Dagcafé
+23
Atelier Madame
Tullow
Moezie
Try
Jordana
Zwoesj
TNMN
Oasis
Merai
TGR
Suus
ExpressoB
Chocolate Cookie
Jezzie
Bimbam
Sweety
Burn
VeryCherry
Lotus
Lejow
lyke
Sjaantje
May
27 plaatsers
Pagina 28 van 40
Pagina 28 van 40 • 1 ... 15 ... 27, 28, 29 ... 34 ... 40
Re: Dagcafé
Burn: hoelang doe je daarover?
Oeh trouwens, waar koop ik een goedkope km teller voor op de fiets, weet iemand dat?
Oeh trouwens, waar koop ik een goedkope km teller voor op de fiets, weet iemand dat?
Gast- Gast
Het is officieel 5 kilometer, maar we lopen er veel meer.
VeryCherry- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 17413
Punten : 17754
Registratiedatum : 17-11-10
Gister rond de 2,5 uur..Reva schreef:Burn: hoelang doe je daarover?
Bij de action!
Burn- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 12281
Punten : 12796
Registratiedatum : 07-02-11
bij de action inderdaad
En ik weet de datum van m`n vrijgezellenfeest alleen de manier waarop is wel minder mja.
En ik weet de datum van m`n vrijgezellenfeest alleen de manier waarop is wel minder mja.
Gast- Gast
Goeiemorgen allemaal!
Ik ben blij want mijn afwas staat weer droog en wel in de kast hahaha!
Hoe is het met jullie? Lekker geslapen allemaal? Ik wel in ieder geval
Ik ben blij want mijn afwas staat weer droog en wel in de kast hahaha!
Hoe is het met jullie? Lekker geslapen allemaal? Ik wel in ieder geval
Sjaantje- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 9631
Punten : 10334
Registratiedatum : 18-11-10
Lily schreef:bij de action inderdaad
Wat dan?
Goedemorgen!
Atelier Madame- Ratel
- Aantal berichten : 6226
Punten : 6777
Registratiedatum : 22-12-10
Hallo nieuwe dames
Heerlijk geslapen Sjaan!! Jij ook ??
Wat gaan jullie nog doen vandaag ?
Burn.. Hoe was het eigenlijk met je moeder afgelopen??
Heerlijk geslapen Sjaan!! Jij ook ??
Wat gaan jullie nog doen vandaag ?
Burn.. Hoe was het eigenlijk met je moeder afgelopen??
Moezie- Kletskop
- Aantal berichten : 2751
Punten : 2784
Registratiedatum : 02-12-10
halfords
ExpressoB- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8264
Punten : 8549
Registratiedatum : 22-12-10
Nou het is 25 juni.
Ik kreeg zaterdag al van een aantal vriendinnen te horen dat ze maar weinig hoorde rondom het vrijgezellenfeest en gisteren begon m`n moeder en zusje ook van dat ze maar niks hoorde. Nah ik had al zoiets van als ze dat al tegen mij zeggen dan is het vort erg dus ik gesmst naar degene die het zouden regelen (schoonzusje en beste vriendin) Nu blijkt dat m`n beste vriendin mailtjes zou rondsturen maar dit niet heeft gedaan Terwijl ze wel al aangaf dat m`n schoonzusje maar moest reserveren voor 10 personen (en dat terwijl ze dus nog niet weten wie er allemaal meegaat) Dus nu m`n schoonzusje helemaal over de zeik omdat ze dacht nah als ik iets met haar afspreek verwacht ik ook dat dat gebeurt. Nu gaat m`n zusje meehelpen met m`n schoonzusje en dan komt het hopelijk toch nog goed. Maar nu wilden ze gisteren allebei even met m`n beste vriendin bellen om het ff uit te praten e.d. maar ze neemt gewoon d`r telefoon niet op. Maar wel smsen en m`n zusje op msn toevoegen Dus die 2 ook weer helemaal gestresst en geirriteerd gisteren. Vervelend dat het zo moet lopen.
Ik kreeg zaterdag al van een aantal vriendinnen te horen dat ze maar weinig hoorde rondom het vrijgezellenfeest en gisteren begon m`n moeder en zusje ook van dat ze maar niks hoorde. Nah ik had al zoiets van als ze dat al tegen mij zeggen dan is het vort erg dus ik gesmst naar degene die het zouden regelen (schoonzusje en beste vriendin) Nu blijkt dat m`n beste vriendin mailtjes zou rondsturen maar dit niet heeft gedaan Terwijl ze wel al aangaf dat m`n schoonzusje maar moest reserveren voor 10 personen (en dat terwijl ze dus nog niet weten wie er allemaal meegaat) Dus nu m`n schoonzusje helemaal over de zeik omdat ze dacht nah als ik iets met haar afspreek verwacht ik ook dat dat gebeurt. Nu gaat m`n zusje meehelpen met m`n schoonzusje en dan komt het hopelijk toch nog goed. Maar nu wilden ze gisteren allebei even met m`n beste vriendin bellen om het ff uit te praten e.d. maar ze neemt gewoon d`r telefoon niet op. Maar wel smsen en m`n zusje op msn toevoegen Dus die 2 ook weer helemaal gestresst en geirriteerd gisteren. Vervelend dat het zo moet lopen.
Gast- Gast
Ja ik heb ook héérlijk geslapen, als een roosje Half uur voordat mijn wekker ging, smste mijn zus me wakker dus ik heb TOT acht uur liggen snoozen ipv VANAF 8 uur dus had een half uurtje extra tijd vandaag. Hmm zal es vragen of ze me voortaan iedere ochtend even smst
Jade, luilak, sta eens op joh!
Jade, luilak, sta eens op joh!
Nou das inderdaad niet leuk op deze manier Lily.
He Lily, wat vervelend
Thanks, Burn en Lily
Al is de Action hier niet zo groot (en toch loop ik altijd met veel naar buiten ). Beetje jammer dat ik nog steeds geen pinpas heb (al twee weken).
Lily, dat is vervelend voor jou zeg! Gedoe altijd met vrijgezellenfeesten..
Al is de Action hier niet zo groot (en toch loop ik altijd met veel naar buiten ). Beetje jammer dat ik nog steeds geen pinpas heb (al twee weken).
Lily, dat is vervelend voor jou zeg! Gedoe altijd met vrijgezellenfeesten..
Gast- Gast
De bruid hoort toch positief verrast te worden met haar feestje?? Ik vind het wel heel stoer dat je actie hebt ondernomen en hopelijk komt het toch nog allemaal goed
Afkickverschijnselen??Reva schreef:Thanks, Burn en Lily
Achja ik zie het allemaal wel, ik hoop nu wel dat het de dag zelf ook wel gezellig wordt ondanks dit allemaal.
Gast- Gast
Waarom heb je geen pinpas dan Reva?
[quote="Sjaantje"]
Nou kom er nu wel achter hoevaak ik dat kreng gebruik.
Reva schreef:Thanks, Burn en Lily
Nou kom er nu wel achter hoevaak ik dat kreng gebruik.
Gast- Gast
Ach dat is nog niks.. Wij hadden afgelopen bruiloft van vrienden.. Het vrijgezellen feest is pas in juli
Omdat mijn vriend en ik niet konden en nog een stel.. Hebben ze alles afgebalzen Vond het echt mega lullig voor mijn vriendin natuurlijk!!
Omdat mijn vriend en ik niet konden en nog een stel.. Hebben ze alles afgebalzen Vond het echt mega lullig voor mijn vriendin natuurlijk!!
Moezie- Kletskop
- Aantal berichten : 2751
Punten : 2784
Registratiedatum : 02-12-10
Reev, ja dat zal best! Hopelijk heb je er gauw weer eentje. En ach, je houdt zo wel geld over, natuurlijk
LP: nou da's inderdaad lullig!!
Ladies, ik ben er vandoor. Fijne dag allemaal!
*zwaait naar iedereen*
LP: nou da's inderdaad lullig!!
Ladies, ik ben er vandoor. Fijne dag allemaal!
*zwaait naar iedereen*
Pagina 28 van 40 • 1 ... 15 ... 27, 28, 29 ... 34 ... 40
Pagina 28 van 40
Permissies van dit forum: