Dagcafé
+23
Atelier Madame
Tullow
Moezie
Try
Jordana
Zwoesj
TNMN
Oasis
Merai
TGR
Suus
ExpressoB
Chocolate Cookie
Jezzie
Bimbam
Sweety
Burn
VeryCherry
Lotus
Lejow
lyke
Sjaantje
May
27 plaatsers
Pagina 9 van 40
Pagina 9 van 40 • 1 ... 6 ... 8, 9, 10 ... 24 ... 40
Re: Dagcafé
*gaat even lezen*Storm schreef:Ik heb een dilemma geplaatst in Werk & studie, en heb echt advies nodig
Sjaantje- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 9631
Punten : 10334
Registratiedatum : 18-11-10
ff ondertussen opmaken, opfrissen en aankleden
dan ff snel naar supermarkt en kwart voor 1 moet ik gaan werken
dan ff snel naar supermarkt en kwart voor 1 moet ik gaan werken
ExpressoB- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8264
Punten : 8549
Registratiedatum : 22-12-10
Ik loop erbij als een slons, maar wel een opgemaakte slons
VeryCherry- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 17413
Punten : 17754
Registratiedatum : 17-11-10
Ik heb echt buikpijn van de zenuwen, want als ik besluit mijn leidinggevende in te lichten moet ik haar vanmiddag nog bellen.Sjaantje schreef:*gaat even lezen*Storm schreef:Ik heb een dilemma geplaatst in Werk & studie, en heb echt advies nodig
Gast- Gast
VeryCherry schreef:Ik loop erbij als een slons, maar wel een opgemaakte slons
Haha dat zal er ook leuk uitzien
Waarom als een slons?
Ik zie er op het moment echt niet uit, haar alle kanten op, nog wat make up resten en in mijn grijze badjas met een rood nachthemd en roze nep crocs
Gast- Gast
Nee, ik ga m`n nieuwe auto laten polijsten en ik heb Replay sandaaltjes gekocht..Sjaantje schreef:
Donnaa, zou wel lekker zijn, zo voor het weekend! Heb je er al grootse plannen mee? Is er trouwens inmiddels nog nieuws op huizengebied?
De rest zet ik op m`n spaarrekening voor m`n huisje idd, waar helaas nog geen nieuws over is..
Gast- Gast
Patriesje schreef:VeryCherry schreef:Ik loop erbij als een slons, maar wel een opgemaakte slons
Haha dat zal er ook leuk uitzien
Waarom als een slons?
Ik zie er op het moment echt niet uit, haar alle kanten op, nog wat make up resten en in mijn grijze badjas met een rood nachthemd en roze nep crocs
Nou, ik heb mijn haar nog niet gedaan, wel make-up op. Heb een kort rokje aan en een truitje, en daar overheen een vest van mijn vriend, die bij mij als een jurk valt qua lengte, dus lijkt het of ik alleen dat ding aanheb en een panty Maar ik heb geen zin om me om te kleden, whahahaha.
Megara schreef:Hahaha sexy hoor Patries! Vooral met de crocs er bij.
Dat dacht ik haha.
Gast- Gast
succes storm, en ik zou haar wel inlichten dan weet ze er ook van en is het niet zo`n schok als dat je een dag op voorhand zegt van: morgen begin ik ergens anders en dan heb ik een 3weekse cursus
Gast- Gast
Het hardlopen ging lekker.
Alleen toen ik net terug was, vertelde een huisgenootje me dat een van de eigenaren van ons huis morgenavond langskomt met twee mensen die geïnteresseerd zijn in de kamers die van de zomer vrij komen. Vind het niet zo leuk dat ik dat via mijn huisgenoot moet horen. Vind het ook niet zo leuk dat mijn huisbaas weer met mensen aan komt zetten, want de vorige keren is dat geen succes geworden. Vind het sowieso niet leuk dat er weer nieuwe mensen komen.
Ik geloof dat ik hier weg wil, maar ik weet niet zo goed waar ik dan zou moeten gaan wonen.
Alleen toen ik net terug was, vertelde een huisgenootje me dat een van de eigenaren van ons huis morgenavond langskomt met twee mensen die geïnteresseerd zijn in de kamers die van de zomer vrij komen. Vind het niet zo leuk dat ik dat via mijn huisgenoot moet horen. Vind het ook niet zo leuk dat mijn huisbaas weer met mensen aan komt zetten, want de vorige keren is dat geen succes geworden. Vind het sowieso niet leuk dat er weer nieuwe mensen komen.
Ik geloof dat ik hier weg wil, maar ik weet niet zo goed waar ik dan zou moeten gaan wonen.
Lotus- Ratel
- Aantal berichten : 6901
Punten : 7188
Registratiedatum : 19-11-10
@Vc, owh ja dat ziet er ook altijd zo leuk uit!
Zo ben ik laatst naar de stad gereden met m´n roze crocs en een vest van m´n vriend aan, tsja had even geen tijd om om te kleden
Zo ben ik laatst naar de stad gereden met m´n roze crocs en een vest van m´n vriend aan, tsja had even geen tijd om om te kleden
Gast- Gast
Dankje meis, door jullie reacties ben ik er wel enigzins van overtuigd dat ik moet bellen naar haar vanmiddag.Lily schreef:succes storm, en ik zou haar wel inlichten dan weet ze er ook van en is het niet zo`n schok als dat je een dag op voorhand zegt van: morgen begin ik ergens anders en dan heb ik een 3weekse cursus
Gast- Gast
Reva schreef:Goedemorgen! Ik blijf vandaag in bed heb ik besloten
Vind je dat niet jammer met het mooie weer?
Als het regende dan had ik het liever ook gedaan!
Gast- Gast
Dat kan ik me voorstellen! Maar zoals ik net in je topic al adviseerde, vertel er wel bij waarom je ergens anders solliciteert. Er is namelijk een wezenlijk verschil of je ergens anders wilt werken omdat je huidige baan (of de sfeer daar) niet meer bevalt, of dat je ergens anders wilt werken door meer vastigheid qua contract. Want er is natuurlijk altijd een mogelijkheid dat je toch bij je huidige baan blijft en dan zou het jammer zijn als de sfeer verpest is geraaktStorm schreef:Ik heb echt buikpijn van de zenuwen, want als ik besluit mijn leidinggevende in te lichten moet ik haar vanmiddag nog bellen.Sjaantje schreef:*gaat even lezen*Storm schreef:Ik heb een dilemma geplaatst in Werk & studie, en heb echt advies nodig
VC en Patries: fotooooooooooooooo!
Donnaa: goede besteding van je geld, dacht ik zo
Reev, ik ben jaloers
Patriesje schreef:Reva schreef:Goedemorgen! Ik blijf vandaag in bed heb ik besloten
De gordijnen zijn dicht, dus ik zie niks van het weer
Gast- Gast
Nou ok, mijn haar ziet er fatsoenlijk uit, en voor de rest laat ik het zo
Baal trouwens enorm, ik heb een steuntje op mijn bagagedrager waar mijn zoontje tegenaan kan leunen, zie ik gister ineens dat dat ding óp mijn fiets lag. Is er gewoon door iemand afgehaald. Wat bezield je dan?
Baal trouwens enorm, ik heb een steuntje op mijn bagagedrager waar mijn zoontje tegenaan kan leunen, zie ik gister ineens dat dat ding óp mijn fiets lag. Is er gewoon door iemand afgehaald. Wat bezield je dan?
Ideale oplossing! Zo werkt dat ook in Huize Sjaan als ik een niksdoendag heb hahaha!Reva schreef:Patriesje schreef:Reva schreef:Goedemorgen! Ik blijf vandaag in bed heb ik besloten
De gordijnen zijn dicht, dus ik zie niks van het weer
VC, wat brutaal! Is het mogelijk dat het misschien per ongeluk is gebeurd? En dat diegene het steuntje heeft opgeraapt en teruggelegd?
Haha Lily, heb je nog taart over? Ik lust ook wel een stukje
ik heb nog een stukje appel en nog iets van slagroomtaartje maar weet niet of die nog te eten is :S ik heb `m maandag gehaald is die vandaag nog goed?
Gast- Gast
Lijkt me niet dat je dat er 'per ongeluk' aftrekt, maargoed, hij lag er nog. Moet nu op zoek naar schroeven om hem weer vast te zetten.
Ondertussen zit ik hier nog steeds... oeps
Nu ga ik echt douchen (en bedenken wat ik nu weer aan moet trekken )
Nu ga ik echt douchen (en bedenken wat ik nu weer aan moet trekken )
Gast- Gast
Pagina 9 van 40 • 1 ... 6 ... 8, 9, 10 ... 24 ... 40
Pagina 9 van 40
Permissies van dit forum: