Dagcafé
+23
Atelier Madame
Tullow
Moezie
Try
Jordana
Zwoesj
TNMN
Oasis
Merai
TGR
Suus
ExpressoB
Chocolate Cookie
Jezzie
Bimbam
Sweety
Burn
VeryCherry
Lotus
Lejow
lyke
Sjaantje
May
27 plaatsers
Pagina 4 van 40
Pagina 4 van 40 • 1, 2, 3, 4, 5 ... 22 ... 40
Re: Dagcafé
ProudMama schreef:Willen niet, moeten wel.VeryCherry schreef:Heb ik wat gemist PM? Wil je een nieuwe auto?
2 maxi cosi's en een tweelingwagen in een 3 deurs polo is geen doen...
Euhm nee, niet bepaald Wat voor auto heb je op het oog?
VeryCherry- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 17413
Punten : 17754
Registratiedatum : 17-11-10
We gaan kijken voor deze. Ruim zonder dat het gelijk een slagschip is, want ik vind een polo al groot genoeg haha!
Gast- Gast
_Donnaa schreef:Nou dan zal het wel als een slagschip voelen eerst PM
Whahahaha inderdaad
VeryCherry- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 17413
Punten : 17754
Registratiedatum : 17-11-10
Zei al tegen mijn man: Rij er wel gelijk een deuk in aan de achterkant, hebben we dat in elk geval gehad..._Donnaa schreef:Nou dan zal het wel als een slagschip voelen eerst PM
Vond hij geen goed idee
Gast- Gast
Hahaha, dat zou zonde zijn!ProudMama schreef:Zei al tegen mijn man: Rij er wel gelijk een deuk in aan de achterkant, hebben we dat in elk geval gehad..._Donnaa schreef:Nou dan zal het wel als een slagschip voelen eerst PM
Vond hij geen goed idee
Gast- Gast
ProudMama schreef:Zei al tegen mijn man: Rij er wel gelijk een deuk in aan de achterkant, hebben we dat in elk geval gehad..._Donnaa schreef:Nou dan zal het wel als een slagschip voelen eerst PM
Vond hij geen goed idee
Niet eens? Ook flauw.
Gast- Gast
Ik heb tot nu toe 2 auto's gehad, bij allebei jaren rondgereden met een deuk in de kont. Dan is het pas mijn auto geloof ik_Donnaa schreef:Hahaha, dat zou zonde zijn!ProudMama schreef:Zei al tegen mijn man: Rij er wel gelijk een deuk in aan de achterkant, hebben we dat in elk geval gehad..._Donnaa schreef:Nou dan zal het wel als een slagschip voelen eerst PM
Vond hij geen goed idee
Gast- Gast
Ja, ik broed nog eens 2 kinderen uit voor 'm...Alex schreef:ProudMama schreef:Zei al tegen mijn man: Rij er wel gelijk een deuk in aan de achterkant, hebben we dat in elk geval gehad..._Donnaa schreef:Nou dan zal het wel als een slagschip voelen eerst PM
Vond hij geen goed idee
Niet eens? Ook flauw.
Gast- Gast
Ohjeeee.. Number one reason waarom er nooit iemand anders in m`n auto rijdt haha.. Het moet bij mij wel van heeeeeel ver komen wil je in m`n auto mogen rijden..ProudMama schreef:Ik heb tot nu toe 2 auto's gehad, bij allebei jaren rondgereden met een deuk in de kont. Dan is het pas mijn auto geloof ik_Donnaa schreef:Hahaha, dat zou zonde zijn!ProudMama schreef:Zei al tegen mijn man: Rij er wel gelijk een deuk in aan de achterkant, hebben we dat in elk geval gehad..._Donnaa schreef:Nou dan zal het wel als een slagschip voelen eerst PM
Vond hij geen goed idee
Gast- Gast
Daarom rij ik nooit van mijn leven in de auto van een ander!!_Donnaa schreef:Ohjeeee.. Number one reason waarom er nooit iemand anders in m`n auto rijdt haha.. Het moet bij mij wel van heeeeeel ver komen wil je in m`n auto mogen rijden..ProudMama schreef:Ik heb tot nu toe 2 auto's gehad, bij allebei jaren rondgereden met een deuk in de kont. Dan is het pas mijn auto geloof ik_Donnaa schreef:Hahaha, dat zou zonde zijn!ProudMama schreef:Zei al tegen mijn man: Rij er wel gelijk een deuk in aan de achterkant, hebben we dat in elk geval gehad..._Donnaa schreef:Nou dan zal het wel als een slagschip voelen eerst PM
Vond hij geen goed idee
Gast- Gast
Ik heb tot nu toe ook met al m`n auto`s ongelukken gehad. Behalve met die ik nu heb en daar ben ik best wel trots op Alleen zo`n stomme ree die in z`n enthousiasme vol tegen m`n auto aanrende en daardoor nu wel een deuk in m`n deur
Vandaag wel duimen voor me dames, hij krijgt een kleine beurt + APK
Vandaag wel duimen voor me dames, hij krijgt een kleine beurt + APK
Gast- Gast
Hihi verstandig.. Ik rij dan wel weer graag in andere auto`s..ProudMama schreef:Daarom rij ik nooit van mijn leven in de auto van een ander!!
Gast- Gast
Goedemorgen meiden,
nou heb mijn bloedsuiker laten prikken en het moet onder of rond de 6 zitten en de mijne is 7.1 dus moet vanmiddag bellen om te kijken wat er aan gebeuren moet...
nou heb mijn bloedsuiker laten prikken en het moet onder of rond de 6 zitten en de mijne is 7.1 dus moet vanmiddag bellen om te kijken wat er aan gebeuren moet...
Gast- Gast
Nou Anousch, dat is toch niet zo shocking?
Ik had het vroeger altijd, maar dan waardes van 14-15..
Gast- Gast
Nee gewoon, een vraag. Omdat je het over salaris had!Alex schreef:Storm schreef:Heb je een nieuwe baan alex?
Nee, hoezo?
Gast- Gast
Ik heb van mijn eerste auto het knipperlicht aan de voorkant eraf gereden. En de auto van mijn ouders heb ik tegen hun huis geparkeerd, vonden ze niet zo leuk. Met onze huidige auto heb ik nog niks geraakt
Gast- Gast
_Donnaa schreef:Nou Anousch, dat is toch niet zo shocking?
Nou de assistent vond het wel erg hoog.
Gast- Gast
t Is aan de ruime kant, maar vind het ook niet shocking... Als je 's avonds een keer laat/ veel gegeten heb kom je 's morgens ook iets hoger uit.Anousch schreef:Goedemorgen meiden,
Edit: Het lijkt me dat ze eerst een dagcurve prikken voor ze over tabletten gaan hebben ofzo. 1 waarde zegt weinig.
Laatst aangepast door ProudMama op di 24 mei 2011 - 21:01; in totaal 1 keer bewerkt
Gast- Gast
Storm schreef:Nee gewoon, een vraag. Omdat je het over salaris had!Alex schreef:Storm schreef:Heb je een nieuwe baan alex?
Nee, hoezo?
Oh zo. Ik krijg deze maand nog 1x salaris van die lullo, maar net als vorige maand is het te laat. Ik word zo schijtziek van die pokkevent.
Gast- Gast
Goedemorgen dames!
Ik zit 'lekker' op de fiets.. Moet een fietstocht controleren.. Heb er nu 10 gehad.. Nog 30 te gaan..
Ik zit 'lekker' op de fiets.. Moet een fietstocht controleren.. Heb er nu 10 gehad.. Nog 30 te gaan..
Burn- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 12281
Punten : 12796
Registratiedatum : 07-02-11
Nou, ik zou me er niet eens druk om maken..
Mijn vader heeft diabetes, dus ik weet precies hoe het zit en hoe alles werkt en idd rond de 5/6 is normaal, dus 7 is echt niet erg hoog..
Het is een momentopname, als je gisterenavond een koek gehad hebt, dan prik je `s ochtends ook te hoog, waarschijnlijk..
Mijn vader heeft diabetes, dus ik weet precies hoe het zit en hoe alles werkt en idd rond de 5/6 is normaal, dus 7 is echt niet erg hoog..
Het is een momentopname, als je gisterenavond een koek gehad hebt, dan prik je `s ochtends ook te hoog, waarschijnlijk..
Gast- Gast
Anousch schreef:_Donnaa schreef:Nou Anousch, dat is toch niet zo shocking?
Nou de assistent vond het wel erg hoog.
Erg hoog nog wel? Ik vind dat echt niet hoog, beetje overdreven van de assistente om dat te zeggen.
Gast- Gast
Pagina 4 van 40 • 1, 2, 3, 4, 5 ... 22 ... 40
Pagina 4 van 40
Permissies van dit forum: