Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Bah...

5 plaatsers

Ga naar beneden

Bah... Empty Bah...

Bericht  Gast do 26 mei 2011 - 7:01

Ik zat er op te wachten.

Vieze geurtjes die ik over ruik, kokhalzen als ik de prullenbak open doe of de vaatwasser moet in/uitruimen....

Jakkes! Als het net zo erg zal zijn als bij H. staat me nog flink wat te wachten.
Ik vermijd het verkoopdeel op het werk al. Daar komen vaak boeren.
Vooral die van de varkenshouderij brengen erg nare luchten mee!

Maar mijn man komt straks thuis van het werk (die werkt bij hetzelfde bedrijf) en die werkt veel met plastic en zit veel op de heftruck. Alleen van die lucht begin ik al te kokhalzen!

Het zijn van die vervelende luchtjes, waar ik me normaal totaal niet aan stoor, of niet eens opmerk.
Maar tijdens een zwangerschap ruik ik overal wel iets.

Bah.

Gast
Gast

Terug naar boven Ga naar beneden

Bah... Empty Re: Bah...

Bericht  LMCurious do 26 mei 2011 - 7:05

ohw....zoooo herkenbaar. Ik merkte de eerste keer dat ik popcorn zo onwijs vies vond! En later inderdaad vanalles. Ohw ja, mn leren tas vond ik nog het allerergste!!! Die moest echt weg uit de kamer waar ik was. En dan had Dave hem op de slaapkamer gezet in de kast, en dan rook ik hem savonds, dan was het echt zo van....waaaaar is die tas gebleven!!!!
LMCurious
LMCurious
Prater
Prater

Aantal berichten : 1052
Punten : 1167
Registratiedatum : 19-11-10

Bericht  Gast do 26 mei 2011 - 7:42

Zo herkenbaar. Ook hier de prullenbak, vaatwasser en wc blokjes. Het had als gevolg dat de prullenbak naar buiten verhuisde, de vaatwasser niet meer gebruikt werd en wc blokjes veboden werden in huis. Ik had het ook met bepaalde wasverzachters en bodylotions. Na mijn bevallig was ik er gelukkig direct vanaf!

Gast
Gast

Bericht  Pussycat do 26 mei 2011 - 8:10

Dat is een goed teken!! Of je nou blij moet zijn met dat goede teken dat weet ik ook niet... laughcry
Ik heb ook 9 maanden gespuugd...

Pussycat
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3713
Punten : 4220
Registratiedatum : 28-11-10

Bericht  PapillonRose do 26 mei 2011 - 8:31

Herkenbaar! Ik had het vooral met eten, als ik ook maar iets van eten rook dan was het gelijk raak. Maakte niet eens uit wat het was!

Verder begonnen ook sommige andere geuren me tegen te staan, bijvoorbeeld van mijn dagcrème en bodylotion.. En het gekke is dat ik de geuren daarvan nu na de zwangerschap nog steeds niet kan waarderen. Owja, en de luchtverfrisser die ik had, die vond ik ineens zo vies!

Hopelijk heb je er niet te lang last van Hazeltje! Niet iedereen heeft het de hele zwangerschap dacht ik, dus hopen voor jou dat jij daar een van bent. Ik had het wat eten betreft gelukkig ook niet de hele zwangerschap, met de andere geurtjes wel.
PapillonRose
PapillonRose
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5661
Punten : 6473
Registratiedatum : 17-12-10

Bericht  Gast do 26 mei 2011 - 9:58

Bij H. heb ik het volgens mij niet de hele zwangerschap gehad.
Dus hopelijk deze ronde ook niet :P

Eten kan ook een drama zijn ja!
Normaal vind ik doperwten heerlijk. Maar nu!!! No

Gast
Gast

Bericht  L!ND@ do 26 mei 2011 - 10:54

Oh, vreselijk!!! Ik heb het helaas mijn hele zwangerschap gehad Sad Ik heb nu nog bij bepaalde dingen dat ik zo weer kan kokhalzen! Wat ik echt het allerergst vond stinken was balkenbrei.....Ik was erg blij dat er een emmertje voor mijn neus stond en jus vond ik ook walgelijk.
L!ND@
L!ND@
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2391
Punten : 2535
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  L!ND@ do 26 mei 2011 - 10:56

Oh, om nog maar niet te zwijgen over thee en die vieze flessen van moeders voor moeders. Die heeft mijn man zelfs wel eens moeten vullen, omdat ik dan anders over mijn nek ging van de lucht van het conserveringsmiddel Embarassed Als ik ooit nog een kindje mag krijgen en het is weer zo erg, doe ik daar niet meer aan mee.
L!ND@
L!ND@
Kletskop
Kletskop

Bericht  Gast do 26 mei 2011 - 20:21

Ik heb ook een korte periode gehad dat als er een prullenbak openging en ik hing er redelijk boven dat ik moest kokhalzen ik had het toen ook heel erg met het putje van de gootsteen.. Ik vond het zo raar dat ik bijna dacht dat ik wel zwanger moest zijn haha.. Test gedaan - niets aan het handje.. Maar het was wel heel vreemd. Ik heb het nu nog steeds wel redelijk vaak.. Ik hoop niet dat dat nog veel erger word mocht ik ooit zwanger raken haha.. Lijkt me vreselijk!

Gast
Gast

Bericht  Gast do 26 mei 2011 - 20:55

Ooooh het gootsteenputje! Heel herkenbaar ook. Ik maak dat dus echt niet leeg!!!
(Maar dat heb ik nooit gedaan)

@ L!ND@: Ik heb nu ook niet meegedaan aan MvM.
De vorige keer was ik zo blij als ik niet misselijk was of nie tover hoefde te geven... En dan moest ik in ide flessen plassen en kwam alsnog alles eruit Neutral

Gast
Gast

Bericht  Gast do 26 mei 2011 - 20:58

Haha, mijn moeder is toen ze zwanger was van mij de volle 9 maanden zo kotsmisselijk geweest dat mijn broer van toen 13 iedere dag kookte terwijl m`n moeder bij de buurvrouw zat of naar de supermarkt was.. Ze kon die geur echt niet handelen, brr.. Neutral

Gast
Gast

Bericht  Petteflet do 26 mei 2011 - 23:08

Oh erg he. Ik heb dat bij deze zwangerschap ook echt heel erg gehad. Bij mijn vorige in een iets minder heftige mate.
Maar idd luchtverfrisser, GADVERDAMME! En bepaalde etensluchten.
Wat ik wel echt te heerlijk vind ruiken: frituur. angel Hou me netjes aan 1x per week frituren, maar als het aan mij ligt eet ik het elke dag..... Rolling Eyes
Petteflet
Petteflet
Prater
Prater

Aantal berichten : 594
Punten : 638
Registratiedatum : 17-11-10

Bericht  L!ND@ vr 27 mei 2011 - 0:51

@ Petteflet Ah, frituur!!! Vond ik ook heerlijk en chinees...Ik krijg al trek als ik er alleen maar aan denk!
L!ND@
L!ND@
Kletskop
Kletskop

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud