Dagcafé
+23
Atelier Madame
Tullow
Moezie
Try
Jordana
Zwoesj
TNMN
Oasis
Merai
TGR
Suus
ExpressoB
Chocolate Cookie
Jezzie
Bimbam
Sweety
Burn
VeryCherry
Lotus
Lejow
lyke
Sjaantje
May
27 plaatsers
Pagina 26 van 40
Pagina 26 van 40 • 1 ... 14 ... 25, 26, 27 ... 33 ... 40
Re: Dagcafé
Maargoed, over belasting wil ik het nu niet hebben..
Er gaat deze maand alweer veel te veel naar de belasting..
Er gaat deze maand alweer veel te veel naar de belasting..
Gast- Gast
Ja zoiets dacht ik inderdaad ook. Daarom koop ik geen nieuwe auto's hahaha. Is me véél te duur_Donnaa schreef:Dat is belasting over de nieuwwaarde van de auto die de importeur betaald.. En wat jij dus betaald, als je een nieuwe auto koopt..Sjaantje schreef:Angel Blue Eyes schreef:_Donnaa schreef:@ABE, bij mij komt het wel overeen trouwens.. De BPM en de dagwaarde..
Bij mij dus ook. En daar ben ik niet blij mee.
Bij mij niet.
Voertuiggegevens RDW opgezocht en het komt niet overeen. Moet ik daar blij mee zijn? Hahaha ik snap nog steeds niet wat BPM precies is
Ik ga mijn spullen voor morgen bij elkaar schrapen en dan lekker naar bedje. Nog één lange dag en dan lekker vrij... lekker uitslapen... ben er zó aan toe!
Truste meiden!
Sjaantje- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 9631
Punten : 10334
Registratiedatum : 18-11-10
Welterusten Sjaan!
Merai- Ratel
- Aantal berichten : 4765
Punten : 5075
Pff kan niet slapen.. Probeer het toch al 20 min.
Nog een keer proberen ...
ExpressoB- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8264
Punten : 8549
Registratiedatum : 22-12-10
ExpressoB schreef:Pff kan niet slapen.. Probeer het toch al 20 min.
Haha en dat kom je hier even melden? Succes met de volgende poging
Merai- Ratel
Hahaha dacht ga ff op internet maar kan echt beter proberen tegaan slapen.
ExpressoB- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8264
Punten : 8549
Registratiedatum : 22-12-10
Er is trouwens een Spam-whats app in de lucht. Je zou de sms door moeten sturen, om in de toekomst geen 5 cent per sms te hoeven te betalen. Nou even, voor iedereen. Vanochtend heeft het kabinet besloten dat het verboden is om voor zulke diensten, zoals whats app en ping, geld te vragen. Dus niet doorsturen, mocht je hem krijgen, want het nodeloos irritant.
Gast- Gast
Try- Kletskop
- Aantal berichten : 2117
Punten : 2294
Wat rot voor je try! Ik kan me voorstellen dat zoiets je overvalt en als je al niet helemaal zeker bent dan maakt zoiets veel verschil. Ik hoop dat je er wel goed met hem (en anderen!) over kunt praten?! Je weet zelf dat je niet wilt vervallen in slechte oude gewoontes wat betreft eten. Mijn tip (uit ervaring): vraag hier hulp bij van mensen uit je omgeving, dan hoef je het niet alleen te dragen. Ik hoop dat je je snel beter voelt en meer duidelijkheid hebt over je gevoel!
Welterusten voor nu!
Welterusten voor nu!
Merai- Ratel
*
Laatst aangepast door Angel Blue Eyes op wo 25 mei 2011 - 11:24; in totaal 1 keer bewerkt
Gast- Gast
Try- Kletskop
*
Laatst aangepast door Angel Blue Eyes op wo 25 mei 2011 - 11:24; in totaal 1 keer bewerkt
Gast- Gast
Try, ik heb niet veel zinnigs te zeggen, maar probeer wel je eigen problemen los te zien van problemen die je met hem hebt. Of niet hebt. Zolang je zelf met vanalles in de knoop zit, is het ook lastig om in je relatie wél gelukkig te zijn. En zeker met een lange-afstands-relatie, want het lijkt me dat zo'n soort relatie moeilijker te 'onderhouden' valt dan wanneer je bij wijze van spreken bij elkaar om de hoek woont.
Ik zou zeggen: werk actief aan je eigen problemen (of misschien doe je dat al, ik weet niet wat er allemaal is behalve dan je gezondheid) en als dat beter gaat en je weer lekkerder in je vel zit, denk je misschien ook weer helderder en positiever over je relatie. Maar wees wel open naar hem over wat je bezighoudt!
voor jou en ik wens je er veel sterkte mee...
Ziezo, alles staat klaar voor morgen, ik ga op weg naar dromenland.
Houdoe!
*shutting down computer*
Ik zou zeggen: werk actief aan je eigen problemen (of misschien doe je dat al, ik weet niet wat er allemaal is behalve dan je gezondheid) en als dat beter gaat en je weer lekkerder in je vel zit, denk je misschien ook weer helderder en positiever over je relatie. Maar wees wel open naar hem over wat je bezighoudt!
voor jou en ik wens je er veel sterkte mee...
Ziezo, alles staat klaar voor morgen, ik ga op weg naar dromenland.
Houdoe!
*shutting down computer*
Sjaantje- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 9631
Punten : 10334
Try- Kletskop
*
Gast- Gast
Nee, dat weet ik ook wel, maarja, dat zijn mijn gekke gedachtekronkels. Wat jij zei: ik wil 24/7 knuffels. Nouja, dat is overdreven maar ik wil een knuffel wanneer ik die nodig heb, ik wil iemand die ik uitgebreid kan vertellen wat ik meemaak (en dat dan ook begrijpt mbt studeren, gevraagd worden voor een bestuur, etc), ik heb nu harder dan eerst een echt vriendje nodig, juist omdat ik me zo rot voel vanwege andere dingen.
Try- Kletskop
Kan je zo trouwens jouw posts even weghalen?
Try- Kletskop
Sjeetje, nu nog? Natuurlijk doe ik dat gewoon.
Mijn woordenkeuze is trouwens niet geweldig, maar dat is iedereen volgens mij wel van mij gewend. Maar 24/7 knuffels, is meer de kans erop om gewoon geknuffeld te worden. Niemand kan immers, zelfs met een vriendje op bed, niet verwachten dat hij opstaat en knuffelt.
Mijn woordenkeuze is trouwens niet geweldig, maar dat is iedereen volgens mij wel van mij gewend. Maar 24/7 knuffels, is meer de kans erop om gewoon geknuffeld te worden. Niemand kan immers, zelfs met een vriendje op bed, niet verwachten dat hij opstaat en knuffelt.
Gast- Gast
Slechte woordkeuze of niet, ik snap wel wat je bedoeld en vica versa. Ik ga slapen, voel me al iets beter (opgelucht) en morgen zien we weer verder. Ik twijfel of dat ik hem zal smsen dat ik juist nu die armen om me heen mis, dat ik iemand mis om mijn verhaal bij kwijt te kunnen (we bellen wel, maar soms is hij druk, of ik, waardoor het gesprek erg kort is of 'ongeïnteresseerd' overkomt) en dat ik zou willen dat ie hier woont, of dat ik het nog maar even moet laten rusten.
Try- Kletskop
Ik weet niet wat er met je is Try maar liefde op afstand zuigt idd. Dikke knuffel voor jou!
Wij gaan uiteten nu (fajita's) en dan langs vrienden die ik ook ken... Laatste avond, jammer.
Wij gaan uiteten nu (fajita's) en dan langs vrienden die ik ook ken... Laatste avond, jammer.
Gast- Gast
Goedemorgen!
Bah, ik had gisteravond een heel confronterend gesprek waarin ik veel meer heb losgelaten dan ik eigenlijk wilde. Nu heb ik zo'n 'katergevoel'... En ik weet niet of ik het nog moet aanhalen bij hem, ik weet.dat hij het niet erg vindt, maar toch schaam ik me dood
Anyway, fijne dag iedereen!
ZvB: laatste dagje? Jammer! Zie je er tegenop weer naar huis te gaan?
Bah, ik had gisteravond een heel confronterend gesprek waarin ik veel meer heb losgelaten dan ik eigenlijk wilde. Nu heb ik zo'n 'katergevoel'... En ik weet niet of ik het nog moet aanhalen bij hem, ik weet.dat hij het niet erg vindt, maar toch schaam ik me dood
Anyway, fijne dag iedereen!
ZvB: laatste dagje? Jammer! Zie je er tegenop weer naar huis te gaan?
Gast- Gast
Goedemorgen!
Nog even genieten van een kopje koffie voor mijn zus hier een deel van de schoonmaak komt doen. O, wat voelt dat *******, als je het zelf wel kan maar niet mag.
Nog even genieten van een kopje koffie voor mijn zus hier een deel van de schoonmaak komt doen. O, wat voelt dat *******, als je het zelf wel kan maar niet mag.
Gast- Gast
ProudMama schreef:Goedemorgen!
Weet zeker dat ze het met liefde voor je doet!
Ik ben jaloers op je koffie...
Gast- Gast
Dat lijkt me inderdaad niet leuk, PM.
Lotus- Ratel
- Aantal berichten : 6901
Punten : 7188
Registratiedatum : 19-11-10
Pagina 26 van 40 • 1 ... 14 ... 25, 26, 27 ... 33 ... 40
Pagina 26 van 40
Permissies van dit forum: