Dagcafé
+23
Atelier Madame
Tullow
Moezie
Try
Jordana
Zwoesj
TNMN
Oasis
Merai
TGR
Suus
ExpressoB
Chocolate Cookie
Jezzie
Bimbam
Sweety
Burn
VeryCherry
Lotus
Lejow
lyke
Sjaantje
May
27 plaatsers
Pagina 12 van 40
Pagina 12 van 40 • 1 ... 7 ... 11, 12, 13 ... 26 ... 40
Re: Dagcafé
ja maar ik vind het zo eng hahaha.
Trouwens Donnaa: Heb je je caravan al goed laten zien ??????
Trouwens Donnaa: Heb je je caravan al goed laten zien ??????
Gast- Gast
Stuiterbal schreef:Ja dat klopt idd ! ik heb hem wel verplicht om gtst mee te kijken hahaha
Haha ja dat moet hij dan toch ook leren
Ik heb m´n vriend al zover dat hij op dinsdag om half 9 de tv op rtl5 zet omdat ik dan Glee kijk
Gast- Gast
Patriesje schreef:Stuiterbal schreef:Ja dat klopt idd ! ik heb hem wel verplicht om gtst mee te kijken hahaha
Haha ja dat moet hij dan toch ook leren
Ik heb m´n vriend al zover dat hij op dinsdag om half 9 de tv op rtl5 zet omdat ik dan Glee kijk
ohhh ja ik kijk dat ook maar het seizoen is afgelopen helaas anders kon ik hem daarmee ook nog verplichten hahahaha
Gast- Gast
hier mag hij van 19u tot 20.30 RTL7 kijken en op maandag en dinsdag is het daarna Greys Anatomy en Glee
Gast- Gast
Ik val even binnen maar stuit wat leuk!
May- Ratel
- Aantal berichten : 4093
Punten : 4169
Registratiedatum : 22-11-10
Nou meiden, heb net mijn leidinggevende gesproken en ik kan die baan waarschijnlijk toch niet aannemen, ik heb een maand opzegtermijn. Nooit geweten. KUT wat baal ik nu.
Gast- Gast
Ah storm wat kut!
May- Ratel
Wat balen, Storm!
Lotus- Ratel
- Aantal berichten : 6901
Punten : 7188
Registratiedatum : 19-11-10
Ahhh nee Storm !!! kijk eens in je contract als het goed is moet het daar in staan dan !
Gast- Gast
Ik heb mijn contract niet meer volgens mijStuiterbal schreef:Ahhh nee Storm !!! kijk eens in je contract als het goed is moet het daar in staan dan !
Gast- Gast
Een maand opzegtermijn is redelijk normaal. Maar toch is het wel klote voor je, Storm. Als ze je dan maar wel veel uren geven de komende weken, anders laat je de baan voor Jan Lul schieten.
Gast- Gast
Ik dacht, omdat ik een 0-urencontract heb, dat ik dan meteen weg kon gaan en dus geen opzegtermijn had.
Gast- Gast
Storm, ik baal net zo hard met je mee Jammer dat je je contract niet meer hebt, ik heb er verder ook écht geen verstand van dus ga maar niet proberen iets zinnigs te zeggen...
Sjaantje- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 9631
Punten : 10334
Registratiedatum : 18-11-10
owww dat is wel shit dat je het niet kan opzoeken. Ik weet zelf ook niet hoe het zit dat kan volgens mij ook nog eens hier en daar verschillend zijn !
Wel echt k*t wat zei ze aan de telefoon dat je misschien een andere baan zou kunnen krijgen?
Wel echt k*t wat zei ze aan de telefoon dat je misschien een andere baan zou kunnen krijgen?
Gast- Gast
Ik zit nu in de wachtkamer bij de huisarts, maar de wachtkamer is gecombineerd met de tandarts. Ik hoop toch echt wel dat een groot deel van der mensen er voor de tandarts zit. Anders duurt het nog wel even voordat ik ben! En heb niet zo'n zin om lang te wachten eigenlijk!
May- Ratel
Ik heb ook maar gelijk het uitzendbureau ingelicht en die zei dat we het dan beter helemaal niet kunnen doen.
Gadver ik baal zo erg, ik had mezelf best een leuke baan gegund met genoeg uren
Mijn leidinggevende zei dat ze blij voor me was en dat ze het fijn vond dat ik zo eerlijk ben om haar in te lichten. Maar dat ik niet gelijk bij die andere werkgever kan beginnen omdat ik wettelijk gezien nog een opzegtermijn heb en dat ze mij sowieso niet kunnen missen omdat ze gewoonweg niemand anders hebben.
Gadver ik baal zo erg, ik had mezelf best een leuke baan gegund met genoeg uren
Mijn leidinggevende zei dat ze blij voor me was en dat ze het fijn vond dat ik zo eerlijk ben om haar in te lichten. Maar dat ik niet gelijk bij die andere werkgever kan beginnen omdat ik wettelijk gezien nog een opzegtermijn heb en dat ze mij sowieso niet kunnen missen omdat ze gewoonweg niemand anders hebben.
Gast- Gast
Ik lees al jaren mee op het Yes forum, maar ik vind best eng om iets te posten. Ik heb mezelf gistermiddag maar eens over de streep heengetrokken...dus hierbij mijn tweede post
Gast- Gast
Hallo kuikentje welkom hier !
Ohh storm ik baal zo erg met je mee ik had het je zo enorm gegund !!!
Dus nu heb je eigenlijk nog niks buiten die baan wat je nu hebt dan !
Ohh storm ik baal zo erg met je mee ik had het je zo enorm gegund !!!
Dus nu heb je eigenlijk nog niks buiten die baan wat je nu hebt dan !
Gast- Gast
Kun je niet alvast beginnen bij je nieuwe baan, Storm. En zoveel uren als mogelijk nog bij je oude baan volmaken deze maand?
TGR- Kletskop
- Aantal berichten : 2706
Punten : 3065
Registratiedatum : 17-12-10
Pagina 12 van 40 • 1 ... 7 ... 11, 12, 13 ... 26 ... 40
Pagina 12 van 40
Permissies van dit forum: