Dagcafé
+23
Atelier Madame
Tullow
Moezie
Try
Jordana
Zwoesj
TNMN
Oasis
Merai
TGR
Suus
ExpressoB
Chocolate Cookie
Jezzie
Bimbam
Sweety
Burn
VeryCherry
Lotus
Lejow
lyke
Sjaantje
May
27 plaatsers
Pagina 16 van 40
Pagina 16 van 40 • 1 ... 9 ... 15, 16, 17 ... 28 ... 40
Re: Dagcafé
TNMN schreef:Oasis schreef:TNMN schreef: @Oasis: waarom baal je?
Omdat ik door toedoen van de school zelf (ineens geen tentamens meer aanbieden die ik wel moet halen om te mogen afstuderen) waarschijnlijk nog later dan september kan beginnen met afstuderen en ik ben het daar zooooooo zat!
Ohh dat is balen zeg Mogen ze dat zomaar doen?
Blijkbaar wel.. er worden wel meer 'regels' geschrapt of aangepast tijdens een schooljaar. Pfff, motivatie tot niveau -0 momenteel...
Oasis- Ratel
- Aantal berichten : 4392
Punten : 4662
Registratiedatum : 18-11-10
Kan me voorstellen dat je daarvan baalt, Oasis!
Lotus- Ratel
- Aantal berichten : 6901
Punten : 7188
Registratiedatum : 19-11-10
TNMN schreef: Doe de groetjes maar aan je mama en zusje
Zal ik doen komend weekend!
Gast- Gast
Mijn vriendje komt zo al :D hij komt gezellig hier eten! (kan ik eventjes blij van worden ja)
Gast- Gast
Oasis schreef:TNMN schreef:Oasis schreef:TNMN schreef: @Oasis: waarom baal je?
Omdat ik door toedoen van de school zelf (ineens geen tentamens meer aanbieden die ik wel moet halen om te mogen afstuderen) waarschijnlijk nog later dan september kan beginnen met afstuderen en ik ben het daar zooooooo zat!
Blijkbaar wel.. er worden wel meer 'regels' geschrapt of aangepast tijdens een schooljaar. Pfff, motivatie tot niveau -0 momenteel...
Kan je geen klacht indienen bij de onderwijs commissie ofzo? Want vind dit eigenlijk niet kunnen, logisch dat je motivatie weg is!
TNMN- Kletskop
- Aantal berichten : 1679
Punten : 1866
Wel fijn dat je bloedsuikers worden uitgezocht Anousch en fijn dat je vriendje al komt!
Ik kreeg vandaag ook mijn bloedsuikers te horen ik had 4.8 niet nuchter. Ik vond hem een beetje aan de lage kant, de dokter vond hem gelukkig goed.
Ik kreeg vandaag ook mijn bloedsuikers te horen ik had 4.8 niet nuchter. Ik vond hem een beetje aan de lage kant, de dokter vond hem gelukkig goed.
May- Ratel
- Aantal berichten : 4093
Punten : 4169
Registratiedatum : 22-11-10
SunnyScience schreef:Ik heb daarstraks toch wat leuks in mijn brievenbus gevonden! Afgelopen dagen ben ik aan het daten geweest met iemand (lees zon-, maan- en dinsdagavond en vorige week woensdagavond), sommigen van jullie hadden dat misschien al gelezen....
Nu las ik vanmorgen al wel op Twitter dat hij een brief had geschreven, dus ik dacht voor mij? Vervolgens niet meer aan gedacht, totdat ik mijn brievenbus leegde en verbaasd was dat er iets handgeschrevens in zat! Ik open maken en lezen en het was van hem! Op zich staat er weinig interessants in, maar het idee alleen al is leuk! Ik liep te stralen toen ik het las, how sweet!
Ik heb zelf net ook briefje teruggeschreven en tijdens het skaten in zijn brievenbus gestopt. Nu maar weer afwachten... Heb nog niet een goed genoege indruk van hem om nu al een oordeel te kunnen geven over wat de toekomst brengt. Maar op een of andere manier lijkt de tijd te vliegen als ik bij hem ben... maar mijn gevoelens doen volgens nog niet zoveel (of ik onderdruk het?!?) of het is gewoon enorm gezellig!
Wat super romantisch Sunny! Geniet er gewoon van. Laat die gevoelens maar lekker even op z'n beloop, dat komt vast wel goed. Of niet, en dan weet je 't ook. Maar de actie zelf is geweldig!
Gast- Gast
Oasis schreef:TNMN schreef:Oasis schreef:TNMN schreef: @Oasis: waarom baal je?
Waren er eerder wel tentamenkansen? En zoja, zijn er al 2 tentamenkansen geweest voor die vakken dat jaar? Want officieel moet elk vak 2 tentamenkansen hebben, en.... als een vak niet meer gegeven wordt, moet het het jaar erop nog wel getentamineerd worden!
Gast- Gast
SunnyScience, wat leuk! Zo zie je maar dat in het hele digitale tijdperk een ouderwetse handgeschreven brief in je brievenbus tóch leuk blijft
Sjaantje- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 9631
Punten : 10334
Sjaantje schreef:SunnyScience, wat leuk! Zo zie je maar dat in het hele digitale tijdperk een ouderwetse handgeschreven brief in je brievenbus tóch leuk blijft
Nou dat vind ik ook!
Sowieso vind ik het leuk om post te krijgen. En als het dan nog zoiets romantisch is, gaaf!
Gast- Gast
*zwijmel* Je hebt helemaal gelijk, Marin!Marin schreef:Sjaantje schreef:SunnyScience, wat leuk! Zo zie je maar dat in het hele digitale tijdperk een ouderwetse handgeschreven brief in je brievenbus tóch leuk blijft
Nou dat vind ik ook!
Sowieso vind ik het leuk om post te krijgen. En als het dan nog zoiets romantisch is, gaaf!
Sjaantje- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 9631
Punten : 10334
Jeah ik ben wel weer lekker druk bezet vandaag. Na werken, boodschappen, studie zo Geocaching, eten met een vriend en dan borrelen! Ik heb een topweek!
Gast- Gast
+1. Lekker van genieten Sunny!Marin schreef:Sjaantje schreef:SunnyScience, wat leuk! Zo zie je maar dat in het hele digitale tijdperk een ouderwetse handgeschreven brief in je brievenbus tóch leuk blijft
Nou dat vind ik ook!
Leuk dat je vriendje straks komt Anoush! ( oh en heb wat datums hoor )
Laatst aangepast door Sweety op wo 25 mei 2011 - 3:44; in totaal 1 keer bewerkt
Sweety- Ratel
- Aantal berichten : 4013
Punten : 4489
Data is al meervoud.
Lotus- Ratel
- Aantal berichten : 6901
Punten : 7188
Haha... slim van me... Dank je wel dan kan ik er rekening mee houdenSunnyScience schreef:Lotus schreef:Data is al meervoud.
lol datums of data
Sweety- Ratel
Fijne avond Sunny!
Sweety- Ratel
Pagina 16 van 40 • 1 ... 9 ... 15, 16, 17 ... 28 ... 40