Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Waar is het klaagtopic als je hem nodig hebt?

+7
Summerlovin
Melis_je
RioolSpook
Lotus
Susan
TukTuk
SuperGrover
11 plaatsers

Ga naar beneden

Waar is het klaagtopic als je hem nodig hebt? Empty Waar is het klaagtopic als je hem nodig hebt?

Bericht  SuperGrover wo 25 mei 2011 - 3:36

Nou een nieuwe dan maar.

Mijn examens gaan zo bagger slecht, ik word daar zo strontchagrijnig van. Iedereen hoopt dat ik met een 8 gemiddeld slaag, maar dat wordt 'm dus no way. Alleen wiskunde ging goed, Economie en Frans ronduit slecht, M&O en Geschiedenis zijn iig nog wel voldoendes. Ik krijg serieus straks een cijferlijst die er zo uit ziet:

Schoolcijfer: 8.6
Examencijfer: 4.8

Jullie nog iets te klagen?
SuperGrover
SuperGrover
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4489
Punten : 4741
Registratiedatum : 22-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Waar is het klaagtopic als je hem nodig hebt? Empty Re: Waar is het klaagtopic als je hem nodig hebt?

Bericht  TukTuk wo 25 mei 2011 - 3:37

Als je maar slaagt toch? Wat maken die cijfers nou uit, niemand die er nog naar kijkt (tenzij je een lotingstudie doet)
Gewoon niet teveel stressen, je zal zien dat t mee valt straks! Very Happy
TukTuk
TukTuk
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7406
Punten : 8046
Registratiedatum : 18-11-10

Waar is het klaagtopic als je hem nodig hebt? Empty Re: Waar is het klaagtopic als je hem nodig hebt?

Bericht  Gast wo 25 mei 2011 - 3:37

Iedereen hoopt? Het is toch jouw examen?

Gast
Gast

Bericht  Susan wo 25 mei 2011 - 3:38

_Donnaa schreef:Iedereen hoopt? Het is toch jouw examen?

Ze zal wel niet letterlijk iedereen bedoelen, maar ouders, familie, et cetera.
Susan
Susan
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 17731
Punten : 18567

Bericht  Gast wo 25 mei 2011 - 3:39

Susan schreef:
_Donnaa schreef:Iedereen hoopt? Het is toch jouw examen?

Ze zal wel niet letterlijk iedereen bedoelen, maar ouders, familie, et cetera.
Ja dat snap ik ook wel, maar waarom hopen die in hemelsnaam dat ze met een 8 gemiddeld slaagt?

Als ze maar slaagt toch?!
Rolling Eyes

Gast
Gast

Bericht  Lotus wo 25 mei 2011 - 3:39

Het valt vast wel mee met je cijfers! En probeer je niet gek te laten maken door wat anderen van je verwachten.

Mijn klachten staan al in het smiley-topic.
Lotus
Lotus
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6901
Punten : 7188
Registratiedatum : 19-11-10

Bericht  RioolSpook wo 25 mei 2011 - 3:42

Vaak denk je dat je het slechter hebt gemaakt dan je in werkelijkheid gedaan hebt. Dus het zal wel goedkomen met je cijfers. Hoop ik voor je!

Ik heb ook wat te klagen. Ik had vorige week donderdag een sollicitatiegesprek en zou uiterlijk woensdag (vandaag dus) geinformeerd worden over het resultaat. Tis nu kwart voor 5 en heb nog niks gehoord. Ik word daar zo gek van! Ben echt in staat morgen te bellen en ook aan te geven dat ik het niet netjes vind om niks te laten horen, ook al is het resultaat negatief.
RioolSpook
RioolSpook
Prater
Prater

Aantal berichten : 824
Punten : 905

Bericht  Gast wo 25 mei 2011 - 3:48

Hoe komt het dat je ze zo slecht maakt?

Er kan ook nog veel veranderen met de norm he. En tja, dat mensen bepaalde verwachtingen hebben is logisch, maar laat je er niet gek door maken he. Je gaat sowieso wel slagen, en niemand zal ooit nog naar je examencijfers vragen.

Gast
Gast

Bericht  Melis_je wo 25 mei 2011 - 3:52

Ik dacht dat ook, maar de beoordeling viel me ontzettend mee. Ik beoordeelde het nakijkformulier véél te streng.
Melis_je
Melis_je
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1942
Punten : 2162
Registratiedatum : 22-03-11

Bericht  Summerlovin wo 25 mei 2011 - 3:54

Melis_je schreef:Ik dacht dat ook, maar de beoordeling viel me ontzettend mee. Ik beoordeelde het nakijkformulier véél te streng.

+1.
Summerlovin
Summerlovin
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1700
Punten : 1803

Bericht  Lejow wo 25 mei 2011 - 4:16

Ik ben chagrijnig, heb ontzettend pijn in mijn knieën, vind mijn vakantiegeld maar tegenvallen, ben moe en kan wel huilen..
Bah ik heb echt een rotdag!
Lejow
Lejow
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 26304
Punten : 28659

Bericht  Lotus wo 25 mei 2011 - 4:18

Lejow: hug
Lotus
Lotus
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6901
Punten : 7188
Registratiedatum : 19-11-10

Bericht  Antibes wo 25 mei 2011 - 4:20

Ga jij bij die 4,8 uit van de ondergrens qua wat je aan punten hebt gehaald? Want ik kon nooit iets zeggen over mijn eindexamens, ja dat het ergens tussen de 4,5 en de 8 uitkwam. En vaak kwam je dan wel op een 7,5 uit...

Verder geloof ik ook echt niet dat je met een dikke acht je examens in gaat en dan vieren zou halen. Ik heb ook examens gedaan zonder te leren omdat ik er al met een acht in ging, maar die acht heb je ook niet voor niets hoor. Dat betekent dat je er écht al wel aardig wat van kunt. Of je moet een hele slechte school hebben...
Antibes
Antibes
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7063
Punten : 7525
Registratiedatum : 27-04-11

Bericht  Lejow wo 25 mei 2011 - 4:21

Dank je Lotus, en de pijn in mn knieen wordt steeds erger en ik heb het idee dat ik van het kastje naar de muur gestuurd wordt..
Lejow
Lejow
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 26304
Punten : 28659

Bericht  SuperGrover wo 25 mei 2011 - 4:54

Lejow: Och jeetje, sterkte! hug

Rioolspook: Dat is best wel asociaal... Ik hoop dat je alsnog gebeld wordt, sommige bedrijven zijn tot 18:00 of 20:00 open!

Donnaa: Mensen hebben nou eenmaal verwachtingen. Het is wel mijn examen, maar dat neemt niet weg dat mensen verwachtingen hebben. Mijn familie, maar ook de leraren bij mij op school verwachten minstens een 8 voor elk vak. Het is geen wereldramp als die verwachting niet uit komt, maar gezien mijn cijfers was dat best wel te doen... En dat voelt gewoon kut.

Antibes: Ik kijk ze niet meer na. Heb economie nagekeken, kom op 33 van de 60 punten... Daar werd ik dusdanig ongelukkig van, dat ik me voornam om dit niet meer te doen.

Marin: Ik weet het niet. Ik heb goed geleerd, ben al vanaf 1 mei echt alleen maar bezig geweest met school, niet uitgeweest, maar 1 keer een avond met vriendinnen afgesproken. Niet eens naar een bevrijdingsfestival geweest... En ik begrijp de stof wel... Maar op de een of andere manier, vragen ze steeds dingen die ik niet snap, die ik niet kan verklaren, of juist op echt een hele verkeerde manier benader. En Frans is niet echt te leren, ik snapte gewoon geen kloot van de teksten en door tijdnood heb ik de laatste tekst niet eens kunnen lezen Rolling Eyes

Nou goed, ik moet mezelf eroverheen zetten, maar ik baal gewoon.
SuperGrover
SuperGrover
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4489
Punten : 4741
Registratiedatum : 22-11-10

Bericht  Zora wo 25 mei 2011 - 5:13

Wat kut Supergrover. Maar echt hoor, je cijfers op de middelbare school... volgens mij heeft nooit iemand mij die nog gevraagd. En je slaagt echt wel hoor! Jij bent zo superslim!
Zora
Zora
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4087
Punten : 4289

Bericht  Gast wo 25 mei 2011 - 5:19

Ben sinds zaterdag ziek. Zaterdag begon het met spierpijn, zondag kreeg ik koorts en keelontsteking. Verwachtte ik dat het gisteren wel over zou gaan, maar nee, komt er een flinke oorontsteking bij. En vanmorgen ook nog eens een ontstoken oog! Bah, ben het spuug en spuugzat!!
Ik hoor en zie aan de rechterkant bijna niets en ben mijn stem kwijt Mad

Zo, dat is eruit!

Gast
Gast

Bericht  Gast wo 25 mei 2011 - 5:21

RioolSpook schreef:Vaak denk je dat je het slechter hebt gemaakt dan je in werkelijkheid gedaan hebt. Dus het zal wel goedkomen met je cijfers. Hoop ik voor je!

Ik heb ook wat te klagen. Ik had vorige week donderdag een sollicitatiegesprek en zou uiterlijk woensdag (vandaag dus) geinformeerd worden over het resultaat. Tis nu kwart voor 5 en heb nog niks gehoord. Ik word daar zo gek van! Ben echt in staat morgen te bellen en ook aan te geven dat ik het niet netjes vind om niks te laten horen, ook al is het resultaat negatief.

Als het resultaat negatief is, zou ik het zeker zeggen! Balen zeg, dat ze je zo laten wachten!

Gast
Gast

Bericht  Polly wo 25 mei 2011 - 5:54

SuperGrover, wat balen dat je examens zo tegenvallen! Maar ik hoop dat je het een beetje los kan laten. Het zijn maar cijfers... Je slaagt sowieso, en er is geen haan die ooit nog naar die cijfers kraait! Ik vond het zelfs zonde, dan doe je je best om goede cijfers te halen, en voor wat? Buiten jezelf en je familie interesseert niemand dat iets (op uitzonderlijke studies of banen na).
Polly
Polly
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1550
Punten : 1599
Registratiedatum : 07-12-10

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: