Dagcafé
+27
remover27
Minx
Caroow
Oasis
Bimbam
Serena
Jeanette
VeryCherry
Moezie
Sjaantje
Zininzon
Happydobby
Penélope
Cheesegirl
May
Zwoesj
Lejow
_Lacey_
ExpressoB
SnowWhite
Lotus
Qiara
Burn
Try
Chocolate Cookie
Suus
Jordana
31 plaatsers
Pagina 38 van 40
Pagina 38 van 40 • 1 ... 20 ... 37, 38, 39, 40
Re: Dagcafé
Whaha, dat kan ook. Maar bij sommige winkels moet je het bedrag in 1x besteden, stomme regel.
Gast- Gast
June schreef:Aaahh ik zie nu dat het er heel onaardig staat.
Ik wil Merai HEEL GRAAG nog een keer zien
Diep gekwetst pink ik mijn tranen weg...
Merai- Ratel
- Aantal berichten : 4765
Punten : 5075
Registratiedatum : 18-11-10
Alex schreef:Whaha, dat kan ook. Maar bij sommige winkels moet je het bedrag in 1x besteden, stomme regel.
Hema niet
Gast- Gast
June schreef:Fairytale schreef:Ohw ja over hema gesproken ik heb nog een bon van de hema gekregen van mijn werk
En die wil je graag geven aan een arme student in het Dagcafé ?
laat ik die arme student met rottige nieuwe planner op het werk nou zelf zijn
Minx- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8623
Punten : 9434
Reva schreef:Alex schreef:Whaha, dat kan ook. Maar bij sommige winkels moet je het bedrag in 1x besteden, stomme regel.
Hema niet
Natuurlijk Hema niet. Hema
Gast- Gast
Fairytale schreef:
laat ik die arme student met rottige nieuwe planner op het werk nou zelf zijn
Zo jammer, ik had het geld zelf al bijna uitgegeven!
Gast- Gast
Help de katten hebben hun speeluurtje ze racen dus nu door het huis en ik zit hier niet echt veilig. Want dat ze niet over mij heen moeten snappen ze niet
Minx- Lady Post-a-lot
Fairytale schreef:Help de katten hebben hun speeluurtje ze racen dus nu door het huis en ik zit hier niet echt veilig. Want dat ze niet over mij heen moeten snappen ze niet
Filmpje ?
Gast- Gast
Heb mijn camera niet bij me . Moet toch eens filmen als we de katten natvoer geven dat is ook echt komisch. De prullebak is dan zelfs niet veilig.
Minx- Lady Post-a-lot
Die grote schalen die ze nu hebben zijn zooooooo mooi. Die van de reclame ook (en in t boekje). En de jurkjes met die wat is het, kantachtige minirand aan de onderkan en bij de hals sprong ook in mn mandje
Gast- Gast
Fairytale schreef:Heb mijn camera niet bij me . Moet toch eens filmen als we de katten natvoer geven dat is ook echt komisch. De prullebak is dan zelfs niet veilig.
Webcam? Telefoon?
Gast- Gast
Reva schreef:Die grote schalen die ze nu hebben zijn zooooooo mooi. Die van de reclame ook (en in t boekje). En de jurkjes met die wat is het, kantachtige minirand aan de onderkan en bij de hals sprong ook in mn mandje
Niet! Zomaar? Heb jij weer.
Gast- Gast
Alex schreef:Reva schreef:Die grote schalen die ze nu hebben zijn zooooooo mooi. Die van de reclame ook (en in t boekje). En de jurkjes met die wat is het, kantachtige minirand aan de onderkan en bij de hals sprong ook in mn mandje
Ja dus ik dacht nou dan reken ik hem maar af. Je wil ook niet midden in de Hema een discussie gaan voeren met een jurkje.
Gast- Gast
Alex schreef:Reva schreef:Die grote schalen die ze nu hebben zijn zooooooo mooi. Die van de reclame ook (en in t boekje). En de jurkjes met die wat is het, kantachtige minirand aan de onderkan en bij de hals sprong ook in mn mandje
In de categorie ''Heeft Reva weer": Wat is er eigenlijk gebeurd met dat witte kastje dat ze je toen per ongeluk toe hadden gestuurd? Is dat inmiddels weg ?
Gast- Gast
Ze zijn weer rustig. Mijn telefoon kan die snelheid waarmee dat gaat niet bijhouden .
Over telefoons gesproken ik mag een nieuwe welke zal ik doen (ben stiekem wel verliefd op de iPhone)
Over telefoons gesproken ik mag een nieuwe welke zal ik doen (ben stiekem wel verliefd op de iPhone)
Minx- Lady Post-a-lot
Reva schreef:Alex schreef:Reva schreef:Die grote schalen die ze nu hebben zijn zooooooo mooi. Die van de reclame ook (en in t boekje). En de jurkjes met die wat is het, kantachtige minirand aan de onderkan en bij de hals sprong ook in mn mandje
Ja dus ik dacht nou dan reken ik hem maar af. Je wil ook niet midden in de Hema een discussie gaan voeren met een jurkje.
Je bent ook echt te goed voor deze wereld he
Merai- Ratel
Reva schreef:Alex schreef:Reva schreef:Die grote schalen die ze nu hebben zijn zooooooo mooi. Die van de reclame ook (en in t boekje). En de jurkjes met die wat is het, kantachtige minirand aan de onderkan en bij de hals sprong ook in mn mandje
Oehhhh, nee! Niet in discussie gaan met jurkjes. Dat verlies je altijd.
Gast- Gast
Fairytale schreef:Ze zijn weer rustig. Mijn telefoon kan die snelheid waarmee dat gaat niet bijhouden .
Ik ben ook verliefd op de iPhone, maar ik ben daarnaast heel onhandig. Ik ben voor de HTC Desire gegaan en die heb ik inmiddels al een aantal keer laten vallen op de mooie tegels in onze gang en hij doet het nog steeds (afkloppen!). Er zitten alleen een paar kleine deukjes in. Leuk hoor een iPhone, maar ik vind het abonnement gewoon echt te duur (zo goed als nooit acties op iPhone-abonnementen) en ik mol 'm dus gegarandeerd binnen een maand!
Gast- Gast
June schreef:Alex schreef:Reva schreef:Die grote schalen die ze nu hebben zijn zooooooo mooi. Die van de reclame ook (en in t boekje). En de jurkjes met die wat is het, kantachtige minirand aan de onderkan en bij de hals sprong ook in mn mandje
In de categorie ''Heeft Reva weer": Wat is er eigenlijk gebeurd met dat witte kastje dat ze je toen per ongeluk toe hadden gestuurd? Is dat inmiddels weg ?
Gast- Gast
June schreef:Fairytale schreef:Ze zijn weer rustig. Mijn telefoon kan die snelheid waarmee dat gaat niet bijhouden .
Ik ben ook verliefd op de iPhone, maar ik ben daarnaast heel onhandig. Ik ben voor de HTC Desire gegaan en die heb ik inmiddels al een aantal keer laten vallen op de mooie tegels in onze gang en hij doet het nog steeds (afkloppen!). Er zitten alleen een paar kleine deukjes in. Leuk hoor een iPhone, maar ik vind het abonnement gewoon echt te duur (zo goed als nooit acties op iPhone-abonnementen) en ik mol 'm dus gegarandeerd binnen een maand!
Die van mij valt ook weleens onder de douche HTC desire HD. Doet het nog perfect.
Gast- Gast
Van jullie weet ik zeker dat jullie er nog zijn (duh.. ) dus doe even mee
https://yescafe.actieforum.com/t8655-hoe-zie-jij-er-op-dit-moment-uit
https://yescafe.actieforum.com/t8655-hoe-zie-jij-er-op-dit-moment-uit
Merai- Ratel
Reva schreef:June schreef:Fairytale schreef:Ze zijn weer rustig. Mijn telefoon kan die snelheid waarmee dat gaat niet bijhouden .
Die van mij valt ook weleens onder de douche HTC desire HD. Doet het nog perfect.
Die van mij valt eigenlijk nooit maar hij doet het wel perfect de htc wildfire
Merai- Ratel
Mijn vriend(je) heeft de HTC Wildfire en hij is stiekem een beetje jaloers op die van mij (ja Merai, ik weet dat het bij jou een bewuste keuze was en dat jij ook de Desire had kunnen kiezen ). Het ziet er ergens ook stom uit dat ik de 'grootste' telefoon heb.. haha.
Gast- Gast
Pagina 38 van 40 • 1 ... 20 ... 37, 38, 39, 40
Pagina 38 van 40
Permissies van dit forum: