Neeheee!!!! Het was niet 21 mei.....
+4
Chocolate Cookie
Jeanette
Enelya
Moezie
8 plaatsers
Pagina 1 van 1
Neeheee!!!! Het was niet 21 mei.....
...Het is 21 oktober. Dan komt die Dag des Oordeels er echt. MONneer Camping heeft een rekenfout gemaakt. Mja.....dan zullen we te horen krijgen dat ie niet goed op de kalender had gekeken.
Ik snap alleen nog steeds niet waarom hij als Priester de Dag des Oordeels zo groots wil verkondigen.
Gast- Gast
Re: Neeheee!!!! Het was niet 21 mei.....
Nou wat ik gehoord heb zou het 5 maanden kunnen duren tot de wereld vergaan zou zijn.. Dus 21 mei tot en met 21 okt. is toch 5 maanden..
Ik geloof er zelf niet zo in.. Maar toch zat ik me zaterdag af te vragen of het het laatste ijsje zou zijn wat ik at....
Ik geloof er zelf niet zo in.. Maar toch zat ik me zaterdag af te vragen of het het laatste ijsje zou zijn wat ik at....
Moezie- Kletskop
- Aantal berichten : 2751
Punten : 2784
Registratiedatum : 02-12-10
Bitterkoek_ schreef:
Ik snap alleen nog steeds niet waarom hij als Priester de Dag des Oordeels zo groots wil verkondigen.
Er zijn mensen die al hun geld naar die man overmaken zodat ze er in de hemel weer gebruik van kunnen maken. Daarom verkondigt hij het zo, hij wil dat nog meer mensen geld naar hem overmaken. Die man heeft op deze manier al zoveel geld binnengehaald. Hiervan betaald hij de grote reclame-uitingen etc.
Dit heb ik iig gehoord
Enelya- Fluisteraar
- Aantal berichten : 147
Punten : 152
Registratiedatum : 21-12-10
Nou ja, wat maf! Ik geloof het ook niet zo dat in een half jaar tijd de wereld kan vergaan. Maar sowieso geloof ik van die datum geen bal van. Ik bid er voor maar ik denk dat die dag pas zal komen als het inmiddels 100 jaar verder is.
Gast- Gast
loontjes-power schreef:Nou wat ik gehoord heb zou het 5 maanden kunnen duren tot de wereld vergaan zou zijn.. Dus 21 mei tot en met 21 okt. is toch 5 maanden..
Gast- Gast
Ik heb om 5 voor 6 nog wel even tegen mijn man gezegd dat ik van hem hou Voor de zekerheid.
Maar deze meneer heeft zelf een steekje los denk ik.
Maar deze meneer heeft zelf een steekje los denk ik.
Gast- Gast
Dat is gewoon een publiciteitsstunt van die gast. Dat mensen die gast sowieso serieus nemen..
Jeanette- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 11268
Punten : 12424
Registratiedatum : 17-11-10
Zijn die mensen er dan? Ik neem hem echt niet serieus. Kan het me bijna niet voorstellen dat mensen hem serieus nemen..Jeanette schreef:Dat is gewoon een publiciteitsstunt van die gast. Dat mensen die gast sowieso serieus nemen..
Gast- Gast
Dolcis_ schreef:Zijn die mensen er dan? Ik neem hem echt niet serieus. Kan het me bijna niet voorstellen dat mensen hem serieus nemen..Jeanette schreef:Dat is gewoon een publiciteitsstunt van die gast. Dat mensen die gast sowieso serieus nemen..
Blijkbaar wel, want zijn rekening wordt goed gespekt.
Jeanette- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 11268
Punten : 12424
Registratiedatum : 17-11-10
Van mij krijgt die geen rode cent!!
Maar goed laten we hopen dat de wereld maar gewoon blijft bestaan!! En die maf alles moet gaan terugbetalen
Maar goed laten we hopen dat de wereld maar gewoon blijft bestaan!! En die maf alles moet gaan terugbetalen
Moezie- Kletskop
- Aantal berichten : 2751
Punten : 2784
Registratiedatum : 02-12-10
Hahahahahaha
dat was mijn eerste reactie
dat was mijn eerste reactie
Chocolate Cookie- Ratel
- Aantal berichten : 4663
Punten : 4809
Registratiedatum : 18-11-10
Nou zo'n kerel geloof ik niet maar ergens denk ik dat Maya's in de eerste instantie wel gelijk hadden, maar dat zij niet de technologische sprongen hadden kunnen voorzien..
Gast- Gast
Ik geloof er niks van. Als er over 5 maanden niks gebeurd heeft meneer het vast toch weer verkeerd berekend en wordt de datum weer verschoven. En dan zitten we hier over 50 jaar nog steeds te wachten tot de wereld vergaat.
Shisha- Ratel
- Aantal berichten : 5526
Punten : 5710
Registratiedatum : 26-11-10
Goh wat enorm verrassend dat 'ie een rekenfoutje heeft gemaakt.........alweer
Edit: schijnbaar heeft de dag des oordeels al plaatsgevonden volgens meneer Camping, we hebben er alleen niets van gemerkt
Edit: schijnbaar heeft de dag des oordeels al plaatsgevonden volgens meneer Camping, we hebben er alleen niets van gemerkt
Tyrael- Prater
- Aantal berichten : 513
Punten : 518
Ik begin die man een beetje vervelend te vinden. Zo kan ik ook wel rijk worden.
Gast- Gast
Tyrael schreef:Goh wat enorm verrassend dat 'ie een rekenfoutje heeft gemaakt.........alweer
uhm....ik had een.....uh...... enorme hooikoorts aanval (lees: niezen, snuiten en een dichte neus) gehad afgelopen zaterdag? Valt dat ook onder de kwalificatie van de 'Dag des Oordeels'?
Gast- Gast
Hebben jullie trouwens pas die docu van Louis Theroux gezien over de Phelps-familie in de USA? Ik was echt verbijsterd. En wat ik nog erger vind, is dat die mensen zichzelf christen noemen. Nou, let me tell ya (en doorgaans ben ik niet zo oordelend): dat zijn ze niet! En bij deze dominee heb ik ook het idee dat 'ie een tikkie sektarisch ingesteld is. Voel i.i.g. geen verbondenheid met die man.
Gast- Gast
Bitterkoek_ schreef:Tyrael schreef:Goh wat enorm verrassend dat 'ie een rekenfoutje heeft gemaakt.........alweer
uhm....ik had een.....uh...... enorme hooikoorts aanval (lees: niezen, snuiten en een dichte neus) gehad afgelopen zaterdag? Valt dat ook onder de kwalificatie van de 'Dag des Oordeels'?
Ja ik denk dat dat het begin van het einde is
Tyrael- Prater
- Aantal berichten : 513
Punten : 518
Die heb ik inderdaad gezien, en ook de tweede waarin hij een paar jaar later nog eens terug gaat. Van een afstand vind ik het eigenlijk vooral grappig. Het is zo van de pot gerukt dat ik het niet serieus kan nemen. Maar als je er van dichtbij mee te maken krijgt en je zit in een kwetsbare positie (bv. dat ze met hun borden en leuzen bij de begrafenis van je overleden zoon die militair was komen staan of dat je in die familie wordt geboren) lijkt het me ronduit verschrikkelijk.Gloria schreef:Hebben jullie trouwens pas die docu van Louis Theroux gezien over de Phelps-familie in de USA?
Gast- Gast
Ik vind het ook echt belachelijk dat deze man dit soort dingen kan rondbazuinen. Ik las toevallig vandaag nog in de krant dat er een vrouw was die haar kinderen en zichzelf van het leven wilde beroven zodat zij het einde van de wereld niet mee hoefde te maken. Gelukkig kwam er net op tijd iemand binnen waardoor zij allemaal nog leven.
Try- Kletskop
- Aantal berichten : 2117
Punten : 2294
freakielief schreef:Die heb ik inderdaad gezien, en ook de tweede waarin hij een paar jaar later nog eens terug gaat. Van een afstand vind ik het eigenlijk vooral grappig. Het is zo van de pot gerukt dat ik het niet serieus kan nemen. Maar als je er van dichtbij mee te maken krijgt en je zit in een kwetsbare positie (bv. dat ze met hun borden en leuzen bij de begrafenis van je overleden zoon die militair was komen staan of dat je in die familie wordt geboren) lijkt het me ronduit verschrikkelijk.Gloria schreef:Hebben jullie trouwens pas die docu van Louis Theroux gezien over de Phelps-familie in de USA?
O er is een 2e docu? heb je toevallig een link waar ik die kan vinden?
Ik vond die familie zo eng... Zo eng dat het weer fascinerend was.
Mermaid- Kletskop
- Aantal berichten : 2663
Punten : 2814
Soortgelijke onderwerpen
» Ik weet het even niet meer (veel huilen, niet willen eten)
» is die angst normaal?Edit, blijkbaar niet, het zit niet goed
» Niet kunnen inloggen (hotmail) En Rush niet bij Paypal
» Ik weet niet wat ik moet doen (verhuizen of niet).
» Ik voel me niet happy en weet niet waarom
» is die angst normaal?Edit, blijkbaar niet, het zit niet goed
» Niet kunnen inloggen (hotmail) En Rush niet bij Paypal
» Ik weet niet wat ik moet doen (verhuizen of niet).
» Ik voel me niet happy en weet niet waarom
Pagina 1 van 1
Permissies van dit forum: