Dagcafé
+23
Atelier Madame
Tullow
Moezie
Try
Jordana
Zwoesj
TNMN
Oasis
Merai
TGR
Suus
ExpressoB
Chocolate Cookie
Jezzie
Bimbam
Sweety
Burn
VeryCherry
Lotus
Lejow
lyke
Sjaantje
May
27 plaatsers
Pagina 31 van 40
Pagina 31 van 40 • 1 ... 17 ... 30, 31, 32 ... 35 ... 40
Re: Dagcafé
Nee, maar het is niet meer zo erg als toen het net gebeurd was.. Gaat wel weer over..Jade schreef:hmmzz ben je al naar de dokter geweest met die hoofdpijn?
Gast- Gast
Of aan mij :-)Jade schreef:je mag je baby dan ook wel aan mij geven Donnaa
May- Ratel
- Aantal berichten : 4093
Punten : 4169
Registratiedatum : 22-11-10
_Donnaa schreef:Nee, maar het is niet meer zo erg als toen het net gebeurd was.. Gaat wel weer over..Jade schreef:hmmzz ben je al naar de dokter geweest met die hoofdpijn?
maar het duurt al zo lang
Gast- Gast
May schreef:Of aan mij :-)Jade schreef:je mag je baby dan ook wel aan mij geven Donnaa
hahaha
Gast- Gast
Ja, maar ik heb het niet standaard, of iedere dag.. Alleen wanneer ik echt moe ben..Jade schreef:_Donnaa schreef:Nee, maar het is niet meer zo erg als toen het net gebeurd was.. Gaat wel weer over..Jade schreef:hmmzz ben je al naar de dokter geweest met die hoofdpijn?
maar het duurt al zo lang
Gast- Gast
Hahaha, no thanks.. Daar gaat m`n lichaam..May schreef:Of aan mij :-)Jade schreef:je mag je baby dan ook wel aan mij geven Donnaa
Gast- Gast
Goedemorgen!!
Alles goed hier?
Anousch, mijn berichtje nog gehad?
Alles goed hier?
Anousch, mijn berichtje nog gehad?
Jeanette- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 11268
Punten : 12424
Registratiedatum : 17-11-10
Ja gehad!
En nou doet iedereen flauw met dat het gaat regenen, maaar dat vind ik van niet...
Moest wel ff lachen om je berichtje hihi, de pond die rijdt:P (maar als het goed is vaart de pond om het half uur!)
En nou doet iedereen flauw met dat het gaat regenen, maaar dat vind ik van niet...
Moest wel ff lachen om je berichtje hihi, de pond die rijdt:P (maar als het goed is vaart de pond om het half uur!)
Gast- Gast
Anousch schreef:Ja gehad!
Whahaha, jaa oeps! Hopen dat het dan lekker weer is!
Ik wil weekend.. En dan volgende week Maar lekker 2 dagen werken
Moezie- Kletskop
- Aantal berichten : 2751
Punten : 2784
Registratiedatum : 02-12-10
loontjes-power schreef:Ik wil weekend.. En dan volgende week Maar lekker 2 dagen werken
Ik moet volgende week nog 2 dagen stage lopen..
daarna ben ik klaar met mijn opleiding.
Gast- Gast
Ik ben al best actief bezig! Vanmorgen al bij de GGD geweest voor mijn Hepatitus B prik en de stad in geweest voor spul voor de Toppers. En voor de rest niks gekocht, vond ik toch wel een prestatie haha!
Ik zie net op weeronline dat het zaterdag droog is hier Jeanette! moooooooooi.
Wanneer ga je naar de toppers?
Gast- Gast
zo ben weer terug van het gesprek bij het jongeren loket.. had gewoon zweethanden pff zag afdrukken op de tafel hoop dat zij het niet gezien heeft.
dat mens kan me echt breken...dus zag wel op tegen het gesprek
zijn ff apart gaan zitten zodat ik even rustig mijn verhaal kon doen, hoe het er nu voor staat mbt werk/financieel en mijn andere lichamelijk/geestelijke klachten
er word nu een onderzoek ingesteld(belastings onderzoek)hoeveel kan ik aan etc.
zo maar even wat eten, tassen zijn gepakt..straks boodschappen doen en naar rotje knor. wil daar nog schoonmaken en ook nog paar boodschapjes halen en een bloemetje voor mijn vriend hihi
dat mens kan me echt breken...dus zag wel op tegen het gesprek
zijn ff apart gaan zitten zodat ik even rustig mijn verhaal kon doen, hoe het er nu voor staat mbt werk/financieel en mijn andere lichamelijk/geestelijke klachten
er word nu een onderzoek ingesteld(belastings onderzoek)hoeveel kan ik aan etc.
zo maar even wat eten, tassen zijn gepakt..straks boodschappen doen en naar rotje knor. wil daar nog schoonmaken en ook nog paar boodschapjes halen en een bloemetje voor mijn vriend hihi
ExpressoB- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8264
Punten : 8549
Registratiedatum : 22-12-10
Anousch schreef:Ik zie net op weeronline dat het zaterdag droog is hier Jeanette! moooooooooi.
Dat is mooooooi!! Ik ga zondag naar de Toppers! Moest nog wel wat fouts in huis halen natuurlijk haha. Dresscode is wit en goud.
koop je zo'n gouden legging:P lekker fout
ExpressoB- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8264
Punten : 8549
Registratiedatum : 22-12-10
Haha nee die heb ik niet. Ik heb een heel fout goud glitter hemdje, goud hoedje, gouden riem en een witte boa. Moet nog even kijken wat leuk bij elkaar staat haha.
Ik ben eten! Eet smakelijk alvast!
Pagina 31 van 40 • 1 ... 17 ... 30, 31, 32 ... 35 ... 40
Pagina 31 van 40