Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Neeheee!!!! Het was niet 21 mei.....

+4
Chocolate Cookie
Jeanette
Enelya
Moezie
8 plaatsers

Ga naar beneden

Neeheee!!!! Het was niet 21 mei..... Empty Neeheee!!!! Het was niet 21 mei.....

Bericht  Gast ma 23 mei 2011 - 19:51

...Het is 21 oktober. Dan komt die Dag des Oordeels er echt. MONneer Camping heeft een rekenfout gemaakt. Mja.....dan zullen we te horen krijgen dat ie niet goed op de kalender had gekeken.

Ik snap alleen nog steeds niet waarom hij als Priester de Dag des Oordeels zo groots wil verkondigen.

scratch

Gast
Gast

Terug naar boven Ga naar beneden

Neeheee!!!! Het was niet 21 mei..... Empty Re: Neeheee!!!! Het was niet 21 mei.....

Bericht  Moezie ma 23 mei 2011 - 19:59

Nou wat ik gehoord heb zou het 5 maanden kunnen duren tot de wereld vergaan zou zijn.. Dus 21 mei tot en met 21 okt. is toch 5 maanden..
Ik geloof er zelf niet zo in.. Maar toch zat ik me zaterdag af te vragen of het het laatste ijsje zou zijn wat ik at.... Rolling Eyes
Moezie
Moezie
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2751
Punten : 2784
Registratiedatum : 02-12-10

Neeheee!!!! Het was niet 21 mei..... Empty Re: Neeheee!!!! Het was niet 21 mei.....

Bericht  Enelya ma 23 mei 2011 - 20:09

Bitterkoek_ schreef:

Ik snap alleen nog steeds niet waarom hij als Priester de Dag des Oordeels zo groots wil verkondigen.

scratch

Er zijn mensen die al hun geld naar die man overmaken zodat ze er in de hemel weer gebruik van kunnen maken. Daarom verkondigt hij het zo, hij wil dat nog meer mensen geld naar hem overmaken. Die man heeft op deze manier al zoveel geld binnengehaald. Hiervan betaald hij de grote reclame-uitingen etc.

Dit heb ik iig gehoord Very Happy
Enelya
Enelya
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 147
Punten : 152
Registratiedatum : 21-12-10

Bericht  Gast ma 23 mei 2011 - 20:16

Nou ja, wat maf! Ik geloof het ook niet zo dat in een half jaar tijd de wereld kan vergaan. Maar sowieso geloof ik van die datum geen bal van. Ik bid er voor maar ik denk dat die dag pas zal komen als het inmiddels 100 jaar verder is.

Gast
Gast

Bericht  Gast ma 23 mei 2011 - 20:17

loontjes-power schreef:Nou wat ik gehoord heb zou het 5 maanden kunnen duren tot de wereld vergaan zou zijn.. Dus 21 mei tot en met 21 okt. is toch 5 maanden..
Ik geloof er zelf niet zo in.. Maar toch zat ik me zaterdag af te vragen of het het laatste ijsje zou zijn wat ik at.... Rolling Eyes

lol!

Gast
Gast

Bericht  Gast ma 23 mei 2011 - 20:18

Ik heb om 5 voor 6 nog wel even tegen mijn man gezegd dat ik van hem hou lol! Voor de zekerheid.

Maar deze meneer heeft zelf een steekje los denk ik.

Gast
Gast

Bericht  Jeanette ma 23 mei 2011 - 20:18

Dat is gewoon een publiciteitsstunt van die gast. Dat mensen die gast sowieso serieus nemen.. Rolling Eyes
Jeanette
Jeanette
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 11268
Punten : 12424
Registratiedatum : 17-11-10

Bericht  Gast ma 23 mei 2011 - 20:23

Jeanette schreef:Dat is gewoon een publiciteitsstunt van die gast. Dat mensen die gast sowieso serieus nemen.. Rolling Eyes
Zijn die mensen er dan? Ik neem hem echt niet serieus. Kan het me bijna niet voorstellen dat mensen hem serieus nemen..

Gast
Gast

Bericht  Jeanette ma 23 mei 2011 - 20:28

Dolcis_ schreef:
Jeanette schreef:Dat is gewoon een publiciteitsstunt van die gast. Dat mensen die gast sowieso serieus nemen.. Rolling Eyes
Zijn die mensen er dan? Ik neem hem echt niet serieus. Kan het me bijna niet voorstellen dat mensen hem serieus nemen..

Blijkbaar wel, want zijn rekening wordt goed gespekt. :P
Jeanette
Jeanette
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 11268
Punten : 12424
Registratiedatum : 17-11-10

Bericht  Moezie ma 23 mei 2011 - 20:30

Van mij krijgt die geen rode cent!! :P

Maar goed laten we hopen dat de wereld maar gewoon blijft bestaan!! En die maf alles moet gaan terugbetalen :P
Moezie
Moezie
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2751
Punten : 2784
Registratiedatum : 02-12-10

Bericht  Chocolate Cookie ma 23 mei 2011 - 21:05

Hahahahahaha Laughing

dat was mijn eerste reactie
Chocolate Cookie
Chocolate Cookie
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4663
Punten : 4809
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  Gast ma 23 mei 2011 - 21:34

Nou zo'n kerel geloof ik niet maar ergens denk ik dat Maya's in de eerste instantie wel gelijk hadden, maar dat zij niet de technologische sprongen hadden kunnen voorzien..

Gast
Gast

Bericht  Shisha ma 23 mei 2011 - 21:42

Ik geloof er niks van. Als er over 5 maanden niks gebeurd heeft meneer het vast toch weer verkeerd berekend en wordt de datum weer verschoven. En dan zitten we hier over 50 jaar nog steeds te wachten tot de wereld vergaat.
Shisha
Shisha
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5526
Punten : 5710
Registratiedatum : 26-11-10

Bericht  Tyrael ma 23 mei 2011 - 21:45

Goh wat enorm verrassend dat 'ie een rekenfoutje heeft gemaakt.........alweer laughcry

Edit: schijnbaar heeft de dag des oordeels al plaatsgevonden volgens meneer Camping, we hebben er alleen niets van gemerkt
laughcry
Tyrael
Tyrael
Prater
Prater

Aantal berichten : 513
Punten : 518

Bericht  Gast ma 23 mei 2011 - 21:49

Ik begin die man een beetje vervelend te vinden. Zo kan ik ook wel rijk worden.

Gast
Gast

Bericht  Gast ma 23 mei 2011 - 22:41

Tyrael schreef:Goh wat enorm verrassend dat 'ie een rekenfoutje heeft gemaakt.........alweer laughcry

Edit: schijnbaar heeft de dag des oordeels al plaatsgevonden volgens meneer Camping, we hebben er alleen niets van gemerkt
laughcry

uhm....ik had een.....uh...... enorme hooikoorts aanval (lees: niezen, snuiten en een dichte neus) gehad afgelopen zaterdag? Valt dat ook onder de kwalificatie van de 'Dag des Oordeels'?
laughcry

Gast
Gast

Bericht  Gast ma 23 mei 2011 - 22:51

Hebben jullie trouwens pas die docu van Louis Theroux gezien over de Phelps-familie in de USA? Ik was echt verbijsterd. En wat ik nog erger vind, is dat die mensen zichzelf christen noemen. Nou, let me tell ya (en doorgaans ben ik niet zo oordelend): dat zijn ze niet! En bij deze dominee heb ik ook het idee dat 'ie een tikkie sektarisch ingesteld is. Voel i.i.g. geen verbondenheid met die man.

Gast
Gast

Bericht  Tyrael ma 23 mei 2011 - 23:55

Bitterkoek_ schreef:
Tyrael schreef:Goh wat enorm verrassend dat 'ie een rekenfoutje heeft gemaakt.........alweer laughcry

laughcry

uhm....ik had een.....uh...... enorme hooikoorts aanval (lees: niezen, snuiten en een dichte neus) gehad afgelopen zaterdag? Valt dat ook onder de kwalificatie van de 'Dag des Oordeels'?
laughcry

Ja ik denk dat dat het begin van het einde is Wink
Tyrael
Tyrael
Prater
Prater

Aantal berichten : 513
Punten : 518

Bericht  Gast di 24 mei 2011 - 0:00

Gloria schreef:Hebben jullie trouwens pas die docu van Louis Theroux gezien over de Phelps-familie in de USA?
Die heb ik inderdaad gezien, en ook de tweede waarin hij een paar jaar later nog eens terug gaat. Van een afstand vind ik het eigenlijk vooral grappig. Het is zo van de pot gerukt dat ik het niet serieus kan nemen. Maar als je er van dichtbij mee te maken krijgt en je zit in een kwetsbare positie (bv. dat ze met hun borden en leuzen bij de begrafenis van je overleden zoon die militair was komen staan of dat je in die familie wordt geboren) lijkt het me ronduit verschrikkelijk.

Gast
Gast

Bericht  Try di 24 mei 2011 - 6:18

Ik vind het ook echt belachelijk dat deze man dit soort dingen kan rondbazuinen. Ik las toevallig vandaag nog in de krant dat er een vrouw was die haar kinderen en zichzelf van het leven wilde beroven zodat zij het einde van de wereld niet mee hoefde te maken. Gelukkig kwam er net op tijd iemand binnen waardoor zij allemaal nog leven.
Try
Try
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2117
Punten : 2294

Bericht  Mermaid di 24 mei 2011 - 10:39

freakielief schreef:
Gloria schreef:Hebben jullie trouwens pas die docu van Louis Theroux gezien over de Phelps-familie in de USA?
Die heb ik inderdaad gezien, en ook de tweede waarin hij een paar jaar later nog eens terug gaat. Van een afstand vind ik het eigenlijk vooral grappig. Het is zo van de pot gerukt dat ik het niet serieus kan nemen. Maar als je er van dichtbij mee te maken krijgt en je zit in een kwetsbare positie (bv. dat ze met hun borden en leuzen bij de begrafenis van je overleden zoon die militair was komen staan of dat je in die familie wordt geboren) lijkt het me ronduit verschrikkelijk.

O er is een 2e docu? heb je toevallig een link waar ik die kan vinden?
Ik vond die familie zo eng... Zo eng dat het weer fascinerend was.
Mermaid
Mermaid
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2663
Punten : 2814

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: