Dagcafé
+23
Atelier Madame
Tullow
Moezie
Try
Jordana
Zwoesj
TNMN
Oasis
Merai
TGR
Suus
ExpressoB
Chocolate Cookie
Jezzie
Bimbam
Sweety
Burn
VeryCherry
Lotus
Lejow
lyke
Sjaantje
May
27 plaatsers
Pagina 29 van 40
Pagina 29 van 40 • 1 ... 16 ... 28, 29, 30 ... 34 ... 40
Re: Dagcafé
Ik ga zo even lezen maar nu eerst even klagen. Net 3 kwartier met dell aan de telefoon gezeten. Echt wat een drama. Moet wederom terug bellen om windows opnieuw te installeren en te kijken of hij het dan weer doet. Werd eerst 10 keer in de wacht gezet zo ongeveer. Toen er uit gegooid en heb maar terug gebeld. Hadden ze mijn voicemail ingesproken met het advies om laptop zo weinig mogelijk te gebruiken. Goh laat dat nou net een probleem zijn. Ik heb een presentatie die af moet. Echt word er gek van eerst moet je 300.000 tests zelf doen. En dan ja nee installeer windows zelf eerst maar even. Echt ik ben zwaar geïrriteerd. Wat volgens mij ook wel logisch is want inmiddels is mijn complete belbundel opgegaan naar die lui en ben nog geen stap verder :S
Minx- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8623
Punten : 9434
Registratiedatum : 18-11-10
VeryCherry schreef:Waarom heb je geen pinpas dan Reva?
Stuk. Teveel gebruikt
Dus ik had aanvraag voor een nieuwe gedaan, maar die kwam maar niet (zou max 5 werkdagen duren), dus ik bellen. Was mijn aanvraag niet verwerkt omdat de controlevraag die ze stellen niet goed beantwoord was. Want ik had gewoon mn huidige adres gezegd, maar mn rekening stond blijkbaar nog steeds op t adres van mn ouders. Tja, prima, maar zeg dat dan aan de telefoon of bel daarover terug. Nu moest ik er zelf achter komen doordat ik een nieuwe aanvraag deed..
Gast- Gast
Bij die van me broer en schoonzusje is het ook allemaal gezeik!
Ik heb al gezegd ik hoef geen vrijgezellenfeest!
Ik heb al gezegd ik hoef geen vrijgezellenfeest!
May- Ratel
- Aantal berichten : 4093
Punten : 4169
Registratiedatum : 22-11-10
Reva schreef:VeryCherry schreef:Waarom heb je geen pinpas dan Reva?
Stuk. Teveel gebruikt
Dus ik had aanvraag voor een nieuwe gedaan, maar die kwam maar niet (zou max 5 werkdagen duren), dus ik bellen. Was mijn aanvraag niet verwerkt omdat de controlevraag die ze stellen niet goed beantwoord was. Want ik had gewoon mn huidige adres gezegd, maar mn rekening stond blijkbaar nog steeds op t adres van mn ouders. Tja, prima, maar zeg dat dan aan de telefoon of bel daarover terug. Nu moest ik er zelf achter komen doordat ik een nieuwe aanvraag deed..
Omg...
Hoe doe je dat nu dan? Steeds cash opnemen bij de bank ofzo?
VeryCherry- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 17413
Punten : 17754
Registratiedatum : 17-11-10
Maar goed dat vrijgezellen Feest word wel echt goed gevierd dan
Moezie- Kletskop
- Aantal berichten : 2751
Punten : 2784
Registratiedatum : 02-12-10
lily dat is ook mooi vervelend dat het zo'n gezeur is hopelijk komt het allemaal goed.
@ reva irritant he ik had er ook gezeur mee mijn nieuwe pas is gelukkig vrij snel binnen gekomen maar toch is het niet handig.
@ reva irritant he ik had er ook gezeur mee mijn nieuwe pas is gelukkig vrij snel binnen gekomen maar toch is het niet handig.
Minx- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8623
Punten : 9434
Registratiedatum : 18-11-10
VC: Haha nou je mag met je paspoort bij een ING kantoor geld 'pinnen', maar dat vind ik onhandig.. dus vorige week 50 euro meegenomen bij mn ouders contant en afgelopen maandag naar mn zus gelopen (werkt naast mijn huis) en die had even 50 euro gepind voor mij, dus dat heb ik gelijk weer overgemaakt naar haar die middag. En vanavond zie ik mn ouders weer, haha. Maar ja, dan loop ik weer bij de hema en dan denk ik Oeh leuk Jurkje, 25 euro, Oeh leuke lippenstifren, samen 8 euro, Oeh leuke mand, 9 euro, leuk rokje 4 euro, heel brood 2 euro, fles sinaasappelsap 2 euro.... Ja en toen was ie op
Gast- Gast
Nog 5 werkdagen max.
Ik heb een grote pot met 2 en 1 euro munten, maar die gaat aardig leeg op deze manier haha, zonde Dat vul je ook niet zomaar weer even aan. Stond ik dan in de supermarkt met twee broekzakken vol puntjes
Ik heb een grote pot met 2 en 1 euro munten, maar die gaat aardig leeg op deze manier haha, zonde Dat vul je ook niet zomaar weer even aan. Stond ik dan in de supermarkt met twee broekzakken vol puntjes
Gast- Gast
Jezus wat een omslachtig gedoe joh. Lijkt me vooral frustrerend omdat je wel degelijk geld hebt, maar er op dit moment niks mee kan.
goedemorgen anousch,
gaat het nu trouwens wel weer goed met je VC of nog steeds veel last?
gaat het nu trouwens wel weer goed met je VC of nog steeds veel last?
Gast- Gast
Goedemorgen allemaal.
Bij jullie ook donker buiten?
Sweety- Ratel
- Aantal berichten : 4013
Punten : 4489
Registratiedatum : 19-11-10
Hey Lily, heb er steeds erg veel last van. Gewoon heel rustig aan doen en zoveel mogelijk op de bank hangen. Dan kan ik er vanavond weer tegenaan Komt wel goed denk ik. En ik vind alles best, zolang ik zaterdag maar gewoon kan gaan stappen.
Vind dat nou niet echt een goede service van hun. Vind het maar raar dat je eerst zelf moet zoeken en installeren. Je belt hun toch niet voor niks. En dan kunnen ze wel zeggen weinig gebruiken maar waar is een laptop anders voor?Fairytale schreef:Ik ga zo even lezen maar nu eerst even klagen. Net 3 kwartier met dell aan de telefoon gezeten. Echt wat een drama. Moet wederom terug bellen om windows opnieuw te installeren en te kijken of hij het dan weer doet. Werd eerst 10 keer in de wacht gezet zo ongeveer. Toen er uit gegooid en heb maar terug gebeld. Hadden ze mijn voicemail ingesproken met het advies om laptop zo weinig mogelijk te gebruiken. Goh laat dat nou net een probleem zijn. Ik heb een presentatie die af moet. Echt word er gek van eerst moet je 300.000 tests zelf doen. En dan ja nee installeer windows zelf eerst maar even. Echt ik ben zwaar geïrriteerd. Wat volgens mij ook wel logisch is want inmiddels is mijn complete belbundel opgegaan naar die lui en ben nog geen stap verder :S
Sweety- Ratel
Moet je ongesteld worden?_Donnaa schreef:Ik heb onderbuikpijn..
Sweety- Ratel
Sweety schreef:Goedemorgen allemaal.
het zonnetje schijnt en het is heeeerlijk weer!
Gast- Gast
Nee, ik word nooit ongesteld.. Het voelt vreemd, het trekt als ik bukSweety schreef:Moet je ongesteld worden?_Donnaa schreef:Ik heb onderbuikpijn..
Alsof ik buikspierpijn heb ofzo..
Gast- Gast
Whaha je vindt spieren waar je niet eens wist dat je ze had
Moezie- Kletskop
- Aantal berichten : 2751
Punten : 2784
Registratiedatum : 02-12-10
Hier schijnt het zonnetje ook nog Maar helaas, het weekend wordt het niet zo goed he? En ik ga nog wel een weekendje weg...
Suus- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8867
Punten : 9058
Hmmm, hoop dat het vanavond tussen half 7 en kwart voor 9 droog is.
Pagina 29 van 40 • 1 ... 16 ... 28, 29, 30 ... 34 ... 40
Pagina 29 van 40
Permissies van dit forum: