Dagcafé
+23
Atelier Madame
Tullow
Moezie
Try
Jordana
Zwoesj
TNMN
Oasis
Merai
TGR
Suus
ExpressoB
Chocolate Cookie
Jezzie
Bimbam
Sweety
Burn
VeryCherry
Lotus
Lejow
lyke
Sjaantje
May
27 plaatsers
Pagina 25 van 40
Pagina 25 van 40 • 1 ... 14 ... 24, 25, 26 ... 32 ... 40
Re: Dagcafé
May schreef:Angel Blue Eyes schreef:Och, zo dramatisch is het nu ook weer niet, nu ik het nalees. Mijn spaarrekening is compleet leeg, dat staat beter.
Oh dat is al wat minder vervelend, dan kun je in elk geval nog gewoon eten e.d halen!
Haha, ja. Gelukkig wel!
ZvB, wat fijn dat je jezelf zo rijk voelt! Good for you!
Gast- Gast
Okay, laatste poging (de signaalsterkte van ons internet is hier niet zo groot )
Wat ik nu al twee keer getypt heb: Mijn salaris en stufi (lening dus ) zijn net binnen, het geld dat ik standaard overschrijf naar mijn spaarrekening en onze gezamenlijke rekening is er nog niet af, dan voel ik me altijd heel erg rijk. En verder voel ik me, heel zweefteef verantwoord, gewoon heel erg rijk met hoe ik er nu bijzit: Lekker op ons balkon, kaarsjes aan, moe maar voldaan door het sporten onder een dekentje, mijn lief die zo thuiskomt, ik vind het heerlijk!
Wat ik nu al twee keer getypt heb: Mijn salaris en stufi (lening dus ) zijn net binnen, het geld dat ik standaard overschrijf naar mijn spaarrekening en onze gezamenlijke rekening is er nog niet af, dan voel ik me altijd heel erg rijk. En verder voel ik me, heel zweefteef verantwoord, gewoon heel erg rijk met hoe ik er nu bijzit: Lekker op ons balkon, kaarsjes aan, moe maar voldaan door het sporten onder een dekentje, mijn lief die zo thuiskomt, ik vind het heerlijk!
Merai- Ratel
- Aantal berichten : 4765
Punten : 5075
Registratiedatum : 18-11-10
Nou we het daar toch over hebben, kun jij mij vertellen hoe ik erachter kom wat (ongeveer) de waarde is van mijn auto? Ik moet dat weten omdat ik een formulier voor de gemeente moet invullen en daarin willen ze weten wat mijn vermogen is (banksaldi + waarde vd auto)._Donnaa schreef:Ik ben niet meer zo heel rijk na de aankoop van m`n auto, maar ik spaar stevig door..
Als ik een vergelijkbare auto opzoek op bijv. Autotrack, dan staat daar de verkoopprijs, maar dat is niet hetzelfde als de waarde van een auto, toch?
Sjaantje- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 9631
Punten : 10334
Oh wat heerlijk dat je je zo voelt merai! Hoop dat gevoel ook snel mee te maken!
May- Ratel
- Aantal berichten : 4093
Punten : 4169
Registratiedatum : 22-11-10
Zoeken op 'dagwaarde model merk type bouwjaar' in googleSjaantje schreef:Nou we het daar toch over hebben, kun jij mij vertellen hoe ik erachter kom wat (ongeveer) de waarde is van mijn auto? Ik moet dat weten omdat ik een formulier voor de gemeente moet invullen en daarin willen ze weten wat mijn vermogen is (banksaldi + waarde vd auto)._Donnaa schreef:Ik ben niet meer zo heel rijk na de aankoop van m`n auto, maar ik spaar stevig door..
Als ik een vergelijkbare auto opzoek op bijv. Autotrack, dan staat daar de verkoopprijs, maar dat is niet hetzelfde als de waarde van een auto, toch?
Oh en als je WA+ verzekerd bent staat het ook in de verzekerings polis dinges..
Gast- Gast
May schreef:Oh wat heerlijk dat je je zo voelt merai! Hoop dat gevoel ook snel mee te maken!
Ja dat is echt heel fijn Zou er bijna sentimenteel van worden haha!
Merai- Ratel
_Donnaa schreef:Zoeken op 'dagwaarde model merk type bouwjaar' in googleSjaantje schreef:Nou we het daar toch over hebben, kun jij mij vertellen hoe ik erachter kom wat (ongeveer) de waarde is van mijn auto? Ik moet dat weten omdat ik een formulier voor de gemeente moet invullen en daarin willen ze weten wat mijn vermogen is (banksaldi + waarde vd auto)._Donnaa schreef:Ik ben niet meer zo heel rijk na de aankoop van m`n auto, maar ik spaar stevig door..
Kun je dat toevallig ook terugvinden via de BPM op RDWsite?
Gast- Gast
Nee, dat ben ik niet, alleen WA._Donnaa schreef:Zoeken op 'dagwaarde model merk type bouwjaar' in googleSjaantje schreef:Nou we het daar toch over hebben, kun jij mij vertellen hoe ik erachter kom wat (ongeveer) de waarde is van mijn auto? Ik moet dat weten omdat ik een formulier voor de gemeente moet invullen en daarin willen ze weten wat mijn vermogen is (banksaldi + waarde vd auto)._Donnaa schreef:Ik ben niet meer zo heel rijk na de aankoop van m`n auto, maar ik spaar stevig door..
Ik ga even googlen hoewel ik eigenlijk al weet dat ie te veel waard is...
Geen idee.. BPM is altijd bruto, dat weet ik wel.. Zou netto dan de dagwaarde zijn?Angel Blue Eyes schreef:_Donnaa schreef:Zoeken op 'dagwaarde model merk type bouwjaar' in googleSjaantje schreef:Nou we het daar toch over hebben, kun jij mij vertellen hoe ik erachter kom wat (ongeveer) de waarde is van mijn auto? Ik moet dat weten omdat ik een formulier voor de gemeente moet invullen en daarin willen ze weten wat mijn vermogen is (banksaldi + waarde vd auto)._Donnaa schreef:Ik ben niet meer zo heel rijk na de aankoop van m`n auto, maar ik spaar stevig door..
Gast- Gast
Wat heb je voor auto uit welk bouwjaar?Sjaantje schreef:Nee, dat ben ik niet, alleen WA.
Gast- Gast
_Donnaa schreef:Geen idee.. BPM is altijd bruto, dat weet ik wel.. Zou netto dan de dagwaarde zijn?Angel Blue Eyes schreef:_Donnaa schreef:Zoeken op 'dagwaarde model merk type bouwjaar' in googleSjaantje schreef:Nou we het daar toch over hebben, kun jij mij vertellen hoe ik erachter kom wat (ongeveer) de waarde is van mijn auto? Ik moet dat weten omdat ik een formulier voor de gemeente moet invullen en daarin willen ze weten wat mijn vermogen is (banksaldi + waarde vd auto)._Donnaa schreef:Ik ben niet meer zo heel rijk na de aankoop van m`n auto, maar ik spaar stevig door..
Als het bruto is, dan klopt het bedrag dat ik terugkrijg voor mijn auto.
Gast- Gast
Ford Focus station 1.6 Benzine uit 2000_Donnaa schreef:Wat heb je voor auto uit welk bouwjaar?Sjaantje schreef:Nee, dat ben ik niet, alleen WA.
Ik kom uit op een dagwaarde van ongeveer € 3100,- en da's wel aardig maar daardoor heb ik teveel vermogen en loop ik € 150,- van de gemeente mis hahaha
Hmm, dat is vervelend Sjaan.. Maar dat is idd ongeveer de dagwaarde, komt wel overeen met de mijne..
Gast- Gast
_Donnaa schreef:@ABE, bij mij komt het wel overeen trouwens.. De BPM en de dagwaarde..
Bij mij dus ook. En daar ben ik niet blij mee.
Gast- Gast
Jah ik had al het idee dat ie teveel waard zou zijn icm mijn banksaldo. Jammer maar helaas. Positieve puntje is dat ik nu niet dat ellendige aanvraagformulier in hoef te gaan vullen
Angel Blue Eyes schreef:_Donnaa schreef:@ABE, bij mij komt het wel overeen trouwens.. De BPM en de dagwaarde..
Bij mij niet.
Voertuiggegevens RDW opgezocht en het komt niet overeen. Moet ik daar blij mee zijn? Hahaha ik snap nog steeds niet wat BPM precies is
Je kan natuurlijk ook alles van de bank pinnen?Sjaantje schreef:Jah ik had al het idee dat ie teveel waard zou zijn icm mijn banksaldo. Jammer maar helaas. Positieve puntje is dat ik nu niet dat ellendige aanvraagformulier in hoef te gaan vullen
Gast- Gast
Woei, ik voel me even heel erg dom.. het is denk ik te lang geleden dat ik een eigen auto had
Merai- Ratel
Hmm, valt vast niet op dat ik 'ineens' zoveel geld pin?_Donnaa schreef:Je kan natuurlijk ook alles van de bank pinnen?Sjaantje schreef:Jah ik had al het idee dat ie teveel waard zou zijn icm mijn banksaldo. Jammer maar helaas. Positieve puntje is dat ik nu niet dat ellendige aanvraagformulier in hoef te gaan vullen
Dat is belasting over de nieuwwaarde van de auto die de importeur betaald.. En wat jij dus betaald, als je een nieuwe auto koopt..Sjaantje schreef:Angel Blue Eyes schreef:_Donnaa schreef:@ABE, bij mij komt het wel overeen trouwens.. De BPM en de dagwaarde..
Bij mij niet.
Voertuiggegevens RDW opgezocht en het komt niet overeen. Moet ik daar blij mee zijn? Hahaha ik snap nog steeds niet wat BPM precies is
Gast- Gast
Ik ga slapen! Welterusten allemaal!
May- Ratel
- Aantal berichten : 4093
Punten : 4169
Registratiedatum : 22-11-10
May schreef:Ik ga slapen! Welterusten allemaal!
Welterusten!
Merai- Ratel
Pagina 25 van 40 • 1 ... 14 ... 24, 25, 26 ... 32 ... 40
Pagina 25 van 40
Permissies van dit forum: