
23 plaatsers
Pagina 5 van 40
Pagina 5 van 40 • 1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 22 ... 40
Re: Dagcafé
Ja, het is niet beter geworden, maar gelukkig ook niet erger.. Maar hij voelde zo`n rare steek in z`n oog, het is gewoon niet helemaal goed. Dat moet je gewoon even laten nakijken, met zo`n verleden..Alex schreef:
Donnaa, ik dacht vanmorgen gelijk aan je, goed dat je ma je pa meeneemt naar de huisarts. Heeft hij nog steeds klachten?
Gast- Gast
ProudMama schreef:Jaaaa!! :-)Lily schreef:dus jullie hebben de auto gisteren gekocht?
Ik ging speciaal eventjes in het dagcafe kijken om te zien hoe het met jou ging! Fijn om te zien dat je al heeel goed richting de 30 weken aan het gaan bent
Atelier Madame- Ratel
- Aantal berichten : 6226
Punten : 6777
Registratiedatum : 22-12-10
Heel even tijdelijk een foto, speciaal voor Donna!
Edit: uploaden wilde niet, dus dan maar via mijnalbum...
Edit: uploaden wilde niet, dus dan maar via mijnalbum...
Laatst aangepast door SunnyScience op do 26 mei 2011 - 21:10; in totaal 3 keer bewerkt (Reden : foto werkt neit?)
Gast- Gast
Wat lief!!Atelier Madame schreef:ProudMama schreef:Jaaaa!! :-)Lily schreef:dus jullie hebben de auto gisteren gekocht?
Ik ging speciaal eventjes in het dagcafe kijken om te zien hoe het met jou ging! Fijn om te zien dat je al heeel goed richting de 30 weken aan het gaan bent
Ja, nog even een paar weken volhouden, de 32weken gaan we voor!
Hopen dat de echo en CTG goed zijn, dan ben ik weer lekker thuis vanmiddag
Gast- Gast
Hey Jade,
ik voel me wel goed hoor, mijn benen alleen niet. Maar we hoeven nog maar een avondje
En vanmiddag ga ik nog even slapen, net als mijn zoontje. Die wilde vanmorgen niet wakker worden en hij vroeg of hij alsjealsjeblieft weer naar bed mag vanmiddag
ik voel me wel goed hoor, mijn benen alleen niet. Maar we hoeven nog maar een avondje
En vanmiddag ga ik nog even slapen, net als mijn zoontje. Die wilde vanmorgen niet wakker worden en hij vroeg of hij alsjealsjeblieft weer naar bed mag vanmiddag
VeryCherry- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 17413
Punten : 17754
Registratiedatum : 17-11-10
Leuke foto, SunnyScience! Al zou ik niet zomaar een foto van een ander op internet zetten zonder toestemming
Gast- Gast
Storm schreef:Leuke foto, SunnyScience! Al zou ik niet zomaar een foto van een ander op internet zetten zonder toestemming
zo weer weg en deze foto stond al op internet hoor!
Gast- Gast
Ja sorry ik ben daar misschien een zeikerd in, maar ik zou 't zelf ook niet bepaald waarderen, vandaar..
Gast- Gast
En nu even een echte reactie.. Het lijkt me een serieuze jongen en hij ziet er ook leuk uit! You go girl!
Gast- Gast
_Donnaa schreef:En nu even een echte reactie.. Het lijkt me een serieuze jongen en hij ziet er ook leuk uit! You go girl!
Dat dacht ik ook
Gast- Gast
ProudMama schreef:En nu heb ik het gemist...
Weg
Laatst aangepast door SunnyScience op do 26 mei 2011 - 21:17; in totaal 1 keer bewerkt
Gast- Gast
VeryCherry schreef:Hey Jade,
haha fijn toch! even een time-out!
succes met de laatste avond!
Gast- Gast
Super!ProudMama schreef:Wat lief!!Atelier Madame schreef:ProudMama schreef:Jaaaa!! :-)Lily schreef:dus jullie hebben de auto gisteren gekocht?
Ja, nog even een paar weken volhouden, de 32weken gaan we voor!
Hopen dat de echo en CTG goed zijn, dan ben ik weer lekker thuis vanmiddag
Atelier Madame- Ratel
- Aantal berichten : 6226
Punten : 6777
Registratiedatum : 22-12-10
Ik heb, deze is gemaakt zo'n 2.5 week geleden.. ik zit te wachten voor het Opera House (te Sydney).
Gast- Gast
Pagina 5 van 40 • 1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 22 ... 40
Pagina 5 van 40
Permissies van dit forum: