Dagcafé
+23
Atelier Madame
Tullow
Moezie
Try
Jordana
Zwoesj
TNMN
Oasis
Merai
TGR
Suus
ExpressoB
Chocolate Cookie
Jezzie
Bimbam
Sweety
Burn
VeryCherry
Lotus
Lejow
lyke
Sjaantje
May
27 plaatsers
Pagina 34 van 40
Pagina 34 van 40 • 1 ... 18 ... 33, 34, 35 ... 40
Re: Dagcafé
ProudMama schreef:Jaaaa, je moet me helpen met uitzoeken van een kaartje, ik kom er gewoon niet uit...Alex schreef:Ik ga naar het eiland fietsen. Brrrrr, het is koud.
Had keus gemaakt maar twijfel weer!
Leukleuk! Ben er bijna hoor, was ff verkeerd gereden
Gast- Gast
My god, m`n buik trekt echt als een idioot..
Misschien moet ik maar een test doen, just 2 be sure.. Kan ik daarna uitzoeken wat het echt is..
Misschien moet ik maar een test doen, just 2 be sure.. Kan ik daarna uitzoeken wat het echt is..
Gast- Gast
Ah valt wel mee.. Mijn vriend zn eerste auto was een gti betaalde hij 90 euro per maand en nou word is die 22 en betaald nu 65 euro per maand...
Moezie- Kletskop
- Aantal berichten : 2751
Punten : 2784
Registratiedatum : 02-12-10
_Donnaa schreef:My god, m`n buik trekt echt als een idioot..
Ik zou het ook doen als ik jou was!!
Moezie- Kletskop
Haha, de straat waar ik woon is lang hoor!Alex schreef:ProudMama schreef:Jaaaa, je moet me helpen met uitzoeken van een kaartje, ik kom er gewoon niet uit...Alex schreef:Ik ga naar het eiland fietsen. Brrrrr, het is koud.
Had keus gemaakt maar twijfel weer!
Leukleuk! Ben er bijna hoor, was ff verkeerd gereden
Tegenover de school woon ik.
Gast- Gast
Nou vriendelijk bedankt, maar ik ga geen 65-90 euro per maand aan verzekering betalen, haha!loontjes-power schreef:Ah valt wel mee.. Mijn vriend zn eerste auto was een gti betaalde hij 90 euro per maand en nou word is die 22 en betaald nu 65 euro per maand...
Als je echt heeeeeeeeeeeeel graag zo`n auto wilt, snap ik wel dat je het er voor over hebt.. Ik zou het ook wel willen, maar ik ken mezelf, dan ga ik veel te hard rijden..
Gast- Gast
ik vind dat eerlijk gezegd ook wel erg veel voor een verzekering, maar als hij die auto zo graag wilt tja.
Ik hou het wel bij m`n nissan micra
Ik hou het wel bij m`n nissan micra
Gast- Gast
Ik heb als eerste auto een kadet cabrio 2.0 gsi gehad.. 100 euro per maand en dan nog een benzine waar het je slecht van werd.. Op een gegeven moment heb ik hem maar verkocht was niet te doen..
Hij wou perse een gti.. Nou dan betaald die ook maar
Ik rij ook fijn in mijn Seat Arosa
Moezie- Kletskop
Wat nu weer dan Lily?
VeryCherry- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 17413
Punten : 17754
Registratiedatum : 17-11-10
Hahaha, inderdaad.. Ik rij ook regelmatig in een astra GSI, best leukloontjes-power schreef:Ik heb als eerste auto een kadet cabrio 2.0 gsi gehad.. 100 euro per maand en dan nog een benzine waar het je slecht van werd.. Op een gegeven moment heb ik hem maar verkocht was niet te doen..
Maargoed, als ik snel wil rijden dan pak ik wel een auto van 1 van de jongens.. Zelf doe ik het gewoon rustig aan..
Gast- Gast
Lily schreef:ach over het hotel met dolfijnen, over die film met die olifant, ...
Oh, die topics lees ik allang niet meer, kan mezelf dan niet meer in de hand houden
_Donnaa schreef:Hahaha, inderdaad.. Ik rij ook regelmatig in een astra GSI, best leukloontjes-power schreef:Ik heb als eerste auto een kadet cabrio 2.0 gsi gehad.. 100 euro per maand en dan nog een benzine waar het je slecht van werd.. Op een gegeven moment heb ik hem maar verkocht was niet te doen..
Maargoed, als ik snel wil rijden dan pak ik wel een auto van 1 van de jongens.. Zelf doe ik het gewoon rustig aan..
Juist en ik pak de auto van R.
Moezie- Kletskop
VeryCherry schreef:Lily schreef:ach over het hotel met dolfijnen, over die film met die olifant, ...
Oh, die topics lees ik allang niet meer, kan mezelf dan niet meer in de hand houden
ik lees ze wel maar reageer er express niet op. Maar ook met dat hotel ze wil er eerst niet heen omdat er dolfijnen zitten en ze is zo tegen dierenleed, maar nu wil ze er misschien weer wel heen want zij kan er toch niks aan doen dat ze daar gevangen zitten :S
Gast- Gast
Lily schreef:VeryCherry schreef:Lily schreef:ach over het hotel met dolfijnen, over die film met die olifant, ...
ik lees ze wel maar reageer er express niet op. Maar ook met dat hotel ze wil er eerst niet heen omdat er dolfijnen zitten en ze is zo tegen dierenleed, maar nu wil ze er misschien weer wel heen want zij kan er toch niks aan doen dat ze daar gevangen zitten :S
Ow jah heb ik ook nog op gereageerd.. Nou als ik echt zo in elkaar zat ging ik ook echt niet!
Maar wie ben ik
Moezie- Kletskop
Lily schreef:VeryCherry schreef:Lily schreef:ach over het hotel met dolfijnen, over die film met die olifant, ...
Dan kan ze net zo goed vlees eten, want die dieren worden toch wel doodgemaakt...
how correctie ik heb het verkeerd geformuleerd:
Caribbeanlover schreef:Zoals ik al zei hebben we nog even en als ik niet ga, dan zullen ze er toch wel blijven!
Gast- Gast
Yes wij gaan naar de griek..
Moezie- Kletskop
Zooo, ik ben er ook weer even
Ik ga vanavond naar het pannenkoekschip met mijn vriend
Ik ga vanavond naar het pannenkoekschip met mijn vriend
Suus- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8867
Punten : 9058
Ik moet vanavond nog even werken bij baan 2 en daarna nog geen idee..
Zou even het centrum in, maar het schijnt erg slecht weer te gaan worden..
Zou even het centrum in, maar het schijnt erg slecht weer te gaan worden..
Gast- Gast
Ik ga vanavond misschien sporten.. Heb eigenlijk nog geen zin om te gaan maar ik heb slechte knieën dus zal er wel aan moeten werken om ze sterker te maken.
Sweety- Ratel
- Aantal berichten : 4013
Punten : 4489
Registratiedatum : 19-11-10
Pagina 34 van 40 • 1 ... 18 ... 33, 34, 35 ... 40
Pagina 34 van 40
Permissies van dit forum: