Ben jij goedgelovig?
+9
Marie
luisa
Burn
Possom
Polly
Snoopy
Susan
Cheesegirl
eigenwijs
13 plaatsers
Pagina 1 van 2
Pagina 1 van 2 • 1, 2
Ben jij goedgelovig?
Oftewel: Kunnen mensen jou makkelijk iets wijs maken?
Vertel dan hier je hilarische verhaal van iets waar je ingetrapt bent...
Mijn vriend probeert me altijd van alles wijs te maken, maar geloven doe ik hem nooit. Zo zei hij laatst dat van Basten in een wedstrijd meespeelde (yeah right) en vrijdag nog probeerde hij me wijs te maken dat er een Derde Wereldoorlog had plaatsgevonden....Dat moest dan de Tweede Wereldoorlog voorstellen...Sure...
Maar grappig is het wel!
Vertel dan hier je hilarische verhaal van iets waar je ingetrapt bent...
Mijn vriend probeert me altijd van alles wijs te maken, maar geloven doe ik hem nooit. Zo zei hij laatst dat van Basten in een wedstrijd meespeelde (yeah right) en vrijdag nog probeerde hij me wijs te maken dat er een Derde Wereldoorlog had plaatsgevonden....Dat moest dan de Tweede Wereldoorlog voorstellen...Sure...
Maar grappig is het wel!
Gast- Gast
Re: Ben jij goedgelovig?
Ja mijn collega had me wijsgemaakt dat een slak een hartslag had.whahhahahhha
eigenwijs- Fluisteraar
- Aantal berichten : 405
Punten : 420
Registratiedatum : 20-05-11
Heeft een slak dat niet dan?Arubian schreef:Ja mijn collega had me wijsgemaakt dat een slak een hartslag had.whahhahahhha
Gast- Gast
Je kunt mij alles wijsmaken. Als ik nu verhalen gaan typen denken mensen waarschijnlijk ook echt 'Ben je nou echt zo dom?'. Ik geloof dingen gewoon snel en mensen kunnen het soms zo serieus vertellen.
Bv. Ik fietse met mijn vader vanaf het winkelcentrum richting verkeerslicht. Ik fietste best hard zodat ik nog door kon fietsen. Uiteindelijk fietste ik door rood, maar ondertussen sprong het licht van een lantaarnpaal stuk (het was donker). Dus mijn vader zegt 'Zie je, je bent geflitst'. Ik meteen boos, ik heb namelijk wel vaker een bekeuring vanwege zonder licht fietsen. Ik heb het weken geloofd tot ik op een gegeven moment tegen mijn vader zei dat ik nog steeds geen bekeuring binnen had. Toen viel eindelijk het kwartje..
Bv. Ik fietse met mijn vader vanaf het winkelcentrum richting verkeerslicht. Ik fietste best hard zodat ik nog door kon fietsen. Uiteindelijk fietste ik door rood, maar ondertussen sprong het licht van een lantaarnpaal stuk (het was donker). Dus mijn vader zegt 'Zie je, je bent geflitst'. Ik meteen boos, ik heb namelijk wel vaker een bekeuring vanwege zonder licht fietsen. Ik heb het weken geloofd tot ik op een gegeven moment tegen mijn vader zei dat ik nog steeds geen bekeuring binnen had. Toen viel eindelijk het kwartje..
Cheesegirl- Ratel
- Aantal berichten : 3080
Punten : 3536
Registratiedatum : 15-12-10
Dit is wel een heel oud verhaal, maar toch wel leuk:
Toen ik een jaar of 10 was hadden mijn ouders een caravan op een camping waar onder meer een disco was, die zat onder de grond bij het zwembad. Een vriendinnetje uit mijn klas zou een weekendje meegaan en we hadden echt onze zinnen gezet op die disco, dus we hadden een doos met tienduizend kleurtjes oogschaduw gekocht en ons helemaal opgetut en zo gingen we volledig beschilderd naar het kantoortje waar we vroegen of de disco open was. Het was midden op de dag en ook nog eens in het naseizoen, dus er was natuurlijk geen hond in die disco, maar de man in het kantoortje zei: 'De disco is wel open, maar het is zo vol dat je moet wachten tot er twee anderen naar buiten komen voor je naar binnen mag.' Wij hebben toen serieus drie kwartier op het hekje voor de ingang van de disco zitten wachten tot er iemand naar buiten kwam. Mijn ouders liggen nu nog steeds in een deuk als ze het erover hebben.
Toen ik een jaar of 10 was hadden mijn ouders een caravan op een camping waar onder meer een disco was, die zat onder de grond bij het zwembad. Een vriendinnetje uit mijn klas zou een weekendje meegaan en we hadden echt onze zinnen gezet op die disco, dus we hadden een doos met tienduizend kleurtjes oogschaduw gekocht en ons helemaal opgetut en zo gingen we volledig beschilderd naar het kantoortje waar we vroegen of de disco open was. Het was midden op de dag en ook nog eens in het naseizoen, dus er was natuurlijk geen hond in die disco, maar de man in het kantoortje zei: 'De disco is wel open, maar het is zo vol dat je moet wachten tot er twee anderen naar buiten komen voor je naar binnen mag.' Wij hebben toen serieus drie kwartier op het hekje voor de ingang van de disco zitten wachten tot er iemand naar buiten kwam. Mijn ouders liggen nu nog steeds in een deuk als ze het erover hebben.
Susan- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 17731
Punten : 18567
Registratiedatum : 18-11-10
Nou ik voelde me dus heeel dom en mijn collega's gingen me uitlachen..nu heb ik het even opgezocht en volgens mij hebben ze idd een hartslag. Ben ik toch niet zooo dom
eigenwijs- Fluisteraar
Susan schreef:Dit is wel een heel oud verhaal, maar toch wel leuk:
Ach gossie!
eigenwijs- Fluisteraar
Hahahahah Carola
Mijn vriend heeft trouwens laatst ook nog geprobeerd me een rechtsdraaiende schroevendraaier te laten halen....Sukkel. Dat soort grapjes ken ik allang!!
Mijn vriend heeft trouwens laatst ook nog geprobeerd me een rechtsdraaiende schroevendraaier te laten halen....Sukkel. Dat soort grapjes ken ik allang!!
Gast- Gast
Nog 1: Toen ik voor de eerste keer naar de oma van mijn vriend gingen maakte mijn vriend mij wijs dat zijn oma in de klok(toren) van het stadhuis woonde. Ik geloofde dit natuurlijk ook weer...
Cheesegirl- Ratel
- Aantal berichten : 3080
Punten : 3536
Registratiedatum : 15-12-10
Er ligt me iets van bij dat een slak net zo'n hartslag heeft als een mens maar ik kan het mis hebben hoor, vond biologie niet interessant.Arubian schreef:Ben ik toch niet zooo dom
Gast- Gast
Arubian schreef:Nou ik voelde me dus heeel dom en mijn collega's gingen me uitlachen..nu heb ik het even opgezocht en volgens mij hebben ze idd een hartslag. Ben ik toch niet zooo dom
http://nl.wikipedia.org/wiki/Slakken
Ze hebben een hart, dus zal er ook een hartslag zijn.
Snoopy- Prater
- Aantal berichten : 1207
Punten : 1320
Registratiedatum : 06-12-10
mooi!ga ik dus zeker even aan mijn collega vertellen!
eigenwijs- Fluisteraar
Haha Susan
Ik ben niet zo goedgelovig, soms geloof ik zelfs dingen niet die toch waar blijken te zijn. Toen ik begon met mijn nieuwe baan op een cruiseschip, vertelden mijn collega's me dat er een naaktcruise plaats ging vinden. Ik geloofde er geen zak van, wekenlang dacht ik dat het een grapje was dat ze bij alle nieuwe mensen uithaalden. Maar voordat ik het wist zat ik op een schip richting Hawai met 2000 naakte (oude) gasten aan boord
Ik ben niet zo goedgelovig, soms geloof ik zelfs dingen niet die toch waar blijken te zijn. Toen ik begon met mijn nieuwe baan op een cruiseschip, vertelden mijn collega's me dat er een naaktcruise plaats ging vinden. Ik geloofde er geen zak van, wekenlang dacht ik dat het een grapje was dat ze bij alle nieuwe mensen uithaalden. Maar voordat ik het wist zat ik op een schip richting Hawai met 2000 naakte (oude) gasten aan boord
Polly- Kletskop
- Aantal berichten : 1550
Punten : 1599
Registratiedatum : 07-12-10
Vroeger zei m'n moeder altijd als sommige schapen een blauwe streep of stip op hun onderrug hadden dat dat kwam omdat ze dan gesekst hadden met een ram met een stempelkussen onder z'n buik.
Dus, een paar jaar geleden, ruim tien jaar later, rijd ik met m'n toen nog nieuwe vriend langs een weiland met zo'n schaap met een blauwe stip op z'n rug, ga ik hem uitleggen dat dat komt omdat ie gedekt is door een ram met stempelkussen..... ik heb hem volgens mij nog nooit zo hard zien lachen :P
wel leuk voor hem natuurlijk, maar m'n moeder ga ik er niet aardiger van vinden >:(
Dus, een paar jaar geleden, ruim tien jaar later, rijd ik met m'n toen nog nieuwe vriend langs een weiland met zo'n schaap met een blauwe stip op z'n rug, ga ik hem uitleggen dat dat komt omdat ie gedekt is door een ram met stempelkussen..... ik heb hem volgens mij nog nooit zo hard zien lachen :P
wel leuk voor hem natuurlijk, maar m'n moeder ga ik er niet aardiger van vinden >:(
Possom- Fluisteraar
- Aantal berichten : 439
Punten : 480
Hahaha Polly dan zal je ook wel even raar staan te kijken haha!
En Possum, die is ook echt grappig...Jouw moeder is grappig
En Possum, die is ook echt grappig...Jouw moeder is grappig
Gast- Gast
Nu al wel iets minder.. Maar vroeger heel erg..
Ik zat in groep 4, en had een meester die altijd flauwe grapjes maakte en stomme mopjes vertelde. Zo kwam ik een keer 's middags thuis, en m'n vader kwam net uit zijn werk, en die vertelde ook een stomme mop. Toen zei ik.. Pap, je bent net meester, die maakt ook van die stomme grapjes..
Dat klopt zegt mijn vader, die hebben we geleerd op de mopjesschool in Heerenveen, daar heb ik samen met jouw meester opgezeten. Hij zat op de 1e etage, en ik op de 2e etage. Vraag meester morgen maar na..
Dus ik de volgende dag naar mijn meester toe. Meester, ik weet waarom jij en mijn papa dezelfde grapjes maken. Jullie hebben allebei op de mopjesschool in Heerenveen gezeten. Alleen jij zat op de 1e etage, en mijn papa op de 2e. En mijn meester zegt ja dat klopt! Dus ik 's avonds weer terug naar mijn vader dat meester dat nog wel wist van de mopjesschool..
Het heeft echt heel lang geduurd, voordat ik door had dat dit niet waar was..
Ik zat in groep 4, en had een meester die altijd flauwe grapjes maakte en stomme mopjes vertelde. Zo kwam ik een keer 's middags thuis, en m'n vader kwam net uit zijn werk, en die vertelde ook een stomme mop. Toen zei ik.. Pap, je bent net meester, die maakt ook van die stomme grapjes..
Dat klopt zegt mijn vader, die hebben we geleerd op de mopjesschool in Heerenveen, daar heb ik samen met jouw meester opgezeten. Hij zat op de 1e etage, en ik op de 2e etage. Vraag meester morgen maar na..
Dus ik de volgende dag naar mijn meester toe. Meester, ik weet waarom jij en mijn papa dezelfde grapjes maken. Jullie hebben allebei op de mopjesschool in Heerenveen gezeten. Alleen jij zat op de 1e etage, en mijn papa op de 2e. En mijn meester zegt ja dat klopt! Dus ik 's avonds weer terug naar mijn vader dat meester dat nog wel wist van de mopjesschool..
Het heeft echt heel lang geduurd, voordat ik door had dat dit niet waar was..
Burn- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 12281
Punten : 12796
Registratiedatum : 07-02-11
Ik ben absoluut niet goedgelovig, maar mijn man wel.
Mijn man komt niet uit Nederland en ik had hem wijs gemaakt dat je in Nederland niet in het openbaar een kus mag geven, daar staat een bekeuring op. Zelfde voor hand en hand lopen. Hij geloofde me wel maar gaf nog als reactie 'maar ik dacht dat in NL homo's wel in openbaar zoenen/hand in hand lopen, dat zie ik altijd op tv.'
Ooh en ik leerde hem ook dingen in het Nederlands zeggen waarvan hij dus niet de echte betekenis wist. Zo zei hij tegen mijn moeder, wat heb jij lekker kontje
Mijn man komt niet uit Nederland en ik had hem wijs gemaakt dat je in Nederland niet in het openbaar een kus mag geven, daar staat een bekeuring op. Zelfde voor hand en hand lopen. Hij geloofde me wel maar gaf nog als reactie 'maar ik dacht dat in NL homo's wel in openbaar zoenen/hand in hand lopen, dat zie ik altijd op tv.'
Ooh en ik leerde hem ook dingen in het Nederlands zeggen waarvan hij dus niet de echte betekenis wist. Zo zei hij tegen mijn moeder, wat heb jij lekker kontje
luisa- Prater
- Aantal berichten : 1315
Punten : 1382
Registratiedatum : 23-03-11
Arubian schreef:Ja mijn collega had me wijsgemaakt dat een slak een hartslag had.whahhahahhha
Wie is die meid op je avatar? Komt me bekend voor. Ben jij het?
Gast- Gast
Nee, maar ik doe dat wel graag bij anderen..
Zo heb ik laatst nog een meisje wijs gemaakt dat Chinezen de kut overdwars hebben..
Zo heb ik laatst nog een meisje wijs gemaakt dat Chinezen de kut overdwars hebben..
Gast- Gast
Ik weet niet beter als dat dit echt zo is hoor...Possom schreef:Vroeger zei m'n moeder altijd als sommige schapen een blauwe streep of stip op hun onderrug hadden dat dat kwam omdat ze dan gesekst hadden met een ram met een stempelkussen onder z'n buik.
Dus, een paar jaar geleden, ruim tien jaar later, rijd ik met m'n toen nog nieuwe vriend langs een weiland met zo'n schaap met een blauwe stip op z'n rug, ga ik hem uitleggen dat dat komt omdat ie gedekt is door een ram met stempelkussen..... ik heb hem volgens mij nog nooit zo hard zien lachen
wel leuk voor hem natuurlijk, maar m'n moeder ga ik er niet aardiger van vinden >
Gast- Gast
Dat hangt er vanaf hoe helder ik ben. Als ik moe ben trap ik werkelijk overal in, haha.
Ik heb een tijd terug mijn schoonzusje wijs gemaakt dat het voltooid deelwoord van niezen 'genozen' is. Dus dat "Ik heb geniesd" fout is omdat het "Ik heb genozen" moest zijn. Ze heeft het uiteindelijk zelfs nog aan de serveerster van het Italiaanse restaurant waar we zaten gevraagd (die overigens niet wist wat haar overkwam en geen antwoord durfde te geven)
Ik heb een tijd terug mijn schoonzusje wijs gemaakt dat het voltooid deelwoord van niezen 'genozen' is. Dus dat "Ik heb geniesd" fout is omdat het "Ik heb genozen" moest zijn. Ze heeft het uiteindelijk zelfs nog aan de serveerster van het Italiaanse restaurant waar we zaten gevraagd (die overigens niet wist wat haar overkwam en geen antwoord durfde te geven)
Gast- Gast
En het is ook gewoon waar.. De vlekken hebben verschillende kleuren zodat de boer weer welk ram er op welke ooi gezeten heeft..ProudMama schreef:Ik weet niet beter als dat dit echt zo is hoor...Possom schreef:Vroeger zei m'n moeder altijd als sommige schapen een blauwe streep of stip op hun onderrug hadden dat dat kwam omdat ze dan gesekst hadden met een ram met een stempelkussen onder z'n buik.
Dus, een paar jaar geleden, ruim tien jaar later, rijd ik met m'n toen nog nieuwe vriend langs een weiland met zo'n schaap met een blauwe stip op z'n rug, ga ik hem uitleggen dat dat komt omdat ie gedekt is door een ram met stempelkussen..... ik heb hem volgens mij nog nooit zo hard zien lachen
wel leuk voor hem natuurlijk, maar m'n moeder ga ik er niet aardiger van vinden >
Gast- Gast
Idd, zie wikipedia:ProudMama schreef:Ik weet niet beter als dat dit echt zo is hoor...Possom schreef:Vroeger zei m'n moeder altijd als sommige schapen een blauwe streep of stip op hun onderrug hadden dat dat kwam omdat ze dan gesekst hadden met een ram met een stempelkussen onder z'n buik.
Aan het eind van de herfst hebben de ooien in Nederland groene, blauwe, zwarte of rode vlekken op de vacht. Dit komt doordat in de herfst de rammen tussen de ooien worden losgelaten. De rammen krijgen een stempelkussen (een dekblok genaamd) op hun buik gebonden met rood, groen of blauw kleurkrijt. Als de ram de ooi bespringt om haar te dekken, kleurt het dekblok haar rug. Zo kan de boer nagaan welke ooien gedekt zijn en door welke ram. Ook kan hij zo in de gaten houden wanneer elk schaap moet lammeren, om tijdig maatregelen te kunnen nemen, want veel rassen hebben daar hulp bij nodig.
Gast- Gast
Ik weet niet beter dan dat de boer de bevruchte schapen zelf van een kleurtje voorziet met een spuitbus....Maar dat kan ook alleen in brabant zo zijn hoor
Gast- Gast
Pagina 1 van 2 • 1, 2
Pagina 1 van 2
Permissies van dit forum: