Goedemorgen!
5 plaatsers
Pagina 1 van 1
Goedemorgen!
Het is veeeel te vroeg natuurlijk.. Wat gaan jullie doen vandaag?
Ik moet werken en ga op de fiets, moet daarom over 40 min al weg. Lekker ff uitwaaien Hoop dat ik vanmiddag wat eerder weg kan, dan hoef ik me niet te haasten.
Een fijne dag allemaal!
Ik moet werken en ga op de fiets, moet daarom over 40 min al weg. Lekker ff uitwaaien Hoop dat ik vanmiddag wat eerder weg kan, dan hoef ik me niet te haasten.
Een fijne dag allemaal!
Gast- Gast
Re: Goedemorgen!
Goedemorgen!
Ik moet zo ook werken, maar heb echt totaal geen zin... Maar goed, hoe later ik weg ga, tot hoe later ik vanavond ook weer moet werken. Dus ik ga me maar eens douchen en aankleden.
Fijne dag allemaal!
Ik moet zo ook werken, maar heb echt totaal geen zin... Maar goed, hoe later ik weg ga, tot hoe later ik vanavond ook weer moet werken. Dus ik ga me maar eens douchen en aankleden.
Fijne dag allemaal!
Prosecco- Kletskop
- Aantal berichten : 1654
Punten : 2061
Registratiedatum : 25-11-10
Ik heb slecht geslapen. Sliep pas rond 01.30 uur en was erg onrustig, paar keer kort wakker geweest.
Straks naar het werk en vanavond bij mijn ouders asperges eten en daarna sporten.
Fijne dag allemaal
Straks naar het werk en vanavond bij mijn ouders asperges eten en daarna sporten.
Fijne dag allemaal
Zininzon- Ratel
- Aantal berichten : 3783
Punten : 4138
Registratiedatum : 18-11-10
Goedemorgen!
Hier lekker geslapen, ik ga zo douchen en de kids wassen en aankleden, Lise naar school brengen en daarna hoop ik dat mijn was klaar is en ik die kan ophangen buiten. Meteen een nieuwe er weer in.
Straks weer even goed stofzuigen, door die wind word ik gek van al die pluizen en blaadjes van de bomen die binnen komen.
Fijne dag all!
Hier lekker geslapen, ik ga zo douchen en de kids wassen en aankleden, Lise naar school brengen en daarna hoop ik dat mijn was klaar is en ik die kan ophangen buiten. Meteen een nieuwe er weer in.
Straks weer even goed stofzuigen, door die wind word ik gek van al die pluizen en blaadjes van de bomen die binnen komen.
Fijne dag all!
Gast- Gast
Goedemorgen
Ik moet zo werken tot 12 en dan even de stad in
Heb slecht geslapen
Fijne dag
Ik moet zo werken tot 12 en dan even de stad in
Heb slecht geslapen
Fijne dag
Sarah1985- Ratel
- Aantal berichten : 3933
Punten : 4449
Registratiedatum : 17-11-10
Goedemorgen,
Ik ga deze ochtend naar ZieZo en verder weet ik nog niet wat ik ga doen. Ik weet trouwens ook niet hoe lang ik daar blijf. Maar nu eerst maar even wakker worden. Dat kost me de laatste dagen veel moeite.
Fijne dag allemaal!
Ik ga deze ochtend naar ZieZo en verder weet ik nog niet wat ik ga doen. Ik weet trouwens ook niet hoe lang ik daar blijf. Maar nu eerst maar even wakker worden. Dat kost me de laatste dagen veel moeite.
Fijne dag allemaal!
Lotus- Ratel
- Aantal berichten : 6901
Punten : 7188
Registratiedatum : 19-11-10
Goodmorning!!
Ik heb op zich redelijk geslapen.. Alleen geen zin om op te staan vanmorgen
Nu weer aan het werk tot 17:00 uur.. Maar er staan weinig afspraken op dus ik ben bang dat het een rustige dag gaat worden!
Vanavond lekker een avond niks doen..
Ik heb op zich redelijk geslapen.. Alleen geen zin om op te staan vanmorgen
Nu weer aan het werk tot 17:00 uur.. Maar er staan weinig afspraken op dus ik ben bang dat het een rustige dag gaat worden!
Vanavond lekker een avond niks doen..
Moezie- Kletskop
- Aantal berichten : 2751
Punten : 2784
Registratiedatum : 02-12-10
Pagina 1 van 1
Permissies van dit forum: