Dagcafé
+23
Atelier Madame
Tullow
Moezie
Try
Jordana
Zwoesj
TNMN
Oasis
Merai
TGR
Suus
ExpressoB
Chocolate Cookie
Jezzie
Bimbam
Sweety
Burn
VeryCherry
Lotus
Lejow
lyke
Sjaantje
May
27 plaatsers
Pagina 33 van 40
Pagina 33 van 40 • 1 ... 18 ... 32, 33, 34 ... 36 ... 40
Re: Dagcafé
Reva schreef:Haat aan iedereen met een pinpas. Ze hebben heel leuke miniwokjes bij de action.
Ooh ja, daar had mijn moeder het over! Mijn salaris is nog steeds niet gestort. Stomme lul.
Gast- Gast
Nee, dan rij ik mezelf dood..loontjes-power schreef:_Donnaa schreef:Ik heb nu een VW Polo 6N2loontjes-power schreef:Donna wat hb je voor een auto?
Mijn vriend ook.. GTI?
Gast- Gast
Mini wokjes?
Ik keek net en tadaa vakantie geld en loon heb direct de rest van mijn vakantie betaald en nog een hoop over!! Terwijl ik gisteren nog geshopt heb.. Dus een heel groot deel gaat de spaarrekening op voor als we een huisje vinden
Ik keek net en tadaa vakantie geld en loon heb direct de rest van mijn vakantie betaald en nog een hoop over!! Terwijl ik gisteren nog geshopt heb.. Dus een heel groot deel gaat de spaarrekening op voor als we een huisje vinden
Moezie- Kletskop
- Aantal berichten : 2751
Punten : 2784
Registratiedatum : 02-12-10
_Donnaa schreef:Nee, dan rij ik mezelf dood..loontjes-power schreef:_Donnaa schreef:Ik heb nu een VW Polo 6N2loontjes-power schreef:Donna wat hb je voor een auto?
Mijn vriend ook.. GTI?
Haha ook al.. Vriendlief R. moest en zou toch een gti hebben 1.6 16 klepper. Ach vind het wel heerlijk zo een scheurwagen...
Moezie- Kletskop
Het is stil... zowel op het werk als op het forum...
Sweety- Ratel
- Aantal berichten : 4013
Punten : 4489
Registratiedatum : 19-11-10
Heb je nog gekeken voor een avondvierdaagse bij jou in de buurt LP?
VeryCherry- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 17413
Punten : 17754
Registratiedatum : 17-11-10
VeryCherry schreef:Heb je nog gekeken voor een avondvierdaagse bij jou in de buurt LP?
Nope, maar ga ik nu direct doen!!
Moezie- Kletskop
Er is geen avond 4 daagse wel een gewone 4 daagse.. Die word georganiseerd een dorp van mij af.. Super leuk Ik ga meedoen denk ik!!
Moezie- Kletskop
Jaaaa, je moet me helpen met uitzoeken van een kaartje, ik kom er gewoon niet uit...Alex schreef:Ik ga naar het eiland fietsen. Brrrrr, het is koud.
Had keus gemaakt maar twijfel weer!
Gast- Gast
Leukleukleuk!! Kan je je nog inschrijven?
PM, is het nog wat geworden met die auto die jullie op 't oog hadden?
Ik heb nu een 1.4 16V, trekt ook prima..loontjes-power schreef:_Donnaa schreef:Nee, dan rij ik mezelf dood..loontjes-power schreef:_Donnaa schreef:Ik heb nu een VW Polo 6N2loontjes-power schreef:Donna wat hb je voor een auto?
Mijn vriend ook.. GTI?
Haha ook al.. Vriendlief R. moest en zou toch een gti hebben 1.6 16 klepper. Ach vind het wel heerlijk zo een scheurwagen...
Zo nu en dan rijdt ik in een GTI en daar moet het bij blijven.. Daarbij mag ik ook geen GTI in de verzekering hebben..
Gast- Gast
Gaan eind van de middag/ vanavond is de planning, maar vlg mij ben ik dan zooooo moe dat ik alles prima vindVeryCherry schreef:PM, is het nog wat geworden met die auto die jullie op 't oog hadden?
Al kopen we een tracktor...
Gast- Gast
ProudMama schreef:Gaan eind van de middag/ vanavond is de planning, maar vlg mij ben ik dan zooooo moe dat ik alles prima vindVeryCherry schreef:PM, is het nog wat geworden met die auto die jullie op 't oog hadden?
Whahahaha, charmant hoor, en dan doe je vast een karretje aan de trekhaak voor je kleintjes
VeryCherry schreef:Leukleukleuk!! Kan je je nog inschrijven?
Ik denk het wel het is pas in aug.
Moezie- Kletskop
_Donnaa schreef:
Zo nu en dan rijdt ik in een GTI en daar moet het bij blijven.. Daarbij mag ik ook geen GTI in de verzekering hebben.. [/i]
Waarom niet ?
Moezie- Kletskop
Ik zit nog in de risicogroep.. Ben nog geen 23..Lily schreef:hoezo mag je die niet in de verzekering hebben ????
Gast- Gast
Zodra er een beginnend bestuurder met weinig schadevrijejaren een GTI wil verzekeren gaan er gigantische alarmbellen rinkelen bij de meeste verzekeringsmaatschappijen.. Er zijn maar heel weinig waarbij je dan een verzekering af kan sluiten en als het lukt dan heb je een gigantisch hoge premie..
Gast- Gast
Ja, dan kunnen we een heel weeshuis vervoerenVeryCherry schreef:ProudMama schreef:Gaan eind van de middag/ vanavond is de planning, maar vlg mij ben ik dan zooooo moe dat ik alles prima vindVeryCherry schreef:PM, is het nog wat geworden met die auto die jullie op 't oog hadden?
Whahahaha, charmant hoor, en dan doe je vast een karretje aan de trekhaak voor je kleintjes
Gast- Gast
ProudMama schreef:Ja, dan kunnen we een heel weeshuis vervoerenVeryCherry schreef:ProudMama schreef:Gaan eind van de middag/ vanavond is de planning, maar vlg mij ben ik dan zooooo moe dat ik alles prima vindVeryCherry schreef:PM, is het nog wat geworden met die auto die jullie op 't oog hadden?
Je kan natuurlijk ook voor zo'n ouderwetsche woonwagen-op-wielen gaan
Pagina 33 van 40 • 1 ... 18 ... 32, 33, 34 ... 36 ... 40
Pagina 33 van 40
Permissies van dit forum: