Bell Photo
+5
Annemie
Filoria
Sneeuwwitje
Tania
Fearie
9 plaatsers
Pagina 1 van 1
Bell Photo
Ik kreeg via WIJ voordeelclub een mail over foto's laten maken bij Bell Photo in de V&D. Heb mezelf opgegeven, alleen na een beetje gegoogle zie ik echt heel slechte ervaringen. Heb nu alweer spijt dat ik mezelf heb opgegeven
Heeft iemand hier gebruik gemaakt van deze fotoservice en was je er tevreden over?
Heeft iemand hier gebruik gemaakt van deze fotoservice en was je er tevreden over?
Fearie- Ratel
- Aantal berichten : 3708
Punten : 4239
Registratiedatum : 18-11-10
Re: Bell Photo
Wij hebben er ook foto's laten maken. Ik vind ze erg leuk geworden, waarschijnlijk laten we in september weer een keertje foto's maken.
Je mag ze wel zien, ze staan op m'n hyves. Alleen die staat afgeschermd dus dan moet je me even toevoegen?
Je mag ze wel zien, ze staan op m'n hyves. Alleen die staat afgeschermd dus dan moet je me even toevoegen?
Tania- Ratel
- Aantal berichten : 6860
Punten : 7503
Registratiedatum : 17-11-10
Nee!! Niet doen!!
Vreselijke service.
Ze hebben totaal geen tijd. Wij hebben tot twee keer aan toe bijna 45 minuten moeten wachten voor we aan de beurt waren.
Van een kind van 5mnd verwachten ze dat het luisterd als je zegt: Lach eens, doe eens dit of dat...
Je betaald je scheel voor slechte foto's die niet eens bewerkt worden.
Wat leuk is en je wel kunt doen zijn de gratis foto's die je kunt laten maken met de bonnen van de prenatal doos.
Maar daar moet je het echt bij laten.
Op het forum van Radar of Kassa staat ook heel veel.
En ik dacht dat Alex ook slechte ervaringen had.
Vreselijke service.
Ze hebben totaal geen tijd. Wij hebben tot twee keer aan toe bijna 45 minuten moeten wachten voor we aan de beurt waren.
Van een kind van 5mnd verwachten ze dat het luisterd als je zegt: Lach eens, doe eens dit of dat...
Wat leuk is en je wel kunt doen zijn de gratis foto's die je kunt laten maken met de bonnen van de prenatal doos.
Gast- Gast
Misschien ligt het er ook aan waar je ze hebt laten maken? Wij zijn in Hilversum geweest.
Tania- Ratel
Sneeuwwitje- Fluisteraar
- Aantal berichten : 82
Punten : 95
Registratiedatum : 19-11-10
Hazeltje schreef:Nee!! Niet doen!!
Vreselijke service.
Dat lees ik dus ook op internet als ik op 'ervaring Bell Photo' google. Ben nu erg aan het twijfelen of ik dan niet beter na een professional kan gaan
@Tania, je mag me wel toevoegen op hyves. http://harlie.hyves.nl/
Fearie- Ratel
Ik was vorig jaar 65.- kwijt voor twee foto's.
In december heb ik bij een proffesionele fotografe een shoot laten doen.
Voor 75.- kreeg ik ruim 65 foto's mee op DVD!!
Bewerkt en wel, keus uit veel meer leuke accessoires en ze had alle tijd.
Gast- Gast
Hazeltje schreef:Ik was vorig jaar 65.- kwijt voor twee foto's.
Dat is wel goedkoop. Waar was dat als ik vragen mag?
Tania- Ratel
Als ze me meteen aanklampen in V&D zodra ik een stap binnenzet, heb ik het al helemaal gehad.
Gast- Gast
Tania schreef:Hazeltje schreef:Ik was vorig jaar 65.- kwijt voor twee foto's.
In Eindhoven.
Ze is nu wel omhoog gegaan hoor.
Ik geloof 85.- nu.
Gast- Gast
Ik ben net als Tania in Hilversum geweest. Die meiden daar zijn wat overenthousiast, maar verder wel klant- en kindvriendelijk.
We wilden gebruik maken van een actie waarbij de eerste foto 5 euro kostte. Uiteindelijk wilden we alleen die eerste foto hebben, en de andere foto's niet. Ze moesten zogenaamd speciaal nabellen of dat wel mocht (terwijl dat duidelijk in de voorwaarden stond) en keken ons aan alsof we gek waren (heel slim), maar uiteindelijk hebben we echt alleen 5 euro betaal en die ene - hele mooie - foto meegekregen.
We wilden gebruik maken van een actie waarbij de eerste foto 5 euro kostte. Uiteindelijk wilden we alleen die eerste foto hebben, en de andere foto's niet. Ze moesten zogenaamd speciaal nabellen of dat wel mocht (terwijl dat duidelijk in de voorwaarden stond) en keken ons aan alsof we gek waren (heel slim), maar uiteindelijk hebben we echt alleen 5 euro betaal en die ene - hele mooie - foto meegekregen.
Filoria- Ratel
- Aantal berichten : 4523
Punten : 4758
Registratiedatum : 15-01-11
Wij hebben ook foto's laten maken van Bell photo en ze zijn echt heel mooi geworden, mijn schoonzus heeft dat ook gedaan en die zijn ook supermooi geworden, dus ik heb er wel goede ervaringen mee.
Annemie- Ratel
- Aantal berichten : 3158
Punten : 3363
Registratiedatum : 22-11-10
Keb bij V&D gewerkt (niet bij Bello Photo) en alle klanten kwamen elke x maar weer zeuren, zeiken en klagen!
En nu ik zelf met de kleine daar geregeld nog kom (zusjelief werkt daar!) zeg ik echt elke x NEE..
Geen goeie service idd en het personeel wat hier dan staat of rondloopt is ook niet echt wat, ze zeuren echt net zolang door totdat je op je teentjes bent getrapt en bijna kwaad word!
En nu ik zelf met de kleine daar geregeld nog kom (zusjelief werkt daar!) zeg ik echt elke x NEE..
Geen goeie service idd en het personeel wat hier dan staat of rondloopt is ook niet echt wat, ze zeuren echt net zolang door totdat je op je teentjes bent getrapt en bijna kwaad word!
Gast- Gast
Hazeltje schreef:Tania schreef:Hazeltje schreef:Ik was vorig jaar 65.- kwijt voor twee foto's.
In Eindhoven.
Ik geloof 85.- nu.
Weet denk ik via je bedoeld, zit ze ook op Hyves? K.im heet ze geloof ik? Als dat der is die maakt indd heeeeele mooie foto's!
truestar- Fluisteraar
- Aantal berichten : 320
Punten : 442
Registratiedatum : 15-12-10
Hier ook een slechte ervaring. Heb me echt scheel betaald en de foto's waren niet eens bewerkt, zou een cd-rom krijgen met alle foto's (dat waren er zeker meer dan 50) en kreeg er, geloof ik, maar 6 op cd-rom.
Nooit meer.
Nooit meer.
Gast- Gast
Ik was ook in de V&D benaderd en heb ze mijn 06 gegeven. Ze zouden dan bellen als ik rond de 34 weken ben geloof ik. Ik las daarna ook slechte verhalen op internet en heb dan ook besloten dat als ze bellen ik daar nee op zeg.
Ik wil nu dus ook niet meer naar V&D voor babyspullen omdat ze je proberen over te halen.
Ik wil nu dus ook niet meer naar V&D voor babyspullen omdat ze je proberen over te halen.
Happydobby- Ratel
- Aantal berichten : 6175
Punten : 6320
truestar schreef:Hazeltje schreef:Tania schreef:Hazeltje schreef:Ik was vorig jaar 65.- kwijt voor twee foto's.
In Eindhoven.
Ik geloof 85.- nu.
Weet denk ik via je bedoeld, zit ze ook op Hyves? K.im heet ze geloof ik? Als dat der is die maakt indd heeeeele mooie foto's!
Ja, dat klopt. Dat is ze!
Gast- Gast
Hier juist hele goede ervaringen met Bell Photo.
Ze zijn een aantal keer in de Albert Heijn geweest, en daar hebben we erg mooie foto's laten maken.
Ze hebben de foto's ook gratis bewerkt, omdat m'n zoontje een grote kras op z'n wang had zitten, en dat vond ik zonde voor op die mooie foto's.
Die meiden waren erg aardig en namen echt de tijd voor ons.
Dus ik denk ook idd dat het per winkel verschillend is, hoe je word geholpen.
Ze zijn een aantal keer in de Albert Heijn geweest, en daar hebben we erg mooie foto's laten maken.
Ze hebben de foto's ook gratis bewerkt, omdat m'n zoontje een grote kras op z'n wang had zitten, en dat vond ik zonde voor op die mooie foto's.
Die meiden waren erg aardig en namen echt de tijd voor ons.
Dus ik denk ook idd dat het per winkel verschillend is, hoe je word geholpen.
ProudMom- Fluisteraar
- Aantal berichten : 425
Punten : 457
Registratiedatum : 14-05-11
Dat klopt trouwens wel ja!
In de AH heb ik ook een foto laten maken en die was wel mooi gelukt!
In de AH heb ik ook een foto laten maken en die was wel mooi gelukt!
Gast- Gast
Ik denk dat ik toch maar nee ga zeggen als ze me bellen, als ik de prijzen voorbij zie komen kan ik net zo goed na een professional gaan. Daar ben ik 80 euro kwijt (incl. foto's en kledingwissel )
Fearie- Ratel
Hazeltje: Zou jij mij kunnen pm'en bij wie jij de fotoshoot hebt gedaan? Ik ben nl. op zoek naar iemand in E.indhoven. Alvast bedankt!
Laced- Kletskop
- Aantal berichten : 1634
Punten : 1993
Pagina 1 van 1
Permissies van dit forum: